JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220211/0005535101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Żłobek Puchatek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190372553</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-843</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">505 984 206</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zlobekpuchatek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zlobekpuchatek.pl/kontakt/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8c18a56-8b38-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00055351</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037637/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej : zamowienia@zlobekpuchatek.pl<br/>Z uwagi na to, że Żłobek nie posiada funkcjonalności podmiotu publicznego w celu komunikacji z Zamawiającym przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.gov.pl formularz do złożenia, zmiany, wycofania wniosku /oferty_ należy wybrać jako odbiorcę URZĄD MIASTA SOPOTU (81-704 SOPOT, WOJ. POMORSKIE).<br/>Adres skrzynki ePUAP uzupełni się automatycznie - /u-m-s/SkrytkaESP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>6.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej rozporządzeniem 2016/679, jest Żłobek „Puchatek”, ul. Armii Krajowej 58, 81-843 Sopot, prowadzony w formie jednostki budżetowej Gminy Miasta Sopotu (dalej: Administrator).<br/>2.	Administrator przetwarza dane osobowe w rozumieniu rozporządzenia 2016/679 zawarte w dokumentacji ofertowej składanej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez wykonawców w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do następującej kategorii osób:<br/>1)	wykonawcy będącego osobą fizyczną;<br/>2)	wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą;<br/>3)	pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną;<br/>4)	członka organu zarządzającego wykonawcy będącego osobą fizyczną;<br/>5)	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów w sprawie zamówienia.<br/>3.	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Dyrektora Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie jest Marek Rolewicz, tel.: +48 514 821 093, biuro@rolewicz.com.pl. <br/>4.	Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:<br/>1)	prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2)	archiwizacyjnych.<br/>5.	Przesłanką legalizująca przetwarzanie danych osobowych w każdym ze wskazanych powyżej celów jest art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia 2016/679, tj.:<br/>1)	w przypadku celu określonego w pkt 3a przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>2)	w przypadku celu określonego w pkt 3b przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>3)	prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 21 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> MIĘSO I WYROBY MIĘSNE </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15111100-0 - Wołowina</p> <p class="mb-0">15112120-3 - Indyki</p> <p class="mb-0">15112130-6 - Kurczęta</p> <p class="mb-0">15112300-9 - Wątróbki drobiowe</p> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> RYBY ŚWIEŻE </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15211100-1 - Świeże filety rybne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> MROŻONKI </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> WARZYWA I OWOCE, ZIEMNIAKI </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">03221110-0 - Warzywa korzeniowe</p> <p class="mb-0">03221111-7 - Burak ćwikłowy</p> <p class="mb-0">03221112-4 - Marchew</p> <p class="mb-0">03221113-1 - Cebula</p> <p class="mb-0">03221200-8 - Warzywa owocowe</p> <p class="mb-0">03221230-7 - Papryka</p> <p class="mb-0">03221240-0 - Pomidory</p> <p class="mb-0">03221270-9 - Ogórki</p> <p class="mb-0">03221320-5 - Sałata liściasta</p> <p class="mb-0">03221410-3 - Kapusta</p> <p class="mb-0">03221420-6 - Kalafior</p> <p class="mb-0">03221430-9 - Brokuły</p> <p class="mb-0">03222110-7 - Owoce tropikalne</p> <p class="mb-0">03222111-4 - Banany</p> <p class="mb-0">03222113-8 - Mango</p> <p class="mb-0">03222117-6 - Awokado</p> <p class="mb-0">03222210-8 - Cytryny</p> <p class="mb-0">03222240-7 - Mandarynki</p> <p class="mb-0">03222310-9 - Owoc jagody</p> <p class="mb-0">03222313-0 - Truskawki</p> <p class="mb-0">03222314-7 - Maliny</p> <p class="mb-0">03222321-9 - Jabłka</p> <p class="mb-0">03222322-6 - Gruszki</p> <p class="mb-0">03222330-5 - Owoce pestkowe</p> <p class="mb-0">03222334-3 - Śliwki</p> <p class="mb-0">03222340-8 - Winogrona</p> <p class="mb-0">15331000-7 - Warzywa przetworzone</p> <p class="mb-0">15331142-4 - Kapusta przetworzona</p> <p class="mb-0">15872500-6 - Imbir</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15811100-7 - Chleb</p> <p class="mb-0">15811200-8 - Rogaliki</p> <p class="mb-0">15811400-0 - Bułeczki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> WYROBY MLECZARSKIE </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15511210-8 - Mleko UHT</p> <p class="mb-0">15512000-0 - Śmietana</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15542000-9 - Ser świeży</p> <p class="mb-0">15542100-0 - Ser twarogowy</p> <p class="mb-0">15544000-3 - Ser twardy</p> <p class="mb-0">15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych</p> <p class="mb-0">15551500-0 - Maślanka</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> JAJA </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PRZYPRAWY I INNE PRODUKTY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SYPKIE </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03211900-2 - Produkty z ziaren</p> <p class="mb-0">03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone</p> <p class="mb-0">03212211-2 - Soczewica</p> <p class="mb-0">03212212-9 - Ciecierzyca</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15612100-2 - Mąka pszenna</p> <p class="mb-0">15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż</p> <p class="mb-0">15613311-1 - Płatki kukurydziane</p> <p class="mb-0">15613380-5 - Płatki owsiane</p> <p class="mb-0">15614000-5 - Ryż przetworzony</p> <p class="mb-0">15615000-2 - Otręby</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15831200-4 - Cukier biały</p> <p class="mb-0">15841000-5 - Kakao</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">15872400-5 - Sól</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <p class="mb-0">15899000-6 - Proszek do pieczenia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142100-9 - Miód naturalny</p> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15321000-4 - Soki owocowe</p> <p class="mb-0">15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy</p> <p class="mb-0">15331428-3 - Sos pomidorowy</p> <p class="mb-0">15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania</p> <p class="mb-0">15332290-3 - Dżemy</p> <p class="mb-0">15332400-8 - Owoce konserwowane</p> <p class="mb-0">15332410-1 - Owoce suszone</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15411110-6 - Oliwa z oliwek</p> <p class="mb-0">15421000-5 - Oleje rafinowane</p> <p class="mb-0">15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości</p> <p class="mb-0">15821200-1 - Herbatniki słodkie</p> <p class="mb-0">15863000-5 - Herbata</p> <p class="mb-0">15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <p class="mb-0">15898000-9 - Drożdże</p> <p class="mb-0">15981000-8 - Wody mineralne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).<br/>Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:<br/> C min. <br/> C = -------------------------- x 60% <br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – kryterium cena dla oferty badanej.<br/>C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.<br/>C bad. – cena brutto oferty badanej. <br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.<br/>2.	Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).<br/><br/>Dla wszystkich części od 1 do 10:<br/>1)	termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;<br/>2)	termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;<br/>3)	termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.<br/>Uwaga:<br/>1)	podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;<br/>2)	w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.<br/>3.	Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>Σpkt= C pkt + T pkt <br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>Zamawiający określa szczegółowo warunek w tym zakresie i wymaga, aby wykonawcy wykazali, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:<br/>a)	część 1 – 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy i 00/100);<br/>b)	część 2 – 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy i 00/100 PLN);<br/>c)	część 3 – 8 000,00 PLN (osiem tysięcy i 00/100 PLN);<br/>d)	część 4 – 25 000,00 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 PLN);<br/>e)	część 5 – 7 000,00 PLN (siedem tysięcy i 00/100 PLN);<br/>f)	część 6 – 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy i 00/100 PLN);<br/>g)	część 7 – 1 400,00 PLN (jeden tysiąc czterysta i 00/100 PLN);<br/>h)	część 8 – 800,00 PLN (osiemset i 00/100 PLN);<br/>i)	część 9 – 5 000,00 PLN (pięć tysięcy i 00/100 PLN);<br/>j)	część 10 – 13 000,00 PLN (trzynaście tysięcy i 00/100 PLN).<br/>Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie bądź więcej części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części. W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy, wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia polisy lub innego dokumentu aktualnego.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zamawiający określa szczegółowo warunek w tym zakresie i wymaga, aby wykonawcy przedstawili wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę na każdą część o wartości nie mniejszej niż:<br/>a)	część 1 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 18 000,00 PLN brutto (osiemnaście tysięcy i 00/100 PLN brutto);<br/>b)	część 2 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 8 000,00 PLN brutto (osiem tysięcy i 00/100 PLN brutto);<br/>c)	część 3 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 7 000,00 PLN brutto (siedem tysięcy i 00/100 PLN brutto);<br/>d)	część 4 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 PLN brutto (dwadzieścia tysięcy i 00/100 PLN brutto);<br/>e)	część 5 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 6 000,00 PLN brutto (sześć tysięcy i 00/100 PLN brutto);<br/>f)	część 6 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 12 000,00 PLN brutto (dwanaście tysięcy i 00/100 PLN brutto);<br/>g)	część 7 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 300,00 PLN brutto (jeden tysiąc trzysta i 00/100 PLN brutto);<br/>h)	część 8 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000,00 PLN brutto (jeden tysiąc i 00/100 PLN brutto);<br/>i)	część 9 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000,00 PLN brutto (trzy tysiące i 00/100 PLN brutto);<br/>j)	część 10 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 11 000,00 PLN brutto (jedenaście tysięcy i 00/100 PLN brutto).<br/>4.	W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający nie dopuszcza by wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik Nr 6 do SWZ), o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu za-kłócenie konkurencji, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, <br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), <br/>f)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, <br/>g)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy, <br/>h)	art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, <br/>i)	art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik Nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik Nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik Nr 2 do SWZ), stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiana terminu dostaw artykułów – jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Dostawcy. Dostawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z umowy;<br/>2)	zmiana sposobu realizacji zamówienia – z samodzielnej realizacji przez Dostawcę na realizację z udziałem podwykonawcy/ów, rezygnacji z podwykonawcy/ów;<br/>3)	zmiana cen artykułów – zmiana na cenę niższą, na pisemny wniosek strony;<br/>4)	zmiana cen artykułów na niekorzyść Odbiorcy – zmiana na ceny wyższe niż w ofercie Dostawcy, w przypadku zmian kosztów artykułów, surowców, zmiany kursu euro, kosztów energii elektrycznej wykorzystywanej do produkcji;<br/>5)	zmiana przepisów prawa – w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;<br/>6)	zakończenie serii produkcyjnej/wycofania zaoferowanych artykułów oraz rozpoczęcie produkcji artykułów równoważnych - o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, fizykochemicznych, eksploatacyjnych i technicznych;<br/>7)	zmiana klasyfikacji artykułów przez producenta i możliwość zastosowania uprzywilejowanej stawki podatku VAT;<br/>8)	zmiana klasyfikacji artykułów przez producenta i brak możliwości dalszego zastosowania uprzywilejowanej stawki VAT;<br/>9)	przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w przypadku niewykorzystania w okresie jej obowiązywania wszystkich artykułów objętych niniejszą umową, w tym ceny;<br/>10)	w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie tej umowy;<br/>11)	gdy nowy Dostawca ma zastąpić dotychczasowego Dostawcę. <br/>oraz<br/>1.	Strony wprowadzają postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy, w przypadku zmiany ceny artykułów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>2.	Przez zmianę ceny artykułów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Dostawcy zawartego w ofercie.<br/>3.	Strona jest uprawniona do żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku, gdy poziom zmiany ceny artykułów lub kosztów przekroczy 10%.<br/>4.	Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia strony ustalają nie wcześniej niż 4 miesiące licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy.<br/>5.	Zmiana wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie:<br/>1)	wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, lub<br/>2)	wykazu rodzajów artykułów lub kosztów.<br/>6.	Strona występująca z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia należnego Dostawcy przedstawi pisemne uzasadnienie oraz szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Dostawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której ma nastąpić zmiana wynagrodzenia. <br/>7.	Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, zarówno jego wzrost jak i obniżenie, jaką dopuszcza Odbiorca w efekcie zastosowania powyższych postanowień, w całym okresie obowiązywania umowy, to 20 000,00 PLN brutto (dla każdej z części). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com