JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220216/0005829101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji techniczno – prawnej rozbudowy, przebudowy i modernizacji zasobów gospodarki wodno – ściekowej wraz z innymi dokumentami niezbędnymi do wykonania zadania (III) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KURYŁÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy Kuryłówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581726</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kuryłówka 527</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kuryłówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(17) 243 80 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(17) 243 80 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kurylowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kurylowka.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji techniczno – prawnej rozbudowy, przebudowy i modernizacji zasobów gospodarki wodno – ściekowej wraz z innymi dokumentami niezbędnymi do wykonania zadania (III) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ffc2872e-8e4c-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00058291</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00001555/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa, przebudowa i modernizacja zasobów gospodarki wodno – ściekowej (od 2 do 5 części)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.kurylowka.biuletyn.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. www. kurylowka .biuletyn.net <br/>2. składanie ofert: miniportal.gov.pl (ePuaP)<br/>3. dopuszczona (wskazana) pozostała korespondencja oprócz ofert: e-mail: przetargi@kurylowka.pl<br/>4. Sposoby przygotowania dokumentów oraz dostarczania opisano w ust. 2 działu I. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie w postaci elektronicznej z zastrzeżeniem ust. 2 i ust. 6 działu I niniejszej<br/>SWZ i za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 iipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344 ze zm.) przy czym: 1.1. wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych opisano w Regulaminie miniPortalu oraz ePuaP 1.3. wymagania techniczne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów za pomocą e-mail zawierają oprócz wymogów standardowych wymagania wskazane: 1)adres e-mail<br/>Zamawiającego do komunikacji: przetargi@kurylowka.pl; 2)wielkość plików przesyłanych do 80MB; 3)w temacie wpisywać nr<br/>sprawy oraz czego dotyczy 4)w tekście wiadomości wpisana nazwa postępowania oraz przez kogo nadana; 5)zapisy czego<br/>tyczy wiadomość; 6)przesłana informacja będzie automatycznie potwierdzona przez serwer 7)pliki z tajemnicą przedsiębiorstwa<br/>przesyłane jako oddzielne i oznaczone odpowiednio z załączonym uzasadnieniem. 8)nie należy dzielić plików przesyłanych<br/>jako jeden dokument 9)każdy plik podpisany oddzielnie. 1.4.Formę i sposób w jaki należy przesyłać dokumenty w postępowaniu<br/>wskazują zapisy SWZ. 1.5.Zamawiający dopuszcza następujący format plików: 1) pliki edytowalne tekstowe-*.doc, *.xls; 2)pliki<br/>edytowalne graficzne-*.tif, *.jpg; 3)pozostałe pliki-*.pdf; 4)kompresja plików-*.zip, 7-zip; 1.6.Zamawiający określa dopuszczalny<br/>format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który opisano w SWZ.1.7.Wszystkie pisma przesyłane przez Zamawiającego<br/>przesyłane będą na adres e-mail podany w formularzu ofertowym. 1.8.Zamawiający dopuszcza przesyłanie przez Wykonawców<br/>wszystkich pozostałych dokumentów oprócz oferty na skrzynkę pocztową e-mail: przetargi@kurylowka.pl przy zachowaniu<br/>warunków zawartych w niniejszej SWZ oraz odpowiednio podpisanych i przesyłanych w naznaczonych godzinach.<br/>1.9. Dokument oryginalny-to dokument wypełniony samodzielnie przez Wykonawcę bez podpisu na papierze i nie skanowany,<br/>zapisany i podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Oryginalna jest też postać elektroniczna podpisana podpisem<br/>zaufanym lub osobistym dla dokumentów uwarunkowanych takim podpisem w ustawie pzp. 1.10.Elektroniczna kserokopia<br/>dokumentu-to skan dokumentu papierowego, podpisanego na papierze, a następnie zapisanego do pliku i podpisanego<br/>elektronicznym przez osobę do tego umocowaną. UWAGA!!! Bardzo szczegółowe informacje w zakresie wymagań<br/>korespondencji elektronicznej zawarte są w ust. 7 działu I SWZ. 2. Wyjaśnienia udzielane będą w trybie art. 135 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, Treść wyjaśnienia zostanie opublikowana na stronie internetowej postępowania Zapytania mogą być<br/>wnoszone tylko środkami komunikacji elektronicznej i tylko na adres: przetargi@kurylowka.pl. 3.Pliki przesyłane w<br/>korespondencji zarówno przez „miniPortal” (ePuaP) jak i bezpośrednio na skrzynkę zamawiającego ze względów technicznych,<br/>nie mogą mieć rozszerzeń typu *.exe, *.bat, *.msi lub *.com lub innego uznawanego za potencjalnie niebezpieczny. 4. Forma<br/>umieszczania informacji w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Kuryłówka w zakresie postępowania: 4.1. Strona<br/>BiP z nazwą postępowania jest stroną postępowania 4.2. Zamawiający zamieszcza na stronie postępowania wszystkie<br/>dokumenty i informacje dotyczące danego postępowania, 4.3. Wskazanie strony: a) Serwis BiP - www.kurylowka.biuletyn.net<br/>Sekcja - Procedury zamówień od 01.01.2021, Podsekcja [lista zamówień ustawowych] - Zamówienia PZP (powyżej 130 tys.) b)<br/>Strona postępowania -[.nazwa zadania.]</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 1. W celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ujętego do publikacji niniejszym ogłoszeniem, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Kuryłówka; 37-303 Kuryłówka 527; Tel/faks: 017 2438010 e-mail: sekretariat@kurylowka.pl. 3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kuryłówka jest osoba, z którą można się kontaktować w sposób: tel. (17) 243 80 10; e-mail rada@kurylowka.pl. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia). b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2 Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.82.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Stacja Uzdatniania Wody (SUW) Kuryłówka<br/>1. Stan istniejący.<br/>Budynek stacji SUW murowany z cegły ze stropodachem pokrytym papą. Stolarka okienna i drzwiowa PVC. Ściany budynku ocieplone styropianem z narzuconym tynkiem mineralnym. Wokół budynku płyta odbojowa betonowa. Pomieszczenia wewnątrz budynku wyłożone do wysokości 2 metrów płytkami ceramicznymi, pozostała część ścian i sufity emulsja biała. Podłogi wyłożone płytkami. Teren stacji ogrodzony siatką ocynkowaną.<br/>2. Zakres ogólny opracowania dokumentacji budowlanej<br/>- izolacja fundamentów,<br/>- wykonanie płyty odbojowej wokół budynku,<br/>- remont kominów wentylacyjnych (rozebranie części nad dachem i wymurowanie),<br/>- wymiana dachu - wykonanie więźby dachowej i pokrycie blachodachówką wraz z orynnowaniem, <br/>- wykonanie chodnika i drogi dojazdowej z kostki brukowej.<br/>- wymiana drzwi wewnętrznych,<br/>- remont pomieszczeń sanitarnych,<br/>- szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów.<br/>3. Zakres ogólny opracowania dokumentacji instalacyjnej<br/>Instalacja elektryczna:<br/>- wymiana instalacji elektrycznej 230V,<br/>- wymiana instalacji siłowej 400V,<br/>- wymiana instalacji odgromowej,<br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej z audytem energetycznym. <br/>- wymiana osprzętu na ekonomiczny w tym oświetlenia na LED<br/>- wymiana instalacji wod-kan w pomieszczeniach sanitarnych wraz z armaturą,<br/>4. Zakres ogólny opracowania dokumentacji w zakresie technologicznym<br/>1) Opis procesu uzdatniania wody:<br/>Woda ujmowana z 2 ujęć – studnie głębinowe poddawana jest dwustopniowemu procesowi: 1 stopień – odżelazianie (2 filtry), 2 stopień – odmanganianie (2 filtry) fi 1400. Uzdatniona woda magazynowana jest w 5 zbiornikach pojemności 5x50m3 a następnie tłoczona do sieci zestawem pompowym (3 pompy). <br/>Średnie dobowe zużycie wody liczone z całego roku 2020 wyniosło 258,33 m3/d.<br/>W okresie letnim dobowe zużycie wody dochodzi do – 450 m3/d.<br/>2) Planowane zakresy do wykonania - należy dokonać obliczeń hydraulicznych i w oparciu o obecną technologię uzdatniania wody dobrać i zaprojektować:<br/>- rozbudowa ujęcia wody o dodatkową studnię głębinową tj.: opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie otworu studziennego wraz z uzyskaniem decyzji Starosty, zatwierdzającej projekt robót geologicznych na wykonanie otworu studziennego (opracowanie projektowe powinno także zawierać przekrój geologiczno-techniczny projektowanego otworu studziennego, projekt obudowy otworu, projekt zasilania elektrycznego, projekt wpięcia do sieci wody surowej oraz ogrodzenie studni). Lokalizację otworu studziennego do uzgodnienia z ZGK Sp. z o.o. w Kuryłówce.<br/>- dobór i wymianę pomp głębinowych w studniach S1 i S2 (pompy należy dobrać odpowiednio do technologii filtracji wody) wraz z orurowaniem i szafą rozdzielczą zasilania studni,<br/>- wymiana 3 zbiorników na wodę uzdatnioną (obecnie zbiorniki stalowe emaliowane wewnątrz) na zbiorniki ze stali nierdzewnej o pojemności 50m3 wraz z armaturą i orurowaniem,<br/>- rozbudowa zespołu zbiorników na wodę uzdatnioną o wstawienie dodatkowego zbiornika na wodę uzdatnioną (zbiornik ze stali nierdzewnej o pojemności 50m3),<br/>- remont osadników ścieków popłucznych wraz kanalizacją doprowadzającą ścieki do osadników i odprowadzającą ścieki oczyszczone do odbiornika,<br/>- wymiana zestawu pompowego - montaż zestawu pompowego tłoczącego wodę do sieci o zwiększonej wydajności dostosowanej do zużycia wody i celów p.poż. (3 pompy + 1 pożarowa) wraz z układem sterownia,<br/>- wymiana układu napowietrzania (zakup agregatów sprężarkowych śrubowych główny i awaryjny dobranych do zapotrzebowania na powietrze do natleniania wody wraz z szafą sterującą napowietrzaniem i pomiarem zawartości tlenu w wodzie,<br/>- wymiana aeratora do napowietrzania wody, <br/>- wymiana układu sterowania stacją SUW (szafa sterownicza z modułem monitoringu sterowanie pracą 3 studni głębinowych – naprzemiennie, sterowanie automatycznym płukaniem filtrów, chlorowaniem wody, pracą układu sprężonego powietrza, automatyczny pomiar i rejestracja ilości wydobytej wody, ścieków popłucznych, wody uzdatnionej tłoczonej do sieci),<br/>- dobór, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego (stacjonarnego) do zasilania awaryjnego stacji SUW,<br/>- wymiana filtrów pośpiesznych wraz ze złożami (zaprojektować filtry ze stali nierdzewnej wraz z niezbędną armaturą i orurowaniem oraz z automatycznym układem płukania filtrów),<br/>- wymiana chloratora,<br/>- dostawa i montaż osuszaczy powietrza,<br/>- dostawa urządzeń do pomiarów pH, zawartości żelaza i manganu w wodzie,<br/>- uzyskanie opinii sanitarnej PPIS w Leżajsku na wykonane roboty i wykorzystane materiały. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 68460 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) ustawy. Zamówienia te będą polegać na realizacji zadań projektowych w zakresie robót sieciowych (wszystkie sieci), technologii wod-kan. oraz nie skomplikowanych zadań dla obiektów kubaturowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uzna się ofertę, która spośród ważnych i nie odrzuconych ofert uzyskała<br/>największą liczbę punktów sumując kryteria oceny ofert. Ocena jest oceną matematyczną wyliczaną bądź ze wzoru, bądź poprzez jednoznaczne przyznanie punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – doświadczenie projektantów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – samodzielność wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Stacja Uzdatniania Wody (SUW) Dąbrowica<br/>1. Stan istniejący.<br/>Budynek stacji SUW murowany z cegły z dachem dwuspadowym pokrytym blachą trapezową. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Ściany budynku nieocieplone z narzuconym tynkiem cementowo. Wokół budynku płyta odbojowa betonowa. Pomieszczenia stacji filtrów, pomp pionowych, chlorowni wyłożone płytkami ceramicznymi do wysokości 2 metrów, pozostała część ścian i sufity emulsja biała. Podłogi wyłożone płytkami. W pozostałych pomieszczeniach lamperia na ścianach do wysokości 2 metrów, posadzki betonowe. Teren stacji ogrodzony siatką ocynkowaną.<br/>2. Zakres ogólny opracowania dokumentacji budowlanej<br/>- izolacja fundamentów,<br/>- wykonanie ocieplenia budynku wraz elewacją,<br/>- wymiana stolarki okiennej,<br/>- wykonanie płyty odbojowej wokół budynku,<br/>- remont kominów wentylacyjnych (rozebranie części nad dachem i wymurowanie),<br/>- wykonanie chodnika i drogi dojazdowej z kostki brukowej.<br/>- wymiana drzwi wewnętrznych,<br/>- remont pomieszczeń sanitarnych,<br/>- remont pomieszczeń gospodarczych,<br/>- szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów.<br/>3. Zakres ogólny opracowania dokumentacji instalacyjnej<br/>- wymiana instalacji elektrycznej 230V,<br/>- wymiana instalacji siłowej 400V,<br/>- wymiana instalacji odgromowej,<br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej. <br/>- wymiana osprzętu na ekonomiczny w tym oświetlenia na LED<br/>- wymiana instalacji wod-kan w pomieszczeniach sanitarnych wraz z armaturą,<br/>4. Zakres ogólny opracowania dokumentacji w zakresie technologicznym<br/>1) Opis procesu uzdatniania wody:<br/>Woda ujmowana z 3 ujęć – studnie głębinowe poddawana jest jednostopniowemu procesowi odżelaziania i odmanganiania (2 filtry) fi1400. Uzdatniona woda magazynowana jest w 2 zbiornikach betonowych pojemności 2x50m3 a następnie tłoczona do sieci zestawem pompowym (3 pompy). Średnie dobowe zużycie wody liczone z całego roku 2020 wyniosło 101,28 m3/d. W okresie letnim dobowe zużycie wody dochodzi do – 150 m3/d.<br/>2) Planowane zakresy do wykonania - należy dokonać obliczeń hydraulicznych i w oparciu o obecną technologię uzdatniania wody dobrać i zaprojektować:<br/>- przebudowa ujęcia wody o wykonanie zastępczych studni głębinowych 2szt. w obrębie istniejących studni S-4 i S-5 (zakres przebudowy obejmuje opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie otworów studziennych wraz z uzyskaniem decyzji Starosty, zatwierdzającej projekty robót geologicznych na wykonanie otworów studzienny (opracowanie projektowe powinno także zawierać przekrój geologiczno-techniczny projektowanych otworów studziennych, projekt obudowy otworu, projekt zasilania elektrycznego, projekt wpięcia do sieci wody surowej oraz ogrodzenie studni). Lokalizacja otworów studziennych do uzgodnienia z ZGK Sp. z o.o. w Kuryłówce.<br/>- rozbudowa zespołu zbiorników na wodę uzdatnioną o wstawienie dodatkowego zbiornia na wodę uzdatnioną (zbiornik ze stali nierdzewnej o pojemności 50m3),<br/>- remont powierzchni wewnętrznej istniejących betonowych zbiorników na wodę uzdatnioną,<br/>- wymiana układu instalacji sprężonego powietrza - zakup nowego kompresora powietrza o wydajności dostosowanej do potrzeb aeratora i filtracji wody, montaż układu dozowania powietrza, wraz z układem mierzącym poziom natlenienia wody,<br/>- wymiana zbiornika powietrza,<br/>- wymiana aeratora do napowietrzania wody, <br/>- wymiana układu sterowania stacją SUW (szafa sterownicza z modułem monitoringu, sterowanie pracą 3 studni głębinowych – naprzemiennie, sterowanie automatycznym płukaniem filtrów, chlorowaniem wody, pracą układu sprężonego powietrza, automatyczny pomiar i rejestracja ilości wydobytej wody surowej, ścieków popłucznych i wody uzdatnionej tłoczonej do sieci),<br/>- dobór, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego (stacjonarnego) do zasilania awaryjnego stacji SUW,<br/>- montaż układu automatycznego płukania filtrów pośpiesznych,<br/>- wymiana filtrów pośpiesznych wraz ze złożami (zaprojektować filtry ze stali nierdzewnej wraz z niezbędną armaturą i orurowaniem oraz z automatycznym układem płukania filtrów),<br/>- wymiana przewodu zasilającego i sterującego studniami głębinowymi (od stacji SUW do studni S3 wraz z montażem rozdzielni),<br/>- wymiana chloratora (zbiornik 100l + pompa dozująca),<br/>- opracowanie projektu z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń do wykonania likwidacji nieczynnych studni <br/>S-2, S-2bis i S3,<br/>- remont kolektora odprowadzania wód popłucznych,<br/>- remont osadnika wód popłucznych, <br/>- dostawa i montaż osuszaczy powietrza,<br/>- dostawa urządzeń do pomiarów pH, zawartości żelaza i manganu w wodzie,<br/>- uzyskanie opinii sanitarnej PPIS w Leżajsku na wykonane roboty i wykorzystane materiały </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) ustawy. Zamówienia te będą polegać na realizacji zadań projektowych w zakresie robót sieciowych (wszystkie sieci), technologii wod-kan. oraz nie skomplikowanych zadań dla obiektów kubaturowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uzna się ofertę, która spośród ważnych i nie odrzuconych ofert uzyskała<br/>największą liczbę punktów sumując kryteria oceny ofert. Ocena jest oceną matematyczną wyliczaną bądź ze wzoru, bądź poprzez jednoznaczne przyznanie punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – doświadczenie projektantów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – samodzielność wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pompownia (hydrofornia) Dąbrowica<br/>1. Stan istniejący.<br/>Budynek przepompowni murowany z cegły z stropodachem pokrytym papą. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Ściany budynku nieocieplone z narzuconym tynkiem cementowym. Wokół budynku płyta odbojowa betonowa. Ściany w pomieszczeniu pomp pionowych wyłożone płytkami ceramicznymi do wysokości 2 metrów, pozostała część ścian i sufit emulsja biała. Podłogi wyłożone płytkami. W pozostałych pomieszczeniach lamperia na ścianach do wysokości 2 metrów, posadzki betonowe. Teren stacji ogrodzony siatką ocynkowaną.<br/>2. Zakres ogólny opracowania dokumentacji budowlanej<br/>- izolacja fundamentów,<br/>- wykonanie płyty odbojowej wokół budynku,<br/>- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>- remont kominów wentylacyjnych (rozebranie części nad dachem i wymurowanie),<br/>- wymiana dachu - wykonanie więźby dachowej i pokrycie blachodachówką wraz z orynnowaniem, <br/>- wykonanie chodnika i utwardzonej drogi dojazdowej,<br/>- wykonanie ogrodzenia przepompowni.<br/>- remont pomieszczeń,<br/>- szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów, wymiana płytek ceramicznych na ścianach i podłogach,<br/>3. Zakres ogólny opracowania dokumentacji instalacyjnej<br/>- wymiana instalacji elektrycznej 230V,<br/>- wymiana instalacji siłowej 400V,<br/>- wymiana instalacji odgromowej,<br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej.<br/>- wymiana osprzętu na ekonomiczny w tym oświetlenia na LED<br/>4. Zakres ogólny opracowania dokumentacji w zakresie technologicznym – podnoszenie ciśnienia wody) <br/>- wymiana zestawu pompowego – dobór i montaż zestawu pompowego podnoszącego ciśnienie w sieci (3 pompy + 1 pożarowa) wraz z układem sterownia – wykonanie obliczeń hydraulicznych, dostosowanie do wymogów p.poż.,<br/>- wymiana 2 zbiorników (obecnie ze stali czarnej pojemności 4m3 każdy) wewnątrz pompowni na zbiorniki nierdzewne wraz z orurowaniem i armaturą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) ustawy. Zamówienia te będą polegać na realizacji zadań projektowych w zakresie robót sieciowych (wszystkie sieci), technologii wod-kan. oraz nie skomplikowanych zadań dla obiektów kubaturowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uzna się ofertę, która spośród ważnych i nie odrzuconych ofert uzyskała<br/>największą liczbę punktów sumując kryteria oceny ofert. Ocena jest oceną matematyczną wyliczaną bądź ze wzoru, bądź poprzez jednoznaczne przyznanie punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – doświadczenie projektantów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – samodzielność wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Niewielkie odcinki sieci w różnych lokalizacjach. Dotyczy sieci wodociągowych w zakresie rozbudowy, remontu i modernizacji oraz kanalizacyjnej w zakresie budowy.<br/>1. Elementy projektowane pomimo jednego pozwolenia na budowę powinny być rozdzielone zarówno w opisie jak i w wycenie, aby można w trakcie realizacji rozliczyć je oddzielnie.<br/>2. Umowy wejścia w teren<br/>Umowy powinny być sporządzone w następujący sposób: strona pierwsza – tekst umowy i podpisy stron; strona druga – kopia wycinka mapy z przebiegiem sieci i przyłączy na gruntach strony podpisującej umowę.<br/>UWAGA WAŻNA!!!!<br/>Umowa zawiera bezwzględnie datę podpisania oraz w przypadku zmiany trasy sieci każdą datę podpisania takiej zmiany na załączniku graficznym.<br/>W przypadku jakiejkolwiek zmiany trasy już po podpisaniu danej umowy należy przygotować załącznik graficzny z naniesioną zmianą podpisany przez dysponenta gruntów oraz Projektanta. Zmian dokonywać przed ostateczną wersją dokumentacji na wszystkich etapach.<br/>W umowie konieczne jest minimum:<br/>Dane dysponenta z adresem; nr dokumentu tożsamości; nr działki na którą jest podpisana , data podpisania umowy, możliwość wejścia w teren bez roszczeń.<br/>3. Podłączenie obu rodzajów sieci do istniejących i pracujących na terenie gminy w zakresie nowopowstających odcinków.<br/>4. Należy przyjmować spadki minimalne dla sieci kanalizacyjnej aby istniała możliwość podłączenia dalszych odcinków – w ramach możliwości, nie należy wykonywać spadków skrajnie minimalnych.<br/>5. Studzienki rewizyjne należy przewidzieć na każdej działce.<br/>6. W elementach modernizowanych podobnie jak w rozbudowywanych pomimo faktu, iż mogą nie być konieczne umieszczenia ich w dokumentach do jednego pozwolenia na budowę z tymi rozbudowanymi, powinny być uszczegółowione w opisie jak i w wycenie, aby można w trakcie realizacji rozliczyć je oddzielnie.<br/>7. Część dotycząca modernizowania istniejących sieci dotyczy wodociągu i zawiera czynności i zakresy dla wszystkich miejscowości gminy:<br/>1) wykonanie obliczeń hydraulicznych sieci wodociągowej w celu dostosowania sieci do uzyskania wydajności hydrantów (montaż reduktorów na sieci wodociągowej) wraz z montażem studni z reduktorami ciśnienia<br/>2) wymiana na nowe hydrantów p.poż. wraz z zasuwami (hydranty nadziemne dn80 w ilości: Kuryłówka – 40szt., Kulno – 13szt., Tarnawiec – 10szt., Jastrzębiec – 16szt., Dąbrowica – 19szt., Ożanna – 20szt., Kolonia Polska – 10szt., Brzyska Wola – 61szt., Słoboda – 12szt., Wólka Łamana – 8szt.),<br/>3) wymiana zasuw na odcinających na sieci wodociągowej wraz z oznakowaniem<br/>- wsie Kuryłówka, Tarnawiec, Kulno – fi 100 – 20szt., fi 80 – 10szt.<br/>- wsie Dąbrowica, Ożanna, Kolonia Polska – fi 100 – 15szt., fi 80 – 10szt.<br/>- wsie Brzyska Wola, Słoboda, Wólka Łamana – fi 150 – 12szt., fi 100 – 16 szt., fi 80 – 10szt.,<br/>- wieś Jastrzębiec – fi 100 – 5szt., fi 80 – 5szt.<br/>4) czyszczenie sieci wodociągowej z osadów metodą hydrodynamiczną,<br/>5) montaż zasuw domowych na przyłączach (Kuryłówka – 530szt., Kulno – 154szt., Tarnawiec – 60szt; Dąbrowica – 189szt., Ożanna – 186szt., Kolonia Polska – 49szt., Brzyska Wola – 330szt., Słoboda – 40szt., Wólka Łamana – 51szt., Jastrzębiec – 62szt.)<br/>6) dostawa i wymiana liczników u odbiorców na liczniki ze zdalnym odczytem wraz z systemem komputerowym rozliczania odczytów (Kuryłówka – 719szt., Kulno – 155szt., Tarnawiec – 84szt., Dąbrowica – 235szt., Ożanna – 236szt., Kolonia Polska – 49szt., Brzyska Wola – 453szt., Słoboda – 55szt., Wólka Łamana – 77szt., Jastrzębiec – 62szt.)<br/>7) dodatkowym elementem w miejscowości Jastrzębiec, który należy wykonać: - Ze względu na niskie ciśnienie panujące w sieci wodociągowej należy dobrać i zaprojektować kontenerową przepompownię wody z ziemnym zbiornikiem wody 50m3, instalacją fotowoltaiczną, zasilaniem elektrycznym, wpięciem do istniejącej sieci, z ogrodzeniem). Lokalizacja przepompowni zostanie wskazana przez zamawiającego.. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) ustawy. Zamówienia te będą polegać na realizacji zadań projektowych w zakresie robót sieciowych (wszystkie sieci), technologii wod-kan.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uzna się ofertę, która spośród ważnych i nie odrzuconych ofert uzyskała<br/>największą liczbę punktów sumując kryteria oceny ofert. Ocena jest oceną matematyczną wyliczaną bądź ze wzoru, bądź poprzez jednoznaczne przyznanie punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – doświadczenie projektantów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe – samodzielność wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w Dziale I ust. 1 SWZ w zakresie spełnienia warunków podmiotowych oraz warunków przedmiotowych jeśli na etapie danego postępowania były wymagane.<br/>1. W zakresie spełnienia wymogów zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań do spełnienia warunku. Potwierdzenie ogólne zawarte w oświadczeniu.<br/>2. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający wymaga aby każdy z Projektantów biorących udział w wykonaniu zadania, posiadał status aktywnego członka właściwej Izby Zawodowej uprawniający do wykonywania zadań projektowania jako samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie. W zakresie podmiotów zagranicznych stosuje się odpowiednio. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.<br/>3. W zakresie spełnienia wymogów sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań do spełnienia warunku. Potwierdzenie ogólne zawarte w oświadczeniu.<br/>4. W zakresie spełnienia wymogów zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. (zdolność zawodowa)<br/>2) W ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonawca realizował co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania. Jeśli warunek zostanie spełniony, będzie dotyczył każdej części postępowania oraz jako potwierdzenie warunku podstawowego niezależnie na ile części zostanie złożona oferta (za wyjątkiem części sieciowej) przez danego wykonawcę. Przez „podobny charakter usług” należy rozumieć wykonanie (udokumentowane uczestnictwo w realizacji) dokumentacji projektowej w zakresie:<br/>a) dla części sieciowej – projekt sieci wodociągowej i kanalizacyjnej o długości min. po 500,00m – w jednym wspólnym lub oddzielnych zadaniach (muszą być obie sieci)<br/>b) dla pozostałych 3 części:<br/>– projekt budowy, przebudowy lub remontu dowolnej SUW lub hydroforni bez względu na wielkość, natomiast w zakresie remontu lub zmian w technologii uzdatniania wody i jej poboru<br/>3) Zamawiający wymaga osób Projektantów z uprawnieniami i przynależnością do właściwej Izby zawodowej przy czym uprawnienia muszą posiadać zakres umożliwiający wykonanie zadania:<br/>a) dla części sieciowej – uprawnienia projektowania sieci<br/>b) dla pozostałych części:<br/>- uprawnienia budowlane architektoniczne lub ogólne<br/>- uprawnienia instalacyjne do projektowania sieci i instalacji sanitarnych<br/>- uprawnienia elektryczne do projektowania instalacji<br/>Każdy Projektant musi dysponować doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jednej usługi na warunkach minimalnych wymaganych w doświadczeniu od wykonawcy, odpowiednio dla zadania, dla którego składana jest oferta. Jeśli Projektant brał udział w zadaniu spełniającym wymogi pracując dla wykonawcy to należy rozumieć, ze obaj spełniają warunki. <br/>Zamawiający dopuszcza zmianę osób na stanowisku Projektanta po podpisaniu umowy, na warunkach analogicznych do warunków zmiany zawartych w ust. 1.3. niniejszego działu dotyczących podmiotów trzecich. Warunek nie dotyczy jeśli był wykazany jako osoba potwierdzająca kryterium. Wtedy nie można dokonać zmiany lub każda zmiana obciąża wykonawcę karą wysokości przyjętą w kryterium.<br/>Projektant albo jest zatrudniony przez Wykonawcę albo wykonawca nim dysponuje na zasadzie umowy cywilno – prawnej co należy wskazać.<br/>5. Zgodnie z art. 117 wspólnie ubiegający się o zamówienie wykonawcy muszą spełniać podstawowe warunki, a w ramach wykazania doświadczenia (ust. 3.1.4. pkt.2) wskazuje co najmniej jeden wykonawca, natomiast w ramach oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4) podpisanego przez wszystkich startujących razem, ma wynikać, iż ten wykonawca, który wykazuje doświadczenie jako spełnienie warunku udziału musi wykonać min. 80% zakresu zadania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie składane<br/>wraz z ofertą. W zakresie, na etapie składania ofert, zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań warunków<br/>podmiotowych środków dowodowych i nie wymaga ich składania oprócz oświadczeń. Dotyczy to zarówno wykonawcy jak i<br/>podmiotów trzecich. 2. Dokumentem na wezwanie jest Oświadczenia oferenta o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu składanym z ofertą (załącznik nr 1a) 4. Inne dokumenty na potwierdzenie zgodnie z warunkami zadania będą<br/>przekazywane na warunkach wskazanych w SWZ i umowie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Dokumenty składane z ofertą - a) ZAŁĄCZNIK nr 1 (3 formularze) - dane oferenta z wypełnionymi wszystkimi danymi - dla<br/>każdego z podmiotów oddzielnie; oświadczenia oferenta w oparciu o art. 125 ust. 1 ustawy pzp oraz spełnieniu pozostałych<br/>warunków wymaganych w postępowaniu - wypełnia każdy z podmiotów oddzielnie, cena oferty zaoferowana przez wykonawcę<br/>w postępowaniu z odpowiednim wyliczeniem - wypełnia osoba umocowana za wszystkie podmioty; b) Pełnomocnictwo dla<br/>osoby/osób podpisującej/cych ofertę c) Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika - dla wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony<br/>jest pełnomocnik, d) W przypadku kiedy jest podpisana umowa Konsorcjum (spółki), może zastąpić dokumenty zawarte w<br/>zapisach jeśli są opisane jednoznaczne warunki. e) Oświadczenia oferenta o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu<br/>składanym z ofertą (załącznik nr 1a)<br/>2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których<br/>mowa w art. 125 ust. 1<br/>a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub<br/>usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wraz z dokumentami potwierdzającymi warunki<br/>opisanymi na formularzu<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (zał. 2a zgodnie z opisem w<br/>nim zawartym). Dokument dotyczy osób Projektantów zgodnie z opisem w ust. 3 niniejszego działu. Nie należy wpisywać<br/>Projektanta jako podwykonawcy jeśli zostanie zatrudniony jako osoba fizyczna na umowę zlecenie. W tym wypadku wypełni on<br/>załącznik nr 2c. Podwykonawcą natomiast będzie firma jeśli ten projektant będzie jej pracownikiem i nie będzie miał<br/>bezpośredniej umowy z wykonawcą.<br/>c) Oświadczenia oferenta o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym z ofertą (załącznik nr 1a)<br/>Szczegóły zawarto w ust. 1.4 do 1.11 działu I SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie są wymagane <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1 .Wykonawca, który może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1); 2) i 5) oraz art. 109 ust 1 pkt 4),<br/>5) i 7) ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że spełnił łącznie przesłanki w celu udowodnienia, iż nie podlega<br/>wykluczeniu, zgodnie z art. 110 ust. 2 ustawy pzp. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający,<br/>uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna przedstawione dowody za wystarczające.<br/>Jeżeli natomiast przedstawione dowody nie są wystarczające do wykazania rzetelności wykonawcy, zamawiający<br/>wyklucza go z postępowania; 2. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania, ofertę<br/>Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą przy czym okresy wykluczenia wykonawcy zawarte są w art. 111<br/>ustawy pzp.3. Szczegółowy opis zawarty jest w ust 1 działu I SWZ.; 4. Na wezwanie wybrany wykonawca złoży:<br/>oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1<br/>pkt 5) ustawy Pzp, które zawarto w załączniku nr 1c, przy czym wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może<br/>przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum składające się<br/>z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać<br/>dokumenty i oświadczenia wymienione w warunkach zadania; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała<br/>prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie<br/>udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 6. W<br/>przypadku wnoszenia oferty przez podmiot zagraniczny opisano w ust. 1.6 działu I SWZ. 7. Zobowiązania podmiotów<br/>trzecich opisano w ust. 1.7. dzaiłu I SWZ. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do<br/>złożenia wyjaśnień oraz wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają<br/>wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że<br/>złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub<br/>dokumentów. Zastosowanie mają tutaj przepisy zawarte w art. 107 i 223 ustawy Pzp. w każdym aspekcie<br/>prowadzonego postępowania 9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający<br/>posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się z zamówienie (art.117); 2. Wykonawcy<br/>mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia ze wskazaniem zakresu podejmowania zobowiązań w<br/>imieniu wszystkich. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 3. Spełnienie warunków przez Wykonawców<br/>zamawiający określa następująco: 1) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców; 2) w odniesieniu do warunku dotyczącego prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, - warunek spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 4. Wykonawcy składają<br/>dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z<br/>zastrzeżeniem ust. 1.2.2. 5.Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach,<br/>o których mowa w ust. 1.1.4 i 1.1.5 SWZ powinien spełnić każdy z Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie. 6. W przypadku kiedy spełnienie warunku zgodnie z opisem powyżej może wskazać dowolnie jeden<br/>wykonawca, wszyscy składają dokumenty poświadczające, które z zakresu robót wykonuje każdy z nich, przy czym<br/>muszą one spełniać warunki, których dotyczą. 7. Zgodnie z art. 117 wspólnie ubiegający się o zamówienie wykonawcy<br/>muszą spełniać podstawowe warunki, a w ramach wykazania doświadczenia (ust. 3.1.4. pkt.2) wskazuje co najmniej<br/>jeden wykonawca, natomiast w ramach oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4) podpisanego przez wszystkich startujących razem, ma wynikać, iż<br/>ten wykonawca, który wykazuje doświadczenie jako spełnienie warunku udziału musi wykonać min. 80% zakresu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Istotne dla stron projektowane postanowienia umowy wypisane są we wzorze umowy (Dział IV SWZ), a zasady i<br/>możliwość jej zmiany opisane są w ust. 11 działu II SWZ. 11.1 Przy podpisaniu umowy podczas definiowania jej<br/>warunków, bierze się również pod uwagę fakt, iż umowa polegająca na współdziałaniu stron jest tylko elementem<br/>pomocnym do osiągnięcia właściwyej realizacji zamówienia; co strony podpisujące umowę muszą mieć na uwadze.2<br/>Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie,<br/>której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej<br/>przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Oprócz zmian wskazanych w art. 439<br/>i art. 455 ustawy pzp, a mogą być to m.in: 1) niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady<br/>deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, powodzie) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki<br/>budowlanej w oznaczonym terminie, 2) działanie siły wyższej; 3) konieczność usunięcia błędów w dokumentacji<br/>projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a co za tym idzie zakresu działania 4) konieczność<br/>zmniejszenia lub zwiększenia zakresu realizacji, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że<br/>wykonanie części zakresu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania<br/>umowy lub w przypadku, gdy wykonanie części zakresu robót nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie<br/>Zamawiającego i Wykonawcy, lub w przypadku zwiększenia zakresu ze względu na prawidłowość jego wykonania i<br/>uzyskanie właściwego efektu końcowego, przy czym obie te zmiany nie mogą przekroczyć 20% wartości zadania z<br/>zastrzeżeniem pozostałych warunków zmiany kosztów; 5) konieczność zmiany ostatecznej kwoty wynagrodzenia<br/>należnego za wykonanie zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, związanej z rozliczeniem powykonawczym dla<br/>elementów robót zamiennych lub nie wykonanych oraz rozliczeniem związanym z warunkami określonymi w pkt. 3)-4),<br/>Zmiany mogą dotyczyć również zmiany parametrów urządzeń ze względu na zmieniający się rynek zbytu oraz<br/>zapewnienie okresów gwarancji i rękojmi na odpowiednich warunkach. 6) konieczność zmiany terminów zawartych w<br/>umowie związanych z wystąpieniem okoliczności określonych w pkt 1) do 4); 7) inne zmiany narzucone przez instytucje<br/>finansujące, jeśli będą miały one związek z przedmiotem umowy i będą niezbędne do jej prawidłowego wykonania oraz<br/>uzyskania dofinansowania, 8) zmiany podwykonawcy wskazanego zgodnie z warunkami zawartymi w SWZ jeśli był<br/>wskazany w postępowaniu lub jego wpisanie do kontraktu jeśli nie wykazano go wcześniej (na wniosek wykonawcy). 9)<br/>zmiany osób uczestniczących bezpośrednio w zadaniu a wpisanych do umowy, jeśli mogłoby to mieć wpływ na jego<br/>realizację, np. w przypadku wspólnie składających ofertę może to dotyczyć zmiany lidera; zmiany zobowiązań ogólnych<br/>poszczególnych członków Konsorcjum (np. zmiana sposobu fakturowania) co zostanie odpowiednio udokumentowane,<br/>przy czym nie może to zmienić zobowiązań ogólnych w odniesieniu do których strony ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność względem Zamawiającego. 10) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz<br/>wykonawcy skutkujące niemożnością wykonywania zakresu umowy w formie i na warunkach w jakich została<br/>podpisana; 11) zmiany wykonawcy, któremu udzielono zamówienia na innego z powodów określonych w art. 455 ust. 1<br/>pkt 2) oraz nie wymienionych w ustawie a dotyczących niewłaściwego wykonywania przez niego zakresu umowy a ze<br/>względu na specyfikę zadania lub terminy, czynności umowne nie mogą być przerwane lub zmienione lub zachodzi inna okoliczność, nie przewidziana w chwili podpisania umowy a mająca wpływ na właściwe wykonanie zadania w<br/>związku z celem jakiemu ma służyć.12) wszystkie zmiany wysokości wynagrodzenia i warunki ich zaistnienia mają postać obopólną <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">elektroninicznie - http://miniportal.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA!! Harmonogram oraz dokumenty dokumentujące doświadczenie w ramach kryterium, składane są wraz z<br/>ofertą i nie podlegają uzupełnieniu. Jeśli nie udokumentują jednoznacznie doświadczenia - punkty nie zostaną przyznane. 1 Pomocne linki: a) https://miniportal.uzp.gov.pl - strona składania ofert poprzez ePuap; b)<br/>http://kurylowka.biuletyn.net&gt;&gt;&gt; Zamówienia PZP (powyżej 130 tys.) &gt;&gt;&gt;[pod nazwą zadania] - strona postępowania z<br/>informacjami i dokumentami c) przetargi@kurylowka.pl - korespondencja postępowania<br/>2, Dokumenty pomocne na BiP: a) Warunki dotyczące praw autorski dla dokumentacji w ramach postępowań znajdują<br/>się pod linkiem bezpośrednim: http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/kurylowka/4868.pdf; b) Warunki dotyczące<br/>przepisów RODO w ramach postępowań znajdują się pod linkiem bezpośrednim:<br/>http://kurylowka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2021_02/BIPF5BA410735EE9AZ/RODO-PZP2.pdf c) Instrukcje dotyczące<br/>profilu zaufanego ePuaP znajdują się pod linkiem bezpośrednim: http://www.biuletyn.net/ntbin/_<br/>private/kurylowka/4975.zip; d) Instrukcje dotyczące miniportalu, i profilu zaufanego znajdują się pod linkiem<br/>bezpośrednim:<br/>http://kurylowka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2021_01/BIPF5B89A7E1010BCZ/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf.<br/>3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy szczególnej z dnia 11 września<br/>2019 - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2021 poz.1129 ze zm.) lub dodatkowo przepisy ogólne zawarte w<br/>ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks cywilny (t.j.Dz.U.2020 poz.1740 ze zm.) 4. Szczegóły informacji wpisanych w<br/>ogłoszeniu - opisane szerzej zawarte są w SWZ zamieszczonej na stronie postępowania; 5 Ilekroć w ogłoszeniu jest<br/>odniesienie do zapisów SWZ, należy przyjąć, iż informacje zawarte w tym zakresie są w pełni opisane jak w SWZ i w takiej wersji je przyjmować.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com