JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220218/0006173502-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KLUB SPORTOWY &#34;GÓRNIK&#34; POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 021391487</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kopalniana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Polkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">klub@ksgornik.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ksgornik.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Gminna Osoba Prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność sporotwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0730d698-8fe0-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00061735</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów<br/>lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, tj.:<br/>a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - strona internetowa prowadzonego postępowania<br/>(Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców o<br/>postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)<br/>b) ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularze do<br/>komunikacji, SKŁADANIE OFERT)<br/>c) poczty elektronicznej klub@ksgornik.eu (korespondencja oprócz Ofert).<br/>jak również przy użyciu:<br/>d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje o<br/>postępowaniu)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>„Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostępne są odpowiednio na stronach miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przystąpieniem do<br/>wysyłania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznać się z aktualnymi i bieżącymi<br/>regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postępowania zgodnie z<br/>nimi. Zamawiający informuje, że szczegółowe Informacje o sposobie porozumiewania się<br/>Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów określone zostały w<br/>Rozdziale XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05.2016 r.;zwanym dalej RODO)<br/>informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Klub Sportowy „Górnik”<br/>Polkowice Sp. z o.o., ul. Kopalniana 4, 59-100 Polkowice;2)z inspektorem ochrony danych osobowych<br/>można skontaktować się przez adres e-mail z.polkowski@compexpert.pl oraz w formie tradycyjnej na<br/>adres Klub Sportowy „Górnik” Polkowice Sp. z o.o. ul. Kopalniana 4, 59-100 Polkowice.3)Pani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z SWZ.4)odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art.74 ustawy Pzp5)Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez<br/>odpowiedni okres wynikający z przepisów prawa, dotyczący obowiązku archiwizacji dokumentów<br/>(art.78 ust.1 ustawy PZP oraz Rozp.Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych); zgodnie z art.269 ust.3 ustawy Pzp okres przechowywania danych<br/>osobowych zamieszczanych w BZP określa Prezes UZP6) obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do<br/>art.22RODO.8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie<br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art.16RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);c)na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego);<br/>ponadto, wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d)prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)w przypadku danych osobowych zamieszczonych<br/>przez Zamawiającego w BZP, prawo dostępu i prawo do sprostowania danych są wykonywane w<br/>drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi<br/>do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.<br/>3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:<br/>1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 9 miesięcy<br/>2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc. <br/>3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 9 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. <br/>4) Informacje szczegółowe:<br/>a) Zamawiający pokryje koszt związany związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów. <br/>b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”. <br/>c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu. <br/>d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.<br/>5) Zamawiający podaje przybliżone dane:<br/>a)	największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,<br/>b)	wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,<br/>c)	wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju,<br/>d)	transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.<br/>6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 22.000 kilometrów. <br/>7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)<br/>8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>9) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.<br/>10) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy. <br/>11) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km <br/>12) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części I-IV wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany<br/>w oparciu o następujące kryteria:<br/>Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU<br/>OFERTOWYM” :<br/>- Cena jednostkowa brutto oferty za 1 km- znaczenie – 100%<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.<br/>4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:<br/>1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 9 miesięcy<br/>2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc. <br/>3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. <br/>4) Informacje szczegółowe:<br/>a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe. <br/>b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”. <br/>c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu. <br/>d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.<br/>5) Zamawiający podaje przybliżone dane:<br/>a)	największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie województwa dolnośląskiego,<br/>b)	wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,<br/>c)	wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju,<br/>d)	transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.<br/>6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 20.000 kilometrów. <br/>7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)<br/>8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>9) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.<br/>10) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy. <br/>11) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km <br/>12) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części I-IV wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany<br/>w oparciu o następujące kryteria:<br/>Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU<br/>OFERTOWYM” :<br/>- Cena jednostkowa brutto oferty za 1 km- znaczenie – 100%<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.<br/>4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 23 miejsc.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:<br/>1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 9 miesięcy<br/>2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 23 miejsc. <br/>3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. <br/>4) Informacje szczegółowe:<br/>a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.<br/>b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”. <br/>c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu. <br/>d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.<br/>5) Zamawiający podaje przybliżone dane:<br/>a)	największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie województwa dolnośląskiego,<br/>b)	wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,<br/>c)	wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju,<br/>d)	transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.<br/>6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 9.000 kilometrów. <br/>7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)<br/>8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>9) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.<br/>10) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy. <br/>11) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km <br/>12) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części I-IV wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany<br/>w oparciu o następujące kryteria:<br/>Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU<br/>OFERTOWYM” :<br/>- Cena jednostkowa brutto oferty za 1 km- znaczenie – 100%<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.<br/>4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:<br/>1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 9 miesięcy<br/>2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc. <br/>3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma autobusami posiadającymi minimum 49 miejsc siedzących, wyposażonymi w klimatyzację, barek kawowy, WC, DVD, pilota, a także w system E-TOLL. Pojazdy w kolorze białym. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. <br/>4) Informacje szczegółowe:<br/>a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe. <br/>b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”. <br/>c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu. <br/>d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.<br/>5) Zamawiający podaje przybliżone dane, przydatne do skalkulowania przedmiotu zamówienia:<br/>a)	największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,<br/>b)	wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,<br/>c)	wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju,<br/>d)	transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.<br/>6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 22.000 kilometrów.<br/>7) W przypadku składania oferty wymagane jest posiadanie jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)<br/>8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>9) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.<br/>10) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy. <br/>11) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km <br/>12) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części I-IV wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany<br/>w oparciu o następujące kryteria:<br/>Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU<br/>OFERTOWYM” :<br/>- Cena jednostkowa brutto oferty za 1 km- znaczenie – 100%<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.<br/>4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zmianami).<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:<br/>a)	należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch usług <br/>w zakresie przewozu osób,<br/><br/>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu głównych usług oraz dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:<br/>b) możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, tj. minimum:<br/>- w przypadku składania oferty na część 1 – posiadanie co najmniej dwóch pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób busem co najmniej 9 – osobowym,<br/>- w przypadku składania oferty na część 2 – posiadania co najmniej czterech pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób busem od 17 miejsc do 21 miejsc<br/>- w przypadku składania oferty na część 3 – posiadanie co najmniej dwóch pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób busem co najmniej 23 – osobowym,<br/>- w przypadku składania oferty na część 4 – posiadanie co najmniej dwóch pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób autobusem co najmniej 49 – osobowym,<br/><br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wykonawca musi dysponować łączną ilością osób wynikającą z ww. części. <br/><br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:<br/>c)	możliwość dysponowania niezbędnym do realizacji zamówienia sprzętem:<br/>- co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 9 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. <br/>w przypadku składania oferty na część 1<br/>- co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. <br/>w przypadku składania oferty na część 2<br/>- co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. <br/>w przypadku składania oferty na część 3<br/>- co najmniej dwoma autobusami posiadającymi minimum 49 miejsc siedzących, wyposażonymi w klimatyzację, barek kawowy, WC, DVD, pilota, a także w system E-TOLL. Pojazdy w kolorze białym. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. w przypadku składania oferty na część 4 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym również oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 9 do SWZ; <br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10 do SWZ. <br/>4)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy <br/>w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania - załącznik nr 11 do SWZ.<br/>5) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zmianami).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do<br/>jego reprezentowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie<br/>wymóg dotyczy każdego z Wykonawców. Powyższy wymóg dotyczy także podmiotów<br/>udostepniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. W przypadku wskazania dostępności powyższych dokumentów pod<br/>określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca<br/>przedstawia tłumaczenie tych dokumentów na język polski.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zamawiający<br/>może żądać odpowiednio od każdego ze wskazanych podmiotów pełnomocnictwa lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.<br/>3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba,<br/>której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa<br/>w pkt. 2.<br/>W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty<br/>Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania<br/>tych Wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami rozdziału X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z zastrzeżeniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane” – co winno mieć odzwierciedlenie w oświadczeniu składanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>6.	Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy również wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy bowiem traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy określone zostały w § 9 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 12.	Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności faktyczne w trakcie realizacji zamówienia:<br/>w zakresie prowadzenia pojazdów i posiadania odpowiednich kwalifikacji do wykonywania zawodu kierowcy tj.:<br/>- w zakresie części I – przewozu busem co najmniej 9 – osobowym 2 pracowników – kierowców/ wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu, <br/>- w zakresie części II – przewozu busem od 17 miejsc do 21 miejsc– osobowym 4 pracowników – kierowców / wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu,<br/>- w zakresie części III – przewozu busem co najmniej 23 – osobowym 2 pracowników – kierowców / wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu,<br/>- w zakresie części IV – przewozu autobusem co najmniej 49 – osobowym 2 pracowników – kierowców / wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu,<br/><br/>Zamawiający dopuszcza aby czynności wskazane powyżej były wykonywane osobiście przez wykonawcę, w przypadku gdy wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.<br/><br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa powyżej, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 5 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com